Jeg elsker Jernbanecafén. Det er absolut bland de bedste steder man kan hygge sig med noget godt til ganen, med sit kæmpe udvalg af øl typer, vin, kaffe og spiritus. Hvor bartendere arbejder hård... See more
Company replied
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Jeg elsker Jernbanecafén. Det er absolut bland de bedste steder man kan hygge sig med noget godt til ganen, med sit kæmpe udvalg af øl typer, vin, kaffe og spiritus. Hvor bartendere arbejder hård... See more
Company replied
Ubehagelig betjening af tjenerene. De var sure og snakkede ned til en. Kom ned og tog fat i min veninde, ruskede i hende fordi hun sad og slappede af med lukkede øjne. " Her kan du kun sove med åbne ø... See more
Company replied
Racist Place! Do not Come Here Det her sted skal du komme hvis du vil modtage en nazi service og blive råbt og behandlet dårligt. Du må ikke sætte dig ned før du har købt en øl og du må heller ikke b... See more
Company replied
Virkelig hyggeligt sted med god stemning og imødekommende personale. Betjeningen var hurtig og venlig, og flæskesværne var så godt – man kan mærke, at der bliver lagt vægt på kvalitet og hygge
Company replied
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 100% of negative reviews
Typically replies within 24 hours
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Super hyggeligt med mine kolleager, og mega fin betjening med Ekspressen 7
Virkelig ubehagelig bartender som nærmest smed os ud fordi vi havde en god snak

Reply from Jernbanecafeen
Ubehagelig betjening af tjenerene. De var sure og snakkede ned til en. Kom ned og tog fat i min veninde, ruskede i hende fordi hun sad og slappede af med lukkede øjne. " Her kan du kun sove med åbne øjne!" Råbte han. Også var det bare mega dyrt. Jeg kommer ikke igen.

Reply from Jernbanecafeen
Fremragende betjening, en ren fornøjelse at besøge denne legendariske Københavner beværtning. Tak for oplevelsen (Kevin, Tina, Johanne,Adrian,Sanne)

Reply from Jernbanecafeen
“ sjovt” som mange også ligesom mig har oplevelsen af en ubehøvlet uforskammet ældre kvindelig bartender …. Sørgeligt I ikke tager kritikken til jer!!!

Reply from Jernbanecafeen
Virkelig dårlig service, rigtig dårligt personale

Reply from Jernbanecafeen
Virkelig hyggeligt sted med god stemning og imødekommende personale. Betjeningen var hurtig og venlig, og flæskesværne var så godt – man kan mærke, at der bliver lagt vægt på kvalitet og hygge

Reply from Jernbanecafeen
Ærgeligt at jeg ikke kan give 0 stjerner
Aldrig har jeg mødt så sur og ubehalig en bartender. Fuldstændig uforståeligt at hun er i service branchen.
Vi var 7 stille gamle gutter der kom ind og bliver venligt betjent af en enlig bartender og slår os ned. Efter 15-20 minutter kommer frøken SUR. Som var bartender nr. 2. Efter at hun havde været der 5-10 minutter begyndte med først at en jakke var placeret forkert, og sådan gik det slag i slag med at vi stod forkert og ikke måtte gøre, dit og dat (bad os alle 7 om at sælge os et hjørne hvor der var plads til 3)
Prøvede at tale med hende,men al form for fornuftig tale prellede af på hende. Så jeg til sidst ikke kunne holde det ud, lod min øl stå, sagde farvel til vennerne og gik.
Det sidste gang jeg går der ind, gider simpelthen ikke den hetz fra en sur middelalderen dame

Reply from Jernbanecafeen
Hyggeligt sted, men alt for dyre i forhold til alle andre steder i byen, hvor priserne svinger fra 25 til 36 kr. for en flaske Tuborg Classic. På Jernbane Caféen betalte jeg hele 49 kr.

Reply from Jernbanecafeen
Det er altid en fornøjelse at besøge "jernstangen" og denne gang havde jeg en god ven med, en lokomotivfører der ikke kendte stedet! Han har fået en påtale ;) Stemningen var som altid, afslappet og med plads til alle. Vi fik "fuld-service" med et smil, så tog et extra, inden det var DSB hjem. Vi kommer snart igen.

Reply from Jernbanecafeen
Jeg elsker Jernbanecafén.
Det er absolut bland de bedste steder man kan hygge sig med noget godt til ganen, med sit kæmpe udvalg af øl typer, vin, kaffe og spiritus.
Hvor bartendere arbejder hårdt for at folk skal få en dejlig oplevelse.
Ser selv at der til tider kan være svære beslutninger der må tages af de ansatte omkring folk der kommer ind synlig påvirket eller bare ønsker at benytte stedet som offentlig toilet. For der findes stadigvæk folk som mangel på "pli"
Jeg vil bare sige skøn sted skønne bartendere og skønne ejere.
FÅR ALTID EN GOD OPLEVELSE HER.

Reply from Jernbanecafeen
Danmarks sureste dame idag tror jeg. Forstod ikke norsk, ville ikke snakke dansk med oss heller. Likte heller ikke nordmenn sa hun. Greit nok det, vi tok 1 øl og gikk videre vi. Finner en annen plass neste gang.😬

Reply from Jernbanecafeen
Jeg har sclerose og går derfor ikke så godt - nogle gange slingrer jeg lidt. Det er ikke fordi, jeg er fuld, men fordi jeg er syg.
Det var bartenderen imidlertid ligeglad med. Han sagde, at der ingen servering var til mig, for jeg slingrede og var fuld. Jeg viste min handikapkort og forklarede, men han var ligeglad.
Så jeg er åbenbart udelukket for at komme og få en øl der. Var der med min ven, og det skulle have været hyggeligt, men det blev det ikke.
Kommer af gode grunde ikke igen, for det giver ikke rigtig mening.

Reply from Jernbanecafeen
Fuldstændig absurde priser 48kr for en classic på flaske. Ren turist fælde. Man ka ikke engang ryge og knap nok nå at få en promille på til de priser.

Reply from Jernbanecafeen
82 kr. for en julebryg på et arbejder værtshus 🤮

Reply from Jernbanecafeen
Første og sidste gang her.
Vi er 3 kvinder der skal ud i Kolding by og hygge os. Vi har bestilt et poolbord online og når kun lige ind af døren, hvorefter vi bliver afvist og må ikke spille pool da vi ikke kan fremligge et FYSIK kørekort!
for
Det er depositum, for ikke at stikke af fra regningen😂. Typisk Danmark.
Skriv det da på hjemmesiden, så man er forberedt.
Vi lever i en digital verden og bliver allerede behandlet som kriminel inden vi kommer ind af døren. Tilbyder at ligger vores, dankort,nøgler og mobil men det er imod deres regler og vi må pænt gå.
Hvad er det lige for en verden vi lever i. Ikke noget at sige til at Kolding by er død.

Reply from Jernbanecafeen
Vi har igennem mange år besøgt Jernbane caféen . Senest i torsdags den 5 september tidlig aften . Vi plejer at afslutte vores by besøg her inden S tog hjem . Dette besøg er nok det sidste her på steder . Magen til nedladende og arrogant tjener skal man lede længe efter ;-( .
Samtidig må jeg erkende at priserne er blevet alt for høje i forhold til hvad vi kan få på andre værtshuse lige omkring Hovedbanegården .
Detsværre har i mistet nok nogle kunder .
PS . Vi har aldrig været på caféen hvor der var så få kunder , så der er nok en årsag .

Reply from Jernbanecafeen
Sur tjener, trude med at slå min makker i hovede med en serveringbakke

Reply from Jernbanecafeen
Sur bartender der truer med og slå en med en alu bakke

Reply from Jernbanecafeen
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.