Warning - this is not a serious company. It is just a bluff company. I placed an order for an illusion rug in september-20. I got a confirmation that the company sent the rug and gave me delivering... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
I bought the T-shirts for my disabled daughter who is always sitting in a wheelchair. The last few months she was complaining a lot of a continuously pain in the lower back. The T-shirts are indeed ve... See more
The shipment was late (compared to what was promised but that did not bother me), the tracking code did not work , I got several e-mail messages that the shipment on its way. The post did not delive... See more
I used my Good Postuee shirt after my last pregnancy. I felt I needed to do something about my bad posture and the good posture shirt reminded my muscles how to stand up nice and straight. The shirt... See more
Company details
Contact info
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
it's a great product.
it's a great product.
I'm wearing it half of the time i'm working.
And i notice a difference.
I placed my first order last weekend
I placed my first order last weekend for two t-shirts, the package is now on it's way. I got a message saying it might be delayed, but that's quite normal I guess. So far so good.
It fels good and helps my body relax 🙂
The product helped me to cope better…
The product helped me to cope better with my sore back. It was though hard to get on and off.
Absolutely horrible experience!!!
Absolutely horrible experience!!!
DO NOT BUY from these crooks. I accidentally ordered an item from their site (watch out, it can happen to you). I canceled it immediately. Sent them couple of e-mails and tired to contact them via phone. It was just automated messages and promises that they will get back to me. However, they sent me the order next day. Then they finally answered but they claimed that they already sent the product and there is nothing they can do.
They have 0 customer service. They do NOT listen to you! Furthermore, they make the return process EXTREMELY hard and YOU have to PAY it YOURSELF! I contacted officials about their scammer business. DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE!
I too have been duped by this company…
I too have been duped by this company and I received the messages below today- What makes this worse is i have breast cancer at 51 and I just havn't got the fight left to deal with this..Why would I be buying these shirts im in hospital most of the time,The one i bought for £9 was for my husband and he says its not really helped his back... ..I will return the shirts with all of my hospital results and all the surgery ahead I have to have and then lets hope for the best.....Im furious but also really tired......Donna Woods
Tue 12/03/2019 10:48
You
Dear customer
Unfortunately you have not contacted us within the 14-days withdrawl-period and we can therefor not cancel the first myposture family box order that has been sent to you and refund the 70 GBP. You have agreed to these terms when subscribing to the myposture family box, as you ordered the into package containing 1 t-shirt for 9 GBP.
You can read all the terms and conditions under the following link:
However, as we understand that you wish to cancel any further subscription orders and not be charged 70 GBP every 3 months, we will now cancel the subscription with immediate effect.
Do have in mind, that the MyPosture Family Box contains three of our award winning Luxury Back Supports! Total value is 177 GBP! You get this only for 70 GBP!
Have a nice day
Best regards,
Your subscription has been canceled! You will not be charged anymore from us, and we're deleting your account.
Myposture Family
SCAMMERS SCAMMERS SCAMMERS
SCAMMERS SCAMMERS SCAMMERS. DO NOT TOUCH THIS COMPANY WITH A BARGE POLE. YOU BUY A £9.00 SHIRT WHICH IS TO HELP WITH YOUR POSTURE, BUT APPARENTLY BY DOING SO YOU HAVE SUBSCRIBED TO THEM EVEN THOUGH THERE IS NOTHING TO STIPULATE THIS WHEN YOU BUY IT ON FACEBOOK OR OTHER SOCIAL MEDIA SITES. WITHIN 14 DAYS YOU THEN GET CHARGED £70 FOR 3 OTHER POSTURE ITEMS, WHICH I HAVE SEEN FROM OTHER PEOPLES FEEDBACK IS BASICALLY A COUPLE OF STRAPS. YOU THEN GET AN EMAIL FROM THEM AFTER THE 14 DAYS TO LET YOU KNOW THAT YOU ARE NOW SUBSCRIBED TO THEM AND THEY WILL CONTINUE TO TAKE MONEY OUT OF YOUR ACCOUNT WHEN THEY ARE GOING TO SEND YOU SOMETHING ELSE YOU DON'T WANT. I HAVE REPORTED THEM TO ACTION FRAUD SO HOPEFULLY THEY WILL SOON BE STOPPED FROM DOING THIS TO VULNERABLE PEOPLE LIKE ME WHO ARE DISABLED DUE TO A SEVERE BACK PROBLEM. ANOTHER PERSON WHO WAS SCAMMED BY THIS COMPANY HAS GIVEN A CRIME NUMBER WHICH THEY GOT FROM ACTION FRAUD AND I HAVE USED THIS AS WELL SO IF A LOT OF PEOPLE USE THIS THEN SOME ACTION SHOULD BE TAKEN. THE CRIME NUMBER IS:NFRC190302846218. PLEASE REPORT THIS COMPANY TO ACTION FRAUD SO THAT SOME OF US CAN GET SOME CLOSURE ON A VERY ANNOYING AND EXPENSIVE MISTAKE!!!
Scam
Scam! My opinions are the same as everyone else's here! Do not purchase anything from this company. They are absolute thieves!
SCAM
SCAM, SCAM, SCAM! No refund, abusive charges on my acount.. They will definitely experience God's judgement one day. Sorry for such ppl
Same as everyone
Scam don't buy,
Same as everyone, except that I ordered 2 initially, they are not the right size but I thought it is only 9£ each...
Im wearing 38, I took M female too small, and a large male for my boyfriend way too large.
AVOID AT ALL COSTS!!!
Previous reviewers have said it all and, like them, I feel disgusted about how I've been scammed!
I don't how why they are allowed to get away with this and hope other people read these reviews before they get scammed - I wish I had!
DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY
DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY
Like most of the other reviews for this company if you buy the initial vest @ their special price, unwittingly you will be charged a further £70.00 for some further items that you did not order but they will try to tell you that you agreed to purchase with your first est order.
Ì shall try to pursue returning the un-ordered items and keep you posted.
Scammers
Scammers
Do not buy anything from this website -- This is not your normal online shopping experience.
You will be charged an extra £70 and further monthly payments.
You will be scammed and your bank can't help...
SCAMMERS
They dont send the promisde artiel
They dont send the promisde artiel
For sending in the review
Sending them mail several times
And got a Tracking nr
The goods is not send
Its 30 days since the Said They send IT
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY ON ANY ACCOUNT ITS A SCAM
I reiterate what the last person wrote this is a scam. Tried to cancel twice and keep getting a response saying `9unable to process the cancellation) Have just received another email to my response today saying they are out of the office (weekend??? it Monday 11 March 13.05)ABSOLUTELY DO NOT BUY FROM THEM THEY ARE A SCAM COMPANY I BELIEVE. My experience the same as the last person. I have received 3 straps for my '£70' subscription,. I am going to report them to online fraud police. THEY HAVE NOT RESPONDED TO MY EMAILS.
BUYER BEWARE DO NOT PURCHASE!
BUYER BEWARE DO NOT PURCHASE!
The company has been set up as a 'subscription' scam.
I purchased a single item at a reduced price, there was no indication that this price was an introductory offer tied into a subscription.
The website has changed including the customer services contact email. It is /was therefore difficult to communicate with vendor as my email bounced back. Terms are now visible on the website but were definitely not stated when I purchased.
23rd February Email:- Purchase £9.00 nothing about subscription.
09th March Email:- Stating goods had been despatched as I am now 'subscribed' and they tried to take £70.00 -
My email to Customer Services bounced back.
11th March Website today = Cancel within 14 days after which time they will charge £70 and send you 3 more [unwanted] items.
UPDATE
I have just received the following email from them, note that to-day is Monday...watch this space, I will be updating this review.
Dear customer,
Thank you for your e-mail.
Remember: We're not answering e-mails during the weekend.
We're responding you within the next 24-48 hours (during work-days). Regarding subscription cancellations - we're also processing this within 24-48 hours during working days.
Don't you worry. We're helping you with your subscription, wether you want to cancel, return, have a refund or change your shirts, we're here for you. Just wait for our answer to your e-mail.
We thank you for your patience!
Best regards,
The MyPosture-Family Team
SCAM UNETHICAL COMPANY
SCAM UNETHICAL COMPANY
UPDATE - I received a refund after I copied this company into an email I sent to a newspaper in Aarhus with full details of how they've been scamming everyone, and the reports to Action Fraud, etc. Every time you report them, copy them into the email!
________________
This company changes its name, it is also trading as "nice posture" or some other variation. It is a scam company. It advertises via social media for a low cost posture correcting t-shirt. This product never arrives in the post, but a few weeks later they steal 70 pounds out of your account claiming you signed up for a subscription, I see from people that they are told they can obtain a refund if they send it back to Denmark, but when they do this at great cost to themselves, the company refuses to take receipt of the returned goods so they never get their money back. I have reported them to the Danish consumer ombudsman and the police. Also immediately contact your bank and block them getting any further payments from you.
Reported online with Action Fraud (the Police central Fraud unit). Ref No NFRC190302846159.
If you are reporting, please feel free to quote this number in your complaint so that they can all be linked up. our account.
AWFUL SCAM!!!!!
AWFUL SCAM!!!!!! DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM.
70 WASTED AND STILL NO IDEA HOW TO CANCEL!!!!!
Complete Scam
Fits good
Fits good, very comfortabele and good results after just a few weeks..
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







