HANDLA INTE ONLINE HÄR!
HANDLA INTE ONLINE HÄR!
Ingen returlapp. Måste returnera via Post Nord (paketet skickades med DHL och de ville inte returnera utan returlapp) och fick betala 555kr för detta. Har alltså betalat runt 800kr för ingenting. Ringde till företaget innan, men personen visste inget och brydde sig inte heller. När jag sade, att de måste har varit andra kunder, som skulle returnera, fick jag besked på, att kunden betalade, men företaget visste inget om hur! Fick inte ta ut mattan, om jag ångrade mig (vilket jag inte gjorde - som tur är, eftersom produkten luktade väldigt illa - en blandning av asfalt och bildäck). Företaget skriver, att de tänker på miljön, men berättar inte, vad produkten är gjord av (en ljudisolerande matta). Jag skulle så klart ha varit mera kritisk och frågande, när jag beställde, men det tycktes vara en bra produkt. Lurad!

Reply from pianomagasinet.se




