Belts by jas ltd Reviews 

62
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 38 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently praise the incredible handmade craftsmanship and the genuinely unique designs of these custom items. Many buyers truly appreciate the careful attention to detail and the beautiful traditional materials used in the pieces. However, some reviewers were not happy with severe delivery delays and items that never arrived after months. Additionally, some people mentioned that incorrect sizing and frustrating customer communication made the long waiting times much worse. A few consumers also felt that the overall value and product quality did not match their high expectations set online.

What people talk about most

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product, as reviewers frequently praise the stunning... See more

Quality

Consumers find quality to be exceptional, expressing delight with the handmade craftsmanship, premium leather... See more

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order fulfillment, noting that while people understood there would... See more

Value for money

People report ambiguous experiences with value for money, as some consumers feel it is an absolute waste of... See more

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with the delivery service, experiencing severe delays where orders like... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

The belt is outstanding—just like Jim Morrison’s classic one. It was an incredible gift from two friends of mine, and I’m honestly blown away by it. Truly unique craftsmanship. I wholeheartedly recomm... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I was looking for something unique to accent my western style and this handmade concho belt was the perfect find the craftsmanship is impeccable with every detail perfectly aligned getting a signed ce... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Fast shipping. Excellent craftmanship, belt looks beautiful and is a fitting tribute to Jim Morrison. The only thing I didnt like was the Certificate which was a cheap and blurry print.

Company replied


Company details

  1. Belt shop
  2. also in
  3. Clothing Shop
  4. Leather Goods Shop

Written by the company

At Belts by Jas, we're passionate about providing our customers with the highest quality handmade concho & iconic belts. Each piece is crafted with precision and care, ensuring a product that's as unique as you are. Dive into our world of bespoke craftsmanship and find your perfect accessory today. all belts come with a certificate of authenticity with the belt number signed by me the rock star look without the Rock star prices. Belts with attitude


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

62 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(62)

40 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Belts by Jas truly lives up to the hype…

Belts by Jas truly lives up to the hype of providing belts with attitude the handmade nature means my belt has its own unique character and the rock star aesthetic is perfectly captured I could not be happier with my purchase and the fast delivery

10 June 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

Thanks you so much

Rated 5 out of 5 stars

Amazing Craftsmanship

I was impressed by the level of detail and quality. everything was made exactly as described, and the finish was even better than I expected. Definitely worth it.

2 July 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you so much

Rated 1 out of 5 stars

Honestly, don’t bother


I was genuinely SO excited to receive the belt, but the entire experience has been extremely disappointing. I placed my order at the beginning of January and waited over six months, only for nothing to ever arrive.

What bothers me most is that this was not a made-to-order item. It was already produced, with only a minor flaw (a mis-stamped number or something like that), which is why it was offered at a reduced price to me. I completely understand waiting a couple of months for a custom piece, but in this case, there was no reason for such an excessive delay.

Since I ordered it through instagram, there was communication, but it was basically the same promise over and over again “I’ll send it soon” or “by the end of the week.” I was hopeful and patient but after hearing that for months, it kind of stops meaning anything.

PLUS I never got any ORDER NUMBER, he just took my money and probably planned to keep telling me he will send it, until I couldn’t get a refund on PayPal.

I’d strongly advise not buying anything, but if you are “famous”. There is a chance you might actually receive what you paid for. I was really looking forward for this belt so i am strongly dissapointed.

Also, I would like to point out that I am not the only one complaining about this…

12 June 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

Thank you for your review. Can’t seem to find you on our system. Do you have order number so we can investigate this further we don't work with PayPal

Rated 1 out of 5 stars

I think 6 months of waiting was enough.

I think 6 months of waiting was enough. There is communication, but it's very vague. I got my refund luckily from PayPal. It should be mentioned clearly that product takes at least 3-4 months to deliver,.. but also possibility that it never will. Also order status has been delivered for quite some time, so it's all shady. So, I really can't give much stars, sorry.

10 June 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you for your feedback, we’re sorry to hear your experience wasn’t as we would have expected it to be. All feedback is very important to us and appreciate you bringing this to our attention Unfortunately bullets was not allowed in your country and it kept coming back and forwards from the customs

Rated 1 out of 5 stars

Chris Holmes belt paid and never received

Really unfortunate to write this..I ordered the Chris Holmes belt. I'm a big Chris and W.A.S.P. fan. In fact I know Cathy Holmes and some acquaintances in the UK. The belt never arrived after waiting 5 months. Jas advised custom issues etc but that went on indefinitely. I received shipping confirmation but contained no tracking number or shipping company. I queried this and was given vague reasons. I gave another week but received no reply and therefore had to escalate a case via PayPal. I have all the proof of this so it cannot be denied. It's really unfortunate but I think others should be warned..

1 January 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you for your feedback, we’re sorry to hear your experience wasn’t as we would have expected it to be. All feedback is very important to us and appreciate you bringing this to our attention custom issues was a big part of it glad your refund is with you sorry jason and plus as it states on the website orders can take 12 week plus

Rated 5 out of 5 stars

What can I say

What can I say? My 2nd belt from belts by Jas and the craftsmanship once again is absolutely fantastic. Thanks jas

9 May 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thanks

Rated 5 out of 5 stars

The belt is outstanding—just like Jim…

The belt is outstanding—just like Jim Morrison’s classic one. It was an incredible gift from two friends of mine, and I’m honestly blown away by it. Truly unique craftsmanship. I wholeheartedly recommend that everyone reach out to Jas if they’re fans of this kind of product. The craftsmanship is truly incredible—absolutely amazing in every way.

18 April 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

Thanks you so much

Rated 5 out of 5 stars

Mean Man Chris Holmes bullet guitar strap

First of all thank you, Jas!
The guitar strap was made with great craftsmanship and materials and design are top class too.
Awesome communication, packaging and delivery...very well looked after the item was and that’s much appreciated.
Thanks again, Jas ...I will treasure the item.

13 March 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you

Rated 5 out of 5 stars

Thank you very much

Thank you, Jas, for such painstaking handcraft. Every detail is made with care and soul. I’m giving this - “Mojo Risin Jim Morrison belt” as a gift, so it’s very exciting for me.

Thank you very much for staying in touch the whole time and doing everything possible to make sure the belt was delivered before my flight. I wish you great success in your work and many wonderful, honest customers.

10 March 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you

Rated 1 out of 5 stars

No belts, no refund. AVOID.

NO BELTS, NO REFUND.
Ordering from Belts by Jas has been without doubt the most laborious, frustrating, disappointing and truly miserable consumer experience I have EVER had.
In Sept’ 2024 I pre ordered the Adam Ant 'Stand and Deliver' belts. Two belts, three buckles. He said they would be ready by the end of that month. They weren't. I had dodgy vibes from him from day 1 when I asked him the same question 3 times and although he responded he avoided my important question every time. I should have gone with my gut and walked away. Every month since Sept’ 2024 I have contacted him for updates. Each time he would either say "They should be ready by the end of the week" OR "They should be ready by the end of the month." 14 months after they were supposed to be ready, I still didn't have them. How could he get it so wrong?
I read and understood the terms for pre ordering belts and how long they can take to make from scratch. Fine. My problem is that THREE MONTHS after he eventually claimed the belts were done and packed and I would get a tracking number 'in a few days', he still hadn’t sent the belts, I just got excuses.
Not one single image of his Adam Ant belt set exists. He has completely removed the page on this belt set from his website as well. There are a few of his belts that have 'sold out' but there are still pages for them, so it's not because of that. Why has he removed it? There is not one shred of evidence that this belt set exists. On 18th Nov' 2025 three months after he said they were packed and ready I realised I would never get the belts so I asked for a refund. I get a response two days later saying he will get my refund sorted. 4 weeks went by no refund. I contact Citizens Advice. They advised me to give him a 2 week deadline in writing. I did. 2 weeks go by, no refund. I contact CA again, they send me a template letter from Trading Standards saying if the refund has not been given in the next 2 weeks then I will take him to court. I got a reply within 5 minutes he said and I quote: "I said I would Fondue in Goodwill and I will, but if you want to take it to court, that’s up to you, brother." Apart from the embarrassing spelling, it's rather a contradicting reply! Why would he say “If you want to take it to court, that’s up to you” if he had any intentions of refunding me? It's been over THREE months since I asked for a refund now and still no refund, even after threat of court action. No explanation, no apologies. Inexcusable. Unreliable and totally unprofessional. He doesn’t care AT ALL. He claimed “I don’t lie” and “I’m very professional”. From my experience, it’s the total opposite. What a joke. Look at his 5 star reviews. FOUR of them have almost identical wording with different names. THREE were left on the same day and ALL of them have only ever left 1 review on here. Hmmm.
The customer service he provides is terrible. He ignores many of my emails and when he finally replies he says “If I don’t reply I’m not ignoring you.” What is it then? I gave him hundreds of pounds 18 months ago in good faith and this is how I am treated. NO BELTS, NO REFUND. He's taken my money and delivered NOTHING.
Just like the other 1 star reviews on here, he makes excuses and delivers empty promises. I’m in touch with someone else who ordered the same belt set and he’s been treated exactly the same as me. Appalling. Handing over hundreds of pounds of my hard earned money to a complete stranger and get nothing in return except contempt and a hole in my wallet is absolutely sickening. Everything I have stated here is fact and can be backed up by statements and emails. I repeat... This has been the most miserable consumer experience I have EVER had. I honestly would have been better off flushing my hard earned cash down the toilet. At least I wouldn't have had this headache to deal with over the past year and a half. I wouldn't send my worst enemy to Belts by Jas. Nobody should be treated like this, it's absolutely disgusting.

18 November 2025
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you for your feedback, we’re sorry to hear your experience wasn’t as we would have expected it to be. All feedback is very important to us and appreciate you bringing this to our attention

Rated 5 out of 5 stars

Amazing Jim Morrison belt!!

The communication was great and the product is fantastic. I am a Doors fan of over 36 years and I never imagined I could own a belt so close to Jim's....until now. It's a beautiful piece that I'll always enjoy!!!

7 February 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you brother

Rated 1 out of 5 stars

Paid for necklace, but never got it

I ordered a replica Doors belt from Belts by Jas last year. I have it and it is wonderful.

A few months later I ordered a $150 necklace. I paid in advance as I did with the belt in summer of 2025.

After months of requesting the necklace by email, I still have not received the necklace even though Belts by Jas said he would get it to me soon.

I don’t write reviews very often.

I just wanted the necklace but I have no confidence in Belts by Jas, especially when he asks for payment up front along with ordering from overseas.

5 March 2026
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

hi brother just DM YOU

Rated 5 out of 5 stars

Belts by Jas

I purchased the Jim Morrison belt and the product exceeded my expectations. The quality of the leather, the metal studs, and the attention to detail are excellent. The belt is numbered and comes in a wooden box with a certificate of authenticity, which adds real value and highlights the craftsmanship behind it.

Since this is a handmade product, the waiting time can range from 2 to 3 months, which is completely normal for items of this quality. It is important to be patient and not leave negative reviews because of the production time.

The company is based in the United Kingdom, so customers ordering from Italy should be aware that customs fees may apply. These charges do not depend on the seller, who cannot be held responsible for them.

The seller is always helpful, polite, and quick to respond to any request. Overall, a very positive experience.

14 November 2025
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thank you brother

Rated 1 out of 5 stars

Scammer, stay far away.

Ordered a belt on July 7th. As of today, November 2nd, I still havent received it. After countless back-and-forths on whatsapp and constant stalling from the seller, nothing has been delivered. He only makes excuses and empty promises, and when called out directly he now wont reply. Dont fall for it.

2 November 2025
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

Your first belt was sent out seven days after ordering the new Told me that you have not received it, even though it was all signed and tracked three months later as you can clearly see with all my reviews and my clients I’m not a scammer. Don’t wait three months to tell somebody you have not received it.

Rated 5 out of 5 stars

Belts by Jas delivers again!

Once again Belts by Jas delivers and The Mr Mojo Risin’ belt lives up to and surpasses all expectations. High quality craftsmanship and amazingly quick shipping. I can thoroughly recommend both this belt and the double ring Jim Morrison belt, you just can’t get disappointed!

4 June 2025
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thanks

Rated 5 out of 5 stars

This belt is beautifully crafted…

This belt is beautifully crafted whether you’re a doors fan or a fan of western/native American history and fashion this is the belt for you. I truly feel honored to own and support small business

18 November 2024
Unprompted review
Belts by jas ltd logo

Reply from Belts by jas ltd

thanks

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look