Oopbuy 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I got my big package it got very fast just in 2 weeks and the quality of clothes its amazing love oopbuy and im going to shop soon more

Rated 1 out of 5 stars

i SPEND OVER 500USD on this app and my acount balance went -400usd randomly and oppbuy said it will take 4-14 days and my acount is resticded and i cant contact oppbuy suport WORST AGENT most problem... See more

Rated 5 out of 5 stars

I orderd with oopbuy and everything was so good its not hard to order if uknow what u are doing also the shipping went smoothly, I shipped it to the netherlands and its perfect. Oopbuy is the best

Rated 5 out of 5 stars

i have ordered clothes from this manufacturer and i am very pleased with the service. customer service is spot on and prices and discounts are the best i have seen so far

Company details

  1. Commercial Agent

Written by the company

Oopbuy can help you buy cost-effective products from China without price difference. We will provide you with the fastest logistics and the best service.


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(1,001)

592 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This agent is garbage save your money

After I submitted my package I realized the shipping cost was really high so I checked and they did not package it right and they got the shipping cost wrong. They lost part of my items and then they had the audacity to make me pay an extra $15 to to fix their shipping cost mistake. All their shipping lines are insanely expensive and somehow my package went from weighing 600g to 1000g! They suck so bad.

11 August 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing agent

Customer service responds quickly and is very helpful. I have absolutely no complaints, everything is done very professionally, has some good discounts/offers/events available most of the time. I recommened!!

7 August 2026
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

very smooth

everything is smooth, no sketchy stuff going on and feels good in my opinion, but shipping is the only part that you gotta wait for but everything else is great, would recomend

5 May 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Thank you so much for your feedback! We’re really happy to hear that everything has been going smoothly and that you’ve had a positive experience with us. 😊

We understand that shipping time is an important part of the experience, and we are continuously working on improving our logistics services to make the process faster and more convenient.

Thank you again for your support and recommendation. We truly appreciate it and hope to continue providing you with a great service!

Rated 5 out of 5 stars

OopBuy order review

I started seeing this all over TikTok i thought it was going to be a scam but i still tried it out and that was a very great decision because i got great high quality 1,1 items in very fast time

5 August 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Thank you for sharing your experience with us! 😊

We’re glad to hear that you decided to give us a try and that we were able to exceed your expectations. It’s great to know that you received high-quality items and had a smooth experience with your order.

We truly appreciate your trust and support. Thank you for choosing OopBuy, and we look forward to serving you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Shipping fees are ridiculous

Shipping fees end up being more than the cost of items purchased. £30 to ship 3 t shirts. Ridiculous. That is of course if they have your options in stock. When they haven’t they still charge you an internal shipping fee ??? and admin. Not a good site.

27 July 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Hello, thank you for your feedback.

Oopbuy is a purchasing agent platform and does not sell products directly. The items you see on our platform are purchased on your behalf from merchants on Taobao, 1688, and other platforms based on your requests.

Regarding the “internal shipping fee” you mentioned: this is not a fee charged by our platform. It is the shipping cost charged by the merchant when they send the goods to our warehouse (i.e., the domestic shipping fee within China). Whether this fee is charged depends on the merchant, and it is generally applied once a purchase is made, regardless of whether the item is ultimately in stock or can be shipped.

For international shipping, we charge based on the actual weight or volume. The more items you purchase in a single order and the greater the total weight, the lower the shipping cost will be when shared across the items. For products like T-shirts, which are relatively inexpensive, the shipping fee can sometimes exceed the cost of the items themselves. This is mainly because the unit price of the products is low, while international logistics costs are relatively fixed.

If you ship multiple items together in the future, the overall shipping cost will be more economical. Please feel free to contact us if you have any other questions.

Rated 1 out of 5 stars

Made an order then had to pay for extra…

Made an order then had to pay for extra shipping fees so cancelled it and then didn’t get a refund. I don’t recommend this app at all

26 July 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Hello, thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience.
Oopbuy is a purchasing agent platform. We do not sell products directly. Items are purchased on your behalf from merchants on Taobao, 1688, and similar platforms, and then sent to our warehouse in China.
The shipping fee shown at the time of order is usually an estimate or only covers the domestic shipping within China. The final international shipping cost is calculated after all items arrive at our warehouse and are weighed/measured. This can sometimes result in an additional shipping fee, which is common in purchasing agent services.
Regarding the refund after cancellation: once items have been purchased and received in our warehouse, some fees (such as domestic shipping or service fees) may not be fully refundable, depending on the timing and the merchant’s return policy. If a refund was due, it is typically returned to your platform balance first, and you can withdraw it to your original payment method.
If you could provide your order number, please contact us through the in-app customer service so we can check the specific details of your order and refund status. We apologize again for the inconvenience.

Rated 2 out of 5 stars

I ve used Lots of agent and oopbuy Was…

I ve used Lots of agent and oopbuy Was the worst... 2months Just for an package to get packaged is sad honestly..

11 June 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Hello, thank you for your feedback. We are truly sorry for the poor experience you had.

Two months just for the packaging process is indeed beyond the normal timeframe, and we understand your dissatisfaction. If you still have the order number, please let us know. We will check the specific reasons for the delay in your order and provide further assistance.

Once again, we apologize for the long wait and the inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

Very ცუდ experience with this seller.

Very ცუდ experience with this seller.

After placing my order, I never received any real proof that the item was actually shipped. The tracking information was either invalid or never properly updated.

Shortly after, I had to open a chargeback due to the lack of transparency. Only then did the seller claim the package had been "intercepted" and insisted that I cancel the dispute before they would ship anything.

This is not how a legitimate business operates. A seller should ship the item first and provide valid tracking, not hold the order hostage until a dispute is canceled.

Communication was repetitive and unhelpful, with copy-paste responses instead of real solutions.

I would strongly advise others to be cautious before purchasing here.

15 July 2026
Unprompted review
Oopbuy logo

Reply from Oopbuy

Hello, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you had a bad experience.

Oopbuy is a purchasing agent platform. We purchase items on your behalf from Chinese merchants (such as Taobao and 1688) and then arrange international shipping from our warehouse. International parcels go through multiple stages (domestic transfer, export customs clearance, international transit, and final delivery), so tracking updates can sometimes be delayed.

If it is convenient, please leave your order number. We will check the current status of your order, the tracking records, and related logistics information to provide you with further assistance.

We apologize again for any inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

Support ignores my emails - Return and refund blocked

The warehouse internal quality inspection detected that my items had defects ("Incorrect Product Color" and "Wrong Product Shipped"). I am trying to request my refund for these specific items, but the customer support is completely ignoring me. I have already sent more than 7 emails and messages on the platform with zero answers. I need a manager to check my account and process my refunds immediately. I have other correct items in the warehouse that I need to ship, so please solve this.

7 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Niks bestelling

Goedemorgen allemaal,

Aan iedereen die overweegt iets bij deze winkel te kopen of een bestelling te plaatsen: doe dit alsjeblieft niet.

Mijn 13-jarige zoon heeft een bestelling geplaatst en hiervoor €49 betaald. Daarna moesten wij onverwacht nog eens €39 aan internationale verzendkosten betalen. Ook dat bedrag hebben wij betaald, maar de bestelling is nooit aangekomen.

Wij voelen ons hierdoor opgelicht en raden anderen aan voorzichtig te zijn met deze winkel. Onze ervaring is erg teleurstellend. Hopelijk voorkomt deze waarschuwing dat anderen hetzelfde overkomt.

Good morning, everyone,

To anyone thinking about buying something from this store or placing an order, please don't.

My 13-year-old son ordered an item and paid €49 for it. After that, we were unexpectedly asked to pay an additional €39 in international shipping costs. We paid that amount as well, but the order never arrived.

We feel that we have been scammed and want to warn others to be very careful when dealing with this store. Our experience has been extremely disappointing, and we hope this warning helps prevent others from going through the same situation.

27 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible experience. Hidden fees, awful support, and inflated shipping costs.

I am extremely disappointed with OOPBUY and would not recommend this agent to anyone. At first, the platform looks attractive, but once your items arrive at the warehouse, the real problems begin.

The customer service is virtually non-existent. Trying to get a straight answer or any actual help from their support team takes days, and when they finally reply, it’s just generic copy-pasted nonsense. They completely ignored my custom packaging and shipping instructions, which resulted in a massive volume/weight inflation, forcing me to pay way more for shipping than necessary.

On top of that, there are hidden fee calculations that make the final price much higher than expected. The processing times are slow, the packaging quality is poor, and they do not care about customer satisfaction at all. Save your time, money, and sanity—use a more reliable and professional agent instead. Avoid OOPBUY.

17 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Weight cost

I bought a pair of sneakers, shorts and a T-shirt, all together they weighed 2200 grams, I paid €66 for shipping without taxes, it seems like a lot in my opinion, I don't recommend oppbuy, I sent the package almost 3 weeks ago with DHL and it still hasn't arrived.

18 May 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look