ICANIWILL Reviews 

863
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 216 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the incredibly comfortable fit and premium material of the sportswear, noting that the pieces look fantastic and feel wonderful during workouts. Many buyers also appreciate the remarkably quick shipping times, polite support staff, and stylish designs that easily suit daily active lifestyles. However, some people mentioned experiencing frustrating delays with delivery schedules and discovering that desired items unexpectedly sold out after processing. Some reviewers were not happy with minor sizing discrepancies, unexpected charges for returns, or products that did not quite match the website images. A few consumers also noted isolated issues with color fading or packaging concerns upon arrival.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product, noting that consumers are really happy with their purchase... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, expressing high satisfaction with the nice materials,... See more

Delivery service

Reviewers highlight ambiguous aspects of delivery service, with many consumers expressing satisfaction over... See more

Order

Consumers find order experiences to be mixed, as some reviewers happily plan to order again and praise the... See more

Return policy

Clients share frustration on return policy regarding unexpected return fees and delayed refunds. Consumers... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I ordered for the first time and I didn't receive one product then they return my money pretty fast because the product i order is sold out that I found they did really good. They also gave me discoun... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Loved the gymclothes, some just didn't fit my body. Quality is good! Delivery and returning takes a little while, but it is fully worth it!

Rated 3 out of 5 stars

I think the sizing and images are a little off from what the products actually look and feel like in real life. Especially the pants are so different from what I expected. Maybe more diverse models wo... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The fabric quality is good and the sizing is accurate. HOWEVER, the light pink trousers are unfortunately see-through. In addition, my order remained unprocessed for 10 days. It was only shipp... See more

Company replied


Company details

  1. Events & Entertainment

Written by the company

At ICANIWILL, we place a strong emphasis on the quality of our clothing. Our goal is not only to provide products you love but to ensure our apparel supports you in reaching your training goals and accompanies you on your personal fitness journey. In recent years, ICANIWILL has not only grown as a company and a brand but has also inspired and motivated thousands of people worldwide to take a chance and fight for their life goals. We want our clothing, our brand, and our mantra to empower you to realize that everything you need to achieve your dreams and goals already exists within you. Whether it's in fitness, health, or work, you’ve got what it takes. You're on your way to achieving your goals!


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

863 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(863)

356 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

I ordered four items but two were out…

I ordered four items but two were out of stock so they were not shipped at all. I received a refund for those. The other two I needed to return because they didn’t fit at all. I was expecting a refund for the rest so I could have two outfits. However, I had to pay a return fee for the two items I returned.

24 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi Mado!

Thank you so much for your review.

We’re very sorry that two of the four items you ordered turned out to be out of stock, and we completely understand the disappointment when you had planned to receive two complete outfits.

Since part of your order could not be fulfilled due to the items being out of stock, we will of course refund the return shipping fee in this case. Please contact our customer service at support@iciw.com so we can help you with the refund of the return fee.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 1 out of 5 stars

I did not receive my order

I did not receive my order. I reached the customer support, and they mentioned the order was stucked in the transit so they will resend another package for me, but at the end i’ve got no information about where the second one is, and the customer service is not answering anymore.
Despite that i paid extra fee for the fast delivery, so it looks like it might’ve done even worse 🥲

21 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi Asia!

Thank you so much for your review.

We’re very sorry to hear that you still haven’t received your order, despite a replacement package being arranged. We completely understand how frustrating this must be, especially since you paid extra for faster delivery and have not received any further updates.

As you still haven’t received the replacement package, please contact our customer service at support@iciw.com so we can look into the shipment and help you further.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 4 out of 5 stars

Product is good but service can be better

I ordered for the first time and I didn't receive one product then they return my money pretty fast because the product i order is sold out that I found they did really good. They also gave me discount but only valid for 14 days. I already try the clothes that I bought and they looked really good. I satisfied product but i think for the service could be better.

21 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi!

Thank you so much for your review 😊

We’re so happy to hear that you’re pleased with the products you received and that the refund for the out-of-stock item was handled quickly. We’re sorry that one of the items you ordered was unavailable, and we completely understand your feedback regarding the validity period of the discount code and the overall service experience.

Thank you for sharing your feedback with us – we will of course take it with us moving forward!

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 1 out of 5 stars

I still did not get any answer

I still did not get any answer regardin my return! I am waiting for the return label for 2 weeks now, I sent several e-mail that I need the label or address but nothing. NO ONE got back to me so far! That is a terrible service!!

15 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi Justine!

Thank you so much for your review.

We’re very sorry to hear that you’ve been waiting two weeks for your return label and haven’t received a response despite contacting us several times. We completely understand your frustration, and this is of course not the service experience we want you to have.

Please contact our customer service at support@iciw.com so we can help you with the return label and make sure you receive the information needed to complete your return.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 1 out of 5 stars

Bad experience

Really wanted to get a pair of shorts that had been out of stock. Got notified that it was available again and ordered it, added a shirt that I liked but didn’t love and wouldn’t have gotten if it wasn’t for the shorts. Fast forward to getting the notification that the order has been sent i also get an email informing me that they made a mistake, that the shorts are out of stock again and that they only sent the shirt. Really bad customer service - either wait with sending until you got the shorts again or then give me the chance to cancel the whole order altogether.

14 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi AB!

Thank you so much for your review.

We’re very sorry that the shorts you had been waiting for turned out to be out of stock again after you had already placed your order. We completely understand how disappointing this must have been, especially since the shorts were the main reason for placing the order in the first place.

Unfortunately, items can sometimes sell out before the stock status has had time to update. Information about out-of-stock items should be sent by email, but we understand your feedback regarding not having the opportunity to cancel the remaining item before it was shipped.

Thank you for sharing your experience with us – we will of course take your feedback regarding our stock status and order handling with us moving forward.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 2 out of 5 stars

Misleading Shipping Information

The website gives the impression that the goods are shipped from Switzerland, but they are actually imported from abroad. As a result, I had to pay an unexpected 26.5% in customs and import fees. This makes quite a difference and should be clearly disclosed before purchase.

9 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi Maria!

Thank you so much for your review.

We’re sorry to hear that the customs and import fees came as an unexpected cost. We would, however, like to clarify that information regarding customs and import fees for orders to Switzerland is available on our website prior to purchase.

We understand that these additional costs can make a significant difference, and we appreciate your feedback regarding how clearly this information is communicated.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 3 out of 5 stars

Size S completely sold out - site wide

Offers very little size range and when they do offer the sizes they have they’re sold out. Purchased a colour set I would originally buy but it was the only set they had in my size. Only after shipping was I notified that they had only shipped the top because they oversold the pants. There was no option of exchange or another colour pants in my size.

11 July 2026
Rated 3 out of 5 stars

Sad experience with order being randomly refunded

I have nothing bad to say about the quality of the clothes, because that is just amazing. But I have had an issue when buying a specific shirt from the store. Now two times i have ordered a shirt, while it was still showing it to be in stock. Then out of nowhere multiple days later I have recieved a refund to my bank account, no email or anything. When I have asked customer support about this issue I was first and now a second time sent a discount code and an explanation but I still am just sad that I have bought an item that is shown to be in stock and then without an email or anything I just get refunded because my order didn’t “reserve” the item quickly enough:(((( Both times I have checked later and seen that it shows the shirt is still in stock on the website.

18 July 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

The website experience was extremely…

The website experience was extremely frustrating. I really wanted to place an order, but the platform had several technical issues. I could not log in properly, and when browsing on my phone, an error message appeared almost every time I opened a new product page.

The mobile experience was particularly poor, making it nearly impossible to shop normally. I eventually had to switch to my laptop and open each product in a separate tab just to continue browsing. This made the whole ordering process unnecessarily difficult and time-consuming.

The products may be nice, but the website functionality and user experience need serious improvement.

3 July 2026
ICANIWILL logo

Reply from ICANIWILL

Hi Costina!

Thank you so much for your review.

We’re very sorry to hear about the technical issues you experienced while shopping on our website, especially on mobile. We understand how frustrating it must have been to encounter repeated error messages, login issues and eventually have to switch devices just to complete your shopping.

Thank you for taking the time to share such detailed feedback with us. We will of course pass your comments regarding the website functionality and mobile experience on to the relevant team so that this can be looked into and improved.

Thank you for taking the time to write to us & we wish you a lovely day!

Best regards,
// ICIW-team ❤️

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience.

I have been a loyal ICIW customer for years, which makes this experience even more disappointing.

In June 2026, €79.90 was deducted from my bank account for an order that I never received. I also never received an order confirmation. I immediately contacted customer service and provided proof of payment. When that was not considered sufficient, I even paid €30 for an official investigation by my bank and submitted the results.

Unfortunately, throughout the entire process, I felt that no real effort was made to investigate my case. I was repeatedly asked for an order number or order confirmation, even though the fact that I never received one was the very issue I was trying to resolve.

Instead of helping to trace the payment, I was continuously referred back to my bank. Despite providing multiple documents and cooperating fully, the case was eventually closed without a solution.

Mistakes can happen, but what disappointed me most was the lack of ownership and willingness to investigate further. As a long-standing customer, I expected much better support.

Very disappointing experience.

1 June 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look