MEXC 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

On 9 September 2026 MEXC emailed that my account triggered Risk Control Clause 5.2 and that my trading fee would be raised immediately and revert after 30 days. I placed no spot or futures trades in t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

The entire platform is just constant spam & pop ups. Genuinely like having a virus on your device. Almost impossible to delete the bloody account also with their verification process and passwords... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I attempted to make a card transaction using Apple Pay with fully sufficient funds in my account, but the transaction failed due to MEXC's faulty card integration with Apple Pay. To make matters... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I have tried 4 times to be a client of this exchange. I am just a normal guy and have similar accounts in the major exchanges, such as binance, bybit etc. For some strange reason, when I sign up for M... See more

Company replied

Company details

  1. Cryptocurrency Service

Written by the company

Founded in 2018, MEXC is a leading global cryptocurrency exchange dedicated to being Your Easiest Way to Crypto. We provide a secure and user-friendly platform that empowers both beginners and experienced traders to access the world of digital assets with ease. Today, MEXC serves over 40 million users across 170+ countries and regions, supporting 3,000+ cryptocurrencies with deep liquidity and competitive fees. We are ranked among the Top 5 in futures trading and Top 10 in spot trading globally. Powered by a high-performance trading engine capable of processing 1.4 million transactions per second, MEXC delivers fast, stable, and secure trading. Our global team of 2,000+ professionals across 40+ countries ensures localized support and seamless service for users worldwide. Our mission is to empower users with a secure and simple platform. Our vision is to become everyone’s easiest way to crypto.


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(1,363)

423 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Blocked - unknown reason

On 9 September 2026 MEXC emailed that my account triggered Risk Control Clause 5.2 and that my trading fee would be raised immediately and revert after 30 days. I placed no spot or futures trades in that month. On 9 October 2026, the day it was due to end, I received the same “Trading Fee Adjusted” email and another 30-day increase. Support tickets #20260926000042, #20260926000044 and #20260926000048 were not lifted, and support would not say what activity was reviewed.

9 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, thank you for your feedback.

Regarding the trading fee adjustment applied to your account, please reach out to our 24/7 live chat again and provide your ticket numbers (#20260926000042, #20260926000044, and #20260926000048) so our team can further review the case status and assist you accordingly.

Thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Ticket No. M20260908190189

Ticket No. M20260908190189
have been waiting for months for the issue to be resolved after i provided all the info and then i am checking on the ticket now and it says resolved without so much as a notification to me
what the hell?

i won't reach out to your useless support
you have my info, reach out if you have a solution

7 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the status of your ticket.

Please reach out to our 24/7 live chat again and provide ticket number M20260908190189 so our team can further review the case status and assist you accordingly.

Thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

They list obvious scam coins just for…

They list obvious scam coins just for listing fees .. they don't care about customer funds .. be careful with unknown coins

7 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, thank you for sharing your feedback.

We understand your concerns regarding the risks associated with lesser-known cryptocurrencies. Cryptocurrency trading involves risks, and we encourage users to conduct their own research and carefully evaluate each project before trading.

MEXC regularly reviews the cryptocurrencies listed on our platform. If a cryptocurrency no longer meets our listing standards, it may be subject to an ST warning and further review. If the project fails to meet the applicable requirements within the specified period, the cryptocurrency may be delisted in accordance with our rules.

For more information, please refer to our ST Warning Rules:
https://www.mexc.com/announcements/article/st-warning-rules-4407134392857

We appreciate your feedback and your attention to cryptocurrency trading risks.

Rated 1 out of 5 stars

Why can I no longer log in to my…

Why can I no longer log in to my account?

7 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear that you’re experiencing issues logging in to your MEXC account.

Please contact our 24/7 live chat for assistance and provide your MEXC UID and details of the login issue so our team can further investigate and assist you accordingly.

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

After opening the account

After opening the account, I came here to check them out, the reviews on them.
I did not deposit money, nor did I do any trading. I want simply to cancel the account, and they are giving me a hard time.
I am glad I came here before doing any trading.

3 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we are sorry for the inconvenience you experienced while trying to close your account.Account deletion requires multiple verification steps to protect account and fund security, even if no deposit or trade has been made. We hope you can understand.

If you still need help closing the account, please contact our 24/7 live chat with your UID.Thank you for your understanding.

Rated 2 out of 5 stars

I have tried 4 times to be a client of…

I have tried 4 times to be a client of this exchange. I am just a normal guy and have similar accounts in the major exchanges, such as binance, bybit etc. For some strange reason, when I sign up for MEXC they flag my account as "risk" and do not give access to the most useful products in the platform. I have already waited a month to ask a review and again they flagged the same thing. I have a proper KYC, proper income, no reason whatsoever to be flagged as I have not been flagged in such manner in any other exchange. THEIR POLICIES ARE OBSCURE AND THEREFORE THE PLATFORM LACKS TRANSPARENCE ABOUT CUSTOMER SERVICE. THE DEFINITION OF MY SENSATION ABOUT MEXC IS DEEP FRUSTRATION. NOT A LEGIT BUSINESS WITH A DECENT CUSTOMER SERVICE TEAM.

3 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your frustration about the risk flag, the limited product access, and the review result remaining unchanged.Risk control reviews are applied to protect user assets and platform security.

For security reasons, we cannot disclose the specific risk indicators or internal review details on Trustpilot. If you would like the case checked again, please contact our 24/7 live chat with your UID and existing ticket numbers.

Thank you for your understanding.

Rated 2 out of 5 stars

Minimum withrawl of usdt 10….

Minimum withrawl of usdt 10….. platfarm goes and there goes your money. Coulndt even drop funds into bank account, so you end up paying so much more in transaction fees.. Sold “all” of my coin, turns out its half, and it says I cannot sell more…. Very annoying.

3 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your concern about the remaining balance, the minimum withdrawal, and the order that could not be fully sold.USDT withdrawals have a minimum amount that varies by network.
Balances below the minimum cannot be withdrawn on that network.

Spot orders also have a minimum order size,
so a small remaining amount may not be sellable in one order.

Fiat withdrawal to a bank account depends on the payment method and region, and related fees may differ from an on-chain withdrawal.If this was a P2P transaction, please fill out the OTC ticket and make sure the information submitted is correct, so that our OTC customer service representatives can expedite the process. We will reply by email, so please check your inbox.
https://www.mexc.com/support/requests/otc_request

For other withdrawal or trading issues, please contact our 24/7 live chat with your UID, the coin, the network, and a screenshot of the remaining balance.Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

I recently tried using MEXC as my trading platform

I recently tried using MEXC as my futures trading platform, but I was blocked from opening any futures trades. The message states that this decision was made “after a comprehensive review by the relevant team” and that Article 4.4 applies to my account.
I genuinely do not understand what I have done wrong. To the best of my knowledge, I have not violated any rules or policies. I have also never been suspended or restricted previously, and I am not an experienced or high-volume trader. I am relatively new to futures trading and was simply trying to learn and develop my trading skills using your platform.

What is particularly concerning is that customer support has not given me an opportunity to discuss the matter or provided any specific information about what led to this decision.

1 October 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the futures trading restriction.

For security reasons, specific details related to Risk Control decisions cannot be disclosed publicly. Please reach out to our 24/7 live chat again and provide your MEXC UID and relevant case information so our team can further review your case and assist you accordingly.

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

MEXC is like a virus on your device!!!.

The entire platform is just constant spam & pop ups. Genuinely like having a virus on your device.
Almost impossible to delete the bloody account also with their verification process and passwords etc. Don’t make the same mistake as I did signing up just to add Gomining tokens!!!!.
I did contact support and they were worse than useless. The pop ups and spam make it so hard to delete your account it’s almost impossible!. I will just leave it and block all communication from MEXC

29 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we are sorry for the unpleasant experience caused by the ads and pop-up notices.Account deletion involves multiple verification steps because it concerns account and fund security. We hope you can understand. If you still need help closing the account, please contact our 24/7 live chat with your UID.Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

MEXC block your funds DONT USE MEXC

TO ALL INVESTORS. MEXC block your funds when they want I RECOMMEND DONT USE THIS PLATFORM ANYMORE.I am waitting 3 months to recover my money, to the the same account i have sent many times and they dont unblock the money.I am losing the confidence in this platform.

20 July 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your concern about the withdrawal being restricted and the long waiting time.Account and withdrawal reviews are applied to protect user assets and platform security. We cannot check or unblock funds on Trustpilot, and we cannot discuss confidential account details on this public page.

Please contact our 24/7 live chat with your UID and existing ticket numbers, and ask the agent to escalate the withdrawal case.

Rated 1 out of 5 stars

MEXC glitched system steals rewards from traders (UID: 88303235)

I am writing to expose a ridiculous technical glitch in the MEXC reward distribution system and the complete incompetence of their support team.

My UID: 88303235. Case Order: CR03260918P4XPRO9S

I participated in the "Stock Futures Competition (TradFi04)" event, achieved a cumulative volume of over 54,000 USDT, and unlocked 20 USDT in total futures bonuses (10+7+3 USDT). My account interface explicitly marked my rewards as "Pending Distribution".

However, MEXC's automated distribution script made a critical error and accidentally credited me a duplicate $500 SNDK position reward from the previous season (TradFi03). Because THEIR OWN system glitched and issued this duplicate position, their risk-management system automatically flagged my account and BLOCKED my legitimate 20 USDT volume bonuses, labeling them as a "duplicate reward."

I proved to their support team mathematically that I never received volume bonuses in the previous season and that these 20 USDT bonuses are unique. Instead of fixing their own system error, 5 different support agents spent days giving me contradictory templates, finally stating they cannot manually bypass the automated system's decision.

MEXC is literally withholding hard-earned rewards from an active trader because they refuse to manually override a proven glitch in their own distribution script. I have already submitted a formal complaint to the Financial Services Authority of Seychelles (FSA). Do not trust this exchange.

UPDATE! (September 26, 2026): MEXC corporate reply on Trustpilot is a complete LIE. They publicly pretended to care, told me to open a live chat and give them case CR03260918P4XPRO9S. I spent 30 minutes waiting in chat, provided all screenshots showing "Pending Distribution", and the live support just copied and pasted the exact same automated robot template about "overlapping events" without checking a single trading log. This exchange is a pure scam that uses public replies to fake their support quality, while manually stealing $20 from active traders. Avoid MEXC at all costs!

23 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the reward distribution and the handling of your case.

We understand that you have already provided the relevant information and raised case CR03260918P4XPRO9S. Please reach out to our 24/7 live chat again and provide the case number so our team can further review the reward distribution and the relevant account records.

Thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Slow and unfriendly

Slow, and very unfriendly interface. My advice: go loose money elsewhere :) It took me more then 30 minuts to close my account. And had some very unpleasent experience in my couple of months trading; or shall I say: gambling here.

23 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your feedback on the interface and account closure process.

Closing an account involves multiple security checks to protect account and fund safety, so it may take extra time. If you still need help, please contact our 24/7 live chat with your UID.

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Unfair $0.50 fee charged for their own system failure

I attempted to make a card transaction using Apple Pay with fully sufficient funds in my account, but the transaction failed due to MEXC's faulty card integration with Apple Pay. To make matters worse, I was charged a $0.50 fee for a declined transaction that was entirely caused by their system malfunction. Punishing users for platform bugs is unacceptable. Fix your payment gateway and refund the incorrect fee.

Also they they said the error is unknown but the fees is not refundable
==================
Reply #1

I did contacted support unfortunately unhelpful and it was ended by the fee is not refundable i dont care by the fees cause its not much i do care why ive been penalized with a problem caused by your system

17 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, if you have questions about an Apple Pay, please submit an ticket and make sure the information is complete and accurate. Our team will follow up by email, so please check your inbox. ticket: https://www.mexc.com/support/requests/otc_request

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

My account was restricted after MEXC…

My account was restricted after MEXC instructed me to withdraw my assets. However, I could not withdraw because I had lost access to Google Authenticator. I repeatedly submitted the requested information, transaction details, screenshots, and verification videos, but the automated verification process rejected them without providing a clear reason or effective human assistance.

This has created a deadlock: MEXC asks me to withdraw my funds while preventing me from accessing the account and completing the required security reset. Despite repeated emails, my problem remains unresolved and my assets are still inaccessible.

I ask MEXC to conduct a genuine manual review, restore my account access or disable/reset Google Authenticator, and allow me to withdraw my assets. I can provide supporting evidence to the appropriate authorities if required.

Thank you for MEXC response. I have already contacted MEXC support multiple times and submitted the requested written documents and verification videos, but I continue to receive only automated or repetitive responses.
Please arrange a genuine manual review of my Google Authenticator reset and withdrawal request, and confirm the name or reference number of the team handling the escalation. I will not publish any personal documents on Trustpilot.
My review will be updated once my access is restored and I am able to withdraw my funds successfully.
Case reference: 20260918000073

22 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your concern. You were asked to withdraw, but the account is restricted and Google Authenticator is unavailable, so the security reset and withdrawal cannot be completed.These are two separate steps and both need to be completed through official channels. We cannot reset Google Authenticator, lift a restriction, or process a withdrawal on Trustpilot, and we cannot discuss confidential account details on this public page.Please do the

following:Reset Google Authenticator
Web: log in or open the security verification page → click Reset Security Verification → select Google Authenticator and submit the required information.
https://www.mexc.com/user/security/reset
Guide: https://www.mexc.com/support/article/resetting-security-verification-12242767803161

If the account is still restricted, go to Help Center → Account Risk Review and submit the documents requested on the page.
https://www.mexc.com/support/article/account-risk-review-guide-17827791523856

Contact 24/7 live chat with your UID and existing ticket/email reference numbers, and ask the agent to escalate the case for a manual review of the Google Authenticator reset and withdrawal restriction.

Please do not upload ID documents, videos, or other personal materials on Trustpilot. After a security item is reset, withdrawals may be temporarily limited for 24 hours.Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

refused to refund my money

refused to refund my money. encouraged me to make deposit knowing they didn't serve united states. froze my acct, wouldn't let me get my money back. total scam site, DO NOT USE !!!

10 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we understand your concerns regarding account restrictions and related fund issues. Our platform strictly adheres to the laws and regulations of all jurisdictions in which we operate. Please note that we are unable to provide services to users located in restricted countries or regions. Currently, MEXC does not offer services to the United States, nor do we accept registrations or trading activities from users in that region.

Please review the MEXC User Agreement for further details and ensure that your account registration and usage comply with its terms.
https://www.mexc.com/terms
https://www.mexc.co/terms

We are unable to process withdrawals, refunds, or account reviews via Trustpilot. For assistance regarding your account, please contact our 24/7 online customer support and provide your UID and any existing ticket number. Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

MEXC risk control accusation and unresolved customer-service issues

MEXC risk control accusation and unresolved customer-service issues

After I stopped using Binance, I began using MEXC on a frequent basis. I liked MEXC's futures trading interface, especially for manual high‐frequency scalping and the low fees available on certain products.

Recently, my account was subject to Clause 5.2 concerning Unauthorized Automated or Abnormal Trading Activities by MEXC.

My trades are executed manually. I do not employ any trading bot, automated order‐placement software, trading script, or third‐party automated execution system that I am aware is prohibited.

I trade on a frequent basis. During active days, my futures volume totals about $1-2 million via numerous short‐term scalp trades. I understand that such a volume can activate automated risk‐management alerts.

I am dissatisfied because I have not been given a specific explanation.

I contacted MEXC support several times and posed the following questions:
Which particular trades or activities prompted the risk‐control action?
Did you detect any API‐based or programmatic order execution?
Which exact behaviors were classified as abnormal?
Did the Risk Control Team conduct a manual review of my account?
What caused my M-Score to fall from above 940 to 671?
Did the risk‐control action lead to the reduction in my M-Score?
Why was my Elite/VVIP status taken away?
What will become of my M-Score and Elite status after the temporary fee adjustment period ends?

The replies I received failed to answer these questions.

MEXC said that the exact reasons for triggering risk‐control measures are not public. They instructed me to consult the general Risk Control Guidelines instead.

I understand that an exchange cannot disclose confidential anti‐abuse algorithms. I am not requesting their detection system or proprietary parameters.

I am requesting the basic facts concerning my own case.

If MEXC believes my trading breached a rule, please specify the type of behavior identified. If the system detected automated execution, state this clearly. If no automated execution was detected, explain which aspect of my manual trading resulted in the classification.

My main unresolved issue relates to the M-Score and Elite status. I traded frequently on MEXC in order to raise my M-Score. Following the risk‐control action, my score fell from over 940 to 671.

I have submitted multiple tickets concerning various problems while using MEXC. In my experience, Customer Service consistently provides generic or templated responses rather than resolving the actual issues.

I am disappointed by this situation because I increased my activity on MEXC after departing from Binance. Previously, I had a better experience resolving technical issues through Binance support.

I am not suggesting that MEXC operate without risk controls. These systems are necessary for exchanges.

I am raising concerns about transparency and customer support. When an account is restricted in a manner that impacts its trading benefits and M-Score, the company should give a clear explanation. The customer should also have access to an actual review process.

I want MEXC to review this case rather than send another automated response.

I can provide ticket or reference information privately if needed.

18 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the Risk Control review, M-Score, and Elite status.

We understand that you are seeking further clarification regarding your specific case. Please reach out to our 24/7 live chat again and provide your MEXC UID and relevant ticket or reference information so our team can further review your case and assist you accordingly.

Thank you for your feedback and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

MEXC Removed My Affiliate Commission Without Explaining the Violation

MEXC is not a reliable affiliate partner in my experience

I brought MEXC real traffic and real users who actively trade and generate fees for the platform. Despite this, my affiliate commission was reduced to 0% under a vague “risk control” decision.

MEXC refuses to identify any specific violation, refuses to explain what exactly was considered non-compliant, and says the restriction is permanent.

This is unacceptable for an affiliate partner. If MEXC believes that some referred accounts were suspicious, then those specific accounts can be excluded. But it is not reasonable to permanently remove all commissions, including commissions generated by genuine users who continue trading and paying fees.

I invested my own time and money to bring users to MEXC. Those users continue to generate revenue for the platform, while my commission has been completely removed without any clear explanation.

This makes MEXC a very high-risk and unreliable partner for affiliates.

I am asking MEXC to review my case properly, distinguish suspicious activity from genuine referred users, and restore commissions generated by legitimate users.

MEXC Support Ticket: F2026090200111

Until this is resolved, I cannot recommend MEXC as a reliable affiliate partner.

1 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the affiliate commission adjustment and Risk Control review.

We have noted the ticket information you provided. Please contact our 24/7 live chat and provide ticket number F2026090200111 so our team can further review your affiliate account and the relevant commission records.

Thank you for your feedback and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

I participated in MEXC's "Hot Token… MEXC Scam – Wheel of Rewards showed 50 grams of gold but gave only $5 (Ticket M20260915115736)



I participated in MEXC's "Hot Token Reward Wheel" promotion.
The wheel clearly stopped on 50 grams of gold, as shown in the attached screenshots.

However, the system awarded only $5. MEXC support claims the result is based only on system logs and refuses to review the visual evidence or provide compensation. They also demand a full screen recording, which I did not make.

This is a clear case of misleading visual result vs actual reward.
I have raised ticket M20260915115736 and received only generic replies.

MEXC is not licensed in Egypt, and this kind of practice is unacceptable.

I demand either:

Immediate compensation of 50 grams of gold, or
A full technical report explaining the discrepancy.
If no proper resolution, I will continue escalating publicly.

Ticket: M20260915115736

15 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the discrepancy between the displayed reward and the reward credited to your account.

We have noted your ticket number, M20260915115736. Please contact our 24/7 live chat and provide the ticket number so our team can further review the promotion result and relevant records.

Thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

You deposit funds via freaking SEPA………

You deposit funds via freaking SEPA…… and then they make you wait 3 days till you can withdraw your freaking crypto.

Unbelievable, I’m closing account right now, moving to Kraken. Bye.

EDIT (after 3 days): they’re even reported my review so I had to make an appeal 🤣😆 thanks god trustpilot stay transparent and fair and kept my review. Also I already closed my MEXC account. And never again with them. If company which holds your money ain’t transparent, that’s the biggest red flag.

14 September 2026
Unprompted review
MEXC logo

Reply from MEXC

Hello, after you have conducted relevant OTC transactions, there will be T+N restrictions. Thank you for your understanding.
Please follow the prompts on the currency withdrawal interface and wait patiently for 24-72 hours.

T+N Withdrawal Security Measures for OTC Services:
https://www.mexc.com/support/articles/8934499825561

If you have questions about OTC orders, you can fill out the OTC ticket and ensure that the information submitted is correct, so that our OTC customer service representatives can expedite the process for you. We will communicate our response to you via email, so please check your inbox.
https://www.mexc.co/support/requests/otc_request

You can also consult online customer service in the APP, and online customer service will transfer you to OTC customer service for checking, thank you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look