Lækker tapas af lækre råvarer
Vi bestilte “den lille sult”, 2x pinchos og udskæring af Cebo Iberico skinke fra Del Toro til en udendørs fødselsdag, og oplevelsen var helt igennem fantastisk.
Det hele smagte virkelig godt og man kunne tydeligt mærke, at der var brugt friske og kvalitetsrige råvarer. Alt var velsmagende og flot anrettet!
Personalet var imødekommende og behagelige fra start til slut.
Vi vil gerne give del Toro vores varmeste anbefalinger. Stor ros fra os og alle vores gæster – vi glæder os allerede til næste gang!








