HexAutoParts Reviews 

717
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

I was hesitant at first after looking at Facebook and seeing the people oddly enough complaining about getting bad starters(after I’d already ordered a starter). But the price was great shipping was r... See more

Rated 1 out of 5 stars

Never received my part, both USPS and Hex claimed no wrong doing, the delay cost me time and money waiting on a part that never came. Hex's customer service is terrible,as in either pure AI or robot t... See more

Rated 5 out of 5 stars

Hex Auto Parts has delivered solid dependable automotive parts at excellent prices to me in now my second experience with them. I have found their shipping to be prompt and efficient. Excellent Pri... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great price for 1 wire alternator, it works works well. Ended up having to connect an extra wire for the regulator to the ignition circuit so that it would charge, but that wasn't a big deal and is t... See more

Company details

  1. Auto parts shop
  2. also in
  3. Car accessories shop

Written by the company

Welcome to Hexautoparts - a best place for parts and accessories of car, truck, ATV, Motocycle, Boat and Mower by a leading company Bizslink LLC. Our company own the brands MaxMotosports, HexAutoparts, ForevRunMotor which offer more quality and service online. We have proudly claimed that our standard Moto Parts and Performance accessories meet or exceed OEM specifications. And we offer all items at competitive price and free shipping. Our leading categories are Auto/ Motor Brake Pads & Rotor, Motor/ATV Chain & Sprocket, Drive Shaft Axle, Motor Starter,Wheel Spacers, Control Arm, AC compressor, Sensors etc.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

717 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(717)

26 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great service

The ac compressor was verified correct to fit my car,It was delivered in a reasonable time for a great price. I would definitely look here first for parts for my next car repair. Very quick response from customer service.
Thank you so much

3 August 2022
Rated 1 out of 5 stars

Said part was in stock then received…

Said part was in stock then received email it wasn’t. Very disheartening.

1 August 2022
HexAutoParts logo

Reply from HexAutoParts

Hi, sorry for the inconvenience. Pls accept our apologies.Could you pls give us another chance to correct it?
Regarding the shipping status,all of your order information will be download by the time you finish your payment, and then our mate will print the order information out in order to ship these goods to ,it will mark as shipped when we create a label, when our shipping mate arrange the shipment, they found there is no stock.That's why it's shipped but we didn't send it out. So sorry for the confusion.Also, we will improve the inventory in avoid same problem.
For your case,we have issued you full refund,have you received it ?
Also you could enter coupon code “SHOPHEX” on Checkout Page to receive $3 off when your order over $30 in the next transaction.This is a small discount that we want to make you happy.
We are a growing seller,there are still many places need to be improved, we will do better in future.
Anyway,sorry again for the inconvenience.

Rated 4 out of 5 stars

Great pricing

Amazing prices that are low and affordable.
Shipped fairly quickly and was free shipping if I need more car parts will definitely be going through them again.

15 July 2022
Rated 5 out of 5 stars

Fast

Fast, easy and convenient. And it fits just right. Thanks.

26 June 2022
Rated 1 out of 5 stars

The product was defective it ran 6 days…

The product was defective it ran 6 days have sent multiple emails and no response in warranty or to get a refund will not deal with them again pis poor customer service

5 June 2022
HexAutoParts logo

Reply from HexAutoParts

Sorry to hear that.But we double checked we never receive your emails before so we didn't know your starter is defective.As a seller,it is certain that we respect our warranty.We have contacted you and waitng for your reply.Pls don't worry,we will always be with you till your problem solved.

Rated 1 out of 5 stars

Got wheel spacers that wouldn't fit my…

Got wheel spacers that wouldn't fit my ranger. They said it would in discretion but didn't. Ask for a return # 3 time my only Response was for me to sell them and order some more. No phone # to get a hold of anyone, everything by email. Terrible Experience, DON'T RECOMMEND!

2 June 2022
HexAutoParts logo

Reply from HexAutoParts

Sorry for the unhappy shopping experience.Pls accept our apologies.Could you pls give us another chance to correct it?
When to chose the correct wheel spacers,the model of vehicle is just for reference, thickness,centerbore,bolt pattern and thread/nuts are also important specifications. Have you check the above specifications before you ordered? From the previous message,we know you need 1 inch spacers but they are out of stock now,so we couldn't arrange a exchange for you. Have you returned them to us ? If so,could you pls tell us your return tracking number ?Then we will check with our warehouse and issue you the refund in time.Any further problem,you could contact us via website message.
Don't worry we will always be with you till your problem was solved.

Rated 1 out of 5 stars
HexAutoParts logo

Reply from HexAutoParts

We mean no offense, but square pay remind us your payments are still at high-risk. At this moment we couldn't confirm you have authorized this purchase and if the cardholders belong to you.Because of the high risk, so we contacted you via emails many times to confirm you have authorized this purchase before shipment.
Since you didn't reply us in time so there is delay in shipment.Anyway your package was delivered.Hope you could understand.
Best regards.

Rated 5 out of 5 stars

Hex Auto

Thank you so much for helping me the starter I got for my daughter's car 🚗 is perfect. I truly do appreciate you the price was very affordable and the delivery was quick and simply amazing upon arrival.

I would like to say keep up the great work guys you truly helped us out in our time of need I never heard of you but when I googled looking for a starter your information came right up and I am so glad I chose your business.

Thank you again and blessings to your company.

J.C

13 May 2022
Rated 5 out of 5 stars

Reliable Service

I have a 99 Accord and love that Hex has common parts for this in stock. This is the 2nd time ordering from this site and I love it. Keep up the great work!

12 May 2022
Rated 1 out of 5 stars

no good wrong part took to long to…

no good wrong part took to long to deliver

9 May 2022
HexAutoParts logo

Reply from HexAutoParts

We feel so sorry for the unhappy shopping experience. Pls accept our apologies.We received your payment on April 16, 2022, as we do not work on weekend, there may be a little delay for your shippment. When we were back to work, then shipped your item out via UPS 1Z975F45YW09091530 on April 18. We notice your item due to operating conditions, your package may be delayed on April 21 but finally it was Delivered On Saturday, April 23 at 12:09 P.M. at Mailbox.
As a seller,we also hope you could receive your item soon.Hope you could understand.
For your review"no good wrong part",Could you please tell us more details about your problem ?
May I know the Year, make, model, engine of your vehicle and the OEM number of your original one? Then we can help you check the Compatibility. Any further problem,you could contact us via website message.
Don't worry we will always be with you till your problem was solved.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look