Product werd niet bezorgd. Hebben wij daarna geannuleerd. Nooit meer geld terug gehad en geen product gezien. Op mails, telefoontjes wordt niet geantwoord. Koop hier niks! Zijn oplichters.
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
In maart besteld, niets gekregen. Eenmaal werd de telefoon opgenomen waarbij gezegd werd dat er vertraging was en een paar dagen later zou komen. Helaas na een maand niets. Dagelijks proberen te bell... See more
2 weken geleden zonnepanelen laten plaatsen door pavento. Installatie is netjes en snel verlopen ben er blij mee. Met dit mooie weer leveren ze veel op. Bedankt
Verkoper adverteert met een levertijd van 2-3 dagen voor een bepaald artikel. Na die tijd gebeld, antwoord verkoper nee dat wordt minstens 3 weken. Daarop aangegeven dat ik de aankoop wilde annuleren.... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Bestel hier niet, oplichters
Product werd niet bezorgd. Hebben wij daarna geannuleerd. Nooit meer geld terug gehad en geen product gezien.
Op mails, telefoontjes wordt niet geantwoord. Koop hier niks! Zijn oplichters.
Online besteld, niks ontvangen
Online besteld, niks ontvangen.
Geen normaal telefoongesprek mee te voeren en op de mail reageren zij niet.
Ik heb aangifte gedaan van oplichting bij de politie en ACM
In maart besteld, oplichters
In maart besteld, niets gekregen. Eenmaal werd de telefoon opgenomen waarbij gezegd werd dat er vertraging was en een paar dagen later zou komen. Helaas na een maand niets. Dagelijks proberen te bellen, maar ze kennen mijn nummer waarschijnlijk de telefoon wordt niet opgenomen.
Oplichters pur sang.
Onderdeel besteld 5 weken geleden.
Onderdeel besteld 5 weken geleden.
Nooit geleverd.
Geen reactie op mail.
Telefoon wordt niet beantwoord.
Vooraf betaald en naar mijn geld kan ik fluiten.
Onbereikbaar > ben ik opgelicht?
Bestelling direct betaald, maar na ruim drie weken nog steeds niets ontvangen. Het bedrijf is onbereikbaar: geen reactie op e-mails, vaste lijn of mobiel. De AI-chat lijkt puur voor de show. Ook de factuur ziet er onprofessioneel uit en bevat meerdere schrijffouten. Alles aan deze ervaring wijst erop dat je hier ver vandaan moet blijven. Ik raad iedereen met klem af om hier iets te bestellen.
Verkoper reageert niet en levert niet
Verkoper adverteert met een levertijd van 2-3 dagen voor een bepaald artikel. Na die tijd gebeld, antwoord verkoper nee dat wordt minstens 3 weken. Daarop aangegeven dat ik de aankoop wilde annuleren. Emails en aangetekende brief gestuurd met verzoek tot annulering. Verkoper reageert nergens op. Kortom ga niet in zee met dit bedrijf.
Nooit mee in zee gaan , zeer onbetrouwbaar in z’n afspraken
Komt geen afspraken na , is zeer klantonvriendelijk. Service belabberd en weet niet hoe garantie werkt
Slechte communicatie en service
Ben heel lang bezig geweest om contact te krijgen met Pavento, om batterijen van onze beveiliging installatie te vervangen en om maintenance te krijgen. Dit was in '21 en '22. Nooit contact kunnen krijgen, niet telefonisch en ook niet via email. Ik heb ook sinds '20 geen facturen meer ontvangen voor de alarm centrale - nu krijg ik opeens uit het niks een aanmaning om alsnog voor '20 en '21 te betalen. Ik snap dat dit moet gebeuren, de alarm centrale werkte nog, maar dit had gewoon eerder al gefactureerd moeten worden, per email of per telefoon contact moeten opnemen, en zeker niet nu zo uit het niks alsof we wanbetalers zijn?! Ik heb betaald - want die services zijn toen wel geleverd, maar de communicatie van deze shop is heel slecht. Ik dacht dat ze niet meer bestonden of dat er misschien wel iets met de eigenaar was gebeurd.
Geld kwijt, niets geleverd.
Bestelling nooit ontvangen, er wordt niet gereageerd bij pogingen om contact op te nemen via mail, contactformulier, telefoon. Ik stuur nog een aangetekende brief maar daarna geef ik het uit handen aan een incassobureau.
Oplichter
Product besteld via de webshop. Wel betaald, nooit geleverd. Pavento reageert niet op emails. Telefonisch nemen ze in eerste in instantie op, maar bij vragen over de levering wordt gewoon opgehangen.
Ik heb een bestelling geplaatst via de…
Ik heb een bestelling geplaatst via de webshop. Na 3 weken geen spullen gekregen. Mailen en bellen heeft geen zin want je krijgt geen antwoord. Koop per email ontbonden, natuurlijk weer geen contact meer en geen bericht terug. Hoop dat ik mijn geld nog terug krijg. Dus opgelicht. Mensen blijf hier weg koop niets.
Waardeloze klantenservice
Waardeloze klantenservice. Product besteld wat niet aan de verwachting voldeed, geen mogelijkheid tot retourneren met de reden dat ze het zelf niet kunnen retourneren en de marge niet hoog genoeg zou zijn. Bijzonder.
Een bestelling gedaan bij de webshop
Een bestelling gedaan bij de webshop. Hierover geen enkele actieve communicatie. Een aantal keer gevraagd waar het blijft, maar ik word aan het lijntje gehouden. Inmiddels meer dan een maand geleden, echter nog steeds geen product.
Overeenkomst heb ik dus ontbonden. Ik heb de bestelling vooruit betaald, hopelijk ontvang ik het geld nog retour. Zo niet, zou je kunnen zeggen dat ik ben opgelicht.
Ga niet met dit bedrijf in zee
Ga niet met dit bedrijf in zee. Je krijgt er spijt van. Heb je een onderhoudscontract bij dit bedrijf voor jaarlijks onderhoud komt hij gewoon zijn afspraken niet na. Na 3x niet komen opdagen hebben wij er genoeg van dit bedrijf. Coolekamer en Pavento ga er niet mee in zee.
Denk er goed over na of je bij deze firma je spullen wilt kopen.n…
Wij hebben zonnepanelen besteld en verzendkosten betaald. De levering vond plaats om 10 uur 's avonds. de panelen waren vies en controle op beschadiging was niet mogelijk. de chauffeur was zeer onvriendelijk en had haast. de volgende dag kwam ik er achter dat de panelen aan de randen beschadigd waren. bij navraag was er geen begrip en mocht ik op eigen kosten de panelen retour sturen. Denk er goed over na of je bij deze firma je spullen wilt kopen.
Na dat ik dit op Trustpilot had geschreven kraag ik het volgende bericht van Pavento. het komt er op neer dat ze rommel mogen leveren en dat je daar maar mee akkoord moet gaan. terugsturen kost de klant gel.
Beste,
In navolging tot ons gesprek van gisteren en uw gestelde opmerkingen, wil ik hieraan het volgende toevoegen:
U geeft an dat het donker was en dat u niet op de hoogte was van de staat van de panelen.
Dit is echter niet het geval. Op de gemaakte foto’s door de bezorger, is goed te zien dat u de panelen in uw handen heeft en dat het goed licht is.
Uw beweringen wijken hierbij af van de fieten, dat vindt ik niet correct!
Zoals aangegeven mogen de panelen geretourneert worden, indien dit wenselijk is.
Vorige week zonnepanelen laten…
Vorige week zonnepanelen laten plaatsen, netjes uitgevoerd conform afspraken
Fijn bedrijf
Aan het lijntje
Ik heb een bestelling geplaatst. Niets gehoord over een leverdatum. Na 3 weken en 3 keer chatten nog niets ontvangen. Order geannuleerd. Weer 3 weken en 3 mails verder eindelijk mijn geld terug.
Deze week door Pavento Solar een accu…
Deze week door Pavento Solar een accu laten plaatsen en 4 jaar geleden ook zonnepanelen. Ben hier erg tevreden over.
Bestel hier niet via de webshop!
Bestel hier niet via de webshop!
Artikel besteld via de webshop. Was verzonden maar DHL maakte een sorteerfout waardoor het niet bezorgd werd maar geretourneerd naar Pavento. Kan gebeuren; maar vervolgens stuurt Pavento ondanks beloftes via telefoon en email het artikel niet meer op. Ondertussen is het al 7 weken geleden dat ik besteld heb. Ik heb mijn overeenkomst ontbonden en hoop nu maar dat ik mijn geld terugkrijg want anders ben ik opgelicht.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








