Prestigio Cars Ltd Reviews 

840
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 154 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the exceptionally friendly and professional staff members who make buying a car a completely straightforward and pleasant process. Many buyers truly appreciate the remarkably smooth vehicle delivery services, noting that drivers always arrive punctually and go above and beyond to help. However, some reviewers were not happy with the overall product quality, describing serious mechanical faults and significant issues discovered shortly after purchase. Consumers also noted frustrating experiences involving extended delivery delays and a complete lack of response from support teams when addressing post-sale complaints.

What people talk about most

Staff

Reviewers highlight positive aspects of staff, frequently describing team members as exceptionally helpful,... See more

Service

Customers consistently note positive experiences with service, often highlighting helpful staff members and a... See more

Product

Clients share ambiguous opinions on product, with some reviewers expressing great satisfaction and praising... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be positive, frequently highlighting promptness and polite drivers who... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service. While many reviewers praised helpful... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Such lovely people, as a young first time buyer I could feel the kindness radiating when I came in. Ziggy was incredibly helpful and knowledgeable about the vehicle. Can’t thank him enough would defin... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I needed a new landrover after mine was written off in an accident Prestigio cars were excellent and very helpful. Car was good value and arrived with keshif on time and excellent with explaining ever... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This company is so very helpful. Absolutely great, friendly customer service. Dealt so very well with selling me a car in a very friendly, helpful manner. Would very highly recommend.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We would like to thank Ian for all his help with the test drive and the paperwork for the purchase of the car we purchased. We found all the staff were helpful, polite and professional when we were on... See more

Company replied


Company details

  1. Car dealer

Written by the company

If you are looking for great savings on quality used cars and vans in the Bedford area, then you have reached the right place. Prestigio Cars Ltd are an award-winning used car and van dealership based in Bedfordshire. We are an AA-certified dealership and FCA approved. We are proud to offer you first class customer service and very competitive pricing, so please browse our stock list. At Prestigio Cars Ltd, we stock a range of used cars and vans to suit all budgets and lifestyles so we are sure to have the right car or van for you. If you are looking for a second hand car or van in Bedford, then don't delay, call us today. In order to offer cars and vans to suit everyone we make sure that we update our stocklist regularly. It is therefore always worth giving us a call, even if you don't see what you are looking for on our website. We offer advice on vehicles and vehicle maintenance and our friendly staff will go the extra mile to guarantee that you receive the advice and support you need. At Prestigio Cars Ltd we don't just sell cars and vans, we do everything possible to get you on the road with your perfect vehicle. Why not come along to our dealership in Bedford? We look forward to meeting you!


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

840 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 69% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(840)

130 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Today I met a very kind and wonderful…

Today I met a very kind and wonderful person, who did one of the most amazing favour, that help me achieve my goal for the day, may the almighty bless him always

23 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Keith, thank you for taking the time to leave us this wonderful feedback. We are thrilled to hear that our team was able to provide you with a top night service that we strive all our customers to provide

Rated 1 out of 5 stars

Underhand and unprofessional

Underhand and unprofessional

I thought things were going ok they replaced some damaged internal ply and removed a tow bar I didn’t want at point of purchase.
Things went downhill once sale was agreed.
We live 45 miles away from the dealership and gave them 3 days notice for collection after the work was completed, I called again on the morning to say we would be in to collect late morning.
When I arrived the van was nowhere to be seen, when it brought round to us I thought there must be something wrong, the van was still filthy outside and when I opened it up the cabin was damp and dirty (I realised why later)
I spoke to the sales manager and said I thought it’d be prepped for me, given the amount of time they had, he just laughed nervously and said they had been very busy. Too busy to prep a car for hand over?

They put a quick jet wash over it didn’t even dry it down and drove it out to us.

When I later mentioned this in the complaint they said do ‘you expected a new car!’ I said ‘no but I do expect a tidy one’.

I drove it home, the wife followed and pointed out the brake light wasn’t working.
Worse was to come when I woke up the next morning I opened the cab (it had been raining overnight) and water was not dripping but pouring through the electrics in the roof and all over seats and dash no wonder it had been so dirty and damp inside)

They told me to bring it back I’m 45 miles away no offer of help or other solutions, my wife took it back as I was unavailable, no offer of a courtesy car or van, she was left to sit in reception for 4 1/2 hours whilst they changed brake light bulb and investigate the leak. The conclusion was windscreen seal had gone so it was sealed with silicone, the silicone was not smoothed off just pushed in with fingers and very rough, silicone was left all over the windscreen and on the roof.
My wife eventually got to drive it back, when we examined it, we found they had left a rusty screwdriver at the bottom of the screen by the wipers.

I called to say how I’d been upset with all events and the after sales manager told me I could return the vehicle fully refunded or he would give me £150 goodwill payment which he said was more than adequate for the mileage and inconvenience. I said I’d like to consider options and I’d call back. We called back a couple of days later, the message was passed on we’d accept the £150 Thank you.
A few minutes later somebody called back and said this would need looking into, this was a mistake. I rang back to find out was going on, I was called a LIAR and told my wife was a liar (those were the words used) this led to some choice words (wouldn’t you if your wife was called a liar)
I have no reason to make that figure up, it was left that we could call back on Saturday for an explanation from the after sales manager who had offered the payment. We called Sat, told to call Sun, called Sun told to call Mon, called Mon nobody picked up to us, this went on for 3 days, eventually we put it in writing because their complaints procedure says they aim to get back to everyone within 3 days, a week passed no response, incidentally it also states some phone calls may be recorded, strangely the important one wasn’t.
I wish I had read the other reviews from this business rather than accept the supposed awards they flag up, because the reviews state there is history to this behaviour, be warned.

Also all of the warranty information in the office and on the website is AA branded but the warranty is through warranty X not the AA. Just misleading the customer.

If they had picked up the phone over the last 3 weeks and decided to talk to us and apologise for calling us Liars after fact checking with the aftersales manager, I might not be writing this review.

Underhand and unprofessional
Steer clear of these Cowboys.

18 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi,

Thank you for leaving your review — we are truly sorry that your experience with us was so frustrating and fell far below what you rightly expect. We’d like to reply openly and honestly to everything you’ve mentioned.

As agreed when you bought the van, we removed the tow bar you didn’t want and replaced the damaged internal ply lining, and we believed everything was ready for you to collect.

We completely understand why you were disappointed when you arrived to find the van wasn’t properly cleaned or prepared, especially after you’d travelled 45 miles but the van was validated while you did the paperwork.

When you told us about the brake light and the water leak the next day, we asked you to bring it back so we could fix it straight away. We realise how inconvenient this was for you but it was done while you waited.

Regarding the goodwill payment: our Aftersales Manager didn’t discuss anything regarding payment.and you had every reason to think this was agreed. There is no excuse for calling anyone dishonest.

On the warranty: we display the AA brand as they are our main provider, but if a vehicle doesn’t meet their requirements, we use another trusted provider — in this case Warranty X. We never meant to mislead anyone, and we do write this on the invoice as well.

Once again, we are very sorry we let you down, and we thank you for helping us see where we need to do better.

Kind regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great van for the price

Came here with a price in mind and got great van for the money, Ian the salesman was a great help and very accommodating

23 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi, thank you for taking the time out to leave this wonderful feedback and we will pass this on to our whole team on behalf of all of us have a great day

Rated 5 out of 5 stars

Great experience at Prestigio!

The Team at Prestigio are extremely helpful and knowledgeable with a great range of vehicles in stock - would highly recommend! 👍🏼

17 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Will, we would like to take this opportunity to say thank you for your kind words!!

Rated 5 out of 5 stars

Kashif waited for me to get home what a…

Kashif waited for me to get home what a legend brilliant service brilliant company

14 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi, thank you for taking the time out to leave with this wonderful feedback. We will pass this on to our whole team, especially the transport team

Rated 5 out of 5 stars

Found these guys on auto-trader and was…

Found these guys on auto-trader and was pleased to see they live upto the reviews! Found a car i was interested in and dealt with a gentleman named Ian. Very polite and educational gent who helped me drive away same day! Great service, great car... one happy customer!

7 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi IAN, thank you for taking the time out to leave us this wonderful feedback. We will pass this on to our whole team on behalf of all of us have a great day.

Rated 5 out of 5 stars

Van grest and delivered by Kashif who…

Van grest and delivered by Kashif who was really nice, arrived on time and reslly helpful with all paperwork too.

11 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Florian, thank you for taking the time to leave us this wonderful feedback. We will pass this on to our whole team on behalf of all of us have a great day.

Rated 1 out of 5 stars

Please anyone looking to buy a vehicle…don’t

Please anyone looking to buy a vehicle avoid these people they are dishonest sell dodgy motors and change paper work they do not oblige there 6 month repair if vehicle breaks down absolutely shocking in surprised there still in buisness and aloud to trade they need to be investigated and shut down

3 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Annette, thank you for taking the time out to leave this feedback. sorry to hear about Your experience. If you can send us your complaint info you will get our after-care teams to look into this.

Rated 4 out of 5 stars

Excellent communication and smooth…

Excellent communication and smooth sale. Noted a few issues at pick up which they were happy and quick to resolve.

3 March 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Rachel, thank you for taking the time out to leave us this wonderful feedback on behalf of all of us. Have a great day.

Rated 5 out of 5 stars

Great service

I called up on the morning about a car that I was interested in and Ziggy on the other end was very informational and positive so we went and looked at the car about an hour later. We had Ziggy show us around and provide some more information on the car and in the end we bought it. Great customer service from him.

28 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Rob, we are thrilled to hear about your positive experience with our team on behalf of all of us you would like to say thank you

Rated 5 out of 5 stars

Very good customer service

Very good customer service, helpful throughout the process of buying. Would definitely recommend.

25 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Isaac, thank you for taking the time out too leave this wonderful feedback!!

Rated 5 out of 5 stars

I've got my vehicle from Prestigio

I've got my vehicle from Prestigio. They are very kind and professional. I really appreciate for their help. Thank you so much. Kind regards Murat

25 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Thank you for taking the time to leave us wonderful feedback on behalf of all of us. Have a great day.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service, car delivery on time, friendly delivery driver, would definitely recommend this company for buying a car. Kashif delivered my car and was great.

21 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Barry, thank you for taking the time to leave us a wonderful feedback

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service. Kashif went above and beyond to get my car to me as promised.
Would highly recommend Prestigio Cars!

20 February 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi, thank you for taking the time to give us this wonderful feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all costs!

AVOID PRESTIGO CARS LTD – A COMPLETE NIGHTMARE

I deeply regret ever buying my Ford Transit Custom from Prestigo Cars Ltd. This has been one of the worst vehicle purchases I’ve ever made. From the very start, it was clear that Prestigo deliberately hid the full service history. On top of that, the van had multiple failed MOTs that were conveniently ignored or covered up at the point of sale. This is outright deceit.

Since taking ownership, the van has been plagued with constant mechanical failures and problems, turning what should be a working vehicle into a relentless money pit. Every week seems to bring a new issue. I’ve spent far more time and money fixing their “sold as reliable” van than actually using it.

Prestigo Cars Ltd is clearly more interested in making a quick sale than providing honest vehicles. Their lack of transparency and blatant dishonesty has caused nothing but stress, financial loss, and frustration. I wouldn’t trust them to sell a bicycle, let alone a van.

If you value your money, time, and sanity, STAY WELL AWAY from this dealer. This has been an absolute nightmare, and I want to warn anyone considering them: do not make the same mistake I did.

28 January 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Hi Stuart, we are sorry to hear about your recent experience we would like to clarify that we will never hide full service history because it is one of the big selling points and also old MOT history is available on Dvla’s website. We normally have just the certificate for the last MOT

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant service

Brilliant service, happy with the product and service.

23 January 2026
Unprompted review
Prestigio Cars Ltd logo

Reply from Prestigio Cars Ltd

Thank you for taking the time out to leave us this wonderful feedback on behalf of all us have a great day

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look