zooplus.co.uk Reviews 

8,955
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 1,507 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently mention finding a wonderful selection of pet food and quality supplies at very competitive and reasonable prices. People also greatly appreciate the fast dispatch times and helpful support teams when addressing any ordering questions. However, some reviewers were not happy with the inconsistent and unreliable delivery service provided by third-party couriers. Several customers experienced significantly delayed parcels, missing tracking updates, and occasional physical damage to their heavy boxes. A few individuals also noted serious frustrations when trying to resolve these troublesome transport issues through assistance channels.

What people talk about most

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with delivery service, as some customers praise quick shipping times... See more

Product

Consumers find product to be a mixed experience, as many reviewers praise the wide range, reasonable prices,... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, as many reviewers praise efficient... See more

Customer service

Customers had ambiguous experiences with customer service, as many reviewers praised the team for being... See more

Price

People report positive experiences with price, frequently highlighting competitive rates, excellent... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Whilst everything I ordered was in the box and is fine, I did not expect to have to wait over a week for delivery! I ordered on a Friday but my parcel did not arrive until the following Saturday week... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I have had a lot of issues with delivery. Lots of time items arrive damaged. DPD also leave big heavy boxes up against my front door blocking my wheelchair ramp, trapping me in the house. I have compl... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Confusion over when a new order replaces or advances a subscription with the result that I received an extra order I did not need. I did not receive a note telling me that my subscription was due unti... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Took longer than expected for delivery and the packaging is always terrible. Everything put into a flimsy box and made far to heavy, I'm surprised the courier excepts it they definitely don't look aft... See more

Company replied


Company details

  1. Pet shop

About zooplus.co.uk

Written by the company

zooplus - your pet shop with pet supplies and pet products for cats, dog, birds and small animals in the UK. We offer everything for cats, dogs, birds & small animals: food, treats, toys & accessories.

Dog Food And Supplies   Cat Food And Supplies   Small Pets Supplies   Birds Supplies   Special Offers %

Contact info

3.4

Average

TrustScore 3.5 out of 5

9k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.4

All reviews

(8,955)

1,503 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Zooplus need to change their partner…

Zooplus need to change their partner delivery service.

My cat requires a specialised diet and I can only order certain products therefore I rely on what they offer. My last 3 zooplus repeat deliveries have all had issues. One was supposedly delivered. It wasn’t and I got a refund as even zooplus recognised the communications from DHL didn’t add up.

My second parcel arrived by some miracle but again no where close to the time or date DHL said they would deliver it.

Now my current one which was supposed to be delivered on the 24/10 has not arrived. DHL continually lying saying they have attempted delivery via email updates about 2-3 hours after their stated delivery window (they haven’t actually tried to deliver my parcel as I have 24 hour CCTV recording of the front of my home and door).


To say it is disappointing is an understatement, I have been a customer of zooplus for almost 2 years.
When I get my refund for this order my account will be closed with zooplus indefinitely. Perhaps seeing all these reviews regarding your partnered delivery services this might actually make the company be proactive to make changes!!!!

28 October 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I use Zooplus for all my cats needs

I use Zooplus for all my cats needs, choice is wide and all goods offered are top quality, goods are delivered quickly and to my door. I also find that the prices are very competitive and time from order to delivery is extremely fast. Thankyou Zooplus.

28 October 2026
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Good products, terrible delivery services

Zooplus are products and services fine and I use them regularly, but the DHL delivery service they use is pulling down my desire to use them and hence this review. On this occasion my delivery, in a cardboard box, was left outside in in pouring rain. Noone knocked on the door, inspite of it being obvious someone was in, or made any effort to put in a more sheltered place (which was possible). As a result I didn't know it was there until I received the despatch notification, the 'your parcel is with us' and the 'we've delivered your parcel' emails all at the same time, some time after the delivery was made by which time the box was saturated.

7 October 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I get wet food my cats will mostly eat

I get wet food my cats will mostly eat, at a reasonable, mostly, price. The biscuits are a bit expensive, but my cats eat them, and they keep the urinary track healthy. I find it is better to pay a little more, sometimes, for food your cats will eat, than to be constantly chucking away or giving away biscuits or wet food your cats will not eat.
If you buy enough, delivery is free, and it’s always pretty quick, unless of course, there’s lots of snow.

15 October 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Above and beyond. Excellent service.

Excellent service.
Left a review on a product where I thought the quality had gone downhill.
Didn't ask for a refund but got one. Surprised as didn't even expect to be contacted, unexpected these days.

22 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Stephen,

What a lovely review to receive! I’m especially pleased that our team picked up on your product feedback and could turn an unexpected disappointment into a positive experience. Thank you for taking the time to share this and for your kind words about our service.

Team zooplus

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant!

I order from here a lot and have never had any problems with my order or delivery. Will happily use them again.

28 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

It’s brilliant to hear this, Sarah!

Knowing you’ve ordered with us many times and can rely on both your orders and deliveries means a great deal. Thank you for your continued trust in zooplus, and for spreading the word. We look forward to welcoming you back!

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience

Very disappointing experience – missing parcel and still waiting for my refund.

I'm a first-time puppy owner, and Zooplus was recommended to me as a place to buy supplies for my puppy. Unfortunately, my first experience has been extremely disappointing.

My parcel never arrived. After contacting customer service, Zooplus eventually confirmed that the shipment was lost and offered me a refund. I accepted, expecting the matter to be resolved promptly.

However, despite being told that my refund had been processed, I still haven't received any money. I've contacted customer service multiple times, provided screenshots of my bank account showing that no refund has arrived, and explained the situation repeatedly. Yet I'm still being told that the refund was successful, without the issue actually being resolved.

To make matters more confusing, I originally paid £61 on 13 October 2026, but Zooplus claims to have refunded £73.62. I've asked them to explain this discrepancy, but I'm still waiting for a satisfactory resolution.

The frustrating part is that all I want is my money back for an order that never arrived. Instead, I've spent far too much time chasing customer service and trying to resolve an issue that shouldn't have happened in the first place.

As a new puppy owner, I wanted a reliable company I could trust. Unfortunately, this experience has seriously damaged my confidence in Zooplus, and I would struggle to recommend them based on the service I've received.

Zooplus, please stop telling me the refund has been processed and actually investigate where the money has gone. I simply want this matter resolved and my money returned.

13 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Trent,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m very sorry that your first order with us has resulted in a lost parcel and, particularly, that you’re still having to chase a refund after contacting us several times.

I’ve been able to locate your details in our system. As Trustpilot is a public platform, I can’t discuss the specifics of your order or payment here, but I completely appreciate why the assistance you’ve received so far needs a proper review rather than another repetition of the same answer.

I’m also sorry that you’ve already had to spend so much of your time pursuing this. We’ll continue addressing the matter with you through our official communication channels, where the relevant account and payment information can be handled securely.

Your first experience with zooplus should have been a much better one, especially when you came to us on the recommendation of others while getting everything ready for your new puppy. Thank you for giving us the opportunity to look into what has happened.

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

Placed a order on 8/10/2026 it’s now…

Placed a order on 8/10/2026 it’s now 28/10/2026 and i still haven’t received a dispatch email?

8 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Courtney,

Thank you for bringing this to our attention. I’m very sorry that you’ve been waiting since 8 October and, as of today, still haven’t received a dispatch confirmation for your order.

I’ve been able to locate your details in our system. As Trustpilot is a public platform, I can’t discuss the details of your order here, but we’ll follow this up with you through our official communication channels.

I’m sorry you’ve been left waiting so long without the update you should have had.

Team zooplus

Rated 2 out of 5 stars

Email customer service is non functional ai

The email customer service is useless, they promised a replacement for something they lost, I received several emails confirming this and then 4 days later they emailed again with a completely different answer, changing everything they said before and it's insane.

They're relying on ai to answer emails when they don't even give answers the customer service team agree with so why they're using it I don't understand but it was terrible.

Thankfully I eventually managed to call and speak to a human who actually helped resolve the issue but if you have a problem you cannot sort it through email any more, it's just an endless reply of unreliable non answers.

28 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Frej,

Thank you for taking the time to share this, and I’m very sorry that the email support you received was inconsistent and left you with conflicting information.

Some of our initial email replies are generated by an AI system, designed to provide quicker answers to common questions and save customers time. I appreciate that this is of little benefit when the information you receive appears to change from one reply to the next. If an automated reply hasn’t resolved the issue, responding to it should allow the case to be taken forward by a human advisor who can assist directly.

I’m glad that speaking with one of our colleagues by telephone ultimately helped to resolve the problem. However, I haven’t been able to locate your account from the information available with this review, so I can’t look into what went wrong with the earlier email correspondence from here.

I’m sorry to ask you to give us any more of your time, particularly after you’ve already had to contact us. If you’re willing, please follow up via https://www.zooplus.co.uk/contact_form/ and mention this Trustpilot review. As Trustpilot is public, contacting us through an official support channel is the only way we can safely access the relevant case information and examine your experience properly. Alternatively, you can call us on +44 1865 951301.

Thank you again for flagging this, Frej. I hope you’ll give us the opportunity to take a closer look through our official channels.

Team zooplus

Rated 3 out of 5 stars

Original order lost, replacement delayed…

After years as a loyal Zooplus customer, I'm extremely disappointed!
My order placed on 19th October never arrived. DHL repeatedly changed delivery dates before Zooplus finally confirmed the parcel was lost. DHL however continued reporting daily that parcel was out for delivery.

Zooplus then arranged a replacement parcel on 26th October, which is now ALSO DELAYED! Despite specifically asking them NOT to use DHL again, they ignored my request and used the same courier! Their generic delay notification doesn't even acknowledge that this is already a replacement for a lost order!
Meanwhile, £122 of my money remains tied up, and I've had to spend more buying essential pet food elsewhere. Companies need to understand the financial impact this has on households, especially with today's cost of living.
What frustrated me further was Zooplus repeatedly reminding me to refuse the original parcel if it turned up or arrange its return. Believe me, I WISH it had arrived!
A 10% discount voucher hardly compensates for this nightmare.
Just look at the other reviews! Customers are reporting similar DHL problems, yet nothing seems to change.

I wish Zooplus would acknowledge where they've let customers down and take responsibility for putting things right, rather than simply sending polite apologies while the same problems continue.

Sadly, after years of shopping with you, I'm no longer confident placing another expensive order and risking going through this all over again.

19 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi M H,

Thank you for taking the time to explain what has happened. I’m genuinely sorry, particularly after you’ve trusted zooplus with your orders for years.

Unfortunately, I haven’t been able to match the details available with your review to an account. Because Trustpilot is a public platform, I cannot access, investigate or discuss the individual circumstances of your order here.

I appreciate that asking you to contact us yet again means taking more of your time, but with your kind help I’d really like us to have the opportunity to examine the whole case, including what happened with the replacement. As I understand you’ve already spoken with our support team, please follow up on your existing correspondence and specifically mention this Trustpilot review. That is the best, and in practice the only, way for us to identify your case and assist you properly.

You can also contact us via: https://www.zooplus.co.uk/contact_form/
Alternatively, you can call us on +44 1865 951301.

Thank you again for raising this so candidly. I hope you’ll allow us the opportunity to take another look through our official support channels and address the experience that has damaged your confidence in us.

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

Further to my comment 3 days ago

Further to my comment 3 days ago. Their customer service contacted but still unable to tell me where and when will my order arrive after my purchase on 16 days ago!

It is not that difficult for them to contact their delivery partners and find out! Always reply that they will look into it!

Their customer service team is a joke and useless! They don’t care about their customers.

Don’t buy from this website

27 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Chun,

Thank you very much for sharing your update here, sorry to hear that your expectations have still not been met.

We will continue to communicate with you via our official channels.

Thank you

Team zooplus.

Rated 1 out of 5 stars

5 days past delivery date and still no delivery

DHL haven't delivered my parcel since 22nd October and Zooplus have said they're looking into it but as yet I have no resolution. Having to spend extra money on cat food because of the delay. Asked repeatedly how to complain with no answer. Pleaded with them send my order again with a different courier and was told to wait until end of day yesterday, today they're telling me they're chasing up with DHL, but chasing up is not what I need, I need them to send my order again so my cats don't starve! Repeatedly told them I have a health condition which is exacerbated by stress and yet 5 days later I'm still trying to get my order. Slow replies on email as they take 24 hours to respond and no contact number.

22 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Lady Slowsby,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m genuinely that you are still waiting for your cat food and, just as importantly, that after repeatedly contacting us you still feel you haven’t been given a satisfactory way forward.

I’m also sorry to read that you’ve explained the additional stress this situation is causing you because of your health condition.

Unfortunately, I haven’t been able to identify your customer account from the information attached to this review. As Trustpilot is a public platform, I can’t safely investigate or discuss your individual order here.

I realise that asking you to contact us again is hardly the answer you wanted after already doing so several times, and I’m sorry to take up more of your time. However, with your kind help, I’d really like us to have the opportunity to properly review what has happened. Please follow up on your existing correspondence and specifically mention this Trustpilot review so that your case can be identified and prioritised. You can also reach us via https://www.zooplus.co.uk/contact_form/ or by telephone on +44 1865 951301. This is the best, and in practice the only, way for us to access the details required to assist you directly.

Thank you again for raising this publicly. I sincerely hope you’ll give us the opportunity to pick this up through our official support channels and properly address what has happened.

Team zooplus

Rated 5 out of 5 stars

I have a subscription with zooplus

I have a subscription with zooplus. The delivery date can be changed when needed, added to or postponed. And good price too.

27 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Julie,

It’s lovely to hear that the flexibility of your subscription makes things that little bit easier, especially being able to adjust it when plans change. Thank you for choosing zooplus and for taking the time to share your experience with others.

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

No problem with the company it is the delivery service that they use.

No problem with the company, it is the delivery service they use. Had a message that they would deliver on a certain day and that they needed a signature, stayed in all day only to receive another message saying they had tried to deliver but couldn't gain access. Looking at the map they sent it was on an industrial sight miles from our home. Same message the next day stayed in again and then the same second message. Rang Zooplus but all they could tell me was that the delivery company had the correct address. On the 3rd day delivery arrived, dropped over our gate, no signature required, driver just left.

13 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Jacki,

Thank you for sharing this with us. I’m really sorry that receiving your zooplus order turned into such a frustrating experience.

I can completely appreciate why you were unhappy after staying at home for the expected deliveries, only to receive unsuccessful-delivery messages, and then having the parcel eventually left over your gate.

I’ve located your details in our system and understand that you already contacted our Customer Care team. As the parcel has since arrived, I won’t unnecessarily ask you to spend more time with our team, but your comments about what happened are certainly valuable and have been taken on board.

Thank you as well for your kind distinction between your experience with zooplus and the delivery service. I hope we can provide you with a much smoother experience next time.

Team zooplus

Rated 2 out of 5 stars

Poor service on deliveries.

Confirmation of delivery as promised, the goods where not on the vehicle, that was a Tuesday, I requested delivery the following day as we planned to have the weekend away from the Thursday. Nothing, made contact with your customer service on the Friday who promised to get back to me in a couple of hours, still waiting, again made contact on the Saturday to be told it would be the Monday or Tuesday for delivery so I cancelled the order. I then had a confirmation of order that I had refused. This is not the only time of issues with delivery from DHL, they are using white van man and I would say of all deliveries one or two where ok.

13 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Tricia,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m very sorry that the delivery problems were compounded by the lack of the promised follow-up from our customer service team. That’s very surprising indeed and requires our thorough attention.

Unfortunately, I haven’t been able to match the information provided with your review to an account in our system. As Trustpilot is a public platform, I can’t safely access, investigate or discuss the details of an individual order here.

I realise you’ve already spent time contacting us, so I’m sorry to ask for one more step. With your kind help, I’d really like us to have the opportunity to review both what happened with the delivery and the follow-up you were expecting from us. Please contact us again at https://www.zooplus.co.uk/contact_form/ and mention this Trustpilot review so your case can be identified and prioritised. Alternatively, you can call us on +44 1865 951301. This is the only way we can access the relevant account and order information needed to assist you properly.

Thank you again for bringing this to our attention, Tricia. I hope you’ll give us the opportunity to look into it properly through one of our official support channels.

Team zooplus

Rated 5 out of 5 stars

I'm a long time customer of Zooplus…

I'm a long time customer of Zooplus and recently placed an order. I shop with them because they have a much wider range of products than I can get elsewhere and cats are so fussy. Prices are reasonable and there's often an offer. Orders are also despatched quickly.

11 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hello,
It means a lot to have your continued custom over the years. Cats certainly have their own opinions about what belongs in their bowl, so I’m especially pleased our wide selection, offers and quick dispatch keep making zooplus a good choice for you. Thank you for your loyalty and recommendation.

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

Disgraceful customer service and damaged goods

Title: Disgraceful Customer Service – Damaged Goods, No Accountability and Disregard for Consumer Rights

Order Number: 468998186

I have been a loyal Zooplus customer for many years, but my recent experience has been appalling.

In early October, I ordered 20 crates of Hill's z/d specialist wet cat food (480 cans). Initially, only 13 crates arrived. I immediately contacted Zooplus regarding the seven missing crates.

DHL subsequently emailed me confirming that the shipment had been damaged and advising me to contact Zooplus. I forwarded this email to Zooplus but received no response.

The following day, the remaining seven crates arrived in an ordinary brown box rather than Zooplus packaging. The box was wet, soggy, leaking brown liquid and emitting a horrible, rotten, muddy smell. Several cans were badly crushed.

As this is specialist food for cats with dietary sensitivities, I could not risk using potentially contaminated products. I disposed of the damaged goods because of the leakage and unpleasant smell.

Despite several emails, Zooplus initially ignored my complaint. When they eventually responded, they claimed there was insufficient evidence because DHL had confirmed delivery. The issue was never whether the goods were delivered, but the unacceptable condition in which they arrived!

I even provided DHL's written confirmation of damage and a photograph of a crushed can I had retained.

Shockingly, weeks later, Zooplus insisted I return all seven crates before they would consider a refund. How could I return leaking, foul-smelling goods that had already been disposed of and collected by the refuse service? I am also partially disabled, making handling heavy, damaged parcels particularly difficult.

The customer service correspondence has been dismissive, rude and completely lacking in empathy or accountability. I feel bullied rather than supported as a longstanding customer.

Under the UK Consumer Rights Act 2015, goods must be of satisfactory quality, and retailers are responsible for goods damaged during delivery. Proof of delivery does not mean the products were delivered in acceptable condition.

I am requesting that Zooplus senior management urgently review my case, acknowledge DHL's damage notification, and refund the seven damaged crates (168 cans).

I am not asking for special treatment, simply fair treatment and respect for my consumer rights.

After many years as a customer, I am extremely disappointed. Unless this matter is resolved, I cannot recommend Zooplus.

26 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Sathya,

Thank you for taking the time to set this out so clearly. I’m very sorry, both for the condition in which part of your order arrived and, just as importantly, for the way your concerns have been handled afterwards.

I’m also sorry that our correspondence has left you feeling dismissed rather than supported, particularly after being a zooplus customer for many years.

I have been able to locate your details in our system. As Trustpilot is a public platform, I can’t discuss the specifics of your order, the evidence provided or any refund here, but your case can now be reviewed through our official communication channels.

I appreciate that you have already spent considerable time contacting us and should not have to keep repeating what happened. I’m sorry that this experience has brought a longstanding relationship with zooplus to this point, and thank you for giving us the opportunity to take another proper look at your case.

Team zooplus

Rated 4 out of 5 stars

Let down by DHL

Zooplus have always been great but totally let down by DHL. The delivery was meant to be on Oct 13th (I took time off all day as said it needed signature) but eventually arrived on 24th (I was in but no knock on the door and just dumped outside!). Zooplus did let me know on the 16th it was delayed but no communication from DHL. If I was a new customer I’d only rate 1 star but my orders are normally great. PLEASE, PLEASE don’t use DHL again!

24 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Teresa,

Thank you for sticking with zooplus and for judging us on your experiences over time. I’m very sorry this delivery caused such frustration, particularly after you had taken time off to receive it. Your comments about DHL and the lack of communication are genuinely appreciated and won’t be overlooked.
For future orders, it may also be worth checking the delivery choices offered at checkout, as depending on your postcode and basket, alternative options may be available. https://support.zooplus.co.uk/en/support/solutions/articles/76000049292-what-delivery-options-can-i-choose-at-checkout-

And, for any issues, please do get in touch with our customer care team for assistance.

Thank you again for your loyalty and honest feedback.

Team zooplus

Rated 1 out of 5 stars

APPALLING DElIVERY - YET AGAIN

Delivery was yet again APPALLING. Instead of using gate phone for access the two boxes were dmped road side of the electric gates. Worse yet again despite previous complaints boxes left tight against gates - this is the third time. As any one can see gates are on a slope and therefore open outwards.By throwing boxes against gates boxes damaged and gate mechanism strained - fortunately not broken. unless delivery can be executed correctly (call gate phone for instruction as requested) I will have to move to an alternative supplier.

3 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Hi Anthony,

Thank you for taking the time to bring this to our attention. I’m very sorry that you’ve had another poor delivery experience, particularly after you had already raised concerns about parcels being left against your gates.

I have been able to locate your details in our system. As Trustpilot is a public platform, I can’t discuss the individual order or account here for privacy and security reasons, but we will follow this up with you through our official communication channels.

Thank you again for flagging this, Anthony. I appreciate how important it is that the delivery instructions for your property are followed correctly, especially after this has happened more than once.

Team zooplus

Rated 5 out of 5 stars

easy and friendly and gives clear…

easy and friendly and gives clear details about the products

27 October 2026
Unprompted review
zooplus.co.uk logo

Reply from zooplus.co.uk

Thanks so much for sharing this, Ani.

I’m really pleased you find shopping with us easy and friendly, and that the product information helps you choose what you need with confidence. We appreciate your support and your taking the time to spread the word.

Team zooplus

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look