Threada | Custom Clothing Made Simple Reviews 

100
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunately we too are currently waiting on goods to arrive from this company with no definitive answer as yet as to when we can expect the goods. Tried their offices but the answer machine is cont... See more

Rated 1 out of 5 stars

Horrendous experience. Wish I read previous reviews as I wouldn't ever chose to order from them. Order hasn't arrived, so after weeks of chasing them, I've finally got the boots I ordered. Within a mo... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered goods in June not received, lots of excuses but still no goods, I have reported this company to trading standards . Please if you have this experience report them to trading standards otherw... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Very pleased with some workwear we just received : Polo shirts, T Shirts and Zipped hoodies. They are all excellent quality, from the material, the buttons & zips down to the stitching. It took a wee... See more

Company replied

Company details

  1. Work Clothes Shop
  2. also in
  3. Clothing supplier
  4. Embroidery service
  5. Embroidery shop

Written by the company

The Nation’s favourite branded workwear and personalised clothing partner! Embroidered and printed garments delivered fast, with no minimum order!


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

100 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(100)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Order some boots 19 August

Order some boots 19 August , no boots have came no contact number and no replying to emails and no refund
DONT ORDER FROM HERE

30 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Michael

Your refund has been made.

We have emailed you also confirmation of this.

Apologies for this.

Rated 1 out of 5 stars

Don't order from this company!

Ordered workboots 25.7.18. Not received. No communication & no refund. Wish I’d read the reviews before ordering. Not a reputable company should be closed down. I’ve since ordered & received the boots from elsewhere but am now out of pocket.

29 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Dear Valerie,

I can confirm that we are unable to prove delivery and the order has been refunded in full.

An email has also been sent confirming the refund and we apologies for this.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Placed large order of gloves.

Placed large order of gloves.
Paid in advance, nothing arrived after several weeks.
Emails sent, no response.
Anyone know their direct telephone number?

22 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Steven,

I am very sorry about this...can you please email us at sales@nationwideworkwear.com for the attention of Steve and I will correct this.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Shockingly bad.

Shockingly bad.
Ordered gloves. Paid by card 27th July.
It's now 21st Aug and still no gloves.
Emailed Nationwide Workwear 15th Aug, got reply telling me:
"The tracking is not showing parcel as delivered. Would you like me to have replacements shipped out for delivery asap. I think we have had an error on our system which has caused this problem. Alternatively we can refund the order in full due to the delay. "

So I email back, asking to resend asap. 1 week later, no gloves, no reply despite my many emails, and no refund of my £117.50.

Terrible service. And I'm still out of pocket

21 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Emma,

I have emailed you on this also.

Due to the continued error on your order due to a system problem on some orders I have refunded your order in full.

I can see you have ordered from us on a number of occasions and apologies for the trouble with this order.

Rated 1 out of 5 stars

Really can't believe this company .we…

Really can't believe this company .we ordered a 100 pairs of work gloves value 60 pounds . They said order was lost in transit so another order would be sent within 3 days . Now after several emails no reply from them at all . Tried to find a phone number to chase dispute up but can't find any . So think we have been conned .also asked for a refund but no reply to that as yet .going to report them this week to trading standards .hope nobody else gets ripped off . Ordered my gloves now with Amazon as they get disputes sorted .

13 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Karen

I am very sorry about this can you please email me us and confirm your order number and I will ensure that you are refunded for the order or provide delivery.

Apologies.

Steve

Rated 1 out of 5 stars

Wish I had used trust pilot before…

Wish I had used trust pilot before ordering from this site. Paid for workwear received no email communication whatsoever. Emailed to ask why I was charged and two weeks later still not received any goods or even the decency of answering my email. No contact number to phone either. I don't no how a rouge company like this is even allowed to operate. Think its time something is done about them

13 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Chris,

I can see your order was processed on the 3/08/2018.

The order is showing as not delivered, I have requested the return of the order and have refunded you in full.

Thank you and sorry for the delay.

Steve

Rated 1 out of 5 stars

I've not received my order after three months of waiting

I have ordered quiet a few items, and received them, from this company over the years. I ordered some boots on the 11th of May this year and still haven't received them. I have contacted them 3 times to ask when I will be taking delivery of them. Each time I get a reply apologising and saying they will chase the order up, and apologise for the delay. I'm still waiting......

9 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Susan,

I have gone through your order and can see the delivery has not been made.

I have refunded your order in full and apologise for the service received on this order.

You have been ordering with us since 2013 and we are very sorry for not successfully delivering this order.

Please be assured moving forward we will ensure this level of service does not happen again.

Thank you

Steve

Rated 1 out of 5 stars

Goods not received!

Ordered goods in June not received, lots of excuses but still no goods, I have reported this company to trading standards . Please if you have this experience report them to trading standards otherwise they are just going to continue taking your hard earned money. The more reports that are submitted the more chance there is of getting this stopped.

When will your refund be I am still waiting?

1 August 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Hi Alison,

We are sorry about your experience.

We can see we have been supplying products to you since 2012 and apologies for the trouble received on your most recent order.

Our records show you have been refunded.

If you require further help please email me (Steve) on accounts@nationwideworkwear.com


Sincere apologies for this.

Rated 1 out of 5 stars

DON'T USE THIS COMPANY

DON'T USE THIS COMPANY, ORDER NEVER TURNED UP AND STILL WAITING MY REFUND, I'VE CONTACTED TRADING STANDARDS TODAY. LIE AFTER LIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 July 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Stay clear!

I've purchased from here before and its been fine. My latest order has not arrived and very poor communication. Luckily I ordered with the account form so I haven't paid this time. I will not be using them again and from the other reviews on here I not the only one who's had problems. Stay well clear.

23 July 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Dear Customer,

Very sorry for the experience you received on this order.

We can see you have ordered from us since 2015.

We have had some problems with non account sales and we have now got to the bottom of this but have had some continued problems which are being resolved.

If you would like to contact me personally please email me (Steve) on accounts@nationwideworkwear.com so we can try and correct this with you moving forward with your account.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Makes me sick!

Unfortunately we too are currently waiting on goods to arrive from this company with no definitive answer as yet as to when we can expect the goods. Tried their offices but the answer machine is continuously saying that they are closed. I do hope that other victims that have posted on here about Nationwide Workwear are reading this as I would like to know whether any of you have been successful in lodging a chargeback with your bank. Please respond if you can. Thanks

14 July 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

WARNING

WARNING: DO NOT PART WITH ANY MONEY . .DO NOT MAKE A PURCHASE WITH THEM.
THEY ARE NOT TO BE TRUSTED.
LIES LIES LIES
NO ORDER EVER RECEIVED
NO REFUND EVER GIVEN.
THEY SHOULD BE SHUT DOWN!

12 July 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Dear Nicole,

Very sorry for the experience you received on this order.

We can see you have ordered from Nationwide Workwear since 2013.

Your order was refunded due to the issues.

If you would like to contact me personally please email me (Steve) on accounts@nationwideworkwear.com so we can try and correct this with you moving forward and try and build our business relationship.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from here

Very poor service tried calling every day for the last 2 weeks and it's says there offices are closed.. No good and cost me about 40 pound not happy

26 June 2018
Unprompted review
Threada | Custom Clothing Made Simple logo

Reply from Threada | Custom Clothing Made Simple

Dear Gemma,

I have reviewed your order and can see that the level of service was not acceptable.

I have taken this further here and can confirm your order was refunded in full.

Thank you and apologies.

Rated 1 out of 5 stars

Worst service imaginable

Made quite a large order from this company in October last year. By December the order still hadn't arrived. Since then we have been asking for a refund which we are still of course waiting for. Sounds like this company is in trouble, but leaving people out of pocket is theft. They need to cease trading

19 April 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

AVOID THIS COMPANY. TELL YOU LIES !!!

Still waiting for my order. Promised delivery yesterday. Promised delivery today before 10am. Promised delivery today before 5. Still waiting. Phones say they are closed when you get put through to sales yet when you press option 2 they are open. Told they will ring me back. They don’t!!! Told lie after lie. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS.

4 April 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid this company

Avoid this company. I placed an order in November 2017, still not received in March 2018. Emailed and phoned on a number of occasions, given all sorts of excuses, and each call ended with a promise to send my order out, and it was to be with me in a day or two. Still nothing received. It looks like I have lost my £50.00. I wish I had read the other reviews before I ordered.

Be warned - the same guy answers the phone each time - I guess it is a one man band, and in financial difficulties. What other explanation could there be?

19 March 2018
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look