While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I ordered an AC Milan jersey, but I never received it. Customer service doesn't help me via e-mail, even though I sent multible messages. I would not recommend ordering at FC Retro from the Netherland... See more

Rated 5 out of 5 stars

Ordered 2 Netherlands 88 shirts with custom printing and they are brilliant! The shirts arrived just 8 days after placing the order, much quicker than the estimated shipping times. A special s... See more

Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero, I would. Absolutely awful company. Ordered a Custom Print "R CARLOS 6" Brazil jersey as a Santa present for my 8 year old. It took an age to arrive, and they ultimately sent m... See more

Rated 5 out of 5 stars

I ordered 2 of the Maradonna Argentina 86 kits for my nephews at Christmas, there was a delay in placing the order and receiving the kits, which meant they didnt arrive in time for the big day, but ad... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Shop

Written by the company

Nostalgia Unleashed... Wear Your Football Memories! At FC Retro, we are more than just a retailer, we are custodians of football's rich history and a gateway to reliving the magic of yesteryears. Founded by a passionate team of football aficionados, our journey began with a simple yet profound mission: to connect fans with the timeless allure of classic football shirts.


Contact info

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

127 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 57% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Scam and fake

I ordered a t-shirt on May 6th and have still not received it.

On May 12th, I received an email saying that my order had been shipped, but no tracking ID was provided.

On May 15th, I was sent a tracking ID linked to a fake website that resembles Postnl.nl, where I could enter the fake tracking number and see that my package had supposedly been shipped.

The tracking ID I received does not work on the official Postnl.nl website.

I then contacted FC Retro by email and received a standard reply stating that they do not respond to inquiries regarding shipments.

At this point, I no longer expect to receive my order.

A chargeback is now being filed with my bank.

6 May 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Claus

Thanks for contacting our customer service team. Glad that we could get the shipping issue fixed quickly.

Thanks
FC Retro

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a kit for my son and he’s…

I ordered a kit for my son and he’s chuffed to bits with it! I contacted them straight after placing my order as I forgot to add the custom printing. They replied quickly and were very accommodating, resolving my error and ensuring my son got the perfect kit. 10/10!

12 May 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi William

Great to hear that your son loves the kit!

Thanks
FC Retro

Rated 2 out of 5 stars

I ordered a shirt with Ronaldo from…

I ordered a shirt with Ronaldo from Inter. It was delivered a little after the estimated time, took about a month. But the shirt is not original; all patches etc. look like it is Nike, but the quality of the fabric and seams is lousy; also bought in size L, but this must be Asian L, because this is FAR from being a normal European/American L, closer to S/M. To put it mildly disappointed with a lousy product. Giving two stars because the shirt actually arrived, which I eventually did not expect.

Can also add that this is made and shipped from China, definitely not UK as it says.

20 May 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Overall amazing

Brilliant quality tops, great selection and very friendly customer service. Definitely will buy from here again.

17 May 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Careful ordering - limited returns and lengthy delivery

I bought a jersey for my son’s birthday. Accidentally clicked on a different player’s name and when it arrived, and I noticed, I asked if I could return for the correct name.
Answer: No, we do not accept any returns if a jersey has a player’s name or number. Thing is, all adult jerseys have names and numbers. Anyway, it took 3 weeks to arrive and they just point you to the small print with regard to not accepting returns.
I’ve bought two jerseys previously from them and would have bought more, albeit the lengthy delivery.
Be careful when ordering as returns are not possible! I won’t be back.

9 May 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi

Thank you for placing multiple orders with us, we really appreciate your custom :)

Our returns policy is on our website explaining that items with custom printing are not eligible for returns.

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

I would give this 0 stars if I could

I would give this 0 stars if I could, this site is a scam. They made me wait for my shirt for 2 months and when I asked them about it they told me that my package had been lost. Complete scam I’ve never had an experience like this ever.

6 May 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi

Unfortunately sometimes packages can be lost by the shipping carrier which is totally out of our control.

We looked to resolve the situation and refunded your order immediately.

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

Very low quality product

The shirt arrived after about 2,5 weeks. Had frayed sleeves and after trying it on I had an allergic reaction to it. I washed it and the Logo came off. Lowest quality stuff you can imagine. Never buying again.

28 April 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Carina

Please contact our customer service team who will be more than happy to provide assistance with your order.

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

Ronaldo Barcelona retro shirt…

Ordered a Ronaldo Barcelona retro shirt in XL, what turned up was a medium, on a diet.. it's tiny, and wonky, contacted customer service who won't entertain the refund due to it being customised, which it isn't, it's available on the site to order like that, so not customised in any way shape or form. Not one thing about the experience that was good, look elsewhere if I was you, for the money charged,also not sure what review site they are using on the site but it doesn't reflect any score or reviews on this or any other site I've checked really really poor all over

4 April 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Gareth

We have sizing information on the product page advising to order one size up from your usual size, e.g. if you are usually a Medium, we would advise to order a Large.

If you are looking for a more casual/retro fit, we advise to order two sizes up.

Unfortunately, items with custom shirt printing are not eligible for returns.

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY

DO NOT BUY – Feels like a scam

I ordered two Ronaldo Brazil shirts from Retro FC almost two months ago. The company claims they shipped the order, but it never arrived. After many weeks of waiting, I contacted them to request a refund since the shirts were meant to be a gift — and at this point, they were no longer useful.

Instead of offering a solution, they claimed to have re-sent the package (which I never received either) and refused a refund, arguing the shirts were “personalized.” This is simply untrue — the shirts were not personalized.

To make things worse, the tracking code they provided for the second shipment doesn’t exist. No updates, no trace of the parcel — nothing.

This entire experience feels deliberately dishonest. I’m not the only one — after checking other reviews, it’s clear that many people have had similar issues with orders that never arrived, fake tracking numbers, and no real customer support.

Save yourself the headache and avoid Retro FC at all costs.

27 March 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Sue

It looks as though you have left a review on the wrong company page.

If you wouldn't mind removing and re-posting to the company's page you mention in your review.

Thanks
FC Retro

Rated 4 out of 5 stars

Great service, but long shipping

The place is great at contacting back, great service. Just a long shipping and difficult to know when the package has arrived. But good quality on the shirt. Will buy there again

4 April 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Jonathan

Thank you so much for leaving a positive review :)

We look forward to sending you more orders in the future!

Thanks
FC Retro

Rated 5 out of 5 stars

Jerseys are top class

Jerseys are top class. We ordered an Argentina with Maradona 10 plus a Zidane French Jersey with 10, both came with shorts which are also very good quality. Yes the delivery took a while but worth the wait. Will definitely be ordering again.

22 March 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Billy

Thank you so much for leaving a positive review :)

We look forward to sending you more orders in the future!

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

I almost ordered a Ronaldo Brazil shirt…

I almost ordered a Ronaldo Brazil shirt and saw now the reviews written. I guess the whole staff is coming from china and of course its fake shit.

So i decided not to order from this page.
Ha ha

21 March 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi

Thank you for taking the time out of your day to leave a review.

Your comments are completely untrue.

Thanks
FC Retro

Rated 5 out of 5 stars

Perfect!

Perfect shirt. Perfect delevery.

21 March 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Martin

Thank you so much for leaving a positive review :)

We look forward to sending you more orders in the future!

Thanks
FC Retro

Rated 5 out of 5 stars

Sketchy at first, quick replies changed everything

Thought it was sketchy as first, due to the shipping saying it was in a different city, than where I live.
Just asked them on e-mail about it, and they put it in my mailbox and everything was fine about it.
Quick replies too. Will definetly use FCRetro again!

22 February 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service. Liars

I placed an order for two t-shirts, one of them with the CUSTOM PRINTING option and the other normal. The t-shirt with CUSTOM PRINTING arrived without CUSTOM PRINTING. I sent them an email and they sent me a screenshot of my order in which the CUSTOM PRINTING option was clearly visible. However, they later told me that it was a screenshot of an example order (a lie) and from then on they stopped responding to my emails. Of course I'll have to keep the shirt they sent me wrong.

23 January 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi

Thanks for leaving an anonymous review, it shows that it is not at all genuine.

Your review is totally untruthful. Your order was not for an item with custom printing. We sent you the screenshot of YOUR order showing that you did not order custom printing.

Thanks
FC Retro

Rated 5 out of 5 stars

Review FC Retro

Ordered twice at FC Retro, made an exchange once. Very nice, clear and great customer service. Shipping took about 2 weeks per order, but was most definitely worth the wait.
I 100% recommend this site if you are looking for good quality, awesome retro football jerseys.

24 January 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Extreem lange bezorgtijden

Extreem lange bezorgtijden. Extreem slechte customer service. Don’t order here

UPDATE AFTER FC RETRO REPLY

In hun email staat letterlijk de tekst: PLEASE DO NOT CONTACT US WITH SHIPPING QUERIES

3 January 2025
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Freek

Thanks for placing an order with us, great choice of shirt!

Your order was delivered within our estimated shipping times.

We received no contact from you regarding a delayed delivery. It is disappointing to receive a review without first contacting our customer support team. They would have been more than happy to assist you.

Thanks
FC Retro

Rated 1 out of 5 stars

Please avoid this website

Please avoid this website. I ordered a jersey there, and it took two months for it to come. They supplied a worn-out size, so I was completely duped.

27 December 2024
Unprompted review
FC Retro logo

Reply from FC Retro

Hi Pascal

Thanks for placing an order with us, great choice of shirt!

Your review is completely untrue. Your order was delivered much faster than our estimated shipping times. We sent you the exact item that you ordered.

This review is just a petty response as you are unhappy that we do not accept returns on items with custom printing.

Thanks
FC Retro

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look