Cheaprollerbanners Reviews 271

TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Superb service - excellent quality banners and branded tablecloth. Fast production - same day service! Great company with cheerful staff and a ‘can do’ attitude!

Rated 5 out of 5 stars

Repeat Custom, The team have been absolutely fantastic, and have really come though at the last minute multiple times. Roller Banner and print quality is absolutely fantastic! Next day,... See more

Rated 5 out of 5 stars

I CANNOT express how happy I am with the 3x3 popup banner we ordered. Not only did they manage to ship this out to us in a 3 day turn around (every other company I phoned was a minimum of 5 working da... See more

Company details


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

271 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

I placed this order on 4th September 2022, I paid for 48hr delivery, I still haven't received the product. I have sent 3 emails, tried the online chat and tried to call and still no response. If my order isn't coming just tell me and issue a refund so I can purchased elsewhere.

16 September 2022
Rated 1 out of 5 stars

Ordered banners on the website

Ordered banners on the website, had 2 extra added that i couldnt remove so total of 6 banners. Regardles, the cost was stil good so went ahead with the purchase. Ordered on the 26th August and still waiting. Unfortunately i needed them for an event today 3rd September. No repsonses to emails or chat messages. Hope to get the banners at some point.

3 September 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Fast & Lose with the facts - Avoid

They claim to be the cheapest roller banner company on the market but they simply are not. They use very deceptive descriptions to get you to believe you are getting a fast & cheap service.
I ordered this: "Roller-Banners - UK 24 Hour Print"
That's the headline title. If you read down you then see that actually you pay more if you want it in 24 hours. I didn't read down as I made the assumption that I was getting what was described. It was despatched after 2 1/2 days. I haven't received it yet & it will now arrive too late. They refused a refund claiming that it was now in transit, even though the tracking number they have given is not yet recognised by their carrier. I'm afraid I do not believe a word they say. I despise misleading sales statements, its plainly dishonest, I certainly won't use them again.

In Reply to their reply.
You are the rude one whose reply prompted my contacting trading standards.
This is your email.
"How is it? You had the options to pick from, you choose the cheaper option and want to blame us?
I ordered my shopping from Tesco. I choose the slower free delivery on Tuesday but I’m going to complain because I want it on Monday. Take some responsibility!"

You clearly mislead with your descriptions & you need to take responsibility. Your product description is totally mis-leading and is clearly in breach of trading standards as you will find out. The goods still appear not to have been despatched despite you saying they were this morning. You claim to be the cheapest on the market but you are not because your strap lines are simply mis leading.

2 September 2022
Unprompted review
Cheaprollerbanners logo

Reply from Cheaprollerbanners

Hi Stephen,

The website is very clear and easy to use. You selected the wrong option and want to blame everyone else.

We have hundreds of customers a day that don't have a problem using the site and selecting the correct production and delivery service. You skimped and paid the price.

If you wasn't so rude we would have put it on a Saturday delivery but demands of refunds on an already printed product and trading standards threats really don't work.

You made a mistake take some responsibility.

Thanks Josh

Rated 1 out of 5 stars

I do not recommend it, you take risks with these people

I will list in point.
* Product not on time even though paid for prompt delivery. I offered them personally and I was able to pick them up in time.
* While picking up I did not receive everything and even though I reported it to them, I did not receive it until today.
* No VAT bills even though they said they would send it by email until today.
* At this point, they do not reply to e-mails and do not answer the phone.

Even when they answered below, they did not reply to the email and did not try to fix anything on their own side.

They can answer here, not on email or telephone, to fix the problem.

I sent them other graphics because they did not provide me with dimensions for what they needed.

Assess the level of professionalism of this company for yourself.

ABP AUTO CARE Ltd.

13 August 2022
Unprompted review
Cheaprollerbanners logo

Reply from Cheaprollerbanners

Hi Bartosz,

You Needed your products for an event so we rushed this order through at no extra cost and said you could collect. When you collected you was very thankful and even gave us some car product samples for free.

You paid for standard 3 day delivery.

You did not sent any artwork over for the wrap around counter. We can't print artwork we don't have.

Invoices get sent automatically.

Kind Regards,
Josh

Rated 1 out of 5 stars

Avoid no customer service at all

Placed the order no problem paid no problem few hours later sent us a refund with no explanation at all
They may be cheap but you get no customer service at all pay s bit more and get better service as we did

7 August 2022
Rated 1 out of 5 stars

Disgraceful Behavior.

I ordered 3 Roller Banners from Josh, paid via PayPal and started it had to meet a deadline and was assured no problem.

A 4 or 5 days later I received a refund so I emailed Josh to find out what was happening. No reply. I knew I was now going to miss my clients deadline but luckily another company, Solopress, helped me out and got the banners made and delivered to me.

I emailed Josh again but to this day still not a word back. Extremely disappointing service. Never again.

28 July 2022
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Poor comms, delayed delivery but great banner.

Ordered the 48hour service. It arrived 4 days later. there are a lot of comments from other customers saying that communication from this company is dreadful and I have to agree. tried using there online chat portal, no reply, emailed them, no joy there and called several times and again no answer or response. My friend used them and said she had a great experience with them, so maybe just one of those things this time round. Having said that though the banner did arrive and it was very good quality, despite being the cheaper version. really happy with it.

My advice to anyone using this company is order in advance, don't take the 24/48hours as gospel and the quality is really good (As long as your pictures/logos etc. are of a good standard.

26 July 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

VERY UNPROFESSIONAL

VERY UNPROFESSIONAL- this company have not responded to any messages / online chat requests or phone calls about and order that was placed for express next day delivery a WEEK AGO and still not received with status “awaiting fulfilment.” I cannot get to speak to anyone- AVOID THIS COMPANY!!

20 July 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Business Show

I ordered banners from this site for a show my company was exhibiting. I made sure i ordered with enough time to spare. Instead of advising me at the time of ordering they told me on the day it was supposed to arrive that they're doing maintenance and they just refunded me. Poor poor communication and created a huge inconvenience for me

6 July 2022
Cheaprollerbanners logo

Reply from Cheaprollerbanners

Hi Steve,

We was 1 week into our annual shut down when you placed the order. We had a big banner across the top of the site informing you we couldn't process any orders until the 5th June.

Kind Regards,
Josh

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look