Custom Neon® Reviews 

1,513
•
TrustScore 5 out of 5

4.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

We absolutely love our neon sign! It’s exactly what we wanted and adds such a classy touch to our salon. We get so many compliments on it, and lots of our clients use it as a backdrop for selfies an... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Really fast and reliable. We needed our sign quickly and Kat made it happen. We were delighted with the finish and feel it’s made our food truck look amazing. We spoke to loads of alternate light comp... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We ordered a custom neon light for a colleague's leaving present. The whole process was extremely easy. We contacted the customer service team when we realised that we'd forgotten to specify that we n... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

They were pretty communicative as the order processed, which I appreciated because it take so much time to create and then ship. The final product is gorgeous--exactly what my husband wanted. The ligh... See more

Company replied

Company details

  1. Sign shop
  2. also in
  3. Lighting Shop
  4. Neon sign shop

Written by the company

Custom Neon is an experienced illuminated signage company offering LED Neon Signs and Backlit, Front Lit, Face & Halo Lit 3D Illuminated Letters & Logo signs for commercial, business, and personal use. * Indoor & Outdoor Signage * Free Standard Shipping * Rush Orders Available * Design Your Sign Online or Use Our Free Design Service * 5 Star Customer Service * Warranty Included * Tree Planted for Every Order


Contact info

4.8

Excellent

TrustScore 5 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.8

All reviews

(1,513)

11 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great

Very nice and easy communication with Kat.
Packed safely and great quality products.

1 July 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Dylan. Thank you so much for sharing your review with us! We are so thrilled to hear that you had such a great experience working with Kat. We have passed on this feedback to celebrate her amazing work. We hope you love your new Custom Neon® sign!

Rated 5 out of 5 stars

Perfect

Easy ordering, clear process and swift delivery. The product is fantastic and was packaged well.

30 June 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi James. Thank you so much for sharing your experience! It's such great feedback to hear that you found it so easy to order, and that your sign arrived so quickly. We are so happy that you love your new sign!

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic addition to our new kitchen…

Fantastic addition to our new kitchen showroom ,great quality and quick turnaround

19 June 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Mick. Thank you so much for this great review! We are so happy to hear that your new Custom Neon® sign is the perfect addition to your kitchen showroom. If you need anything in the future, please let us know!

Rated 5 out of 5 stars

An assistant was very helpful and kind, good quality item.

An assistant was very helpful and kind. Ultra fast delivery. Item arrived carefully packed. Good quality, vivid colours, as seen in pictures.

7 June 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Ziede. Thanks so much for sharing your experience with us! We are so thrilled to hear that you found your Neon Designer to be very helpful and kind, and that your delivery was so fast. If we can assist in any way in the future, please let us know!

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant

Brilliant, only gripe if anything is that the fixing screws could do with modifying to allow different length and size screws

19 May 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Adam. Thank you so much for taking the time to leave this review! We are so happy to hear that you had a brilliant experience. We appreciate your feedback, and we have passed this onto our team.

Rated 5 out of 5 stars

I bought this light as a gift for my…

I bought this light as a gift for my husband he loved it it’s just a fabulous statement piece in the room planning lots of good nights to come

27 June 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Thank you so much for sharing your experience with us, Jennifer! We are so happy to hear that your husband loved his gift, and that your new sign makes such a great statement piece. Don't forget to tag us in any photos! @customneon

Rated 5 out of 5 stars

Custom Chihuahua

Wanted to surprise my mum with a neon sign for her new summer house and hoped to find one significant enough to her/us as a family. After browsing through some pre-made signs, nothing had caught my eye apart from a French Bulldog silhouette . . . We have 3 long-haired Chihuahuas in our family so I sent a custom quote request of this breed (I’d found a suitable silhouette on Google) to the team to see if they could do a mock up. A designer, Kat, got back to me within a few days and she’d fulfilled the brief perfectly! The order did not take long to arrive either and the colour of the light (cotton candy) is beautiful against the dark wall. This is the second time I have ordered from this company (though the first time I have requested a personalised quote) and I cannot fault their expertise, efficiency and customer care. I would recommend their service to everyone.

6 May 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Lara. Thank you so much for taking the time to leave this amazing review! It's such great feedback to hear that Kat was able to fulfill your brief perfectly for your Chihuahua design, and that your sign turned out so beautiful in your Mom's space. This feedback has been passed onto the team to celebrate Kat's great work! If we can do anything else for you in the future, please let us know.

Rated 5 out of 5 stars

A perfect gift

All of the family contributed to having a neon sign for my husband’s 70th birthday and to put in his study in our new home. He was absolutely thrilled with the sign which said “my happy place” which is very appropriate.
The whole family are so pleased with the quality of the sign and is perfect. I wouldn’t hesitate to purchase another if the need arises.
Couldn’t fault the delivery either. In my opinion I would recommend buying from custom neon.

10 May 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Lorraine. Thank you so much for taking the time to share this amazing review. We are so thrilled to hear that your husband loves his new Custom Neon® sign that you purchased as a 70th birthday present, and that your family are so pleased with the high quality of the sign. We would love to see any photos, don't forget to tag us @customneon

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service and execution

I bought a sign for my friend as a birthday gift on 05/01/23. I sent an inquiry to Custom Neon's customer service email regarding price the next day on 05/02/23, but never received a response despite receiving a support ticket for my inquiry. The Custom Neon website states it takes 3-5 weeks to receive shipment. This sign should have already been shipped by now as almost 5 weeks has passed and no communication or update from company. The only communication I received from this company was my order confirmation on 05/01/23 and a support ticket the following day. I lost several weeks of time waiting on this company to respond and either refund my money or actually ship the product. I just initiated a chargeback with my credit card issuer since I never received any form of a response, status update and/or refund from this company. Terrible customer service and execution. I would never recommend this company, especially since this was a gift. I work in Consumer Electronics and have shipped over $1.5B in products. I work directly with major suppliers, so I am not a rookie when it comes to manufacturing and retail. I could've given this company a lot of business. This is NOT how you treat customers.

UPDATE:
There was no email received by this company after 05/02/23. I waited for a response and double-checked all Google mail folders, including spam and trash folders. The irony is that I had no problem receiving their refund emails yesterday after I posted this review. Of course, no explanation until now. If Custom Neon "supposedly" sent an email on 05/04/23, why was there no follow-up or concern until now? I suppose they were just going to keep my money.

30 April 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Mark. We understand your frustration and disappointment. We can see that our Neon Designer Tiffany reached out to you in reply to your email on 05/04/2023 regarding your request to cancel this order so that you would be able to purchase the sign elsewhere, however this most likely went to your junk/spam folders if you did not receive this. As we had not received a a confirmation that you would like to cancel your order, your order was placed on hold and not sent into manufacturing. We are so sorry to hear that you did not receive the initial email from our Neon Designer regarding confirmation that you would like to cancel your order, and we apologise that we did not follow this up with you once we had not received your reply. Rest assured, we have cancelled your order and processed a full refund and you would have received an email regarding this from our CX Specialist. If you are unable to locate this email please check your junk/spam folders, and if have any further questions or concerns, please reply to their email.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent

Excellent. On time, helpful, great looking sturdy sign. Fab!

30 March 2023
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Sally. Thank you so much for your 5-star review! We are so happy to hear that you found our team to be so helpful, and that you love your new Custom Neon® sign.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality and experience!

We have created 2 signs with Custom Neon Sign and they have been wonderful to work with. We are pleased with the quality of work we have received and we receive such great compliments on our signs. Thank you to Henry D. and Rafiu O. for great customer service. :)

8 May 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Selina. Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We are so thrilled to hear that you found Henry and Rafiu so wonderful to work with, and we love when customers receive compliments on their Custom Neon® signs! We have passed this feedback onto the team to celebrate their great work. If there's anything we can do for you in the future, please let us know.

Rated 5 out of 5 stars

Sign was delivered as promised and is…

Sign was delivered as promised and is stunning! I am delighted

1 May 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Thank you so much for your 5-star review, Chris! The team at Custom Neon® are thrilled to hear that you love your new sign.

Rated 5 out of 5 stars

Custom Logo Neon Sign

I ordered a neon sign of my logo for my solo esthetics suite and it turned out better than I expected! I am very pleased with the end result. The communication and customer service was excellent and shipping was very quick. I would highly recommend ordering from Custom Neon!

10 April 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Kaitlyn. Thank you so much for your amazing review! It's such great feedback to hear that your sign is even better than you expected, and that you found our customer service and shipping to be excellent. Thank you for your recommendation!

Rated 5 out of 5 stars

Great Product

My order was processed, created and delivered within the quoted time. The quality of work is exceptional.

11 February 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Edmond. Thank you for taking the time to share your experience with us. We're so happy to hear that you found your sign to be exceptional quality!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent experience all around

I am very pleased with our new sign. The design and ordering process on the site was easy, and both the included and available accessories made for a smooth installation. Shipping time estimates were very accurate. Customer service was beyond excellent when I had some post-purchase questions.

1 March 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Thank you for your great review! We are so thrilled to hear that you're so pleased with your new Custom Neon® sign. It's also such great feedback that you found your sign so easy to order on our website, and that you found our customer service to be so excellent. Please let us know if there's anything we can do for you in the future!

Rated 5 out of 5 stars

Very friendly and quick to respond to…

Very friendly and quick to respond to questions. They adjusted the design until it was exactly what I wanted. I would highly recommend this company for your neon signs. If I ever need another one, I will definitely use customneon.com

31 March 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Hi Derek. Thank you so much for taking the time to share your experience with us! It's such valuable feedback that you found our team to be so friendly and communicative, and that we were able to design your sign exactly how you wanted. If there's anything we can do for you in the future, please let us know!

Rated 5 out of 5 stars

Quality product

Quality product, quick delivery and an easy ordering experience.

15 March 2023
Unprompted review
Custom Neon® logo

Reply from Custom Neon®

Thanks Patrick!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look