Ironpandafit Reviews 2,160

TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 899 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers are really happy with the quality of the products, often describing them as excellent, well-made, and comfortable. Many appreciate the unique and fun designs, finding the items to be exactly as advertised. The customer service is frequently praised for being excellent, quick to respond, and very helpful in resolving issues. People also often mention that delivery is fast, sometimes even quicker than expected. However, some people were dissatisfied with the product sizing, noting that items could be too snug, too large, or not true to size, leading to issues with fit. There were also occasional concerns about delivery times, with some experiencing longer waits or feeling that expedited shipping didn't make a difference. A few customers also reported issues with product quality, such as prints crumbling after washing or materials feeling cheap.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many customers praise the good quality, comfortable... See more

Quality

People report positive experiences with quality. Many customers praise the good material and well-made... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order. While some reviewers praised quick delivery, with orders... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be ambiguous. While some customers experienced reasonably quick or even... See more

Customer service

Reviewers mention ambiguous feedback about customer service. Many consumers praise the excellent and quick... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Delivery took a little longer than expected but I am happy to have received my items. I sized up on the shorts I bought since I’ve generally found workout clothes to be relatively tight, even if the... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Relatively fast delivery for coming from thw other side of the world. Bought 5 t shirt and they're all very soft and so comfortable to wear in the gym honestly. Only one problem i had straight a... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Reasonably quick shipping. Really surprised by the quality- in love with the t shirts I bought! So much fun. Absolutely enjoyed myself. Would love a bigger range of gear tho.

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Fantastic quality shirts. Would love to see some more tailored towards women’s shape with a bit of a flare around the hips, especially for the bigger sizes. Have recommended the company to others.

Company replied


Company details

  1. Clothing Shop

Written by the company

Unique-designed Gym Wear with Affordable Price & High Quality.Enjoy Free Shipping $69+ & 30 Days Easy Return.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service — Iris was amazing

I came across Ironpanda on Instagram and decided to purchase 6 gym tees — and I’m really glad I did. The whole process was seamless from start to finish. I subscribed to the WhatsApp updates after a few days and followed up shortly after, as I had an upcoming trip and wanted to check delivery timing.

The customer service was excellent, especially from Iris, who was always quick to respond and super helpful throughout. It made the whole experience feel very smooth and reliable.

I’m based in Australia, and despite the distance, the tees arrived surprisingly quickly. Overall, a great experience — I’ll definitely be a returning customer.

9 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We’re thrilled you discovered Ironpanda on Instagram and took the leap—and even happier that your experience lived up to (and hopefully exceeded!) your expectations.

Hearing that the process felt seamless, that our WhatsApp updates were helpful, and that Iris provided quick, friendly support means a lot to us. We’ll be sure to pass your kind words on to her!

And wow—shipping to Australia and still arriving surprisingly quickly? That’s music to our ears! 🎶

Thanks for trusting us with your gym wardrobe. We can’t wait to serve you again soon—you’re awesome! 💪🌏✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Good quality of materials.

Good quality of materials.
The print could be better and there are some stitches and stings loose, but overall good.
Long transit and delivery.

20 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you for your honest and thoughtful feedback!

We’re glad you found the materials to be of good quality, and we truly appreciate your note about the print and the loose threads/stitches—these details help us improve our production standards.

We also sincerely apologize for the long transit and delivery time. We know how exciting it is to receive your order, and we’re continually working to make shipping faster and more reliable without compromising care or quality.

Thanks so much for giving us a try and for your constructive input—it means a lot! 🙏✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 2 out of 5 stars

Shipping takes a long time and got the…

Shipping takes a long time and got the wrong size on a shirt ive emailed a couple times to try to return or exchange and never got a response

11 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

We’re truly sorry for the frustration you’ve experienced—both with the long shipping time and, more importantly, with not receiving a response after reaching out about the wrong size. That’s not the level of service we aim for, and we sincerely apologize.

To help resolve this right away, could you please share your order number and the email address you used to contact us? We’ll look into your case immediately, get back to you within 24 hours, and make sure you can either return or exchange the shirt without further delay.

You deserve a timely, caring response—and we’re committed to making this right. Thank you for your patience and for giving us a chance to fix it. 🙏✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely LOVE the quality,l and style…

Absolutely LOVE the quality,l and style of the sleeveless clopped top shirt, cannot get enough and alwaay want to get more!!!!

23 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much! 😍

We’re absolutely thrilled you LOVE the sleeveless cropped top—the quality, the style, and that you just can’t get enough! That’s the best kind of compliment!

Keep reppin’ it with confidence… and yes, more is always welcome! 😉✨
Thanks for your awesome energy and support! 💖

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Thinker than a snicker

Great value for the price
Love the shirts with bear pictures and order came exactly as advertised 😁
Ordered the below ⬇️
1. exercise bear Washed Gym Hoodie and bear 2. thicker than a snicker Gym Sweatshirt
Many thanks for Iris 💫 for assistance with delivery tracking, following up and assurance given the geo-political situation in the United Arab Emirates 🇦🇪

22 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much for your fantastic review! 😊

We’re so glad you’re loving your bear-themed shirts—especially the "Exercise Bear Washed Gym Hoodie" and the "Thicker Than a Snicker Gym Sweatshirt" (great choices!). It means a lot that everything arrived exactly as advertised and that you feel it’s great value for the price.

And thank you for the kind shoutout to Iris! We’ll make sure she sees your message. We know shipping can be uncertain at times—especially with ongoing global situations—and we truly appreciate your patience and trust while she helped keep you informed every step of the way from the UAE.

Thanks again for your support, your smile 😁, and your awesome energy—you’re amazing! 🐻💪✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Exactly as described

Exactly as described

1 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much!

We’re thrilled your order was exactly as described—that’s what we always aim for!
Thanks for trusting us and for your support. You’re awesome! 🙌✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed

I was excited about the ordering and getting these shirts but that changed when they came in. I ordered men size 3XL and the shirts barely were long enough to cover my stomach. If I lifted my arms just the a little it exposed my stomach. When requesting a return for a product that didn’t fit, they offered me a 20% refund and keep the product. When denied, they offered a 30% refund and a $35 return fee. When denied because I wanted the full refund, it was $60 to return it. Just so everyone knows, the shirts are EXTREMELY short.

13 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

We’re truly, deeply sorry for the frustration and disappointment you’ve experienced—and thank you for sharing your feedback so clearly.
You ordered a men’s 3XL expecting appropriate length and coverage, and instead received shirts that were extremely short, even exposing your stomach with minimal movement. That is absolutely not acceptable for a size meant to fit comfortably, and we sincerely apologize.
We understand your request for a full refund was met with confusing or unsatisfactory return options, and we regret that this process added stress rather than resolution.
We’ve just sent you an email regarding your order—please check your inbox (and spam/junk folder) for it. In that message, we’ve outlined next steps and would appreciate hearing your thoughts so we can make this right in a way that truly respects your experience.
Thank you for your patience and honesty. We’re committed to doing better. 🙏

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Great fit and comfortable

Great fit and comfortable. Very easy to order.

13 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you! 😊

So glad you found the fit great, the shirt comfortable, and the ordering process smooth and easy—that’s exactly what we strive for!

Thanks for your support! 🙌👕✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 3 out of 5 stars

The shirts are made well

The shirts are made well. They are just not my style. Sleeves are too long and baggy. And the sizes are about a size too small. But all and all it is a good shirt.

16 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much for your feedback!

We’re sorry to hear the shirts didn’t quite match your style—especially with the sleeves being too long and baggy, and the sizing running about a size small. Fit is deeply personal, and your insights are incredibly valuable to us.

To help us look into this further and improve our designs and sizing guidance, could you please share your order number here or email to support@ironpandafit.com so we can check and help you better.

We truly appreciate your honesty and support! 🙏

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Shirts were perfect

17 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much! 🥳

We’re thrilled to hear your shirts were perfect—fit, feel, and all!

Thanks for your support!🫶

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

I was pleasantly surprised when my…

I was pleasantly surprised when my order arrived. Great quality short, great quality graphics. I couldn't be happier that I purchased through Iron Panda Fit!!!

13 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,
Thank you so much for your fantastic review 😊 We’re absolutely over the moon to hear you were pleasantly surprised by your order, and that you love the great quality of the shirt and graphics—this makes our day!

It means the world to us that you’re so happy with your purchase from Iron Panda Fit, and we truly appreciate your amazing support 🛒 Can’t wait to welcome you back for more awesome finds soon!
Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Eye catching designs

The designs on their shirts are eye catching and at times thought provoking. I have only worn my shirt once and I have received several complements on it and one person asked where I got it.
The sizing for this shirt I bought seems a bit big. The material is sturdy yet soft.

6 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,
Thank you so much for your wonderful and detailed review 😊 We’re absolutely thrilled to hear our shirt designs caught your eye—especially that they’re eye-catching and thought-provoking, and that you’ve already gotten so many compliments (and a ask for where to get it!) after just one wear, that’s the best feedback we could hope for!

We’re glad you love the sturdy yet soft material of the shirt, and we appreciate you sharing your note on the sizing being a bit big—this valuable feedback will help us keep refining our product details for all our customers.

Thank you for your amazing support, and we hope our shirts keep bringing you more compliments and joy every time you wear them 🛒
Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

One of the products does not suit me

One of the products does not suit me, I sent an email to make a return but I never heard back. I was contacted on Instagram following a bad comment left. They are asking me to take a photo with the pants that are too small, however, I can't even fit into the pants!

10 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,
We’re truly sorry for the frustrating experience you’ve had with your return request and our slow follow-up 😟 We apologize sincerely for not responding to your return email in a timely manner, and for the inconvenience of being asked to take a photo of the pants that are too small—we completely understand how difficult this is since you can’t even fit into them, and this was an oversight on our part.

We take your issue very seriously and want to resolve this return matter for you at once 🚨 Please reach out to our support team at support@ironpandafit.com with your order number, and our dedicated team will prioritize your case immediately, skip the photo request and assist you with the return and refund process directly without any more unnecessary steps.

Again, we’re so sorry for the trouble and disappointment this has caused you, and we hope to make this right for you as soon as possible 🙏

Ironpandafit Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Unresponsive support.

Unfortunately this wasn’t the best of experiences. My order took almost a month to arrive. The fit wasn’t great which is ok, but I have yet to receive a response from the support team in regards to my return/refund. Hopefully this isn’t the norm and my case is an anomaly.

14 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,
We’re truly sorry to hear your shopping experience fell short of your expectations 😟 We apologize sincerely for the long delivery time of your order, the unsatisfactory fit, and most of all, the unresponsive support team regarding your return and refund request—this is absolutely not the level of service we strive to provide, and we take full responsibility for the frustration this has caused you.

We want to make this right for you at once, and your case is our top priority now 🚨 Please reach out to our support team at support@ironpandafit.com with your order number, and our dedicated team will follow up with you immediately to process your return and refund request without any further delay. We will also review our internal processes to ensure this kind of issue never happens again to any of our customers.

Again, we’re so sorry for the inconvenience and disappointment we’ve brought you, and we hope to have the chance to make amends and restore your trust in us 🙏
Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Great service, concerned about quality.

Ordering from them was easy and products were shipped fairly easily. The designs are awesome and there are a ton of products. I am not in love with the fit on the tank tops as they are quite boxy and shapeless. That may just be how the top style is supposed to be. I expected that to the price point, the designs would be more permanently applied to the fabric like screen printed or sublimated; instead they appear to be a vinyl iron on applied to the fabric. I’m worried that they’ll eventually just peel off which is not the quality I’d expect for $40 per shirt. I guess time will tell. I’d try another product type but probably won’t order as many items as I’d originally planed.

6 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,
Thank you so much for your honest and detailed review 😊 We really appreciate you sharing your thoughts on our service, design selection and ordering process—we’re thrilled to hear you found ordering easy, shipping smooth and our designs awesome, that means a lot to us!

We also want to thank you for your valuable feedback on the tank top fit and the print application. We take all customer input to heart, and your comments will be shared with our product and design teams to help us keep refining our offerings for a better experience. We totally understand your concern about the print durability, and we hope the items still bring you joy as you wear them.

It means a great deal that you’d consider trying other product types from us, and we’d be happy to welcome you back anytime. Thank you again for your support and for taking the time to share your insights!
Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Very cute shirt

Very cute shirt, normal delivery

2 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you! 😊

So glad you love your cute shirt and that it arrived with normal delivery timing—just as it should!

Thanks for your support—you look great in it! 🙌✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Love my shirts

Love my shirts! great material and great prints. I got so many compliments

5 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you so much!

We’re absolutely thrilled you’re loving your shirts—the great material, vibrant prints, and all those well-deserved compliments are what make this so fun for us!

Thanks for repping the brand with confidence! 🙌👕✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

Good quality t-shirt

Good quality t-shirt. Delivery time was pretty good. With all things these days the price is a little high.

10 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you for your honest feedback! 😊

We’re glad you’re happy with the quality of your T-shirt and that it arrived in a good timeframe. We hear you on the price—while we strive to keep our items fairly priced for the quality and care that goes into them, we know every dollar counts, especially these days.

Thanks so much for your support and for giving us a chance—we truly appreciate it! 🙌✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a 3xl shirt and it fit like a…

I ordered a 3xl shirt and it fit like a Xl. I’m extremely disappointed on the fit of the shirt. It was advertised as an oversized shirt for lifting not a slim fit shirt. I payed money for a shirt I probably won’t wear in the gym now.

19 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

We’re truly sorry to hear this—thank you for sharing your experience, and we completely understand your disappointment.

If the shirt was advertised as oversized for lifting but fit more like a slim XL, that’s a serious mismatch, and we apologize for letting you down—especially when it affects how (or whether) you feel comfortable wearing it at the gym.
To make this right, could you please reply with your order number? We’d like to investigate the specific style, review our sizing info, and offer you a proper solution.

You deserve exactly what was promised, and we’re committed to fixing this. Thank you for your honesty and patience.

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

Rated 4 out of 5 stars

True to size

Item is decent quality and is true to size.
My only complaint is that it took a long time to arrive.

18 March 2026
Unprompted review
Ironpandafit logo

Reply from Ironpandafit

Dear customer,

Thank you for your feedback! 😊

We’re glad the item met your expectations in terms of quality and fit—that’s always our goal!

We sincerely apologize for the longer-than-expected delivery time. We know how exciting it is to receive your order, and we’re continually working to improve our shipping speed without compromising care or quality.

Thanks so much for your patience and support—you’re appreciated! 🙌✨

Best regards,
Ironpandafit Customer Support Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look