Banner for Beyond Body

Beyond Body Reviews 

6,237
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 776 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers truly appreciate the straightforward initial questionnaires and find that the daily check-ins, well-organized recipes, and diverse options provide great support for their daily health journey. Many people enjoy exploring the various meal ideas and feel that the overall program structure is engaging and simple to follow. However, some customers also noted frustration regarding unexpected credit card charges, automatic renewals, and serious difficulties when attempting to cancel their active subscriptions. Other users experienced annoying technical issues with the mobile application's functionality, such as clunky navigation, and felt that the provided meal plans completely lacked genuine personalization.

What people talk about most

User experience

People report ambiguous experiences with user experience, as some consumers find the platform well organized... See more

Product

Clients share ambiguous opinions on product as some reviewers praised the variety of recipes and found the... See more

Subscription

Reviewers express strong frustration regarding unexpected charges and unclear automatic renewals associated... See more

Application

Consumers find application to be ambiguous, as opinions are heavily divided on its overall usability and... See more

Payment

Customers consistently note negative experiences with payment, reporting unexpected credit card charges and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

App is great and it is the incentive to keep me on track. I would like to be able to get a graph of weight loss - seeing the line going down is very motivating. Also the inputting of food is laboriou... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Personally, I like the app. I felt motivated and I lost weight. I feel really good eating this way. I read reviews and verified how to cancel. Things that could improve are the foods and measurements... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered Beyond Body to get help with menopause belly fat. When ordering there are several other offers. It’s easy to get caught up in all of the interesting products, but I’m very limited in resou... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I opted for the hard copy book which is excellent . I did not realise I had entered in to a Subscription - was easily sorted . Good experience . Thank you

Company replied


Company details

  1. Beauty & Well-being

About Beyond Body

Written by the company

Beyond Body - the first fully personalized wellness book in the world

A 100% personalized wellness program made only for you and developed by world-class nutrition and health experts. Inside the book, you’ll find:

  • Meal and workout plans
  • Easy-to-digest lessons
  • Stress management techniques
  • Habit-building strategies
  • Extra content, written for you and about you!
  • START YOUR JOURNEY

    Contact info

    3.6

    Average

    TrustScore 3.5 out of 5

    6k reviews

    5-star
    4-star
    3-star
    2-star
    1-star

    No recent history of asking for reviews

    This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

    Replied to 100% of negative reviews

    Typically replies within 24 hours

    How this company uses Trustpilot

    See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

    3.6

    All reviews

    (6,237)

    647 reviews in the last 12 months

    Write a review
    Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

    Rated 5 out of 5 stars

    Solid program, solid help.

    They are very committed to their program and have excellent materials. As for communication, the door is always open to comment or ask questions, and their responses is prompt and helpful.

    5 October 2026
    Unprompted review
    Rated 2 out of 5 stars

    Entirely automated

    Entirely automated, over simplified, inflexible app. Couldn't change what I put in if wrong. No original information. Superficial science. Took money with no reminder.
    Nice and gentle approach. More for a beginner.

    1 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Jane,

    Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re glad you found the overall approach gentle and approachable, though we’re sorry the program felt too simplified and inflexible for your needs.

    Beyond Body is designed to personalize recommendations based on the information provided during the initial assessment, but we understand how important it is to be able to correct or update details when your circumstances change or something was entered incorrectly. We also appreciate your comments regarding the depth of the educational content, as feedback like this helps us understand where more advanced users may be looking for greater detail.

    Regarding the charge, subscription terms and renewal details are presented during the purchase process, but we understand that an unexpected renewal can still be frustrating. If you would like us to review your account, subscription, or any incorrect profile information, please contact us at hello@beyondbody.me and our team will assist you.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Scam- they charge subscription beyond cancellation.

    I’ve only just realised that I’ve been charged for this subscription for months, despite cancelling it. I no longer even have the app, so I have no idea what these ongoing charges are for.

    I’ve reported the charges to my bank as suspicious and am now trying to get this resolved.

    Please be very careful before signing up for any subscription with this company. Make sure you understand how cancellation and ongoing charges work, and check your bank statements carefully.

    The company is based in Lithuania. Based on my experience, I would personally stay away.

    8 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Adriana,

    We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning it can be to notice charges you weren’t expecting.

    If a subscription has been successfully canceled, it should not continue renewing after the cancellation takes effect. However, deleting the app does not automatically cancel an active subscription, and any separately purchased add-ons or additional subscriptions may need to be canceled separately.

    We’d like to review your account and clarify exactly what the charges are for, when the subscription was canceled, and whether any additional services remained active. Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address linked to your Beyond Body account and any relevant charge details so our support team can investigate this properly.

    We also appreciate your feedback regarding subscription transparency. Pricing, renewal terms, and cancellation conditions are provided during the purchase process, but we understand how important it is for these details to remain clear throughout your experience.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Taking money after I cancelled RIPOFF

    The program just wasn't for me. I canceled on 9/22/26. They still pulled a payment on 10/7/26. They have an AI program answering emails which informed me over and over that they would not refund my money because it was past the 14 days sine payment. Nope. Today is 1 day. I am finding it impossible to interact with a person.

    7 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Jo,

    We’re sorry for the frustration caused by the payment after you cancelled and by the difficulty getting your refund request reviewed by a person. We understand why this would be particularly concerning when you say you cancelled on September 22 and were then charged on October 7.

    Our refund policy is that payments are generally non-refundable unless the product is proven to be faulty or not as described. This refund policy, along with the applicable subscription, payment, and renewal terms, is presented during the purchase process and included in the applicable Terms and Conditions. We understand, however, that your concern is specifically about a renewal charge after you believed the subscription had already been cancelled, so we’d like to review the circumstances of that charge separately.

    Please also note that additional subscriptions or add-ons purchased separately may have their own billing arrangements and may need to be cancelled separately. Cancelling one subscription does not necessarily cancel a separate add-on or subscription.

    If a subscription is successfully cancelled before its renewal date, no further renewal charges should occur. We’d therefore like to check the exact cancellation date, the October 7 payment, and which subscription or add-on the payment relates to.

    Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address associated with your account and, if possible, the payment amount and date. Our team can review your subscription status, billing history, cancellation details, and refund request and clarify what happened.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Useless App

    The app is totally useless. Customer service is very slow.

    1 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Kathy,

    We’re sorry to hear that the app hasn’t met your expectations and that you’ve had to wait longer than expected for support. We understand how frustrating that can be, especially when you’re trying to follow a personalized wellness plan and need timely assistance.

    Our team would like to look into both the app issue and your previous support request so we can help resolve this properly. Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address associated with your account and a brief description of the issue you’re experiencing.

    Thank you for sharing your feedback. It helps us identify where we need to improve the experience for you and other Beyond Body members.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Price increase before even subscribing

    I looked at this service, completed the questionnaire and thought I would try their 8-week subscription. However, when taken to the billing page the price had increase by about £4. This raised suspicion so I backed out. I then received a series of increasingly unlikely emails about me being an exceptional candidate for this programme and an accompanying series of discounted offers. So I tried again, clicked a link at one price and was shown another. When I queried this someone replied that I must have added extras to my order. I added nothing, but they did and it seems like dodgy practice to me.

    3 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Susan,

    We’re sorry for the confusion and concern caused by the different prices you encountered during the checkout process. We understand why seeing a price change after completing the questionnaire, followed by different offers in subsequent emails, would make you question whether the purchasing process was clear.

    The price shown can vary depending on the specific offer, subscription option, currency, or additional products selected during checkout. However, you should be able to clearly understand what you are purchasing and the total amount before completing payment. If you did not intentionally add any extras, we’d like to look into the specific checkout flow you experienced rather than dismissing your concern.

    Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address you used during the questionnaire and, if possible, screenshots of the prices or offers you received. Our team can review the details and clarify why the amounts differed and what was included in each offer.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 3 out of 5 stars

    Change wrong fasting start time to 8 PM

    I’m supposed to start my fast at 8 PM but it set me up at 8 AM. I had to figure out how to change that. I hope it’s “on track” with the correct time now.

    3 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Mary,

    Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry for the confusion with your fasting start time; we’re glad you were able to adjust it to 8 PM and hope everything is now correctly on track. If you need any help with your fasting schedule or anything else in the app, we’re always here to help. 🙏

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 5 out of 5 stars

    Great app with excellent guidelines

    The anwers to my questions came quick and not only by Ai but later by mail in person. The problems were solved. The app is well organised, the recepies very easy and geared to my preference.

    3 October 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Toontje,

    Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you appreciated the quick, personalized support, well-organized app, and easy-to-follow recipes tailored to your preferences. If you have any questions, we’re always here to help! 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 2 out of 5 stars

    Very disappointing

    Very disappointing. Nothing more than I can do just by restricting eating to a 10 hour window.

    30 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Claire,

    We’re sorry to hear that Beyond Body did not provide the level of value or guidance you expected. While fasting windows are an important part of the program, Beyond Body is designed to offer more than a fasting timer, including nutrition guidance, recipes, activity tracking, progress features, and educational content to support your routine.

    We understand, however, that these features may not have felt sufficiently useful or different from what you could manage independently. Your feedback is valuable, particularly regarding the amount of practical guidance provided, and we’ll share it with our team for consideration.

    If there are specific features or areas where you feel the program fell short, please contact us at hello@beyondbody.me with the email address associated with your account. Our support team can review your plan and help clarify what is included in your subscription.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 4 out of 5 stars

    real advice

    You give me real advice what I have to do

    30 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that you find the advice practical and helpful for knowing what to do as you work toward your goals. We appreciate you taking the time to share your experience and hope Beyond Body continues to support your routine. 🙌

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 3 out of 5 stars

    It was clear and easy to follow

    It was clear and easy to follow. However it was not helpful to me.

    26 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Helen,

    Thank you for sharing your honest feedback. We’re glad you found the program clear and easy to follow, though we’re sorry it didn’t provide the help you were hoping for. If you have any questions, we’re always here to help. 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 2 out of 5 stars

    I can't conect my Garmin watch to the…

    I can't conect my Garmin watch to the app. I don't get my activityes logged.My steps arern't couinting. I don't always eat the meals they have in the app( I can't logg the Foods I actually eat)

    26 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Randi,

    We’re sorry to hear you’re having difficulties connecting your Garmin watch and that your activity and step data aren’t being recorded as expected. We also understand how limiting it can be when you want to log foods you actually eat rather than only the meals suggested in the app.

    Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address associated with your account and, if possible, details about your Garmin device. Our support team can look into the connection and logging issues and help where possible.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    Nothing is free!

    The "provide your email for a free analysis" is a LIE/SCAM. They send you a sales pitch with NO INFORMATION at all. Buyer beware

    21 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    We’re sorry to hear that the free analysis left you feeling that the information provided did not match your expectations. We understand your concern, and we’d like to clarify how the process works.

    The initial quiz is free to complete and is designed to collect information about your goals, preferences and lifestyle. However, the quiz itself does not provide ongoing access to the Beyond Body app. The app and its personalized program require a subscription, and there is currently no free version of the app that provides access to the full program without a paid subscription.

    The applicable subscription price, billing terms, renewal conditions and what is included are presented during the purchase and checkout process, and the relevant terms are also outlined in our Terms and Conditions and purchase communications.

    We appreciate your feedback about how the free analysis and subscription offer are communicated, as it is important that customers understand what is free and what requires payment before making a purchase. If you believe the information shown to you during your specific sign-up process was unclear or different from what was presented at checkout, please contact us at hello@beyondbody.me with the email address used for the quiz or purchase so we can review your case.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    The app is not user friendly

    The app is not user friendly. It's impossible to correct an entry. It assumed I ended my fast before I did, and I don't know of a way to change that. Entering food items is time consuming. It does not save the food I entered myself. The drop down list of foods is not helpful. Entering water consumption takes more steps than necessary.

    22 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Suzy,

    Thank you for taking the time to describe these issues in detail. We’re sorry that the app has felt difficult to use, particularly when you need to correct a fasting entry or record your meals and water.

    We understand how frustrating it is when a fasting record does not reflect when you actually ended your fast. Your feedback about being unable to correct entries, the time required to log food, the food list, saving custom food entries, and the number of steps needed to record water is very helpful. These are all important parts of the day-to-day tracking experience, and we’ll share your comments with our product team for consideration.

    If you’re currently experiencing an incorrect fasting record or another tracking issue, please contact us at hello@beyondbody.me with your account email and, if possible, screenshots showing the issue. Our team can look into the specific problem and provide any available guidance.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    I think this is a total scam

    I think this is a total scam. I signed up for a one off trial without realising (due the surreptitious small print and dodgy pay layout). I cancelled my subscription twice & they took more money off my account a month later and afters some delving I realised they had been taking money from me for over a year. I am beyond upset at this. Its always slightly different amount’s & slightly different dates. They are still telling me I have a 3-month auto renewing illegally despite an extremely strongly worded email from me asking to cancel any subscriptions that I DID not sign up too. I have now go my lawyer involved & will be reporting them to my bank & cancelling the card they have used. I am still struggling to get any more than the last illegal payment paid back. Whats so awful is that they call themselves a Wellness Company yet they are so surreptitious in tricking you into subscriptions you don’t want. I have sent them an email tell them all the new standards they are breaking as the law in the UK has changed recently to try to prevent this happening. They also look like they are based in the USA but seem to actually to be being run in Lithuania.

    22 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Merrilees,

    We’re sorry to hear how upsetting this experience has been, particularly regarding the charges you believe continued after cancellation. We understand why multiple charges on different dates and for different amounts would cause serious concern.

    Our subscription pricing, renewal terms and applicable charges are presented during checkout and outlined in our Terms and Conditions and purchase communications. For website purchases, subscriptions can be cancelled through “Manage My Subscription.” If purchased through Google Play, cancellation must be completed through Google Play using the account that made the purchase. For App Store purchases, cancellation must be completed through the Apple ID/App Store subscription settings. Deleting the app does not cancel a subscription.

    A subscription that has been correctly cancelled before its renewal date should not renew, and no further renewal charges should occur. Optional add-ons are separate purchases and may need to be cancelled separately.

    Because you have already contacted us and dispute specific charges, we’d like to review the account and billing history rather than speculate about what happened. Please contact us at hello@beyondbody.me with the email address used for the purchase, the dates and amounts of the disputed charges, and any cancellation confirmation you have. Our team can then investigate the transactions and clarify the status of each subscription or add-on.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 5 out of 5 stars

    Very personable and caring

    Very personable and caring
    Love there energy.

    20 August 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Sandra,

    Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you felt cared for and appreciated our team’s positive energy—it means a lot to us. If you have any questions, we’re always here to help. 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 2 out of 5 stars

    Difficult subscribing and not personalized

    Difficult subscribing. It kept asking me for addons, and when I couldn't find a way to refuse one, it wouldn't let me go forward, and then I couldn't log in. It's not personalized at all. I got an email just after subscribing with a heading something like 'your personalized plan' and it turned out to be a generic add. The build-up said something like determining the best hours to fast based on your personal info. Nothing like that so far, and it wants me to start with a 12 hour fasting window. I already do a 14 hour one. I wanted fasting and diet info based on my info, not a generic program. When I complained about not being able to log in, I did get a response quite quickly with a link that worked.

    20 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello there,

    Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We’re sorry that the subscription process, add-on prompts and initial login experience made it difficult to get started. We’re also glad our team was able to respond quickly and provide a working access link.

    The plan is designed using information provided during the initial questionnaire, including relevant goals and preferences, but we understand from your comments that the recommendations you received did not feel sufficiently tailored to your existing fasting routine or expectations. Your point about already following a 14-hour fasting window is particularly useful, as it highlights where the experience could feel more personalized.

    We also appreciate your feedback regarding the add-ons. These are optional and are offered separately from the core program, but we understand that the subscription flow should make it clear when an option can be declined.

    We’re sorry the experience did not match what you expected from the personalized plan, and we’ll share your comments with the relevant teams. If you’d like us to review your specific plan and questionnaire information, please contact us at hello@beyondbody.me.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 5 out of 5 stars

    Looked forward to seeing the daily…

    Looked forward to seeing the daily suggestions and guidance to help stay on track no pressure monitoring and advice is crucial and enjoyable thankyou

    7 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Tania,

    Thank you for your thoughtful feedback! We’re so glad the daily suggestions and guidance helped you stay on track in a supportive, pressure-free way, and that you enjoyed the experience. If you have any questions, we’re always here to help. 😊

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 1 out of 5 stars

    They hook you in with misleading info…

    They hook you in with misleading info and the. Take large quantities of cash from your account. Worn you try to get a refund you get a fraction of your money back. Avoid at all cost.

    14 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hello Vicki,

    We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience and especially with the outcome of your refund request. We understand why a refund that does not meet your expectations can be frustrating.

    Our subscription pricing, renewal terms and applicable charges are presented during checkout and outlined in our Terms and Conditions. Our refund policy allows eligible requests within the applicable 14-day period; however, personalized products or digital content already provided generally cannot be refunded unless proven faulty or not as described.

    We understand that the amount refunded in your case may not have been what you expected. If you believe the refund was calculated incorrectly or that you were charged for something you did not authorize, please contact us at hello@beyondbody.me with your purchase and payment details so our team can review the specific transaction and account history.

    We appreciate you sharing your concerns about the information presented during the subscription process, as clear communication about pricing, renewals and optional purchases is important.

    Best regards,
    Beyond Body Team

    Rated 5 out of 5 stars

    Easy to navigate and quick responses to…

    Easy to navigate and quick responses to concerns. Has a variety of new recipes and exercises to try.

    19 September 2026
    Unprompted review
    Beyond Body logo

    Reply from Beyond Body

    Hey Shannon,

    Thank you for sharing your experience with Beyond Body! We’re delighted you found the program easy to navigate and enjoyed the variety of recipes and exercises tailored to support your goals. If you have any questions, we’re always here to help. 💕

    Best regards,
    Beyond Body Team

    The Trustpilot Experience

    Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

    We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

    Learn about Trustpilot’s review process.

    Here are 8 tips for writing great reviews.

    Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

    Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

    Take a closer look