renuebyscience.com Reviews 214

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 166 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the high quality of the products, noting their effectiveness in improving energy, focus, and overall well-being. Many users report noticeable benefits from the supplements, with some even experiencing improvements in specific health conditions. The products are often described as potent and superior to other brands. However, some people were dissatisfied with aspects of the delivery service, citing issues like late arrivals, damaged packaging, or missing items. There were also occasional concerns regarding customer service, with some reviewers mentioning slow responses, difficulties with order changes, or unprofessional interactions. A few customers also raised questions about product shelf life and the accuracy of product quantity claims.

What people talk about most

Product

Consumers generally express satisfaction with the products, highlighting their high quality, effectiveness,... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality. Many reviewers praise the high quality of... See more

Delivery service

Clients share ambiguous opinions on delivery service. Many customers praise fast and reliable shipping, with... See more

Order

People report ambiguous experiences with order. While some customers praise the easy ordering process, quick... See more

Customer service

Reviewers highlight ambiguous aspects of customer service. Many customers express dissatisfaction, citing... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

For 6 month my knee has been giving me trouble; swelling, stiffness, limited movement. I’ve seen soft tissue specialists, massage, laser, all the things. I started taking NAD+, and within a week... See more

Rated 5 out of 5 stars

Enjoyed talking to Grant when he had time to talk. Meds arrive on time. Probably benefit from NMN in terms of energy. One recommendation: put some marking on your capsules, if only a letter, to dis... See more

Rated 5 out of 5 stars

I am 75 and my beard is turning progressively darker. While I started with NR in 2016, when 60 capsules cost $50/month and my eye color turned from grey to green, the final arrival of 100 grams of NMN... See more

Rated 5 out of 5 stars

I'm using both the NmN kit and the skin renewal kit. I have experience improvement over a 3 month period. I'm nearly 60 and I'm still fencing with 20 yr old fencers and beating them. I have no aches a... See more


4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

214 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

This was my first order

This was my first order. It came without any issues. Im using my product now but only a couple of days. I will use this service again if my product work for me.

17 November 2025
Rated 1 out of 5 stars

I still have not received the product…

I still have not received the product from the first order that never arrived.

17 November 2025
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

Thank you for being a customer and we are very sorry for this experience. We have checked your tracking number and it shows the package was delivered, but we also could not find any record of you contacting our support team about the missing shipment. That is our responsibility to resolve, not yours, and we apologize for any inconvenience.

To make this right, we have immediately refunded your entire order in full. Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to fix the situation.

Any time you cannot locate the package, or if you ever have any other issues with an order, we encourage customers to please contact us at support@renuebyscience.com so our team can investigate and help you directly.

Rated 4 out of 5 stars

Great Products, Poor Website Experience: A Long-Time Customer's Perspective

Over the years, my attitude toward NMN has shifted from skepticism to confidence largely because of the excellent products from RENUE By Science and the genuine care the company showed its customers in the early days. I have continued to use this brand despite the many competing products that have appeared on the market.

The only reason I am now considering trying other brands is the change that began last year in how the official website handles ordering and customer service. For international customers, the experience has become quite unfriendly: checkout is forced through services like Shop and PayPal that rely on unfavorable exchange rates, and the system adds speculative taxes based on assumptions tied to the shipping address that could have been avoided. In addition, my sessions are automatically and forcibly redirected to the Australian regional site, which is not what I want.

Taken together, these changes make the shopping experience feel as if the company has no interest in retaining loyal customers. The reason for writing this review is that I truly like the products but am deeply dissatisfied with the purchasing process, and I hope these issues can be addressed and improved in the future.

14 October 2025
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

Thank you sincerely for taking the time to share such a thoughtful review. We’re grateful that our products have earned your trust over the years, and we’re very sorry that the recent purchasing experience has felt frustrating. Your feedback highlights areas where we clearly need to communicate better.

On the issue of taxes and duties at checkout, we understand why this appears confusing. For all international orders we ship DDP, meaning we pre-pay the required import taxes and duties so packages clear customs smoothly and customers don’t receive surprise bills later. The line item is not an added fee from us but the same customs costs that would normally be collected upon arrival. We agree that the way this appears on the checkout page is not clear enough, and we’re actively working on improving how this information is presented.

Regarding payment options, our site runs on Shopify, and the “Shop” payment option you’re seeing is Shopify’s native credit card processor. For US-based companies, using this processor is standard, and it ensures that cards can be accepted securely worldwide. Customers still have flexibility to pay through other methods like PayPal if they prefer, but we unfortunately cannot offer non-standard options such as direct international bank transfers. These simply aren’t supported in the US e-commerce environment and would introduce both risk and compliance issues. Still, we know that exchange rates from some processors can be unfavorable, and we continue exploring ways to reduce that friction for international buyers.

The automatic redirection to the Australia-based international store is another source of frustration we take seriously. The reason this happens is that most countries can only be served reliably from our AU/international warehouse due to both cost and regulatory requirements. Shipping from the US would often result in much higher shipping fees and customs complications. Even so, we understand that forced redirects feel intrusive, and we’re working on ways to make this clearer and less disruptive.

Most importantly, we never want long-time customers to feel overlooked. The intent behind these systems was to make international delivery smoother and more predictable. Your review makes clear that we need to do better in the way we present this, and we are committed to doing so.

If you’d be willing, we would appreciate the chance to look into your specific experience directly. You can reach us anytime at support@renuebyscience.com
, and we’d be happy to help. We truly value your loyalty over the years, and we hope to make the international purchasing process feel clear, fair, and customer-friendly again moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

Received Very OLD NMN

Ordered a large quantity of NMN - only to find out it was produced 2 YEARS (based on product date stamp) prior to receiving. They should be more transparent about such things. I submitted a review post regarding it on their site - but apparently they don’t take reviews that aren’t great because it NEVER showed up on the review scroll. The entire experience let me know I had to stop ordering my supplements from them.

REPLY TO RESPONSE 11.27.25
Thanks for the response. I agree, Renue by Science needsto provide better communication about the shelf life of their products. Unless I'm purchasing wine or cheese- I don't typically want to purchase anythong I am consuming - especially supplements, that have been sitting that long. Efficacy is immediately questioned - which no one wants when the products aren't cheap.

15 April 2025
Unprompted review
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

Thank you for sharing this feedback. Renue By Science takes concerns like this very seriously and wants to clarify a few points for anyone reading.

This customer reported receiving NMN that was manufactured two years before delivery. Renue By Science understands how frustrating that can feel and sincerely apologizes. All NMN is stability tested for a full three year shelf life with very little measurable degradation even at the three year mark. This is why inventory within that validated window is still considered fully potent and safe. Even so, the customer’s experience shows that we need to improve how inventory age is communicated and how warehouse preparation is handled. The team is already reviewing internal processes to prevent surprises like this in the future.

The customer also stated that a negative review submitted on the company website did not appear. We have searched our review system and cannot find any review that matches this description. If the review were in the system, the team would be able to identify the order and issue a refund immediately. Since no such review is visible, we cannot determine who the commenter is.

We have reached out through Trustpilot to try to connect with this customer. They are also welcome to contact support directly at support@renuebyscience.com

We will gladly refund the entire order as soon as we know which customer this is.

We are genuinely sorry that this customer felt unheard and hope for the opportunity to resolve this directly.

Rated 5 out of 5 stars

Good company to deal with

Long story short what was advertised was different to what I received but to the credit of this company they were on the front foot took responsibility for the mistake and have changed the website information to be in line with what the product offers.

13 November 2025
Unprompted review
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

Thank you for being a customer and for sharing this feedback, and we sincerely apologize for the confusion. You are correct that the product page explicitly stated that one jar provides a six month supply.

That wording was from an older version of our dosing guidelines, when we recommended one scoop per day. Our label now recommends two scoops per day, and we had not yet updated that section of the website to match. This created a clear and understandable inconsistency, and we take full responsibility for the mistake.

We are updating the website now so the information reflects the current two scoop daily recommendation. Thank you for pointing this out so we can correct it right away.

We located your order, issued a full refund, and reached out to you directly to make sure everything has been resolved.

We sincerely apologize for the error and remain committed to accuracy and a positive customer experience.

Rated 1 out of 5 stars

If you refund my money it will be a…

If you refund my money it will be a better experience. Until than your still getting a 1. I paid for a service and did not receive anything.

8 October 2025
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

Thank you for being a customer. We’re very sorry to hear about this experience. After reviewing this order, we can confirm that a full refund has now been issued. The shipment was marked as delivered in our system, and we were unable to locate any prior messages or complaints from the customer about a missing delivery.

If we somehow missed earlier communication, we sincerely apologize. That is never our intention, and we deeply regret any frustration this caused. Our goal is always to make things right, and we appreciate the opportunity to resolve this fully.

Rated 5 out of 5 stars

A company that delivers more than fancy marketing

My husband and I trust and like Renue By Science. We use the Liposomal NMN with Resveratrol and also the facial serum and would use other products but they are too costly for our budget. That said, my husband and I are in our 60’s and continue to live a very athletic lifestyle with minimal wear and tear to our bodies and no health issues. We don’t even have gray hair, so we have to think the NMN is working. We listened to a podcast about 8-10 years ago featuring Dr. David Sinclair and have been using NMN since and plan to continue.
We appreciate the ongoing research done by Renue by Science in their quest to provide products that are well absorbed and therefore more effective. We feel this is particularly important with NMN because it used to have a fairly low absorption rate.
I could go on, but suffice to say while most people our age are fairly sedentary and have resigned themselves to occupying their time by looking at the TV and and their phones, we have not lost our muscle tone or fitness level (or hair), and the TV in our house only comes on so our 2 year old grandson can get his Sesame Street fix before we take him for a hike :)

14 October 2025
Rated 5 out of 5 stars

I bought the time release NMN tablets

I bought the time release NMN tablets, but they bothered my stomach, I wrote to inquire about getting a different form and promptly received a suggestion for one. I bought that, and was refunded right away for the other bottle!! Fantastic customer service!!! Very pleased

13 October 2025
Rated 5 out of 5 stars

Immune Help

Been taking this product to keep RA symptoms at bay and this supplement along with some specific pre and probiotics is keeping the flares away.

13 October 2025
Rated 1 out of 5 stars

My order never arrived

My order never arrived. Bad customer service. I would never order again.

20 October 2025
renuebyscience.com logo

Reply from renuebyscience.com

We sincerely apologize that this customer feels they received poor service. When USPS marked the package as delivered, our team suggested waiting to see if it ever came since this often resolves premature delivery scans. The customer instead requested a refund, which we issued immediately. We truly regret the inconvenience and would be happy to assist again in the future.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look