NordPass® Password Manager Reviews 

2,075
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 176 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the support staff for being exceptionally helpful, patient, and incredibly quick to resolve technical issues and account concerns. Many users also appreciate the straightforward data migration process, secure storage features, and clean interface when switching from alternative tools. Some reviewers were not happy with the application performance, noting frustrating login loops, frequent master password prompts, and occasional syncing failures across multiple devices. People also mentioned difficulties with browser extensions failing to auto-fill login details properly on certain websites, requiring manual copying and pasting. Additionally, a few consumers experienced slow installation processes and troublesome customer service interactions during complex troubleshooting sessions.

What people talk about most

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, expressing appreciation for responsive and helpful... See more

User experience

People report ambiguous experiences with user experience, as some consumers highlight a clean interface,... See more

Staff

Customers consistently note positive experiences with staff, frequently praising certain representatives for... See more

Application

Consumers express deep dissatisfaction with the application, highlighting persistent login loops, frequent... See more

Website

Reviewers mention negative feedback about website integration, reporting that passwords frequently fail to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

My issue was resolved. It took several back-and-forths to get it done. Andrew was the one who put the solution in simple terms I understood. I think the overall procedures could be better stated. Get... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've been using Nord Pass for a few years now and it's fair to say that I have run into issues, especially when setting up an updated or new device. However, the issues have always been resolved af... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Communications were clear and pleasant. I receive information that can help me. I feel nordpass is doing a good job with their customer service. I'm glad I chose NordPass for my password manager. I'... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Customer support is excellent and prompt. My only advice is to turn off "auto-renewal", which is a trap for young players and a blatant rip-off, as a matter of urgency . Otherwise, the product is gr... See more

Company replied


Company details

  1. Software company

Written by the company

Unlock the ease of cybersecurity with NordPass. Effortlessly manage your passwords, passkeys, and personal details with a trusted solution that perfectly blends ease and security. Wave goodbye to the hassle and say hello to peace of mind.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(2,075)

197 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Sometimes Nordpass just fails to react…

Sometimes Nordpass just fails to react to a log in request.. Like now . I open ebay and usually the little green upsidedown smile will appear click on it and the log in details appear. shutting down the computer and restarting seemed to be the solution .

27 September 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello, Geoffrey. We’re truly sorry to hear about this issue, and we understand how frustrating it can be. Have you tried reinstalling the service? If the problem persists, please don’t hesitate to contact our support team at support@nordpass.com for further assistance. We're here to help!

Rated 1 out of 5 stars

NordPass Is a Waste of Time and…

NordPass Is a Waste of Time and Money...NordPass is one of the most frustrating password managers I’ve ever used. The account system is a nightmare if you have multiple Nord services... you can’t merge them, leaving you with constant login headaches. The app itself is buggy, clunky, and unreliable; I’ve had passwords fail to sync or even disappear.
Customer support is useless, offering copy...and paste replies instead of real solutions. For the price they charge, the service feels cheap and unfinished. There are far better options like ...Bitwarden or 1Password. Save yourself the hassle and avoid NordPass... Total ....waste ....of your time and money...plus... unless customer service = future disaster ...
ticket (ID #19618140)

22 September 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. Thank you for taking the time to leave us a review, our users' feedback is really important to us as it helps us build a better product. We will review your conversations with our customer support and forward your feedback to the appropriate teams. In the meantime, do not hesitate to contact our customer support team via email at support@nordpass.com if you have any further inquiries. -N.L.

Rated 2 out of 5 stars

Totally unexpected behaviour with Firefox, still

I have to update my review as the app and extension have been just terrible with firefox lately. no more prompts for saving log-in details, for auto-fill, no more display of the NordPass icon on pages, etc. I did not do any change to my system config and all apps are up to date. Already had many, too many, back and forth fruitless exchanges with client support team. Highly disappointed not only by the tool itself, by the support received as well as by the lack of consideration of Nord in this matter as compatibility issues with Firefox have been a recurrent source of issues. The clock is ticking before my next renewal. No more feedback from client support. I add 1 star after I managed to get it back to work - full uninstall and reinstall, inconvenient

15 September 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hi Emmanuel, we’re sorry to hear that your experience has been frustrating, but it’s good to know that things are working better after the reinstall. We truly appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to improve.

Rated 1 out of 5 stars

Yet another useless Password Manager

Yet another useless Password Manager, same issues as with former manager LastPass. Use it for a while and then it stops accepting your master password. Which is all good and well since very few of its features worked on a consistent basis, auto fill some information but leaves out others. It would fill out name, street address and leave out city, state, the try again on another site and fill in credit card number but not expiration date. The app would not fill in information on its own website. The last straw was not accepting “master password” after a month or two. I have tried 3 different password managers and NONE of them came close to working correctly. I give up on password managers all together…

3 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We're truly sorry to hear the service fell short of your expectations. We'd like to note that our support team is always available to troubleshoot these issues via live chat or email at https://support.nordpass.com/hc/en-us/articles/360007135538-How-to-contact-NordPass-customer-support-team. We're constantly working on making improvements and hope we’ll have the opportunity to change your mind in the future. Thanks for giving us a try, and our sincere apologies for any inconvenience caused.

Rated 5 out of 5 stars

I have been using the Nordpass manager…

I have been using the Nordpass manager (family sub) for at least 2 months now and I am very happy with it.

It is quick and reliable for all devices. Strongly recommend! A+

3 September 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. It's fantastic to hear that our service has done the trick on all of your devices! We are dedicated to maintaining this high standard! Stay safe.

Rated 1 out of 5 stars

Shocking. Don't download or buy without reading this!

I spent hours using NordPass to regenerate hundreds of passwords using my iPad.

Only to discover that when the NordPass app is used on my Samsung S21 Android 15 phone, it fails in its fundamental task of populating username & password fields. It also fails to populate credit card details.

Basically it just doesn't work.

The only way I can now use my phone to log into anything is to get the login page up on Chrome, open the NordPass app and copy the username, go back to Chrome and paste it, then back to NordPass, copy the password and back to Chrome to paste it!

The support team seem to be at a complete loss as to how to provide a fix. I've been trying to work with them for 2 weeks (ongoing ticket numbers 19446159 & 19438329) to no avail. I'm certain I'm not the only one with this issue.

That in itself is bad enough, but..

This next part is outrageous. If you use this software & spend hours updating hundreds of your passwords, only to find it fails as above, beware!!

WHEN USING THE NORDPASS APP ON ANDROID OR AN IPAD/IPHONE, THERE IS NO WAY TO EXPORT A FILE OF YOUR PASSWORDS TO USE IN AN ALTERNATIVE PASSWORD MANAGER.

One that actually works on Android.

I am told you can only produce an export file using their software on a desktop computer. Personally, I haven't used one of those for years.

Their only response to the lack of an export facility is, “Sorry for the inconvenience”.

How the Nord Security Group can abuse their customers good faith and trick them into their passwords becoming trapped in the NordPass software is truly shocking. If this is a limitation of the apps (and I see no good reason why it should be as long as the user understands that their passwords would be in a decrypted file which should be properly deleted when finished with), it needs to be flagged up, front and centre.

They offer a 30 day refund, but your passwords are stuck, you'd have to move them manually and this would take further hours and hours of effort.

Even if the software did work and you wished to switch away from NordPass to an alternative at any point in the future, you couldn't. You'd still have to go through the process manually.

After 2 weeks of getting nowhere, I finally made a request to escalate the issues to the Nordpass management team. Sadly, this was met with thinly veiled sarcasm which has prompted this review.

It's honestly been a shocking experience and certainly not one I was expecting from a supposed leader and a well known name in Cyber Security.

31 August 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello, Pete. We are very sorry about the negative experience you've had with the service. We'd like to reassure you that the issue has been escalated to our developers, who will do their best to resolve it. The team will be updating you via email to inform you of the progress as soon as they receive any news. We truly appreciate your patience in the meantime and hope that this does not cause too much of an inconvenience.

Rated 3 out of 5 stars

I stated very happy, then I Upgraded to Family Plan

I used the app for over a year and was very happy with it. So much so that I decided to 'upgrade' to a family plan so my Wife could start using it also. I didn't think twice about it until I checked my account and saw both the premium plan the family plan active. As I thought this was an upgrade I expected the premium plan to be changed to the Family plan and the remaining time on the premium plan would be deducted from the price or refunded. I got onto online chat (which I have to say was quick and efficient) and was informed that It is not and upgrade but rather a second plan and they cannot refund the original premium plan because it is past 30 days from its purchase. Personally I do not think this is right. Be aware that if you do really like the app as I did and you decide to 'Upgrade" the plan then you will not actually be upgrading but buying a second plan. I have asked the chat operator to escalate the matter so we will see what happens.

16 August 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello there. Our apologies for the inconveniences caused! Unfortunately, we cannot change your plan to a different one after the 30-day refund period ends. However, we understand where you are coming from and will forward your feedback to the appropriate team. -G.M.

Rated 5 out of 5 stars

Great UI

Came from lastpass, enjoy user experience much better, especially the UI!

25 July 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello! Thank you so much for the feedback about the UI! We're really glad to hear that you're enjoying your time with us. -E.G.

Rated 5 out of 5 stars

Everything works

Bought the plan few days ago. Everything is working great! I really like that it has an extension - using more than google autofill.

25 July 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello! Your satisfaction means everything to us. It’s wonderful to hear that our service has impressed you—thanks for sharing your experience! - K.S

Rated 2 out of 5 stars

Frustrating

Frustrating, continuously locking me out of my account. I know my password but it still locks me out. When I do get in and open a website it takes forever to come up with the login details. Has locked me out of my bank accounts numerous times by changing my password . Have tried all the settings, Generator on/off, auto login on/off.

10 July 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hi John, thanks for reaching out — we're sorry to hear about the issues you've been running into. That definitely sounds frustrating, and it's not the experience we want you to have. Our support team is ready to help you get this resolved. Please contact them at support.nordpass.com, and they’ll be happy to take a closer look and guide you through the next steps. -P.B.

Rated 1 out of 5 stars

Beyond shocking customer service - avoid at all costs.

I have had a nightmare when it comes to this company.

I have purchased a business subscription of which during the setup, a mistake was made on my part. No hassle, given there is a solution when this happens.

In short, when setting up the master vault password, I do not recall the password that was set, multitude of reasons.

However, there is a way to completely wipe the vault that has been made, so I reached via the web submission ticket they directed me to.

I filled out the form and supplied the evidence. The evidence was that of the only invoice that I had received, from NordPass.

Via chat, they then stated were not happy with this (why I have no idea, given it states everything on the purchase), so they then asked to supply with the bank statement show casing the transaction. I supplied this on the open e-mail ticket to which they stated this was not sufficient and needed to supply the invoice.

I've now had to reach out to chat once more stating they are sending me in circles.

There is a huge flaw with this, the only official document you get as proof of sales, they will not accept as proof of sale.... something is not right there 😂

To note, I have been collared multiple times by an account manager asking if I wanted to proceed. During this time, he was attentive. The moment the purchase was made, very little communications.

It seems once a sale is made, you're left in the dirt.

In short, avoid this company at all costs. Their customer service is abysmal, they couldn't care less at the little companies investing a few hundred dollars.

Put your money elsewhere.

Update: after yet another chat session, they have now wiped the vault and recreated the org. Another flaw with their processes here.. should the GA/master admin loose access to their own vault, the entire org has to be wiped and recreated. Who on earth thought that was a good idea?

9 July 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello, Luke. We apologize for all the inconvenience. Unfortunately, in most cases, the invoice alone is not sufficient for our team to verify your identity. As the security of your account is our top priority, we require payment information to ensure the request is coming from the rightful owner. That said, please share your ticket ID, we will be glad to review how your case was handled and make sure everything is on track. Thank you for your patience and understanding. -E.G.

Rated 2 out of 5 stars

No reply from support

Poor service. Wrote to support a couple of times but no reply. Nice interface but would not recommend due to poor support

27 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We're sorry to hear that! Please note that response via email may take up to 24 hours. You may contact our team 24/7 via the live chat at support.nordpass.com. Nonetheless, could you please update your review with the Ticket ID you’ve received from our customer support? We will check your inquiry and provide you with further assistance. Thank you. -G.M.

Rated 1 out of 5 stars

Why I’m Leaving NordPass

I was unable to disable two-factor authentication (2FA) on my account, even though I have the master password. I contacted customer support, and they told me I need to provide the full credit card details and payment method used. Unfortunately, that card has been replaced.

This entire process doesn't make you look like a company that cares about user security. In fact, it does the opposite. It's a shame. All this drama doesn’t prove you’re more secure ,it just shows a lack of flexibility, transparency, and basic common sense.

I’ve been a NordPass user for two years, and I still have an active subscription ,but I won’t be using it anymore. I’ve moved all my data to Bitwarden. This experience was enough of a lesson.

It’s disappointing that someone behind a screen has more power over the account than the actual owner. That’s not security .That’s bad design.

2 July 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We're terribly sorry to hear about your experience with our service. Could you please update your review with the Ticket ID you’ve received from our customer support? We’ll double-check your case and how it was handled on our end. -G.M.

Rated 1 out of 5 stars

I found their website unintelligible +…

I found their website unintelligible + repetitive. I was unable to complete it. NordPass took 2 years payment in advance + now I will struggle to reclaim subscription. I WOULD AVOID NORDPASS IN FUTURE. SInce I cancelled my subscription NordPass has taken a lot more money from my Mastercard, totalling over £900 in two days! My bank is investigating +I have blocked my credit card. Phew! AVOID NORDPASS!

30 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We’re sorry for any inconvenience. Our support team at support@nordpass.com will be happy to take a closer look and assist you in any way they can. Please don’t hesitate to reach out! -E.G.

Rated 1 out of 5 stars

It's a scam!

It's a scam. Do not purchase this! Horrible product that doesn't work. I was repeatedly locked out of my account. When I contacted customer service, they wanted copies of my bank statement documenting where the purchase of the product hit my account. I sent a screenshot of where it was posted on my credit card but they continued to insist on copies of my bank statement. Funny, they never did send me a receipt for the purchase. I have spent 3 months fighting with their customer service reps. Absolutely ridiculous.

Updated 7/12/25 - NordPass sent a reply email on 7/6/25. They replied "bank details.... are necessary if you want us to make any changes to your account, and this is the only way to confirm your account ownership".

There are other ways to substantiate ownership. NordPass could provide a customer receipt documenting the software license number and purchase date or they could implement a MFA or 2FA verification process utilizing the information gathered when the product was purchased.

25 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We are very sorry to hear of the negative experience. Would you be able to update your review to include the ticket ID you received when reaching out to the team? We would like to take a closer look at the communication for you. -N.F.

Rated 2 out of 5 stars

I’ve got an issue where my Nordpass…

I’ve got an issue where my Nordpass browser app has simply stopped working, and I can no longer access any of my passwords etc. It’s causing me MASSIVE issues with payments, banking and so on. Their “chat” doesn’t work, so I’m left explaining by email. Then a day or two later I get a reply, which is either a question or a suggestion that doesn’t help the situation. Back and forth, back and forth...... I have been specific when I write, but it’s as if they don’t read my emails, and just simply write a generic response.
I’m very angry about this, as I really thought Nord was a quality product!!! It seems great, until you need assistance, then it seems like you are out on a limb. VERY disappointed!

27 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hi Kevin, thank you for taking the time to share more about your experience — we're genuinely sorry for the difficulties you’ve encountered. We understand how disruptive this situation has been, and we've reviewed your case to confirm that a refund has been issued. If you choose to continue using the free version, we’d still be happy to assist further.

If you're still having trouble accessing live chat, we recommend clearing your browser’s cache and cookies or trying a different browser to see if that helps. And thank you again for your honest feedback — it’s been shared with our team to help us improve. -P.B.

Rated 3 out of 5 stars

It was always a problem to login with…

Ticket ID #19079172 I had some trouble accessing my account and it took about a week to gain access again with NordPass Support's help, but at least it ended with a solution. Thank you NordPass Support for reaching out and helping resolve this matter.

26 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello, Adrian. Thank you for sharing the ticket ID, we truly appreciate it. Upon reviewing your account, we have found that there was a prior purchase of one of the Nord products. For security reasons, our team requires payment details from that transaction to verify your identity before resetting MFA. Resetting multi-factor authentication is a significant step, and it’s essential for us to ensure that the request comes directly from the account owner. Thank you for your understanding, and we hope the issue is resolved soon and that you will be able to access NordPass without further trouble. -E.G.

Rated 1 out of 5 stars

When I asked for help (the app was not…

When I asked for help (the app was not working properly), they kept sending me the same e-mail with the same question over and over again. Although the mails were signed with a person's name, the whole communication was bot-like. I think they are incompetent; I don't know about the app per se since I never managed to use it but their customer service was awful. I kept the VPN and uninstalled NordPass. Life is too short to waste it exchanging vain e-mails with people who behave like bots.

13 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We are sorry to hear about the unpleasant experience you had with our service. Could you update your review with the Ticket ID that you have received after contacting our customers' support team, for us to check how your inquiry was handled on our end? Thank you! -N.L.

Rated 1 out of 5 stars

Charging 14 days in advance for the…

Charging 14 days in advance for the next year, but refusing refund before the year even started! Not allowing user to use the remaining months after cancellation. Very shady stuff. It seems like they are doing business in bad faith.

2 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello. We're sorry to hear about your experience. Could you please update your review with the Ticket ID received after contacting our team? We would like to double-check the situation? -D.I

Rated 5 out of 5 stars

I had an issue but got really great support at the end

Once you log in your account and find out that it's a fresh account and all your passwords are gone. Then you reach out to tech support and they give you ridiculous advice that you can find online and basically do nothing. System is characterised by the reaction to a mistake, and in case of Nordpass - reaction is unacceptable.

UPDATE
Eventually the issue was fully resolved, all the passwords are back. The team did a great job, I really appreciate it. I owe an apology for my initial reaction. Things happen, it's fine, and it's good to know that you can be supported.

2 June 2025
Unprompted review
NordPass® Password Manager logo

Reply from NordPass® Password Manager

Hello, Vladimir. Thank you for taking the time to update your review. We are happy to hear that the issue was resolved, and we are once again very sorry for any inconvenience it may have caused you in the meantime. If you need any further assistance in the future, note that our team is always here for you! -N.F.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look