roschic.com Reviews 

233
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 46 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Consumers frequently complained about exceptionally poor product quality, noting that delivered items looked completely different from the promotional website photographs and were constructed using cheap, substandard materials. People also discussed extremely frustrating return policies that demanded expensive international shipping costs to send unsatisfactory merchandise back. Several buyers mentioned experiencing significant delivery delays regarding their pending shipments. Some reviewers were happy with the stylish designs and surprisingly comfortable materials of certain clothing pieces they ordered. A few customers additionally noted that specific items featured accurate sizing, good quality finishes, and matched their personal expectations wonderfully.

What people talk about most

Product

Consumers express deep disappointment regarding the product, noting that items feature cheap materials,... See more

Quality

Customers consistently note negative experiences with quality, expressing deep disappointment over cheap... See more

Order

Clients share negative opinions on order, expressing deep dissatisfaction due to major delivery delays and... See more

Return policy

People report negative experiences with return policy, expressing frustration over having to pay expensive... See more

Refund

Reviewers highlight negative aspects of refund, expressing deep frustration as consumers are frequently... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

If I could give 0 stars I would. The jumpsuit was completely see through and the worst quality, it is unwearable and defective - yet, the company offered 5% refund only and expect us to ship the prod... See more

Rated 1 out of 5 stars

These clothes are the cheapest made and looking garments I have ever bought online. Absolutely awful. In order to return, they have to be sent to China at the customer’s expense which costs more than... See more

Rated 1 out of 5 stars

I don’t usually write reviews and I am pissed of myself that I ordered from here!!! I always check reviews before purchasing but not this time!!! The material on the suit on isntagram is completely d... See more

Rated 1 out of 5 stars

Just received my order placed in November. Was totally looking forward to these clothes. Guess I should've checked the reviews first. 2 of the dresses are as advertised, the other 3 pieces though, de... See more



Contact info

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

233 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.4

All reviews

(233)

52 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Love the print

Love the print! Soft fabric, fits well and feels cozy.

2 December 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Hi,. Thank you for your strong support to our website. With your encouragement, we will make more products. Welcome to our website next time. Have a nice day!

Rated 4 out of 5 stars

Fits well

Fits well, but is a bit too short for my preferences. Great msterial and warm. ,Looks exactly like the pictures

2 December 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Thank you for your praise of our website and look forward to our next meeting. Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Love the item I purchased.

21 November 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Hi,. Thank you for your strong support to our website. With your encouragement, we will make more products. Welcome to our website next time. Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Thank you everyone

Thank you everyone for the reviews , I was just going to order a Christmas’s dress, I googled the company, read all , and I will Not order , thank you all for all the reviews and sorry for your experience.

26 November 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Cute

The shacket is super cute but I was hoping it was a little thicker! The colors look just like they are in the picture and it was true to size!

23 November 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Hi, we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

Rated 3 out of 5 stars

Shipped faster than estimated

Shipped faster than estimated. Fit was a little big.

16 November 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We strive to provide quality products and excellent service, and we regret that we failed to do so this time. Your review is valuable to us, We will do better later.

Rated 1 out of 5 stars

WARNING

WARNING! A scam. Dress unlike photos! China company. They invite to leave a review on website but negative review doesnt show up!

9 October 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear,
We are very sorry for the bad experience you had with this purchase.
If possible, please tell us your order number and we will help you follow up to solve your problem.
Please let me know how you would like to proceed and I will do my best to help you.
We strive to provide quality products and excellent service, and unfortunately we were unable to do so this time. Your comments are valuable to us, and we will improve our services and strive to do better.
Thank you for your understanding, and I hope to solve the problem for you.
Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Do not Order

Received my order and all 5 items were poor quality and not like photos. Sent back to China for a return and refund on April 20th, had to pay an additional $47.40 for shipping (my refund would have been $104). Tracking # has shown the return package in China customs for months. Today I received the package back - Nov 1st. No refund, no reply from Roshic and now I’m out $104 plus the $47.40.

1 November 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We apologize for the inconvenience. We have contacted you by email and hope to help you solve the problem. We look forward to your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 elegant dresses that looked…

I ordered 2 elegant dresses that looked stunning in the pictures. What arrived was laughable! One dress had a cutout in the bodice (that was not shown on the website picture) and that was perfectly placed for my boob to pop right out, and the other was completely see through, with a WHITE slip that came to just above thigh level and was completely visible through the sheer dress material. Both dresses showed beautiful, fluffy poofs at the waist, but both arrived completely flat and very poorly made with a small pin provided to hold them on, which was completely ineffective.
I contacted the company to initiate the return process. The advised I would have to pay the shipping and international fees and that the products might not make it back and I would not receive a refund. They offered me $5 and keep the dresses, was this ok?!
I told them know, I paid over $100US and I wanted my money back. They said $15 was the most, was this ok?
By this point, I had read a few reviews for the company, which all seemed identical to my experience. This made me MAD! This company needs to be put out of business!!!
Fortunately, I paid for the dresses using my PayPal account. I began an investigation, sent pictures from the website and what I received, and PayPal was able to get back $90US for me! Thank you, PayPal and shame on you Roschic!

1 October 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear customer,
Sorry for the inconvenience, could you please tell us your order number or email address? We will contact you as soon as possible and help you solve your problem.
Looking forward to your reply.
Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

Fraud and scam. Stay away

If there would be an option to offer zero stars, I would do it. The company is a complete scam. I ordered products for over $70. Both dresses arrived completely not wearable - cheap material and workmanship, holes and loose threads, far off the pictures advertised. I was offered $5 or return to China after several emails to customer service but still not provided with the actual return address. Stay away and don’t buy from them. Fraud and scam.

28 October 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We apologize for the inconvenience. We have contacted you by email and hope to help you solve the problem. We look forward to your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

FRAUD

The Items I received are not as described. extremely poor quality, thin (see through), measurements are way off, including length. They will give a full refund, if I ship back at my own expense $200 or they offered me $8 just to keep the items. The items I purchase totaled $98.

28 September 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We apologize for the inconvenience. We have contacted you by email and hope to help you solve the problem. We look forward to your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Never received an order

Placed an order over a month ago. Did not recieve confirmation email, order number or tracking information. My card was charged the same day I placed an order. It’s been over a month now and have not received a single piece of information from the company.
Emailed costumer services and they are asking for my order number. How am I supposed to provide an order number when I never received confirmation email or any email with any kind of information regarding my order. It is a scam website.

16 October 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear customer,
We are so sorry we can not find your order, could you tell us your order number so that we could help you ?
Or please provide more information you filled in when ordering, we will verify it for you.
Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a dress and a blouse a…

I ordered a dress and a blouse a montha go states is processed yet no shipping or tracking info tried to reach out , and shopify keeps poping up saying this company id unable to be reached at this time . So after reading the other reviews , I wont get the dress in time for my event or if I do it wont be on time or in terrible quality .

16 October 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We apologize for the inconvenience, we have found that your package has been signed for and the shipping information has been sent to you by email, please pay attention to check.

Rated 1 out of 5 stars

Negative review is the ONLY way to get your refund

I recommend that EVERYONE that is struggling to get their refund to write a negative review. I sent them 30+ emails over a span of 4 months, with hardly any response, a ton of back and forth but no refund. I wrote a negative review and FINALLY got my money back. SO, write a negative review if you want any hope of seeing the money that they owe you.

29 August 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear Lauren Smith,
Thank you for contacting us and sharing your experience shopping on our website. I sincerely apologize for the inconvenience you have experienced due to the quality of the items and the return process.
Regarding the return process, we usually have a policy to manage such requests. I understand your disappointment and will help you verify and resolve the problem as soon as possible after you contact us. We have received your return package and have refunded you the full amount on September 7. We apologize again for the inconvenience caused to you.
We strive to provide quality products and excellent services. Unfortunately, we failed to do so this time.
Thank you for your understanding, We will try our best to do better.
Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

Mauvaise qualité, retour et remboursement impossibles

J’ai passé une commande 8 août ignorant les délais de livraison. Après avoir vu au bout de 4 jours que ma commande n’était pas traitée, j’en ai demandé l’annulation en envoyant un email au service client.
Il me l’ont quand même envoyée et je l’ai reçue le 26 août. La qualité est sincèrement médiocre et la taille s que j’ai demandée correspond à un L mal taillé.

Voici leur réponse à ma demande de remboursement et de retour :
« Dear Customer,
We are very sorry that the product has left you unsatisfied.
Return is accepted, but you need cover the return shipping cost.the return address is in China. For your benefits, we suggest that you consider keeping this item to avoid the costs involved with returning it.
We've come up with some offers for you:
1.We can refund you 5$ as compensation and you keep the items,is it OK?
2. Offer you a 25% discount coupon which could be used for next order.
3. Return the item back to us, the return shipping fee is at your cost. The refund of the item price will be issued after return package delivered to us.
Would you please advise which offer you will take? »

Je ne recommande pas ce site. Je viens de perdre 100$ US en y achetant des vêtements qui ne valent même pas 10$.

8 August 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear Myriam,
Thank you for contacting us and sharing your feedback about your recent purchase. I sincerely apologize for the inconvenience you experienced due to the size and quality of the items.
We strive to provide quality products and excellent service, and we regret that we were unable to do so this time. Your review is valuable to us, and I would like to address your concerns directly.
Regarding the return process, we usually have policies that govern such requests. However, I understand your disappointment and would like to assist in resolving this matter. If you wish, I can help you find a solution.
Please let me know how you would like to proceed and I will do my best to assist you.
Thank you for your understanding and I hope to resolve the issue for you.
Best regards.

Rated 1 out of 5 stars

It is a scam

It is a scam! CHEAP items- and although they claim to accept returns, they really don’t. Claim you have to return to China and offer you $6 on a hundred dollar purchase. Yep, I know, I was scammed. 🤬

14 September 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We are sorry for the bad experience. We have contacted you by email to follow up on your issue.

Rated 1 out of 5 stars

This shop needs to be shut down

This shop needs to be shut down.
Awful awful online shop. Bought a dress that looked beautiful in the photos and stated a zip back. Arrived with a tie back (can’t wear a bra with that) and awful sewing of the bodice area. Bought a second dress which was such bad material quality. I also paid an extra £10 for fast shipping, 5-10 days. It took 20!! Did not come in time for my event.
I wanted to send back, would have to pay more than the actual dress! They refunded me $5!! For my troubles.
Sh** show. Will I ever wear the dresses - probably not, have I lost out on £80 - yes!

15 August 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

We are sorry for the bad experience. We have contacted you by email to follow up on your issue.

Rated 1 out of 5 stars

scammer

27 days after placing order never got tracking number. I emailed them, much to my surprise a tracking number was send like 20 minutes later and the shipping company did not exist and the tracking number was fake. I put claim in to Paypal and got a refund
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

9 September 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Dear customer,
Sorry for the inconvenience, could you please tell us your order number or email address? We will contact you as soon as possible and help you solve your problem.
Looking forward to your reply.
Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Italian Style in Seattle

Delivery was fairly quick, the quality is excellent and the style is unique and beautiful. I received 4 compliments the first time I wore my set. Loved them so much I purchased another set of a different pattern and am looking forward to receiving my little bit of Italian style in Seattle.

6 September 2024
Unprompted review
roschic.com logo

Reply from roschic.com

Hi,we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look