Glame 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I recieved the delivery and the item broke within 5 minutes of receiving it, I reached out explaining this, received a email saying how would you like to resolve this i said a refund if I cannot w... See more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered then decided to cancel the order after seeing poor reviews. Told already in process of being shipped, within 5 mins of placing the order. Received & returned the bracelet on same day. I am... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Not convinced! I have the bracelet to reduce alcohol cravings and a silver slimming ring. Also the cheap wooden magnetic charger. Bracelet is a reminder but I can’t say it’s reduced my desire... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I seen this company on a Facebook ad. So I checked out their website seemed good at first. So I ordered the £46 bracelet. I then seen bad reviews and changed my mind I emailed twice to cancel the next... See more

Breach of guidelines

All reviews

(119)

40 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

STAY AWAY!

These scam artists claimed that I didn't provide the correct address. They told me that customs destroyed the package. They also falsely claimed that I am not eligible for a refund as I didn't sign up for insurance. I have been living at my place for three years with no problems getting packages. I knew I should have listened to my gut and not order from them. STAY AWAY!!

15 April 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hi,
We’re genuinely sorry for the frustration and truly understand your disappointment.
The issue with your order came from the incomplete shipping address provided at checkout, which unfortunately made delivery impossible. We tried to work with you via email to retrieve the package or offer alternative solutions — including reshipment options and support. Please know that we never blamed you, but only shared what we saw on the logistics report from the courier and customs.
Refunds are available in most cases, but insurance is required when parcels are lost due to incorrect details beyond our control. That said, we remain open to helping — feel free to reply to us at contact@glameinternational.fr if you’d like to reopen the conversation.
We truly want to make things right.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute waste of money

Absolute waste of money. The bracelet arrived and the 'fully adjustable' description didn't apply. When I tried to tighten it, the whole thing broke. After re-stringing it I I have tried wearing it for a week or so but have felt no difference in cravings. Also, the 'charger' is a wooden coaster. Absolutely no magnetic element at all. Another scam I'm afraid.

25 March 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hi Sarah,
We’re truly sorry your experience didn’t meet your expectations — and we appreciate you sharing it, even if it’s hard to read. 🙏
Just to clarify a few things for anyone else reading:
🔹 The bracelet is adjustable, but we understand it can feel tricky at first — don’t hesitate to contact us, we’re here to help.
🔹 The “wooden charger” actually contains embedded magnetic plates beneath the surface, and the engraved Flower of Life symbol is part of the rebalancing process. The design is subtle to avoid skin reactions, but it works when used regularly (2–3x/week overnight). Definitely not flashy — but not a scam either.
🔹 And of course, we never want anyone to feel disappointed. We're always improving based on feedback like yours. If you'd like to give us another chance, write to contact@glameinternational.fr and we’ll do our best to make it right.
Thanks again — and all the best on your path. 💙

Rated 1 out of 5 stars

Fake absolutely just the basic trim if that and s ratches. Not laser at all and…

Fake absolutely just the basic trim and scratches the skin. It's cheap tacky snd needs reporting as doesnt have a laser to kill hairs at the roots. It's just a light. Total waste of money

31 March 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hi Rachel,
Thanks for your feedback — though we're actually unsure which product you're referring to, as this doesn’t match any of the items we sell. Could you please contact us directly at contact@glameinternational.fr so we can look into it and clarify everything with you?
We’d love to help if this is a misunderstanding. 🙏

Rated 1 out of 5 stars

How can we get Instagram or Facebook to…

How can we get Instagram or Facebook to block them from advertising their scam?

21 February 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely stupid of me to even think…

Absolutely stupid of me to even think this would work. So dissapointed in myself.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY the whole thing is a SCAM prowling on vulnerable people. 0 star for me.
Tony, Sydney Australia

18 February 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

No shame

No shame. These people have NO SHAME.

TELL ALL TO AVOID.

I'm quite ashamed of myself. I'm not usually sucked into scams.

Cashing in on people's weaknesses.

WHAAAASASS

30 January 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute trash

Absolute trash - cheap looking - arrived straight from China - no company branding at all - like it was bought from Alibaba - absolute rubbish!

30 January 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam sadly I fell for it

Scam sadly I fell for it. Charger is wood, beads are plastic. Lesson learned!

24 January 2025
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

-1 star

-1 star.
Scammer. Just received order after 6 weeks. Not as advertised. These people give bad names to legit sellers. Should be banned totally.

11 December 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam company. Avoid.

Wish I had read these reviews before buying, my mistake. Just received my order, absolute waste of money. Not as advertised. Pointless trying to return. Agree with all comments. Company needs closing down.

10 December 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Total scam

Total scam. Why is advert still allowed?? No reply to emails/ messaging. Avoid.

14 November 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Biggest rip off ever information additionwould like to add to my earlier…

I would like to add to my earlier review stating that this is THE BIGGEST RIP OFF EVER. The other day I received a notice stating that I had something to collect at the post office. It was the products I had sent back to China in May to get my 40 Euro money back guarantee. Clearly this company does not exist in China or anywhere else.

20 November 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

This company is SCAM

This company is SCAM. I received my bracelets. Ordered the charger, received the plate but no charger said delayed. Got message delivered not on my front porch or in my mailbox. Emailed them every which way and no response. They don't even have a telephone #. Learned lesson not to order from anyone until checking the reviews. DO NOT ORDER from them.

4 November 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM SCAM AND SCAM!!

SCAM SCAM AND SCAM!!! They are a big hoax DO NOT ORDER ANYTHING FROM THEM!!!

4 November 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Should say zero stars

Should say zero stars. I so regret ordering from them and you can't return. They never reply to any of my mails. Total scam

29 October 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

This company is a nightmare DO NOT…

This company is a nightmare DO NOT order anything from them, because if you want to return anything you can not get an answer from them, they have this big long detailed return policy, and then it says DO NOT return to us return to warehouse, OK!!!! WHERE IS IT???? there’s no return label with ur item and NO return address, I’ve contacted them 10 different platforms I finally received 1 message from FB in French ( even though I messaged in English) but basically it was telling me to send a message to the e mail I had ALREADY messaged numerous times and no answer. now, why couldn’t they just give me the RETURNS ADDRESS 🧐 UPDATE::: seriously ?? U are telling me it took this long to sort out a website that u are calling a "business" and still letting people order from but yet can't reply to customers when they have a problem with their items?? U should have my order details and just return my money !!!! U know damn well it's been over a year bow since I preceded from u. U have my e mail address use it and offer me a refund for your rubbish!!?

25 October 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 3 bracelets and supposed to…

Ordered 3 bracelets and supposed to receive charger. Didn't receive charger so bracelets worthless although I paid $45. No help from customer service, actually no response. Should not be allowed to advertise full refund if not satisfied.

18 July 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Basically the same as everyone else

Basically the same as everyone else, ordered 3 bracelets and a charger , 3 bracelets arrived in plastic bags not in presentation box like shown , wish I’d checked trustpilot before purchase , tried emailing but no answer a scam.

12 October 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Item never arrived

Order an item 27th august and their tracking stated delivered 24th September. Item never arrived and know ignoring emails. Have made a dispute via paypal still waiting.

24 August 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Rated 1 out of 5 stars

Not worth 1 star

Not worth 1 star, what a scam!! Received 3 bracelets in a plastic bah, no information, no charger, messaged and emailed almost every day, never got an answer! Want my money back!!!!
Please do not buy anything from this company!!!

20 September 2024
Unprompted review
Glame logo

Reply from Glame

Hello,
Thank you for taking the time to share your experience.
🙏 We want to be transparent with everyone reading this: our company underwent a complete restructuring in early March 2025 — both in logistics and customer support.
Many of the issues mentioned in older reviews (slow responses, returns, tracking concerns, missing items, confusing packaging, etc.) were sadly real. We’re not here to deny them. We’re here to take full responsibility, and most importantly, to change.
✅ Since March, we’ve rebuilt everything from the ground up:
• A new warehouse network with tracked international shipping
• A much faster and responsive support team
• Clearer return policies (and better solutions offered faster)
• A major upgrade in quality control for all items shipped
We completely understand that trust is hard to rebuild. But we listen carefully to every single message, we’ve refunded and supported thousands of customers who had issues — and we keep improving daily.
If you’re a past customer and still need help, please reach out to: contact@glameinternational.fr — we’ll do our best to help you personally, no matter how old your order is.
Thank you again for your feedback — and for giving change a chance.
— The Glame Team

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look