Geologie Reviews 

1,143
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I’ve been ordering skin care and hair products from Geologie for over a year now and when I tell you I saw results QUICK! The unscented salicylic face wash is amazing for my sensitive skin and helped... See more

Rated 5 out of 5 stars

Hello, This is Praneeth. I have been using geologie from the past 2 years and I must say I have seen real changes. For people giving any sort of negative feedback, I urge you to wait for few months... See more

Rated 5 out of 5 stars

My boyfriend's been subscribed to a skincare regimen for a few years, and I've always used some of his eye cream when he's not looking. I started purchasing my own co-wash last year and love it! I've... See more

Rated 5 out of 5 stars

I have sensitive skin and even the simplest products cause breakouts, irritation and redness. I am currently using Regimen set 05 and I have experienced zero problems with any items in the set. The fa... See more

Company details

  1. Beauty product supplier
  2. Health and beauty shop
  3. Skin care products vending machine

Written by the company

Simple. Personalized. Results. Skin, hair + body care. 25 time award-winning formulas rooted in science with ingredients clinically proven to work. Discover your routine today!


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(1,143)

6 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Warning message to future buyers

Dear potential customer,
I feel compelled to share my disappointing experience with this company. At first, I was just curious about their products and placed a small order; but after a few months, I found out that 182 euros were deducted from my account, this was done without my knowledge and without any confirmation from me. It is a subscription disguised as a subscription. I was sent unnecessary items without asking me and without any information. Unfortunately, the company refuses to refund the money. This company works dishonestly. I feel cheated, I would have been better off donating the money to some charitable cause. I want to believe that you will use the money you receive meaningfully …. Therefore, I urge you to be careful and consider this information before purchasing.
Regards.

27 December 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Thanks for your review, Vikinta!

To be clear, we offer the option to purchase any personalized skincare trial on a subscription or as a one-time purchase. Purchasing as a subscription and enrolling in recurring orders provides a greater discount, and we communicate what ongoing pricing will look like for the set in the results of our skin type quiz before a customer adds to cart and proceeds through checkout. When ordering via subscription, we also require explicit consent from a customer at checkout acknowledging that they've read and understand our automatic refill policy. Customers cannot complete checkout of any subscription order unless they have manually provided this consent prior to purchase. We then reiterate the length of the trial and prompt subscription management in our confirmation email. Customers have immediate access to an account with us after purchase, where they can update membership preferences and cancel if they choose not to move forward with their subscription.

Hope that info helps, and don't hesitate to let our support team know if there's anything else we can lend a hand with.

Rated 5 out of 5 stars

Five star customer experience

This is a company who care a lot about the entire customer experience. I have only ever have to contact them a couple of times but nothing has ever been and issue and you get to deal with one individual who will take complete control of the issue for you and are with you every step of the way. The products are great and my skin notices it if I forget an application. I cannot fault this company and will remain a local customer as long as I can. Thank you Aleksandra for the latest support you have provided.

Regards
Andy

21 December 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Quick to replace my frozen items

I had an issue with most of my regimen getting ruined due to the mail carrier leaving the box in a mound of snow on my porch. Although this was no fault of their own, Aleksandra and the rest of the team were quick to respond to my email and had replacements for all of the items out the same day. It was a great experience.

16 December 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I have been using Geologie for years…

I have been using Geologie for years now and I feel as if their products really make a difference in making my face look and feel fresh. Shout out to Aleksandra for helping me navigate the ordering process, which I feel that Geologie is improving.

10 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Sneaky tactics to overcharge you and underdeliver

I got a one-month skin care routine, which I was happy about my purchase. It was then supposed to turn into a 3-month subscription of skin care. When it renewed, however, they charged me $104 for additional product that I never agreed to have be part of the subscription (add-ons that I thought was just a 1 time purchase). In addition to that, the 3-month product was not 3 times as large as the 1-month trial product. I was expecting a 3-month order to have 3 times as much product as the 1-month order, since it was 3 times the cost. It was smaller. This product is way overpriced.

7 November 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Overpriced

Overpriced, no refunds on unopened items if you forgot to cancel or delay a subscription. Charged $192 and they refuse to do anything about it. Tried them out and got burnt. Way better customer service and products from competitors. Buyer beware.

19 November 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Thanks for your feedback, Dustin. Our team strives to transparently communicate subscription, return and refund policy details with any customer who completes our skin quiz and moves forward with a purchase for recurring orders. If any of our messaging was unclear, our customer success lead reached out to you a few days ago to see if we can help with a resolution, and will look forward to hearing back from you.

Customers don't have to move forward with the Complete Set once their skincare trial wraps up, and our team is always happy to lend a hand with dialing in exactly what products work best for a customer's skin and budget. We share ongoing pricing for our full-sized set in our skin quiz results before purchase, and it can also be double checked at any point by logging into your account portal with us.

Keep us posted on how else we might be able to help.

Rated 1 out of 5 stars

This place is a scam

This place is a scam. I tried to cancel the account repeatedly and have not heard back! They are now trying to charge me $120! the products are trash! Talk about scammy tactics! Buyer beware!

30 October 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Hey Karen. Thanks for your review.

It looks like the email address you submitted through our contact form was invalid, so our team's initial responses were unable to get back to you. Once our team was able to determine your correct email address, we followed up and were able to resolve your issue. It sounds like the subscription your son generated also utilized an invalid email address for its account, which prevented access, update and receipt of our communications.

Keep us posted if there's anything else we can help with after making these updates on your behalf and getting you squared away.

Rated 5 out of 5 stars

Issue with my order resolved immediately!

I had one of my face wash bottles explode in the mail so when the box arrived the package was a big mess. I sent a picture and a short message to Geologie and immediately my issue was resolved. Customer service has already sent out a replacement and it was such a quick resolution I couldn't be happier. I've been a customer for years now and this is the first time I've had to interact with customer service but I'm glad I did!

10 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service!

Terrible customer experience. They do not provide any notice you are about to be charged during your trial. Instead of wanting to solve this problem for me when I was not happy with the product, and did not want to use it anymore, they just wanted to give me some small discounts to buy more. The customer service rep was had ZERO interest in making this situation better, and instead chose to treat me like I was stupid. I will never use this company again, and would not recommend them to anyone.

28 August 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Thanks for your review, David, and sorry to hear that. One of our reps and a success lead attempted to work with you on your case, but we unfortunately didn't get any responses from you after your initial email. Our team is always happy to help customers one-on-one to ensure the products in their regimen work for their skin and budget, but we do need customer feedback and confirmation to dial things in.

We communicate the length of the trial period throughout the purchasing journey, and encourage customers to update any membership preferences they might need from within their account or by reaching out to our support team prior to a new order. Once a new, regularly scheduled subscription order begins processing, we cannot make changes to it.

Please don't hesitate to follow back up on your previous email thread with our team if there's anything else we can lend a hand with.

Rated 1 out of 5 stars

I placed my order on the 15th of July…

I placed my order on the 15th of July of this year, and I still don’t have my package. They literally just give it to whoever delivers it the cheapest and it shows. My package has had 5 delivery attempts. It was scheduled first to be delivered on the 1st of August, and it’s been well well over that. I emailed both Geologie and MailAmericas saying to leave it at the surveillance room of my building and I’ll pick it up, but apparently they don’t care.
Seriously never buying Geologie again.

9 September 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Hey Jacobo. Thanks for your review, and our team sincerely apologizes for the delay you experienced in receiving your order.

Shipping internationally does increase transit times, and it sounds like the final mile carrier handling delivery unfortunately ran into issues with your building's security accepting and holding our original shipment. That led to our team processing a complimentary replacement for you. We hope that our team's follow-through and the successful delivery of the replacement order turned your experience around.

Keep us posted on how things work out with your new routine, and don't hesitate to reach back out to our team if there's anything else we can lend a hand with moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

Steer clear of at all costs

They immediately sign you up for a subscription that costs an incredibly high price, do not accept returns and give you zero warning of this. Highly deceptive company that should be avoided.

11 September 2024
Unprompted review
Geologie logo

Reply from Geologie

Thanks for your review, Michael, and sorry to hear you feel that way. Happy to address your concerns and share some additional info to help clarify.

To be clear, customers can make one-time purchases off our site or subscribe to products and personalized regimens on a recurring basis. If a customer decides to purchase a discounted, personalized skincare trial that entails a membership for recurring orders, we call this out in multiple places, including our diagnostic results, checkout and post-purchase emails. Customers cannot purchase subscription products unless they consent to our Refill Policy, which is outlined at checkout and requires customers to manually mark a box indicating that they have read and agree to these terms.

We want our customers to purchase however suits them best and offer flexible account controls so that any subscribers can update their membership preferences directly or by reaching out to our support team for assistance. We outline ongoing costs for our personalized regimens in our diagnostic results, and our support team is always happy to work with customers to adjust the products they're receiving to fit their budget and skin's needs.

Our customer success lead followed up with you directly via email last week and is looking forward to hearing back from you on how else we might be able to lend a hand.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service!!

Geologie is an amazing company!

I originally got a skin pack from them and wasn't thrilled. But they were so nice to deal with that I later tried their anti-dandruff shampoo--and I loved it. Then I got the wrong product in the mail and reached out to them. They took care of it immediately and couldn't have been more helpful and friendly. I'd recommend them to ANYONE. GREAT people!

15 August 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Geogologie. Com processed my refund, great service

Geogologie. Com procced my refund. I had a misunderstanding with Geogolie. Com about my subscription but after 4 emails and within a very short period, 2 working business days Andy swiftly handled the issue and the refund was completely processed. I have loved the products and seen dramatic changes in my face skin, the black head spots were removed, less acne and overall great skin and I even gained the confidence to stay without make-up on these Teams calls. Thanks, Geologie.Com I will come back, without a subscription option though, but I will buy my next products.

28 August 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look