The Mad Matter, Inc Reviews 386

TrustScore 5 out of 5

5.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

So far so good! Sometimes requesting a custom order can be difficult. Expressing thoughts and ideas across a messaging system such as email or text doesn’t always get interpreted properly. Benjami... See more

Rated 5 out of 5 stars

We ordered two custom logo floor mats for our shop so our mechanics wouldn't track dirt into the office. We picked the Superscrape rubber mats, and the material is durable and easily cleaned. The logo... See more

Rated 5 out of 5 stars

Once again Mad Matter has come through. As a return customer, this time I ordered a mat for in front of my kitchen door. Upon receiving it and putting it down I noticed it didn't lay flat there were l... See more

Rated 5 out of 5 stars

I cannot tell you all how wonderful this company is, They bent over backwards to get our last minute order delivered to us in time for a LEED Final inspection! Not only did they make it in time, but t... See more

Company details

  1. Business-to-Business service

Information provided by various external sources

Providing affordable floor mat solutions since 1992. Our Mats Will Floor You!


Contact info

5.0

Excellent

TrustScore 5 out of 5

386 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

You will literally be mad if you purchase any merchandise from this company!

Ordered a 4' x 8' exercise mat in early June. Nothing arrived by early July. Called three times to request status. No return call after two addtn'l weeks. Called owner, Gary Storz. Received mat end of July that was rough cut and wrong size. They advised to cut the mat down to size and didn't bother sending what was ordered.

This company is broken. Customer service is abysmal. It doesn't deserve to participate in eCommerce. Anyone would be both mad and insane to invite the frustration of purchasing any merchandise from this company.

1 August 2018
Unprompted review
The Mad Matter, Inc logo

Reply from The Mad Matter, Inc

Jonathan—We’re saddened to hear that the resolutions we provided during your experience with us were not satisfactory. We've owned up to how we dropped the ball in this instance and provided you with a full refund and complimentary mat in an attempt to make things right. Thank you for taking the time to leave your feedback and giving us a chance to improve our processes for the future.

Rated 4 out of 5 stars

To much $$$

Great product for around my pool, just feel they are way over priced, would love to have more but not willing to pay that much for a 2 x 5 mat. Not sure why they are so expensive.

30 July 2018
Unprompted review
The Mad Matter, Inc logo

Reply from The Mad Matter, Inc

Alan,

Thank you for your review. We strive to offer the best products and fair pricing to all of our customers however we understand that sometimes the price might not meet your budget. I have sent you a follow up email to see what sizes you are looking for and to see if we can offer a solution. We are always happy to help and appreciate your feedback.

Thank you,
Casey Wright
-The Mad Matter, Inc

Rated 5 out of 5 stars

The mat arrived promptly

The mat arrived promptly, rolled out easily, perfect size, great workmanship, excellent material. Perfect for our use as a kitchen mat that must take a beating with people walking over it, with spilled liquid and food. Looks good too.

28 July 2018
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

The product is good

The product is good. The customer service is not. I have had trouble with the website (payment portion) every time I have ordered and have to call in to complete the transaction. My last order was over a month ago and I had to call a few days ago because I had still not received my carpet. They said it was missed and they will send it out right away. She also said she would send me tracking info. No carpet. No tracking info.

27 July 2018
Unprompted review
The Mad Matter, Inc logo

Reply from The Mad Matter, Inc

Cindy,
We apologize for the delay and the inconvenience. Although I am not certain way the website will not let you place a payment, sometimes if the address does not match the billing address that is used for the debit/credit card, the payment will not go through. We can trouble shoot this and see if that might be the case.
This order was missed by our manufacture and we are taking steps to make this right. The product is being shipped overnight and you should receive this tomorrow. We are also refunding the shipping charge and applying a discount to the item due to the delay and issues on this. Again, we apologize for this experience and hope that we can assist you with your matting needs in the future.
Thank you,
Casey Wright
-The Mad Matter, Inc.

Rated 5 out of 5 stars

Great product and customer experience

Great product and customer experience. The mat is exactly what I needed and expected after following the easy online ordering process. Casey in Customer Service was outstanding and helped me expedite shipment so I could receive the mat before leaving on a business trip, keeping me posted about the order status all along via email. Will definitely buy again from The Mad Matter for my future needs.

14 July 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Love these mats

Love these mats. Ordered one for my porch and loved it so much, had to order another forcside porch.

6 July 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

LEED Walk-off Mats, Great Service!

I cannot tell you all how wonderful this company is, They bent over backwards to get our last minute order delivered to us in time for a LEED Final inspection! Not only did they make it in time, but the product itself helped us to achieve points in Indoor Contaminant Control for EQ Homes. This is the place to get your LEED Walk Off mats for Home and BD+C projects.

5 July 2018
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

My order was lost

The product was great once it arrived, but we did have to remind the manufacturer the order was made and waited three plus weeks to receive it.

29 May 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

arrived before expected

arrived before expected. was exactly what we needed to make our shower stall slip resistant. we have been on it for several weeks and the mat hasn't moved. It has taken the fear of slipping in the shower away completely. Thank you!

There is an off gassing smell.

28 May 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Outstanding people and workmanship!

I called Mad Matter late last Thursday about getting 12 custom mats with our Logo, 11 4x6 and 1 6x8 for the ribbon cutting ceremony in our new plant the following Thursday. I stressed the fact that the Governor and other dignitaries (200+ guests) would be attending the event. We would also have various media at the event. I needed the mats delivered the day before on Wednesday. Ben the salesperson I spoke with assured me that they would get the mats to me on time. There was a delay at the factory and the mats were not going to be on time. Gary the president picked them up and drove the order 4 hours one way in his car to get them to me Wed night. The quality of the mats and the artwork were spot on. As for customer service, what they went through to deliver the product on time for our big event speaks for itself.
Mike Kaschak Sr. (Procurement/Facilities)
Daniel Defense Inc.

17 May 2018
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look