Cevelle Fashion Reviews 

62
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

62 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.5

All reviews

(62)

62 reviews in the last 12 months

Write a review

We perform checks on reviews

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Total SCAM!

Total SCAM!! Denim puffer jacket is nothing like the Advertised pictures - in FACT there is not on piece of denim in the entire jacket!!! It is a horrible cheap item from China, with printed pictures of denim pockets!!!!
Looking at other negative reviews I will not even waste my time contacting them as I will only get a ‘standard’ automatic reply offering a pittance on paid return
of their crap!!!!! 🤬🤬🤬🤬 I will donate to our Charity Store, if the take such rubbish and will spread the word about this lying fraudulent operation!😖😖😖

27 June 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make things right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will promptly address your concern and find a suitable solution for you.

Rated 2 out of 5 stars

Not like the Pictures

The Products Cevelle Fashion are selling are of extremely low quality. I have ordered several Items of the shops website and especially the Polo Shirt looks nothing like what is advertised in the pictures. After being in contact with them via email, they have replied that they are sorry that it didn’t meet the expectations. Just your general standard off the script BS.
I’m giving it a 2 Star Rating only because I like the look of the shoes I have received but I can’t trust of how long they will make it taking in consideration the quality of the rest of the products.

6 June 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make things right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will promptly address your concern and find a suitable solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

Total bunch of scammers!!

Total bunch of scammers!!!
Stay well clear of this company!
Ordered a dress, looks nothing like the picture and fabric is awful.
When I asked how I could return it, I was provided an address in China (having been told in an email the dress was coming from the Netherlands) and they informed that I would need to pay the return fee, which would be half if not full price of the dress! The other option was for them to refund me £10 so they absolutely know what they are doing as considering the quality of the dress, they are making £40 profit!! Disgraceful !

4 June 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

Something went wrong, and on top of that I have to pay a €25 return fee – no guarantee of a refund

The item I received wasn’t what I ordered. The jacket looks completely different and the fabric is awful – you can tell it’s from China.

To return the item, you have to send it back to China from Germany at a cost of 25 euros.

Personally, I would advise against this online shop.

Communicating via email is like talking to an unempathetic robot.

28 May 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 5 out of 5 stars

Orthopaedic slip-on sneakers that feel…

Orthopaedic slip-on sneakers that feel like you aren't even wearing them White sporty-style orthopaedic sneakers were so comfy from the moment I put them on. Slip-on design, cushioning, and go well with all my outfits. Great price thanks to the discount.

25 May 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

Thank you very much for your positive review! We are delighted that you are satisfied with your order. Should you need anything in the future, our team is always here for you. 💕

Rated 1 out of 5 stars

Poor Quality Product from China and Extremely Difficult Return Process

After several weeks, I finally received the short coat I had ordered. Contrary to the product images, it was made entirely of plastic-like material and felt extremely cheap and low quality. In addition, although I ordered size XL, the actual fit corresponded more to a German size S to M, meaning the coat was significantly smaller than expected and than usual sizing standards.

Due to the extremely poor quality and incorrect sizing, I wanted to return the item, but even this process has proven to be extremely difficult. So far, none of my email inquiries have been answered, despite the fact that, under German and EU consumer protection law, I should be entitled to a proper return process. I will continue trying.

However, the delivery process, shipping time, product quality, and the company’s handling of customer problems have all been extremely unsatisfactory. I strongly advise against purchasing from this company.

20 May 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a rain jacket and received it…

I ordered a rain jacket and received it from China (even though the website says it's Italian made) 3 weeks later. The jacket was ill fitting and was not made well. I paid $35 to ship it back and it has been stuck at customs due to a fee that I need to pay. At the end of the day the product wasn't great, the return has been a mess and I do not recommend buying off this website.

6 May 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 4 out of 5 stars

Waited quite a while for item to arrive…

Waited quite a while for item to arrive and wondered if it would. Said they would inform me when it was dispatched but didn't.Never the less once it arrived I was pleasantly surprised! For the price the shoes look good and fit well.

5 May 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

Thank you very much for your positive review! We are delighted that you are satisfied with your order. Should you need anything in the future, our team is always here for you. 💕

Rated 5 out of 5 stars

I have worn it a few times now

I have worn it a few times now. The fabric stays cool in warm weather. The stitching seems strong. Overall, a good buy for the price.

27 April 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

Thank you very much for your positive review! We are delighted that you are satisfied with your order. Should you need anything in the future, our team is always here for you. 💕

Rated 5 out of 5 stars

I liked the multi-buy discount

I liked the multi-buy discount. It helped save a bit when buying more than one item. The fabric feels decent, and the stitching looks fine so far.

20 April 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

Thank you very much for your positive review! We are delighted that you are satisfied with your order. Should you need anything in the future, our team is always here for you. 💕

Rated 1 out of 5 stars

They are selling temu product order a…

They are selling temu product order a 63 pound jacket which dosnt match the product on their website i have taken the pictures I will.upload them if there is an option. It clearly came from.china as It arrives after 3 weeks since I order. Jacket has no labels i emailed the company they ask me to.provide clear picture of parcel and jacket picture with the label since there is no picture attached with the jacket I jave sent them.but they been very difficult to deal with it is clear that they don't want to refund my money but I.will cancel my installment.

21 April 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

Scam - you won't receive what you buy in the image!

They sent me 2 linen shirts I ordered online that looked nothing like the online picture, the quality was poor and the packaging was like it had come from Temu. When I contacted them the only way to get a refund was to ship the items back to China, and they gave me a 30 day limit on the window despite on their website they said it was 60 days, and the items took 5 weeks from ordering to arrive even though the website said a shorter timeframe. They were difficult to deal with, they actually offered to let me keep the terrible product i received and to pay 50% of a replacement as an option!! Buyers beware, this reeks of scam. I'm not shipping the goods back as it will cost a lot to ship to China and if it doesn't make it back in time I probably won't even get my $140 back! Don't buy from this site as you'll pay a premium price for a Temu or Shein quality product that looks nothing like the picture. Also their response below is typical. I did have emails back and forth and they were unhelpful. Ship back to China at my expense and if I don’t meet their cut off no return. OR pay half price for the item again when it’s crap! Stay away!

6 April 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

It's not what you ordered but we deem "it is in usable condition"

I ordered two men's casual shirts. The ones that arrived were the correct colour and material, but a very different cut. Instead of a normal collar, the shirts have a long lapel, more like a women's blouse. Oddly, those shirts do not appear anywhere on their website.
They deemed them to be in usable condition.
Beware - if you order pants from Cevelle, they might ship you a dress.

23 March 2026
Unprompted review
Cevelle Fashion logo

Reply from Cevelle Fashion

We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to make this right. Please contact us at support@cevelle-fashion.com with your order number. Our team will address your concern immediately and find a suitable solution for you.

Show reviews in all languages. (62 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look