Swoof. Reviews 115

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Bought my dog an absolutely beautiful flowery collar from Swoof in April 2025. HUGE choice, managed to get one with orangey tones with a very pretty fancy looking rose gold buckle, that honestly... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

It was a bit of a long time between payment and dispatch, however the toy was beautifully packaged and is of a really very high quality. I’ve never seen one like it and my lil pup adores her new snu... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Lovely range of products and always great service, quick delivery and well packaged, especially love the Lambwolf toys which can't find anywhere else - so glad you've added to your range! Really helpf... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Initially gave a poor rating due to lack of communication, however emails were going to my junk folder. So check your junk if you think you haven’t had a response! Lovely products and would definitely... See more

Company replied

Company details

  1. Pet shop

Written by the company

Our much loved pup, Willow inspired us to create a collection of great quality, beautiful accessories for you to shop all in one place. We hope you love our collection as much as we do.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

115 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I’ve been ordering from Swoof for a…

I’ve been ordering from Swoof for a while now and have never been let down. I like that they are a smaller business and go the extra mile. Their customer service has been excellent and the products they sell are clearly chosen with care.
Keep up the good work 🥰

22 May 2025
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Carina. Thank you so much for your lovely review. This means so much to us!! Thank you for returning to us time and time again, we massively appreciate your support! Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely GORGEOUS flowery collar. Makes my dog look so pretty.

Bought my dog an absolutely beautiful flowery collar from Swoof in April 2025.
HUGE choice, managed to get one with orangey tones with a very pretty fancy looking rose gold buckle, that honestly transforms my dog, Ruby!
Who knew what a difference a collar could make!
(Getting lots of compliments, asking where I got it from)

Took about a week/10 days to arrive, but was totally worth it, (£27 plus delivery seemed a little expensive but it really is worth every penny. Gorgeous❤️)

7 April 2025
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Niki. Thank you so much for your very kind review. I'm so glad you're happy with the collar - we absolutely love this design! We hope to see you again soon :) Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Well made teepee bed

Well made teepee bed. Perfect for our dog. Good materials

20 March 2025
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Stefania. Thank you so much for your kind review. I'm so pleased you're happy with your order. We hope to see you again soon! L x

Rated 1 out of 5 stars

My order took ages to arrive and I…

My order took ages to arrive and I emailed regularly with no reply at all. I would now like to return my items and again my email appears to have gone unnoticed!!

4 January 2025
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Joanne. Thanks for reaching out. I've just checked our inbox and we've sent you 5 emails over the last 10 days with updates and responses to you emails. One of these emails (sent on 23rd January) include instructions on how to return your products to us and will have been sent from hello@swoof.co.uk. Please can you check your junk mail as I presume these aren't landing in your inbox and then please let me know if you need any further assistance. Many thanks, L x

Rated 1 out of 5 stars

Payment taken but no product!

Payment taken but no product!

I ordered a Pet Cave from the Swoof website, payment taken from my account over two weeks ago but no email acknowledgement and no sign of the product. I have emailed the company but no response. Very disappointing.

11 December 2024
Unprompted review
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Nung. Thank you for reaching out. I've searched for your email address and order number in our inbox and haven't received anything from you at all. As we're a small business the delivery times can vary and can be longer than some other larger companies, however you will have been given an estimated delivery date upon ordering. Your order is currently awaiting dispatch at which time you'll receive a dispatch email with your tracking number. I have sent you an email incase you have any other questions at all. Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Very nice products

Very nice products

13 November 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Thanks so much Naomi. We really appreciate your lovely review. Many thanks, L x

Rated 4 out of 5 stars

It was a bit of a long time between…

It was a bit of a long time between payment and dispatch, however the toy was beautifully packaged and is of a really very high quality. I’ve never seen one like it and my lil pup adores her new snuffle toy, so thank you very much!

It’s the first toy she hasn’t tried to immediately destroy and I’m thinking it’s because it’s so crinkly that she just loves carrying it around for the sound of it.

30 October 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Jazmin. Thank you so much for your kind review. I'm sorry that the dispatch date was later than you predicted. You should have seen an estimated delivery date upon ordering and these do vary depending on how busy we are. I'm really glad your dog loves their new toy so much. The snuffle toys are always so popular! We hope to see you again soon :) L x

Rated 5 out of 5 stars

All their toys are good for your fur babies!

My pup absolutely loves oat Monti enrichment toy and gets excited every time I bring it out, and their lambwolf is much cheaper than the other stores I checked out, which is a big win! Definitely recommend if you’re looking for something your dog will actually be excited about!

12 October 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Keesh. Thank you so much for your kind review. I'm really glad your dog loves their new toy so much. The monti is always a winner!! We hope to see you again soon :) L x

Rated 5 out of 5 stars

NOOEE pet bed from Swoof

Although the NOOEE pet bed took a little longer than expected the lady at swoof was very helpful in letting me know what was going on….well worth the wait, it looks great and my pup loves it. Thank you.

28 October 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Ray. Thank you so much for your kind review. I'm sorry again for the delay in processing your order but I'm really glad your pup is happy with their new den and we hope to see you again! Thank you, L x

Rated 5 out of 5 stars

Top marks - woof, woof! :)

Excellent communication throughout the process! Very responsive and attentive to every detail, making the experience smooth and hassle-free.

25 September 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Kelly. Thank you so much for your kind review. You've been such a lovely customer and we hope to see you again soon :) Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Amazing company!

Amazing company!! Quick delivery. My dog Monroe loves her new cave. Thank you Swoof. 🐶🐶

25 August 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Julia. I'm so glad to hear Monroe loves her new cave and that you had a great experience with us. Thank you so much for your order and your lovely review. We hope to see you again soon :) L x

Rated 4 out of 5 stars

Sightly missing a part

Very lovely design of the lead but I would suggest the sealed ends of the rope have little metal caps put on them to give a more polished look.

27 September 2024
Unprompted review
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Olga. Thank you so much for your order and for your review. I will definitely pass your feedback onto Furlou regarding the design of their leads however, they do aim for these leads to be very lightweight which is why they try to limit the hardware. If you want a more polished lead including the metal hardware, then do take a look at The Foggy Dog leads that we offer. These are slightly heavier but might be just what you're looking for. Hope this helps :) Many thanks, L x

Rated 4 out of 5 stars

Check junk email

Initially gave a poor rating due to lack of communication, however emails were going to my junk folder. So check your junk if you think you haven’t had a response! Lovely products and would definitely buy if they were larger

22 June 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Hazel. I'm sorry you've not received the email back from us. I can see you emailed in about needing to return the item for a larger size on Saturday and we sent a reply on Sunday morning at 7.59am. Are you able to check your junk mail for the return details? Many thanks, L x

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order

I placed an order. I have emailed them few times no response until it passed the estimated delivery date and saying the item is sold out.

13 May 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Kelsy. I'm so sorry you were unhappy with your experience. As I explained in our email conversation, we unfortunately made a mistake in our stocktake which affected your order and we were unable to fulfil this. We very rarely have issues such as these but as I work alone it is possible for me to make occasional mistakes when counting stock and unfortunately this mistake affected your order. We have now cancelled this and refunded you in full as discussed but I understand you're still very unhappy with the experience which I do massively apologise for.

We do have very, very rare occasions where orders need to be delayed slightly or cancelled due to us being out of stock and our customers have always been so understanding of this which we're so grateful for. Hopefully potential customers can gauge from our other 100+ reviews that we always go above and beyond for our customers. We're really disappointed to have been given our first ever 1* review but will continue to do what we do best and do everything we can to provide you with the best experience possible. Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

I was very impressed with the product…

I was very impressed with the product and quality. My little boy loves it too!
I would certainly use Swoof again.
Very happy with the process and info you provided to keep me updated.

5 April 2024
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Sarah. Thank you so much for leaving such a lovely review. We're really happy to hear you're pleased with your order and hope to see you again soon! Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

Amazing customer service! I ordered play objects to gift to my puppy for her 1st birthday, but I missed the approximate delivery times which would have been too late. I emailed and the very kind lady called Lauren dispatched them for me the next day and they are here ready for big day tomorrow! The quality is great too, I’m sure my puppy will love them!

16 March 2024
Unprompted review
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Jenia. Thank you so much for your kind review. We're really happy to hear you're pleased with your order and hope your pup had a lovely birthday! So glad we could get everything to you on time :) Thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful products

Beautiful products. Arrived when they were supposed to.

21 December 2023
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Kerri. Thank you for your kind review. We're really happy to hear you're pleased with your order. Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

Dog mom

Great mug. Goes with the others

14 December 2023
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Emma. Thank you so much for your kind review. We're glad you're pleased with your order :) Many thanks, L x

Rated 5 out of 5 stars

So pleased with the bed it is gorgeous and…

So pleased with the bed it is gorgeous and my dog loves it.

3 December 2023
Swoof. logo

Reply from Swoof.

Hi Sam. Thank you so much for your lovely review. We're so pleased your dog's happy with their new bed and that you had a great experience with us! Many thanks, L x

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look