Jeg er utilfreds med en dårlig service…
Jeg er utilfreds med en dårlig service og når man forlanger pengene tilbage for en havetraktor man har købt derude og nu er det over 2 år siden jeg satte havetraktoren derud og har ikke fået noget svar på om den er laver eller hvad. Fra en Hidsig og Gal kunde






