While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE…delivery times are at least 2 months, products received do not look anything like the advertised products and quality of the fabric us very cheap. Return policy is a joke, if the product doesn’... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order for 2 dresses & and was happy with one. It turns out to be virtually impossible to return for a refund. I am still attempting to do so. I believe they are putting me off until their... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered my dress and then read some concerning reviews which made me question my decision. I didn’t receive a working tracking number so I emailed customer service. They were very quick to respond... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

So far, it's been nearly a month and I am still waiting on my dress. I tried to cancel my order and they refused. It is still in transit and who knows when I'll get it. I'll update my review about the... See more

Company replied

Company details

  1. Ladies' clothes shop

Written by the company

Flycurvy is a curvaceous global online destination that provides today's comfortable and avant-garde fashion plus size women's clothing. If you are tired of going out looking for other people wearing exactly the same clothes, or if you are looking for a brand new look that no one else has, you have come to the right place. We provide the latest (almost daily) female plus-size fashions on the street at prices you can afford. We always put the needs of consumers first, hoping that curvaceous women can gain more confidence through Flycurvy products. This is a large-size women's clothing brand that aims to show the curvaceous beauty of women.


Contact info

1.9

Poor

TrustScore 2 out of 5

831 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

If I could do zero stars I would.

If I could do zero stars I would.. this place is a joke. In September 2024 Ordered a dress was too big returned it. 100’s of emails. It is being processed.. BS!! I have not received a refund.. had to pay extra $70 to return the dress as well. So much Out of pocket and still nothing to wear!!

10 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Ada,

Please accept oursincere apology for any frustration you might experience. We understand it's unacceptable to receive the refund much later than expected, especially when you paid to return the item. In such a case, you can escalate the matter to our customer complaint team to have the problem quickly addressed.

Upon inspection, we found that the refund had been issued on our end. Please refer to the screenshot below the email we sent for verification. You should receive it within 1 to 5 business days of the response. Addionally, as a token of apology and compensation for the time waiting, we would like to offer you a gift card code.

If you have any follow-up questions, please feel free to reply to the email we sent earlier via the address below. We are here to help. 

Best regards,

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

I order a dress for my sons wedding…

I order a dress for my sons wedding 2months ahead of time which never came.I I ask for a refund multiple times ,they finally got back and said they returned it to pacy something ,and I have know idea what that is so I never got my refund .I messaged back again with no responds

12 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Hello Robin,

Upon inspection, we found that the support team had responded to you saying that the refund had been isssed to the original form of payment. Please refer to the screenshots in the latest email we sent you to verify it by yourself. 

If you have no idea where to check the refund, we suggest you check your transaction history and contact the bank to have further enquiries. 

We appreciate your patience and understanding regarding this matter. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to get in touch with us at the address below.

Best regards,

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

REPORT THIS WEBSITE TO THE FEDERAL TRADE COMMISION!

I honestly wish I read a lot of these reviews before ordering from this company because it seems a lot of people are all having the same issue. I ordered a dress on October 8th and the shipping clearly stated 7-12 business days. I waited that amount of time and then messaged their support email and they told me that it’s “international” so it would be 20-30 days before I received the dress and then had nothing to say about the 7-12 business day shipping they clearly advertise on their website. It’s now been 35 days and I emailed them again yesterday just saying that I want a refund I don’t care about the dress anymore, the wedding I was going to is long done and over with. Of course they said we “strongly” suggest that you try the dress on first and then we can start your “return process”. Like, no. It’s not that hard to just refund money. If they were a real company they would have no issue doing so but they are scammers. DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE. I have reported them to the Federal Trade Commission and I STRONGLY suggest you all do the same.

13 November 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Katy Carney,

We sincerely apologize for the distress and inconvenience that you have experienced. Our company values every customer's satisfaction, and we are well aware that we have let you down this time.

Regarding the shipping time discrepancy, international shipments recently has been subject to various factors that unfortunately led to the extended 20 - 30 days or more in your case. This is not an excuse, but we are constantly working on improving our communication to make such information clearer to our customers.

As for the refund process, we understand your point of view completely. Our standard process may seem rigid, but it is in place to ensure fairness for all parties. However, in your situation, we should have been more flexible.

We have sent you an email to follow up and offer possible solutions. The email is not just formality but is meant to show our intention to resolve this matter properly. We earnestly hope that you will take a moment to look at them and respond.

Once again, we are deeply sorry for the trouble, and we look forward to your reply to our emails.

Best regards,

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Buyers Beware, Flycurvy Untrustworthy

I have recently made an order from this company and am kicking myself. I was looking for reviews like the ones I have only NOW found on Trustpilot. I haven’t received the item as yet (which was supposed to be delivered today - Nov. 12th) and just saw a notice that it is now expected to be delivered on November 18th. I was supposed to wear it on November 15th- to a wedding. I now have nothing to wear and no disposable income to buy another dress. This is what I get for putting my faith in a new company.

If you are ordering from Canada and you need a dress for an upcoming event - my recommendation is to avoid flycurvy. Even if the dress is stunning (who knows at this point), it won’t matter if you don’t get it in time. I now know that this company gives delivery dates that it cannot honour.

The dresses are made and shipped from China (not the US as I had previously believed) which I only found out because the original tracking info literally showed me a map of a place in China. While I have no problem with items being manufactured in China, I am angry because the facade of the dresses being nearby is what made me purchase from flycurvy.

I do not like the deceitful nature of the company - I recommend avoiding it at all cost unless, of course, you have lots of money and time to waste.

EDIT in Response to Flycurvy:

Doing your best to estimate shipping means managing the expectations of your clients. In order to do this - you ALWAYS give a date beyond what you actually believe to be the expected delivery date.

This way, if the garment arrives “early” then fabulous - you’ve gained a clients trust and they’ll just think “Wow, this company is fast!”. If however, it is delayed, the client is none the wiser and isn’t ordering too close to an event date. It doesn’t mean they’ll never order, it may just mean they don’t order THIS time because they won’t get the item in time! They’ll know next time they need a longer window in order to order the garment!

When I see an expected delivery date - that is when I expect my items to arrive (within one or two days - not 6+ days). We live in a world where, as a business, you can’t afford to disappoint your clients this way - there is far too much competition.

I highly recommend that you extend your shipping dates - gain back trust if you can. Then, the odd mishap with a dress won’t be that big of a deal. Honestly if the dresses ARE as beautiful as they appear, you could have a great business, but 49% of your clientele is giving you a 1 star review - MAINLY due to your unacceptable shipping delays! It’s a simple fix and it annoys me. Enough with the grand apologies - fix the problem - extend the dates you are telling clients. You offer good sizes (and apparently decent quality, according to many who got their dresses) so you could be very popular, but enough of the excuses!

11 November 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear A G,

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment this has caused you. It is verified that both shipping time and delivery time of you order are within the normal range, but we understand that in your case, it has not met your expectations. We are truly sorry that the dress might not arrive in time for the wedding as you had planned.

We do our best to estimate delivery times accurately, but sometimes unforeseen circumstances can cause delays. We value your feedback and will use it to improve our communication and service in the future.

Again we extend our apology. If you have any follow-up questions, please feel free to contact us at the address below. We are here to help. 

Best regards,

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com







A response to the added part

Dear A G,

We understand that no explanation can undo the inconveniece caused on you. We have used complaint@flycurvy.com to send you an email earlier to offer you a gesture of compensation. But we have not yet receive a reply. If you have any other feedback, we would appreciate it if you could share it in your repsonse to the email.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to email at the address below.

Best regards

Rated 1 out of 5 stars

Did NOT get what I ordered. . . .

I ordered a floor length floaty gold dress and they sent me a stiff above the knee black dress with gold leaves painted on the bodice.
When I contacted customer support I was told the gold dress was no longer available so they sent the other as a replacement! Why didn't they tell me before they sent it, then I could have chosen something else.
I was offered a 50% refund without having to return the other dress (which doesn't suit me at all).
Not a satisfying experience at all.

6 November 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Hello,

We apologize that the size of the dress didn''t work out. You can reach out to us at support@flycurvy.com to sort it out. And you can also esclate the matter to our customer complaint team if you don't feel satisfied with the previous solution.

Could you please provide us with your order details, such as the order number and the email address used for the purchase? Or may we request you to email us at the email address below? This will assist us in locating your specific order and initiating the necessary steps to resolve this issue.

Thanks in advance.

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com

Rated 3 out of 5 stars

Beautiful dress- too long shipping!

The dress I ordered for a wedding was beautiful however it took almost 2 months to arrive. I didn’t get it in time for the wedding. While I love the dress and would love to order more I won’t because of the shipping time. It totally ruined the excitement. It was a perfect fit. Sizing was accurate.

11 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Dawn Garcia,

We are so very sorry for the extremely long shipping time that spoiled your experience with us.

We understand how much you were looking forward to wearing the dress to the wedding, and it is truly a pity that it didn't arrive in time despite being a perfect fit and having accurate sizing. We are fully aware that the long shipping time has dampened your enthusiasm to order from us again, and we deeply regret this.

We are taking steps to improve our shipping processes to ensure that such long delays do not occur in the future. We hope that you can accept our sincere apology and give us another chance to serve you better in the future.

Best regards,

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Don’t ….just don’t

Don’t ….just don’t - clothes don’t fit - the clothes you order will arrive over a month after promised and too late for the event you ordered it for - then instead of giving a full refund,
You have to jump through hoops to get a 30% refund with no return-
Save yourself the hassle and just DON’T!

7 November 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Shelley G,

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment we have caused you. We are fully aware that the shipping time has far exceeded what was expected based on our standards.

We understand your frustration about having to consider shopping for another dress due to the delay and the fit, and we are doing our best to optimize the shipping process.

As we previously communicated with you, we have already begun to issue the refund according to the agreement we reached. We are now actively working on expediting the process to ensure that you receive the refund as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding. If you have any follow-up questions, please feel free to contact us at the address below. We are here to help. 

Best regards,

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

A nightmare!

Returning an item is the most ridiculously complicated process I have ever dealt with in my life. They kept trying to get me to keep the item for less than a 100% refund and I had to return 2 seperate email before they would give me the return address. You have to send back all original packaging, fill out a form, take pictures of the form and the return receipt from the post office, email them the pictures etc etc. Such a pain!
On top of it all, item wasn't like it was pictured. In credible disappointed! Save your time and money!

29 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear A H,

We are deeply sorry for the inconvenience and disappointment that you have faced. We understand that our return process has caused you a great deal of trouble. Our return policy is designed to ensure the integrity of the products and protect the interests of all our customers, but we realize that in your case, it has been overly cumbersome.

We sincerely apologize for the miscommunication regarding the partial refund offer and the delay in providing the return address. We offer a partial refund as a gesture of goodwill to customers who may find the return not practical. However, we do also offer full refunds after customers return the product.

Regarding the item not being as pictured, this is completely unacceptable, and we will look into this matter immediately.

To make amends, could you please provide us with your order number? This will enable us to follow up on your refund without any further delay.

Once again, we are truly sorry for the distress we have caused you, and we will do everything we can to improve our services based on your feedback.

Best regards.

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Scam! Do NOT buy!

I recently ordered three items of clothing from flycurvy. All three were cheaply, poorly made, and did not fit anything like pictured on the models. Their delays in shipping resulted in their clothing getting to me past their 30 day return date cutoff. They claimed because of this I am unable to get a refund for returning these items. They will no longer respond to my emails. This is a scam company 100%
Update:
They replied making weirdly unprofessional claims about me returning an entire order, they split my order up into two and the second half is what arrived outside the 30 day window. As if that makes it better. They are still fighting me 5 emails later instead of being professional and issuing a refund.

31 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Tracy,

Thank you for bringing this matter to our attention.

Upon a thorough inspection, I realized that you seemed to misunderstand our policy of 30-day returning: it is from the day when the package is delivered that we start to count 30 days.

Your first package was delivered on 9/16, which means its return authorization stayed valid before 10/16. However, it was no until 11/1 that you clearly told us you would return not only the black dress but also the first package. 

Unfortunately, at that time it was too late to return the first package. If you had contacted us to return the first package before 10/16, there would be no problem with returning the 2 items in it and issuing a refund on our end. 

Additionaly, your latest email hasn't been replied only because it's at the weekend. Though we pride ourselves in responding to every customers within 24 hours, response might be postponed at weekends, holidays or when emails increased. We apologize for the inconvenience and misunderstanding this might have caused and hope to get your understanding. 

For your convenience, we have used complaint@flycurvy.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best regards,

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com




Update:

We didn't hear back from you regarding the refund offer.

Rated 1 out of 5 stars

2+ months and still waiting!!!

I ordered a dress on 8/31 for my son's wedding on 10/12. After contacting customer service on 9/25 I was told it would be shipped on 9/29 and take 10 to 15 days to receive. That I would receive an email containing the tracking number. I have yet to receive such email and it is now 11/1 and I have still not received the dress. I had to find another dress for the wedding and was not happy at all.
I understand that it is an international company but this is ridiculous. All customer service does is apologize and make promises they cannot keep. No offer to better your experience or discount. Just a "we appreciate your patience and cooperation while waiting for your order". Trust me when I say, I am not patient and extremely NOT happy with this company and I will be sure NOT to recommend them to anyone.

1 November 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Raelynn,

Please accept our sincere apology for any frustration you might experience. Your feedback will be documented and shared with the corresponding team to verify and make progress. 

Upon inspection, I found that our support team had sent you the confrimation email upon shipping the package on 10/03. Now your order was almost been delivered but the delivery failed due to some unknown reason.

We suggest calling the USPS and provide your name and the tracking # to receive it. Meanwhile, you can double check if your address was correct on your order page.

Tracking number: (please refer to the email we just sent you)
TEL: 1-800-275-8777

If you have any follow-up questions, please feel free to contact us at the address below. We are always here to help.

Best regards, 


The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a dress for a wedding that…

I ordered a dress for a wedding that didn't get here in time. Almost a month before receiving it. Had to purchase another dress locally within days of wedding....wedding was almost 2 weeks ago. Now, I receive it and it's too large. So, not only did it not get here in a timely manner, but if I wanted to return it for refund, or exchange it for another size, I'm responsible for shipping it back and then waiting longer for either refund or another dress. This company has it all figured out on how to make the money!! I will NEVER order from this company again and will NEVER recommend it to anyone!

29 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Jennifer,

We are extremely sorry for the series of disappointments you've had with us. It was unacceptable that your dress did not arrive in time for the wedding, and we understand how frustrating it must have been for you to have to purchase another dress locally.

Regarding the sizing issue and the return or exchange process, we sincerely apologize for the concerns. However, if you contact us to initiate a return, we will ensure that it is followed up on quickly and efficiently. We value your feedback and will work hard to improve our services.

To start the process of returning, could you please provide us with your order number in the Trustpilote background? (Alternatively, you can email us at the address below to sort it out.)

We are truly sorry that we have let you down so badly, and we hope that you will give us a chance to make it up to you. We await your order info.

Best regards.

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

I order a dress for an event

I order a dress for an event. I ch3ck3d their delivery ensuring that I would get it in time. My order stated 7- 12 business days. It's been 15 day and have yet to recieve it. I reached out and their saying it would be mid to end November. I should have looked at reviews before I placed the order. Now I'm rushing trying to find another dress to get on time. I've had a horrible experience and their customer service is even worst. Never would I recommend this site to anyone.

Note- 11/14 this is a horrible company. This company is a scam! Refuse to issue a full refund. This company advertise on false information.

9 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Anahy Trujillo,

We are extremely sorry for the unpleasant experience you have had with us. It is unacceptable that your order has not arrived as expected and that this has put you in a difficult position of having to rush to find another dress for your event.

We understand your frustration with our customer service as well, and we are committed to improving in this area. Regarding your order, we are currently working with our shipping partners, and the new estimated delivery time of mid - to - end November is due to unforeseen circumstances in the producing process.

We truly regret the inconvenience and disappointment this has caused you. If there is anything we can do to make it up to you, please contact us at the address below. Once again, we apologize for this situation and hope that you can find a suitable dress in time for your event.

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

I ordered on September 12th

I ordered on September 12th. The items were shipped around the 17th. It’s now October 23rd and I still have no idea if or when my dress will arrive. I realize they say 10-15 days but it’s been way over that. When I contact them, they can provide no help other then telling me they are international.

With that being said, your better to use Bloom Chic or Modlily. Considering contacting my credit card for a refund.

Edited to add that they do reach out in emails. Updated likelihood of my dress arriving is November 1st. So as a warning IF you order from here it will take TWO months to come and you will have to message them often.

EDITED again: November 6th my items arrived.

9 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Heather,

Please accept my sincere apology for any frustration you might experience with the delay in receiving your order. Your feedback will be documented and shared with the corresponding team to verify and make progress. 

International shipments can indeed face unexpected obstacles, including customs processing and varied logistics schedules, which unfortunately seem to have impacted your delivery. We're actively monitoring your order's progress and can be sure that it is on the way to your address.

We appreciate your patience and understanding regarding this matter. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards, 

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Ordered from Flycyrvy a month ago anf…

Ordered from Flycurvy a month ago and still haven't received my dress yet. No update nothing! Until I sent them an email and got a response a week later saying they're still trying to sort things out before sending.

28 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Hello,
We are deeply sorry for any inconvenience caused by the delay in shipping.

Should you have awaited your order for a while without any update, please check if your order is a pre-order via the item description first, then contact our customer service team at the address provided below to inquire about its shipping time. We will be responding as soon as we can.

We appreciate your patience and understanding regarding this matter. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards,

The Flycurvy team

complaint@flycurvy.com

Rated 5 out of 5 stars

When I had a problem they dealt with it…

When I had a problem they dealt with it very quickly. Their communication is great. And on top of it all they are very NICE! They kindly gave me an electronic gift card. I’m very impressed with this company. I will definitely buy from them again.

12 October 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

I got the dress!! I got the dress!!

First off I was terrified(!)after reading some of these reviews. I had already purchased the dress and thought this is a scam I will never get it it will be wrong this is terrible etc etc BUT let me tell you how MY experience has been. To be fair, it took a long time to get shipped and get to me. I ordered it September 17 and received it this morning. Relief that I even got it was my first feeling because the tracking on this garment was way off. Hence the 4 star rating.
So I opened the package and there she was! The dress I ordered. Not a mix up with the sku the actual dress I ordered and the correct size. Second wave of relief. Now for the real test! Does not have a strong chemical smell (if you order from Temu or overseas you know what I’m saying) so I shook it out and put her on!
When I got myself situated in this dress and turned to the mirror I could not have been happier you guys! She is beautiful and flows and fits perfectly even without the spanx and bra underneath! I spun and I twirled and I smiled giving blessings to whomever was involved in getting this dress to me. Seriously.
It’s beautiful and it is all I’d hoped it would be. I’m so thankful and grateful for it working out when for so many others it did not, according to the reviews. I know people tend to only put negative reviews so we have to take that in to account. I’m a real person, made a real purchase, and am writing this review for someone who may be on the fence as to whether or not to buy flycurvy. They sent me discount code along with the dress and after I finish this up I’m going right back to that website and putting it to use. There were numerous beautiful dresses I saved in my cart but I wanted to see how the first dress looked before I bought them. If you read this whole thing, wow!
Now get off here and go order that dress!
Wishing you all a garment you feel beautiful and happy in!

11 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Jennifer,

What an incredible journey your dress has taken you through, from anticipation filled with apprehension to sheer delight and joy! It truly warms our hearts to hear such an enthusiastic review and we're absolutely thrilled that the dress exceeded your expectations despite the initial uncertainty.

We deeply regret the extended wait time and confusion regarding the tracking updates – these are aspects where we strive to improve continuously. Your patience during this period is much appreciated and we want to assure you that providing accurate and prompt updates is one of our highest priorities.

Reading about your excitement upon receiving the dress, its perfect fit, and the lack of unpleasant odors, which indeed can sometimes plague garments sourced internationally, brought smiles to our faces. Knowing that the dress matched your vision and enhanced your confidence makes every effort worth it.

Your positive feedback is incredibly valuable to us, especially since, as you mentioned, online spaces often echo predominantly negative experiences. Your words not only encourage our team but also reassure potential customers who might be hesitant due to mixed reviews.

Best wishes,

Flycurvy Team

support@flycurvy.com & complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Nothing like the photos !!

Nothing like the photos !!
A long dress with a trail is aty angles very disappointing.

11 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Valued Customer,

We are genuinely sorry that the long dress you received did not match your expectations based on the photographs provided. Your dissatisfaction is of great concern to us, and we are determined to address this issue effectively.

To properly investigate this discrepancy and work toward a resolution, we kindly request that you furnish us with your order number. Upon receipt of it, we will launch a prompt review and follow up with you to discuss next steps. Your cooperation in providing this detail will significantly aid us in streamlining the process.

Should you require further assistance or have additional comments, please do not hesitate to contact us directly.

Best Regards,

The Flycurvy team
complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Ordered from Flycurvy almost a month…

Ordered from Flycurvy almost a month ago and still haven’t received the dress. Pretty disappointing.

16 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear RA,

We genuinely apologize for the delay in receiving your order and the disappointment this has caused. We'd like to look into this further for you. Could you please either provide us with your order number or confirm if you've already reached out to us via complaint@flycurvy.com? This information will help us track your order status more efficiently.

Looking forward to hearing back from you soon so we can resolve this promptly.

Best regards

The Flycurvy team

support@flycurvy.com or complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

Well

Well, my card has no holds on it, and I had plenty money to buy two dresses. I was about to purchase them when the website must have a bug or something because I have purchased plenty things online in my day. LOL it kept being rejected. I check and checked my own typing etc. nothing was wrong. Called my bank and they said my card was fine. Soooo..... what gives? Their user interface must have bugs in the software. Good thing otherwise I would not have found out that they don't ship out quickly and I would not have the stuff for the event I want at the end of the month. I guess it's a good thing their stuff don't work to order for me. LOL. saved me the hassle of being ticked off later. (Dresses look very nice. I wish more suppliers made patterns like them.) Might try again later and see if the bugs have been worked out for other clothes on a later date but not right now.

1 October 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear customer,

We are truly sorry to hear about the frustration you experienced while trying to purchase the dresses on our website. It's certainly not the kind of experience we want our customers to have, and we apologize for the inconvenience caused.

We understand that you've encountered issues with the payment processing and it seems there might have been a temporary glitch with our system. Rest assured, we take such matters seriously and are already investigating the issue to ensure it doesn't happen again. We appreciate you reaching out to your bank, which confirmed there were no issues from their end.

In the meantime, we suggest considering an alternative payment method if you decide to try again. This could be a different card or using PayPal, American Express, or any other payment option we offer. Our goal is to provide a seamless shopping experience, and we're working to improve our system.

Regarding your comment on our shipping times, we assure you that we strive for prompt deliveries, and this feedback will help us in enhancing our logistics. We're glad you found our dresses appealing, and we're continuously looking for ways to improve our offerings and meet diverse customer preferences.

Thank you for your patience and understanding. Please give us another chance in the future. If you have any further concerns or need assistance with your future orders, don't hesitate to contact our customer support team directly.

Best regards,

The Flycurvy team

support@flycurvy.com or complaint@flycurvy.com

Rated 1 out of 5 stars

I purchased 3 items on sept 9th.

I purchased 3 items on sept 9th.. and I still have yet to received them.. I need them for this Saturday for my birthday party. The dresses are really Beautiful and im hoping they come by then. I've been tracking the orders and the last time they were updated was the 27th saying it was received at the USA port. It's already the 30th and I'm hoping it's in route to my place.

30 September 2024
Unprompted review
Flycurvy logo

Reply from Flycurvy

Dear Nina Martinez,

We sincerely apologize for the delay in the delivery of your order and understand how unsettling it is, especially with your birthday party just around the corner. We know how important this event is to you, and we're truly sorry that our service hasn't met your expectations in this regard.

We've reviewed your order details and understand that the last update on the tracking information was on 10/7/2024, noting the shipment's arrival at the USA port. Typically, customs clearance and the final leg of domestic delivery can take a bit longer than expected due to various factors. We're working diligently with our logistics partners to expedite the process.

Please know that we're doing everything possible to ensure that your beautiful dresses reach you as soon as possible. We understand the urgency and hope that they will arrive in time for your special day.

We value your patience and understanding during this time and are here to support you in any way we can. If you have any further concerns or require immediate assistance, please contact us directly atthe address below, and we will do our utmost to address your needs.

Best wishes,

The Flycurvy team

support@flycurvy.com or complaint@flycurvy.com

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look