Når man vil hæve sin profit
Når man vil hæve sin profit, forlanger de at man skal betale skat af beløbet forud.
Samt at der pludselig er erregning for at bruge systemet, det er sig selvok med et gebyr men det skal der informeres om forud.
Lad hvær at bruge dem.
