Blossomup Reviews 

20,380
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 8,707 reviews, reviewers had a great experience with this company. Consumers truly enjoy taking the engaging quizzes, noting that the thoughtful questions help them reflect deeply, spark meaningful personal connections, and discover fascinating things about themselves. People find the digital platform very easy to navigate, praising the comprehensive evaluations that offer clear, accurate, and remarkably helpful personal insights. Some reviewers were not happy with the unexpected costs required to view their final quiz results. Consumers frequently mentioned that small initial payments quickly turned into automatic monthly subscriptions after completing assessments, leaving many feeling frustrated by the pricing structure.

What people talk about most

User experience

Customers had positive experiences with user experience, finding the platform super easy to use and very... See more

Payment

People report negative experiences with payment, expressing frustration over unexpected charges. Consumers... See more

Price

Clients share negative opinions on price, expressing widespread frustration over unexpected recurring... See more

Subscription

Customers consistently note negative experiences with subscriptions, expressing frustration over recurring... See more

Product

Consumers find product to be ambiguous, with reviewers offering starkly contrasting opinions on their... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I didnt like the questions - some were too simplistic without nuance and others i agree d with part of the question, but not all of it. Questions that stated X AND Y = A - I often agreed with X OR Y... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I took one of Blossomup's personality quizzes. I didn't realize or forgot that this came with a 7-day free trial so later a $25 charge showed up for my first monthly subscription. I emailed Bloss... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I appreciated the range of issues covered in the questionnaire, and the five-step opinion scale. Taken together, they got me to reflect on what view on a spectrum of public policy issues and my motiv... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Fun test, fun dynamic. Just don't expect the results to have real value for someone else. They are exclusively for your personal use. It will allow you to diagnose and improve in certain areas. And th... See more

Company replied


Company details

Written by the company

BlossomUp is a dynamic and innovative B2C SaaS company in the Personal Growth space. We create products that help users get to know themselves better and make significant progress in their Personal Growth journey. We are dedicated to creating innovative products that help improve the lives of our customers.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

20k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(20,380)

9,004 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
cancel

Rated 1 out of 5 stars

Scam!!

Try to cancel membership and they continue to take payments. Challenged this with bank and this useless company. Such scam!!

13 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Hannah,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

We take cancellation and billing concerns very seriously, and we would like to review your case as a priority. If you’ve had trouble canceling, our support team can assist you directly to ensure your subscription is properly handled and any issues are resolved.

Please reach out to us with your account details so we can investigate and help you as quickly as possible: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 1 out of 5 stars

It’s another scam that offers a free…

It’s another scam that offers a free test, makes you waste your time doing it, then it charges you to get your results and automatically signs you up to their subscription and will start charging you if you don’t know to cancel it. False advertising.

11 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Ashley,

We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

It appears you've already contacted our Support team and we'll be reaching out to you again via email to discuss your concerns further and seek a resolution.

Prior to completing your purchase, it was clearly stated on both the Pricing and Checkout pages that your Premium Report includes 7 days of full access to BlossomUp and all its features. It was also noted that the subscription auto-renews after 7 days, and then every 4 weeks thereafter.

We provided the screenshots of the pricing page, checkout page, and purchase confirmation email because you mentioned that you were not aware of certain details regarding your purchase. These screenshots demonstrate that all key information—such as pricing, terms, and auto-renewal conditions—was clearly presented before the purchase was completed.

We strive to ensure complete transparency throughout the purchasing process, making sure all customers are well-informed before finalizing any transaction.

After your purchase, we also sent you a Purchase Confirmation email containing all the details of your order, along with a temporary password to access your account. Once logged in, you have control over your user profile and subscription, including the convenient option to cancel the subscription before the 7-day access expires.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

NO STARS. DO NOT RECOMMEND

I would have given NO STARS but that wasn't an option. I stupidly signed up for a $2 personality test, hadn't read the small print. Then they started taking their monthly subscription of £24.99p/m . I immediately realised my mistake and cancelled my subscription Dec 2025. But from March 2026 they started taking the money again. And in April. In the end, I spent hours on the phone with my bank to stop to it. If you google Blossomup, many others have the same issue. The only thing to is cancel your card and get a new one. DO NOT SIGN UP WITH THIS COMPANY! SCAM

Update: Now I'm on Trustpilot, they reply. Hmmmmm .... if I was the only one with these issues then their response would seem more sympathetic. But its not, they just don't want bad reviews

Update 2: in answer to their response: I have the email from BlossumUp on 8th Dec confirming the cancellation of my subscription. There is nowhere in their email that states it will resume in March. Do not believe a word they say

10 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Update: Upon review, it appears that we received a support ticket from you and our Support team promptly resolved your concern.

Hi Sam,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been for you. We take concerns about billing and cancellations extremely seriously and would like the opportunity to look into this properly.

To clarify, any subscription details and billing terms are shown during the checkout process before payment is completed, and users must actively confirm their purchase. That said, we understand from your message that you believe your cancellation was not properly reflected, and we want to investigate this further for you. We’ve requested additional information so we can locate your account and review exactly what happened.

In the meantime, if you ever need to manage or cancel a subscription, there are three available methods:

1. Account settings: Log into your account and go to the Membership section to manage or cancel your subscription.
2. Website footer option: Use the “Cancel” link available at the bottom of the website to stop your subscription.
3. Support team: Contact us directly at hello@blossomup.co
and we will assist with cancellation and confirmation.

We genuinely want to help resolve this for you and ensure your case is fully reviewed. If you’ve already contacted us, please include your ticket number so we can prioritise your request and locate it immediately. If not, you can reach us here:
https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

We appreciate the opportunity to address your concerns and clarify what may have gone wrong in your case.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT GIVE YOUR CARD DETAILS TO THIS COMPANY

Do not complete anything that requires paying for. I completed a short quiz and paid £1.99

IT WAS ABSOLUTELY NOWHERE THAT THIS WOULD BECOME A SUBSCRIPTION! THEY TRIED TO TAKE £24.98 BUT THANKFULLY THE ACCOUNT IS A SPARE AND HAD INSUFFICIENT FUNDS TO PAY THIS.
I attempted to login to my account but it claimed the login details were incorrect, I changed my password to try and access my account no success.

I have filled out multiple forms with no confirmation of my request to cancel.

1 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Karin,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding the unexpected subscription charges. We take feedback like yours very seriously and want to make sure every customer has clarity on how subscriptions work and how to manage or cancel them.

To help prevent further issues, here are the three ways you can cancel your subscription:

1. Through our website: When logged into your account, you can go to the Membership page, where you can view and manage your subscription, including canceling it if needed.

2. Via the website footer: Simply click the “Cancel” button at the bottom of our website. This method doesn’t require logging in and is a quick way to stop any future payments.

3. Through Customer Service: You can also contact our support team directly at https://help.blossomup.co/hc/en‑us/requests/new.
Provide your account details, and we’ll assist you promptly with canceling your subscription and confirming that no further payments will be taken.

We’ve requested additional information regarding your account so we can investigate this matter thoroughly and ensure your cancellation is processed correctly. We want to make this right and provide guidance so that no one else encounters similar confusion. Your feedback helps us improve how we communicate subscription details and the cancellation process to all users.

Please reach out if you need any assistance or confirmation regarding your account. We’re here to help and ensure your concerns are fully addressed.

Best regards,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

Unable to cancel

They offer a cancellation service that doesn’t allow you to cancel. You cannot enter the site or login or get in touch. You get a site doesn’t exist page. And when you find a login page it won’t accept your login details or send you a reset. They are a scam and do not use. Absolute crap. You will need to block through your bank. Do it immediately.

1 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Mick,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We take account access and cancellation issues very seriously. Our support team can help you cancel your subscription and review your account manually if you’re unable to log in or access the cancellation page.

We have requested additional details from you so we can process the cancellation right away.

You may also ontact us here so we can assist you directly and resolve this as quickly as possible: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 1 out of 5 stars

This is fraud - Avoid!

This is a scam. They hoodwinked me with a $1.95 price tag that had a hidden $29.95 / month subscription and now I cannot cancel it and the website does not load. Complete fraud.

12 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Alix,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and understand how concerning this situation must feel.

We take billing transparency and account access issues seriously, and we would like to investigate this matter as a priority.

We requested additional information from you so we can locate your account information, so we can resolve this right away.

You may also reach out to our support team with your account details so we can review the charges, assist with cancellation if needed, and ensure everything is properly resolved for you: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 1 out of 5 stars

Impossible to cancel the description…

Impossible to cancel the description with deceptive billing practices

4 April 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Barry,

Thank you for your feedback—we’re sorry to hear that you’ve had difficulty canceling and that the experience felt frustrating.

We want to clarify that subscriptions can be canceled at any time, and we’re here to make that process as straightforward as possible. There are three ways to cancel your subscription:

1. Through our website: When logged into your account, you can go to the Membership page and manage your subscription. A Purchase Confirmation email was sent, which includes a temporary password to help you log in.

2. Via our website footer: You can click the “Cancel” button at the bottom of our website (https://blossomup.co/)—this option does not require logging in.

3. Through Customer Service: You can contact our support team and we’ll assist you with cancellation and any refund requests.

We take concerns about billing seriously and would like to understand what may have happened in your case. If you’ve already contacted our support team, please include your ticket number in your reply so we can locate your request quickly. If not, you can also reach us here:
https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

We’ll be happy to assist you and ensure everything is resolved.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

Please beware its impossible to delete the account they create without permission

Not happy with their test, questions are vague and I didnt find the results too useful. But thats not the worst part. Ok, I paid £2 to get the results, thats fine but why do they create an account for me and sign me up to a monthly subscription I never asked for??? It was easy to cancel the subscription, just went to the account they created for me without my permission however its impossible to delete the account. You need to click on a link to request deletion and they send you an email to confirm your request was received and in order to delete the account, they ask for you to send a photo ID and an utility bill to confirm you're the account holder!!!!! Shocking!!!! PLEASE BEWARE!

30 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Fly,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that you felt uncomfortable with the process—this is certainly not the experience we aim to provide.

We understand your concerns regarding account creation, subscriptions, and the deletion process. Please know that protecting user information is important to us, and any verification steps are intended to ensure that requests are handled securely. That said, we recognize how this may feel excessive and appreciate you bringing it to our attention.

We’d like the opportunity to review your case and assist you directly. We asked for additional information from you so we can resolve it right away.

You may also reach out to https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new and provide us the case number so we can review immediately.

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 1 out of 5 stars

It’s a scam

It’s a scam. I did a quiz for £1.95, or that’s what I thought…
I then review my bank account to find they’ve been taking regular payments from my account for months. I have tried everything to cancel the subscription I had unwittingly signed up to by doing the quiz but it has been impossible. They make out that it is easy to unsubscribe, but from my experience it’s impossible. I have followed all the instructions meticulously and you just can’t do it.
I have gone to my bank to block payments but I would also like a refund for all of the months I have been paying for absolutely nothing. I would also like to unsubscribe.
Finally, I can see, from reading various people’s comments on the internet, that I am a drop in the ocean. It’s a scam, don’t fall for it.

30 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Rebecca,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating and concerning this situation must be. This is certainly not the experience we want for our users.

We asked for additional information from you so we can assist you immediately.

We take issues related to subscriptions and cancellations very seriously, and we’d like to resolve this for you as quickly as possible. It’s important to us that users are able to manage their subscriptions without difficulty.

You may also contact our support team here: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new with any details you have (such as the email used or a screenshot of the charge). We’ll prioritize your case, assist you with the cancellation, and review your billing to address your refund request appropriately.

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 5 out of 5 stars

Rather not have to be signed up and…

Rather not have to be signed up and have to cancel.

29 March 2026
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. We understand that having to manage a subscription can feel frustrating. To help, here are three ways you can cancel if needed:

1. Through our website: Log into your account, go to the Membership page, and manage your subscription there.

2. Via the website footer: Click the 'Cancel' button at the bottom of our website—no login required.

3. Through Customer Service: Contact us at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new, and we’ll assist with cancellation.

We’re happy to guide you through the process to ensure it’s smooth and hassle-free.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

Scam

Scam. Keeps charging your card, and seems impossible to cancel. Thinking of taking them to court.

28 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Per,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how concerning this must feel.

To clarify, the test itself is free to take, and payment is only requested if a user chooses to unlock their results. At that stage, all pricing and subscription details—including billing frequency and renewal terms—are clearly presented before any payment is made. We do not apply charges without prior disclosure.

We take concerns like yours seriously, especially regarding billing and account security, and we’d genuinely like to investigate what may have happened in this case. If you’ve already contacted our support team, please include your ticket number in your reply so we can quickly locate your case and assist you.

If you haven’t reached out yet, you can contact us here:
https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

Additionally, there are three ways to cancel your subscription if needed:

1. Through our website: Log into your account, go to the Membership page, and manage your subscription. A Purchase Confirmation email contains a temporary password if needed.

2. Via our website footer: Click the 'Cancel' button at the bottom of the website—this option doesn’t require logging in.

3. Through Customer Service: Contact our team at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new , and we’ll assist with cancellation and any refund requests.

Our team will review your situation in detail, assist with any billing concerns, and ensure any unwanted subscription is canceled.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE

BEWARE
Traps you into a subscription that you didn’t know you signed up to and is impossible to cancel

25 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Mrs Chapman,

Thank you for sharing your feedback—we’re sorry to hear that this was your experience.

To clarify, the test itself is free to take, and users are only asked to proceed with payment if they choose to unlock their results. At that stage, subscription details—including pricing, billing frequency, and renewal terms—are presented during checkout. We understand, however, that this may not always feel clear, and your feedback helps us improve how we communicate this.

We also want to reassure you that cancellation is always available, and there are three ways to do so:

1. Through our website: When logged into your account, you can go to the Membership page. A Purchase Confirmation email has been sent, containing a temporary password for you to log in and manage your account.

2. Via our website footer: Simply click the “Cancel” button at the bottom of the website: https://blossomup.co/
— this option doesn’t require you to log in.

3. Through Customer Service: You can contact our support team, and we’ll assist you with cancellation and any billing concerns.

If you have other concerns, you can contact us here:
https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new

We’d be happy to review your case, clarify any concerns, and help resolve this for you.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

This website is a scam

This website is a scam - I paid for a £1.95 IQ test and was unknowingly signed up to a subscription now costing me £24.95 per month - there is no way to cancel on their website - they ask for an email address to email cancellation instructions and no such email is sent. The alternative is they ask you for your account number (which I don't have as I never signed up for an account) and all my bank details which surprisingly I will not be sending as will likely then be scammed out of more money. I've been left with no alternative but to cancel my card to avoid future charges - do not touch this company with a barge pole!!!!!!!

23 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Belinda,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating and concerning this situation must be. Please rest assured that our intention is never to mislead or make cancellation difficult.

Subscriptions, including any trial offers and recurring charges, are presented during the checkout process before payment is confirmed. That said, we take feedback like yours very seriously and want to ensure this is fully resolved for you.

Regarding cancellation, access can sometimes be linked to the email or payment method used rather than a traditional account, and we’re here to help you locate and manage this. We also want to reassure you that we do not require sensitive banking details to process support requests.

You can also reach out to our support team here: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new
with any details you may have (such as the email used or a screenshot of the charge), and we will prioritize your case, assist with cancellation, and review any charges accordingly.

Best Regards,
BlossomUp Team

Rated 1 out of 5 stars

A rip-off

The company tried to sucker me into a high monthly subscription and made it hard to cancel. So dishonest. The test is based on pseudoscience. It tells you things about your personality based on information you give them, just recycling the information.

21 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi David,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. To clarify, we want to make sure canceling your subscription is as straightforward as possible. There are three ways to cancel your subscription:

1. Through our website: When logged into your account, go to the Membership page. A Purchase Confirmation email has been sent, containing a temporary password for you to log in and manage your subscription.

2. Via our website footer: Click the 'Cancel' button at the bottom of the website: https://blossomup.co/. This option doesn’t require you to log in.

3. Through Customer Service: Contact our Customer Service team at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new , and we’ll assist you with the cancellation and any refund if applicable.

Regarding the test itself, it is designed to provide thoughtful insights based on the responses you give. It is meant to be a reflective and engaging tool that helps users explore patterns in their behavior, preferences, and thinking style. While it can offer helpful perspectives, it is not a diagnostic tool and does not provide clinical or definitive psychological evaluations. Its purpose is to encourage self-reflection and personal insight rather than to make formal claims about personality or intelligence.

We value your honesty and are always looking for ways to improve the experience for our users.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

I signed up believing this was a…

I signed up believing this was a one-time test. At no point was it made sufficiently clear that I was entering a subscription. I have now paid £58 for a single test.

Attempting to cancel was a gauntlet — I was presented with roughly six consecutive "No thanks" screens, including an offer to continue at half price. You don't design a cancellation flow like that unless retaining accidental subscribers is part of the business model.

The product may work. The business practices do not. Avoid.

8 January 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Alexander,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that this situation has been frustrating, especially around the expectations of a one-time payment and the cancellation process.

To clarify, the initial fee provides access to your test results, and there is also an option to continue with a membership that includes additional features and insights. This is presented during checkout, but we understand that it may not always feel clear enough, and we’re continuously working to improve how this is communicated so users can make informed decisions from the start.

We also understand your feedback regarding the cancellation flow. While the steps are designed to confirm a user’s intent and offer alternatives, we recognize that this can feel overwhelming, and your input is valuable in helping us improve the experience.

If you’re still looking to cancel, there are three ways to do so:

1. Through our website (logged-in method): Log into your account, go to the Membership page, and follow the steps to cancel. If you need access, your Purchase Confirmation email contains login details or a temporary password.

2. Through our website footer (no login needed): Scroll to the bottom of the website and click the Cancel button. This option allows you to proceed without logging in.

3. Through Customer Support: You can submit a request here: https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new
and our team will process the cancellation for you and confirm once completed.

We’ve also asked for a few additional details so we can review your case more closely. If you’ve already contacted our support team, please share your ticket number so we can locate your request and follow up as quickly as possible.

We appreciate you bringing this to our attention and would welcome the opportunity to assist further.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

Sneaky scammy nasty company - proceed with caution

They automatically sign you up to a subscription of around £25 per month (for what, exactly, I will never know...), and you need to read the tiny print in the confirmation email to know you have been signed up and make sure you cancel before your are charged. I suspected something like this when paying for my test results, and looked for anything suggesting it was an ongoing subscription but did not see any sign of it. These sneaky tactics completely overshadowed any modest benefit I gained from having taken the quiz and got the results.

16 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Laura,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience left you feeling this way.

We asked for additional information from you so we can resolve this right away.

Access to the Premium Results Report includes a 7-day trial of the full platform with additional assessments and features. If the trial is not cancelled during that period, it transitions into a subscription. We aim to clearly present this information on the checkout page and in the confirmation email so users can review the details before proceeding.

We understand how this may feel unexpected, especially if you were primarily interested in the quiz results, and feedback like yours helps us continue improving how we communicate this information.

If you would like help reviewing your account, managing your subscription, or discussing your charges, please contact our support team at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new
and we’ll be happy to assist.

Best regards,
BlossomUp Support

Rated 5 out of 5 stars

Satisfied

Easy to complete questionnaire quick results $1.95 to see it and cancel anytime. Good quality price ratio

14 March 2026
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Thomas,

Thank you for sharing your feedback and for taking the time to leave a review.

We’re glad to hear that you found the questionnaire easy to complete and that the results were delivered quickly. Our goal is to create an experience that is both engaging and insightful while remaining simple and accessible for users. It’s great to know that the process felt smooth for you from start to finish.

As you mentioned, the $1.95 fee provides access to the full results after completing the questionnaire. This allows users to view the detailed breakdown and insights generated from their responses. We aim to keep this cost affordable while still offering meaningful and well-structured reports, so we appreciate your comment about the good quality-to-price ratio.

Feedback like yours is very helpful to our team, as it reassures us that the experience is working as intended and that users are finding value in the results they receive.

Thanks again for giving the test a try and for sharing your experience.

Best,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

They don’t say it’s a paywalled test…

They don’t say it’s a paywalled test until you spent 15 minutes completing it

They auto charge a subscription 40$ every 4 weeks WTF?

It’s super hard to cancel the subscription, need to close a million pop ups

Really a site to catch grandmas off guard and scam them… really should be illegal

9 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Jon,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We asked additional information from you so we can help you with your concern.

The test itself can be completed for free to explore the questions. The small fee is only required if you choose to unlock the Premium Results Report and access additional premium features. This also includes a 7-day trial of our full platform, which transitions into a subscription only if not cancelled during that period. We provide pricing and subscription information on the checkout page and in the confirmation email to help users make an informed decision.

We apologize if the cancellation process felt cumbersome. Your feedback is important and helps us improve the clarity and accessibility of our platform, including subscription management.

Please reach out directly to our support team at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new, and we’ll prioritize your case to ensure your subscription is managed correctly and any concerns are addressed.

Best regards,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

Scam Alert!

This is a soft scam site that says you can buy your results for $1.95, then adds a $29.95 per month subscription to your card. The information is hidden at the bottom of one of the emails you get after you sign up, but it is not clear during the process. Since I didn't agree to it, I found the charge for $29.95 then had to search for the notification.
You can jump through some hoops to cancel the subscription you never agreed to, but getting a refund is harrowing. They ask for all of your bank information, including the banking institution and the type of account. That just seems like an added layer of scam, so I declined to fill out the form and had my bank dispute the charge.
It's an underhanded way to do business, such that even if their products were worth $30 a month, I wouldn't pay them for it.

9 March 2026
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Karen,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. Your feedback is important, and we take concerns like yours very seriously.

We requested additional information from you so we can assist you with your concern.

The $1.95 fee is intended to unlock the Premium Results Report and includes a 7-day trial of our full platform with additional features. If the trial is not cancelled during that period, it transitions into a subscription. We aim to communicate this information on the checkout page and in the confirmation email so users can make an informed decision.

We sincerely apologize for any difficulties you experienced with cancelling your subscription or requesting a refund. Our intention is never to make this process cumbersome, and your feedback helps us improve clarity and accessibility for subscription management.

Please contact our support team directly at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new
, and we will prioritize your case to ensure your account and subscription are addressed ppropriately.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
BlossomUp Support

Rated 1 out of 5 stars

I took the test then it told me that i…

I took the test then it told me that i have to pay 2€ cause i wanted to see my answer i did very misleading btw cause it looks free at first and you want to see your results and then after a few weeks they charged me 29.95€ and when i emailed them i didnt get an answer for 2 weeks they sent me on a goose chase and when i demanded i want to cancel the subscription they still charged me after claiming that they gave my money back and tried for months

15 September 2025
Unprompted review
Blossomup logo

Reply from Blossomup

Hi Avin,

We’re very sorry to hear about the frustration and confusion you experienced, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We requested additional information from you so we can assist you with your concern.

The €2 fee is meant to unlock the Premium Results Report and includes a 7-day trial of our full platform with additional assessments and features. If the trial is not cancelled within that period, it transitions into a subscription. We aim to communicate this clearly on the checkout page and in the confirmation email so users can make an informed decision.

We sincerely apologize for any delays in responding to your emails and for the difficulties you experienced with cancellation. Your feedback helps us improve our support processes and subscription management to prevent this from happening in the future.

Please contact our support team directly at https://help.blossomup.co/hc/en-us/requests/new
so we can prioritize your case, review your account, and work to resolve any outstanding issues with your subscription.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
BlossomUp Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look