bodysculptorx.com Reviews 116

TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I bought three identical bandeau bras, sadly, they did not fit me well, so I returned them with the very kind and knowledgeable assistance of Zezza in exchange for a gift card, which will use soon.... See more

Rated 4 out of 5 stars

I paid for priority shipping and delivery took over 3 weeks. Which was longer than I anticipated. The item I purchased didn't work for what was needed and customer service for the return was great and... See more

Rated 5 out of 5 stars

I'm actually still seeing results!!! My 18 yr old daughter Wednesday asked me before work was I wearing my sculptor.... I was shocked at when I told her I wasn't wearing it her eyes got sooooo big lik... See more

Rated 3 out of 5 stars

I was disappointed with the delivery time. It took 4 weeks to get my order. However, I did receive good customer service from Joshie. Once I did get my order I like the bras except they are flimsy, n... See more

Company details


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

116 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Good experience with this company

Good experience ordering and receiving bra from this company. It was exactly as promised. I need to exchange for size, but they got back to me right away with instructions on how to do so. I would order from them again.

3 June 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

Thank you so much for taking the time :) See you back in store soon!

Rated 1 out of 5 stars

Poor Customer service

I have sent emails multiple requesting assistance with starting a return with no response.

3 June 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

Not only was this person fully refunded but is ignoring our emails. As a small company, we think it is completely unfair to leave a public review when her money is back despite us not getting the products back at all and still ignore our customer support team who only tried their best to help her.

Thank you for your feedback.
However, we believe there may be some confusion. We pride ourselves on responding to all inquiries within 24 hours, including weekends. Unfortunately, based on the information provided in this brief review, we are unable to identify your specific order or issue nor your name or order number.

If your review is indeed based on an unresolved order issue, we encourage you to contact our customer service team directly. Publicly posting a review without sufficient details makes it challenging for us to assist you effectively. Please reach out to us again so we can promptly address and resolve your concerns and make sure the unique customer service address is correctly written: contact@bodysculptorx.com

Rated 5 out of 5 stars

Great experience all around

Having the team reach out to make sure my experience was a good one made all the different in my purchase. Not only am I very happy with the posture bra's I purchased, I ordered another one after I received the first one, to have them make sure I was happy with my purchase made it even better

1 May 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Sizing was completely off

Sizing was completely off! From reviews I saw, I decided to place an order for the shapewear. I even saw some reviews where women said you can even can size down. I ordered two sizes. My regular size which is a 3X and I ordered a size down just in case. Needless to say that 3x was more like a large. I couldn't get the things up my legs.

I decided to send it back for a refund instead of sizing up because if my size didn't fit and I'm seeing that it should, I wasn't going to put myself through the ordeal.

I was told I needed to pay for my return and then told shipping was not refundable because it was in their policy, even though I paid for shipping. Either way, if you're not someone of a smaller frame this shapewear may not be for you. If you happen to get something that fits count it as a win.

As for me I will never order from them again, I will stick with shapellx! And I hope I get my refund. They said it was processed so fingers crossed!

29 April 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

We're sorry to hear about your experience. Our rules and policies, available 24/7 on our website, are clear and were accepted by you when making your purchase. https://bodysculptorx.com/policies/refund-policy
The measurements of each garment are specified on our size chart to help customers choose the right size.

We understand your frustration with the sizing.
Regarding returns, our policy states that customers are responsible for return shipping costs, and the original shipping fee is non-refundable. We understand this can be disappointing, but it's a standard practice outlined in our policy. We have processed your refund, as you are aware.

We're sorry to hear that you won't be ordering from us again, but we appreciate your feedback and will use it to improve our products and services.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent invisible backless and plunge bras; customer service exceptional!

I ordered the Invisible Backless Shaping Bra and the Strapless Invisible Push Up Plunge Bra. Both are excellent quality, very well-made, and fit my body very well! The material is breathable, the stitching is excellent, and the coverage is fabulous.

The Plunge Bra is especially perfect. It fits my body like a glove and I know that it will hold up just fine. It really is invisible from the back and sides. I haven't tried the sticky sides yet, but I do believe that from the quality of the item overall, it will work wonders!

I followed the measurements for size on this website (company's website), and was able to identify my correct sizes no problem!

The customer service of Body Sculptor X is beyond exceptional. When my bras got lost in the mail (post office issue), I reached out to the company and was assigned a specific individual to walk me through the entire process. They were immensely helpful with suggestions on how to locate the bra, and were ready and prepared to refund or replace the bras immediately!

The bras were located (delivered to the wrong parcel locker), and everything worked fine - I got back to the company, and they responded promptly and were so kind!

In the end, I needed to return the backless bra, and was able to do so with absolutely no hassle. They refunded me the money very promptly.

If you are looking for a bra that will work with a specific gown or outfit, and need something reliable to get you through a day or evening, look no further than Body Sculptor X!

5 May 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love my new shape wear…

I absolutely love my new shape wear this garment delivered EVERYTHING it promised my clothes fit smoother and everything is smooth and lifted. I was skeptical until it arrived but upon trying it on it was perfect it boosted my confidence and I will definitely be recommending it to my friends. The customer service was a plus Zezza was working with me every step of the way courteous and very friendly thank you body sculptor I will definitely be ordering more ❤️❤️❤️❤️

19 April 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

I love my shaper thong and I can't wait to get my strapless bra in the correct size it runs small. The thong is great and I will be ordering more shapewear soon!

17 April 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I love it

I love it. I should’ve ordered it a smaller size to see the full result but it’s working for me just right. Thank you again 😁

23 March 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Shapewear that fits all.

This shapewear helped me receive the perfect figure. The fabric was so soft and seamless. I can wear my shapewear under my dresses or even my jeans and it will be unnoticeable! Definitely a great choice I’ve made so far this year!

22 March 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great customer service after all!

Update: 5/7/24 - I'm happily updating my review to 5 stars after their customer service team worked with me on my issue. The communication error was on my end (my email server was blocking their messages). Once this was resolved, they made an exception to accept my (late) return and refunded it in full. They were also very professional along the way.

31 March 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

Hi Jessica,

I'm truly sorry to hear about the challenges you've faced. After thoroughly reviewing all the information provided, it's clear that we have diligently responded to each of your emails. In fact, my colleague Jan even took the initiative to include screenshots showcasing the dates and content of our responses, ensuring transparency in our communication process.

Considering that your order dates back to January 28th and it's now April, I understand the frustration caused by the elapsed time. Our standard policy allows for a 60-day window for returns. However, given the unique circumstances surrounding your situation, we are more than willing to make an exception. You're welcome to return the products, provided they remain unused.
Answers to your inquiries have been responded to on the following dates:
February 21st
March 2nd
March 16th
And April 1st

I want to emphasize that we're striving to be exceptionally fair, especially considering the timeframe. Additionally, I highly recommend checking your spam folder, as it's possible our emails may have inadvertently ended up there. Despite our efforts to provide proof internally and communicate with you directly, it appears there may be some issue with email delivery on your end.

Our ultimate goal is to resolve this matter amicably and ensure your satisfaction.

Thank you for your understanding and cooperation.

Warm regards,

Rated 5 out of 5 stars

Amazing product and great service

They were so accommodating I ordered the wrong size and thought I would have a hard time returning the product and getting the correct size but they worked with me and I got the right size right away and I am so happy with the product.

26 March 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Giving a 1 star because I ordered my…

Giving a 1 star because I ordered my item about 11 days ago and still haven't received it!! Where on your website does it say shipping will take this long??

27 March 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

Hi Mela,

I hope this message finds you well. I've recently reviewed our records regarding your orders and noticed a discrepancy. It seems that only one order under your name was placed and successfully received back in November. If that indeed was your order and you've made another purchase since then, I'm puzzled as to why you felt the need to scrutinize our services. We pride ourselves on our consistent reliability and our dedicated support team, available to assist you 24/7.

However, if the previous order wasn't yours and you're encountering issues with a recent purchase, I kindly request that you provide us with further details. It's possible there may be an error with the address, communication barriers such as an incorrect email on file, or perhaps our correspondence has inadvertently landed in your spam folder. Alternatively, if your order was placed correctly, please note that our standard processing time, as outlined on our policies, is up to 15 working days. Therefore, your order might still be within the designated timeframe for delivery.

In any case, we are eager to assist you promptly and efficiently. Therefore, I urge you to reach out to our support team with more information, rather than resorting to leaving a negative review. This would allow us to address any concerns you may have and rectify the situation accordingly. Your satisfaction is our priority, and we are committed to resolving any issues you may encounter.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,

Rated 4 out of 5 stars

Beige Lace Zipper Panty - Review Update for Experience

I ordered the beige version of this piece for my wife and removed the tag before she got home that day. Granted I am accustomed to my items not normally arriving with tags attached (only what is on the shipping bag), so that part is on me I guess. In short the following issues were wrong with this order: 1). The piece did not fit the dimensions noted in the chart or the reviews, or even her normal size. Per the reviews especially and what my wife normally wears it should have fit but upon trying on the piece it did not fit over her hips well at all and she could not zip it. So in short unless you have a slim hipline go 1 to 2 sizes up. 2). I immediately contacted Customer Service and was told via email that if I was able to return the item that I would have to provide my own return label and pay the shipping fees myself as BodySculptorX would do neither. Apparently the 60 day "No Hassle" return policy was taken from a used car salesman contract. It didn't really matter in the end as I was told without the tag I am stuck with the item anyways even though it was simply tried on or attempted to be tried on. Rather disappointing for an item I had to wait a little over 2 weeks to get. Do not purchase from this company. There are similar options on Amazon and they have an ACTUAL hassle free return policy.
UPDATE:
I must update this review as since the above has transpired, the company has reached out to me and returned the funds I used to purchase this item. I still say the 60 day return policy has some small print that any buyer should review in full first, and that if you are a lady with a fuller hipline you may want to order 1-2 sizes up from your normal size still. Such being the case, customer service has been great in remedying this issue. The garment (even though it is of no use to me) seems to be of a top tier quality in material composition. Due to the quick response of customer service and the quicker remedy for this issue I am upgrading the review to 4 stars.

17 March 2024
Unprompted review
bodysculptorx.com logo

Reply from bodysculptorx.com

Thank you for sharing your feedback regarding your recent purchase. We're sorry to hear about the issues you encountered, and we appreciate the opportunity to address your concerns directly:

Tag Removal Policy: While our policy requires items to be returned with tags attached, exceptions are made for unused items. However, it's important to note that removing the tag before trying on the item can complicate the return process. We do our best to accommodate our customers, but it's worth mentioning that most retail stores also require tags to be intact for returns, it's always advised to not remove a tag if you have not tried the item and confirmed that it fits... Our policy is readily available on our website and is accepted by customers at the time of purchase.

Sizing Discrepancy: We apologize for any confusion caused by the sizing of the item. in these cases we do offer a hassle-free return, the shipping cost is on you as accepted upon purchasing with us and available 24/7 in our policy pages.

Return Process: We regret any inconvenience you experienced with our return process. While we do request customers to cover return shipping costs, it's our commitment to resolve any issues promptly and efficiently. If the incorrect size or color was sent, we would, of course, cover the return shipping costs.

We genuinely value your feedback and are committed to improving our service based on it. If there's anything else we can assist you with, please reach out to our customer service team directly.

Thank you for bringing this matter to our attention.

Rated 5 out of 5 stars

The agent I worked with throughout my…

The agent I worked with throughout my purchase and exchange, while it took longer than I expected, Zezza kept me informed every step of the way. She was not only professional but empathetic with my frustration and changed my feelings. Because of her I would highly recommend Body Sculptor and will continue to be a client!

18 January 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look