Scam / utpressing - ikke bruk dette firmaet til å sende pakker
HIZ LOGISTIEK - shipping firma, som driver utpressing for å levere varene.
Blir tvunget til å betale tusenvis i "toll"-gebyr, ellers selger de bare varene dine. Varer fra Frankrike havner i Litauen, og sendes ikke videre. Skal oppdatere dette, hvis jeg mot formodning mottar varene etter hvert.
De bruker denne "unnskyldningen":
According to the new credentials at the border control
som er totalt tåpelig... Hva har brukernavn+passord hos tollvesenet med å kreve tusenvis i gebyr å gjøre?
Firmaets hjemmeside (url) er kun 4 måneder gammel, og alt ser falskt ut.
Hold dere unna - og svartelist dette "firmaet".
