Normalt har et lægehus telefontid…
Normalt har et lægehus telefontid mellem 8-9. Men her vurderer lægesektræren om, hun mener der er relevans nok til at jeg kan tale med min læge. - Det er simpelthen ikke iorden. Jeg har nogle gange måtte i den grad op på de høje hæle, for at komme til at tale med en læge.Uanstændig at sektræren skal råde og vejlede mig! Endvidere går jeg hos Karen, som af og til virkelig er utaktfuld. Jeg føler mig ikke set, men puttet i bås, idet jeg tydelig føler at Karens perception af mig, har puttet mig i en "kasse" Min tideligere læge, er flyttet fra byen, så var jeg først i lægehuset storegade,- men sikke en oplevelse. Så var der kun lægerne Nørregade tilbage, - og det er samme katagori! Det bevirker, at jeg ikke har kontaktet min læge, når jeg føler at min krop sender signaler. Lige nu er jeg diagnoseret med kræft,- og så har jeg et sådan lægehus! Karen er langtfra nærværende og lyttende, - det bekymre mig.
11 September 2024
Unprompted review