Ubeskriveligt lækker mad
Ubeskriveligt lækker, dejlig dansk mad - virkelig veltillavet. De må have en dygtig kok.
Vi spiste aftensmad den 12/8-22.
Jeg fik forel, min mand wienerschnitzel.
Maden var flot anrettet. En hel fisk på tallerkenen med ærter og pynt. Dertil nye kartofler med persille og hjemmelavet hollandaise. Min mand roste ligeledes wienerschnitzelen. Der var en speciel men lækker dreng med kartofler og en helt klar smørsovs.
Priserne er yderst fornuftige - ærligt faktisk for billige til så lækker mad.
Dertil meget søde servitricer - der kommer vi helt sikkert igen.

