Mange røde flag
Jeg vil bare sige, at hjemmesiden ikke emmer af troværdighed. Jeg har ikke handlet på siden, da der er så mange røde flag. Der refereres blandt andet til “når du handler hos LLOYD-SHOP”??! Grammatikken lader en del tilbage at ønske, samt deres priser er en 1/3 del af det øvrige marked. Jeg kan ikke umiddelbart finde en dansk adresse. Det bliver et kæmpe nejtak herfra.
