Freddy Reviews 

1,349
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 51 reviews, reviewers had a great experience with this company, consistently praising the fantastic and stylish products available. Consumers truly love the incredibly soft materials, trendy apparel designs, and the exceptionally comfortable everyday fit of these pants. Shoppers frequently note the remarkably fast delivery times and the communicative, helpful customer service team when needing sizing assistance. However, some people mentioned significant issues with product durability, noting that thin fabrics and unexpected holes appeared quickly after wearing. Others were quite disappointed by the expensive return process and unhelpful support experiences when trying to resolve delivery and sizing mistakes.

What people talk about most

Product

Clients share positive opinions on product quality, frequently praising the comfortable fit, soft materials,... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, noting that the materials feel comfortable, look nice, and... See more

Price

Consumers find price to be ambiguous, with reviewers expressing mixed opinions about the cost. While some... See more

Customer service

Reviewers highlight ambiguous aspects of customer service, with many consumers praising the responsive, fast,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I purchased my first two pairs of Freddy jeans size 8L. I wear a USA size 6/28 and my waist fluctuates 28/29 inches. My advice is to size up. I was going to order a 6M but glad my intuition said order... See more

Rated 4 out of 5 stars

The product I purchased was actually good. Product quality is definitely positive. Materials also give you positive feelings (comfortable, overall good quality, nice looking). The price is slightly... See more

Rated 5 out of 5 stars

Ferddy customer service is fast and reliable. Their pants are excellent quality and offer the best fit I’ve ever worn. I currently own three pairs and just ordered another. I also received great su... See more

Rated 5 out of 5 stars

Hello I just have received the 2 pairs of leather pants i have ordered, so my review here will reflect my first impressions. First the pants have been shipped and arrived quite fast within... See more


3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 80% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(1,349)

199 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

sweatpants …

Ordered a pair of sweatpants to go walking but unfortunately they were too small. Procedure to send back item for a refund is very easy

12 March 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear Customer

thank you for your feedback!

Best Regards,
FREDDY TEAM

Rated 5 out of 5 stars

All good

All good. Stuff incredibly fine, real che per than usual. excellent delivery

20 February 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

kind regards
FREDDY TEAM

Rated 4 out of 5 stars

Loved the products, arrived very fast!

Few words to Say I have bought myself several sporty pices of clothing; Materials and cuts are just perfect for me.
I love the colors and I feel Just great in them.
My latest buy is the tye dye collection. I would have prefered It made on a thiker interlock cotton and more color tò it

16 February 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

kind regards
FREDDY TEAM

Rated 3 out of 5 stars

Freddy is always in step with the…

Freddy is always in step with the times!
Beautiful item of clothing!the only thing in comparison with the past the quality is a little bit redused. Trousers before lasted years now they get ruined soon

18 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

kind regards
FREDDY TEAM

Rated 5 out of 5 stars

The best trousers I have ever had!

The best trousers I have ever had!
These really fit beautifully and create an amazing body shape. Fit is good but be careful of sizing. The super high waisted are far too high but the regular high waisted fit perfectly. I love the designs of the super high waisted but don’t do them in regular or normal high waist, a shame.
The velvet leather is stunning material and looks really expensive. All in all brilliant gorgeous trousers.

18 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

kind regards
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality and terrible technical team... Order #11162

I purchased the Python trousers and they arrived with a white stain, a discoloured patch and scrach / hole. I emailed customer service 7 exchanges and emailed evidence 3 times. I also emailed them the day the trousers were delivered and so far "the techical team is looking into it" but nobody replied since the 9th.. I posted several reviews regarding products I bought and I noticed they did not post the 1 star reviews on their website. This is unacceptable as they are not transparent, customer Service is terrible and I plan to report them to Ombudsman and my credit card provider for sending the defective item and then not responsing in a timely manner. The trousers fit ok but zipper is cheap tatty gold, synthetic leather looks like cheap plastic. It seems to be orientated at a specific group of people.

9 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Zero customer service

Ordered 3 pairs sent one back, due to the colour not suitable for what I needed. I have contacted customer service 3x & have been told a ticket was made for my enquiry. I have called, emailed and live chatted since then and still nothing.
Looks like I will be forced to get my credit card company involved and take action with the evidence i now have due of Freddy completely ignoring customer… such a shame as this for me it seems to be the only area they are not bothered about & somehow without realising how important customer service is.

17 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Buyer beware

Buyer beware! Terrible customer service and quality. I emailed over two weeks ago and still no response. Brand new pants with a hole due to how thin the material is! Crazy for pants that cost $200

13 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Quality Leather Pants

Terrible Quality Leather Pants, Pants were faulty, all frayed after one wear. Made several attempts to contact them but no response

4 January 2024
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 5 out of 5 stars

Good company to deal with

Good quality jeans. Fast delivery. Overall good buying experience. Company handles returns well and seem to be pretty decent to buy from. Wife has quite a collection now. Overall, happy customer.

19 December 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

kind regards
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Order #9695

I loved Freddy jeans, I jumped on the sale when it happened but unfortunately the first time I wore my freddy jeans it tore as I pulled them up. I was so disappointed and now questioning the quality of the jeans. I am hoping to find a good tailor to fix them but not sure who can actually work with this type of material. So distraught!!! Only tried to wear them once :(

24 December 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 2 out of 5 stars

Freddy Jeans, Disappointed but still a fan :(

Bought 6 pairs of Freddy Jeans over 4 years, I love them dearly, lifts my bottom and looks amazing BUT all of them have the same tear at the crotch (I followed ALL the care instructions because Freddy's are not cheap) , bought the right size, washed inside out, flat dry and I would put them on like the most delicate hosiery but after a couple of wears I would see a small tear in the seam crotch. Makes me sad on the inside.

2 January 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service. Emailed on multiple occasions with images of faulty jeans bought from their website. Holes in the jeans and not one reply from any email addresses on their website. Considering the money spent on the jeans, it is disgraceful that the company would not even bother to email back with an explanation. Very disappointing will never purchase from them again.

18 December 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Not good

Wow, £10 for return, with different fees and deductions. Such a shame as I wanted to order a biggest size and maybe material, but will not be bothering with Freddy after this, this is not on. Absolutely unacceptable.

12 December 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from them

Do not buy from them. Pants do not look or fit like they show on the site. They're cheap and unflattering. And - you can't return them.

4 December 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer

We are sorry that you had a negative buying experience.

According to the provided info, you purchased from our official distributor, please contact their customer service in order to get further assistance.


Best regards,
FREDDY TEAM

Rated 5 out of 5 stars

I now have 5 pairs of Freddy jeggins…

I now have 5 pairs of Freddy jeggins and I truly love them. They do run very small but when you get the right fit you feel like a million bucks in them. They are super comfy and I am very happy with each pair I own. Not sure why they have to run so small.

20 November 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

FREDDY TEAM

Rated 5 out of 5 stars

Love love love!

Love love love! Really appreciate the updates in regard to my order during the sale, and super quick delivery. 😁

26 October 2023
Unprompted review
Freddy logo

Reply from Freddy

Dear customer,

thank you for your feedback

FREDDY TEAM

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look