SE-Tabletennisstore Reviews 

184
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 105 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently mention that online orders arrive very promptly, are carefully packaged, and completely match initial expectations. Reviewers are particularly happy with the exceptionally fair prices, great overall value, and the wonderfully wide selection of available products. Consumers also point out the extremely helpful support staff who consistently provide very quick responses and reliable technical guidance. However, some people mentioned that external courier services could occasionally be slow or cause unexpected delivery delays. Reviewers noted that tracking details were sometimes rather unclear and delivery schedules failed to meet their personal expectations.

What people talk about most

Delivery service

Consumers find delivery service to be positive, frequently highlighting fast shipping times and orders... See more

Product

People report high satisfaction with the products, praising their great quality, genuine nature, and... See more

Price

Clients share positive opinions on price, consistently highlighting very competitive rates, fair deals, and... See more

Service

Reviewers highlight positive aspects of service, frequently praising the very fast shipping, competitive... See more

Order

Users describe positive interactions with order, highlighting that placing items is easy and offers great... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Thank you to all at tabletennisstore.eu Ordered two rubbers from here at an amazing price. Had a question regarding tracking but after contacting them they were quick to provide assistance a... See more

Rated 5 out of 5 stars

Brilliant price Fast delivery on your side not on the uk side fed ex are not the best at delivering on the day they say Service is very good been ordering a few years from you now and alot of my fr... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The goods were delivered on time and were all as ordered. Unfortunately one of their suppliers was short of stock so 1 item was not sent. The company rectified this by reimbursing me straight away onc... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I bought a table tennis T shirt that started fraying after one use. SE table tennis superstore replaced in within 2 weeks and didn’t ask to return the original damaged one, no questions asked. Excell... See more

Company replied


Company details

  1. Table Tennis Supply Shop

Written by the company

Sport Europe (tabletennisstore.eu) has a focus on the professional-, enthusiast- and hobby- table tennis player. In addition to a large and wide range of all top brands, Sport Europe has a unique test facility in its showroom / SE experience Center. Here you will be assisted by professionals in your search for the most suitable material.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

184 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(184)

146 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Faultless

Quality products, competitive prices, good discounts. Good communication on item availability and delivery time. Items are always delivered in perfect condition.

25 September 2025
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

thank you for your kind words Jeffrrey!

Rated 1 out of 5 stars

Customs fee for my order

Dear tabletennistore.eu representative, When I placed my order, I selected the option to have it shipped to my address by sea. You sent it by air to reach me faster, and you only sent me an email as a reminder; you didn't receive my approval. If you had sent me this email, (You requested that we ship your order by sea, but we would like to ship it by air to reach you faster. Our company is not responsible for any customs clearance issues that may occur. If you approve, we will ship your order by air. If you don't approve or don't respond to this email, we will ship your order by sea.) I wouldn't have approved either. Thank you. Good luck.

23 September 2025
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

As mentioned on our website i, have attached the link here, you can see that this is a possibility, this is up to you as a customer to know the rules of your country. We shipped it with Fedex Express so you would receive it asap, and you agreed by email. As soon as we will receive back the items we will refund the amount as also mentioned in our email communication with you. https://tabletennisstore.eu/pages/shipping-rates

Rated 5 out of 5 stars
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Hi Yemi, Thank you for your positive feedback, to tackle the USPS speed, we negociated with hard with a new transport company and now we can deliver in just a few days tus the US.

Rated 4 out of 5 stars

Overall good service

Overall good service but the uk delivery time was very very long, luckily I was in no rush.

19 September 2025
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Hi Mick, thanks for your feedback, we switched shipping services, from now on lead time to UK will be 2-3 working days

Rated 3 out of 5 stars

Good products at little cheaper price…

Good products at little cheaper price compared to UK websites and bit better choice.
Only issue is that it takes nearly 4 weeks for the products to be delivered!

3 August 2025
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Dear Ryan, thanks for your honest feedback, I know our customer service had contact with you several times about one short that wasn't in stock and our supplier didn't supply it, at the end we even directly refunded this and we shipped out your parcel with Fedex to compensate for the waiting time.

Rated 5 out of 5 stars

First purchase

Very good web site, easy to use, they updated me on the progress of the shipping and delivery date.
5 Stars

27 August 2025
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Dear Steve, thank you for the kind words, we hope to see you back, and if you have any questions about products you know how to find us.

Rated 5 out of 5 stars

Perfect service

I have placed my order in the evening of the 15th and, since some items were not available in stock, have waited ONLY a few days before Fedex delivered the package this morning (23rd).
Not mentionning the fact that Tabletennisstore.eu have been very reactive as I asked if I could add some forgotten articles, they agreed without any additionnal delivery fee.
I can only warmly recommand this store, and a very special thank to Jeroen, always present and comprehensive !!!!

23 September 2025
Unprompted review
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Thank you so much for this positive review, I'll be sure to pas on the kind words to Jeroen.

Rated 3 out of 5 stars

They took my money, but did not send my items

I put a large order for $287, with multiple items.
After over a month they sent me a partial shipment.
I e-mailed them several times asking when the rest of the order will be fulfilled. They don't respond to my e-mails. It's already over 2 months since I ordered. Feels like deliberate strategy to take advantage of naive customers.
Horrible experience. Do not buy from this seller!

Edit: Oct 16, 2025 - after I got the response here from the seller (see the response below), I contacted them via e-mail. They responded to my e-mail and sent me the rubber, which was still missing from my previous order. Therefore I can now confirm, this is a legit business, not a scam. Perhaps they got their customer service issues resolved, as my recent experience was very good (other than extra week or so it takes to wait for the order, since their inventory is limited and they need to get it from their suppliers).

The original order still took months to fulfill, but eventually I got all my items, so I am upgrading my rating from 1 star to 3 stars.

6 March 2025
Unprompted review
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Dear Joanna
Addidtion:
Thank you for changing the rating to 3stars after us correction your issue this is much appriciated.

First response:
I sincerely apologize for the trouble you experienced with your recent order. I understand how frustrating it must have been to wait so long and to not receive timely updates along the way.

The email issues that were affecting our communication have now been fully resolved. Going forward, our customer service team replies to all inquiries within 24 hours on business days via email.

I’m glad to hear that your complete order has now arrived, though I regret the delay and inconvenience you faced in the process. We truly value your patience and understanding, and we’re working to ensure this does not happen again.

Thank you for bringing this to our attention. Please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance — we’ll be here to help.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a return board from this…

I ordered a return board from this company but they then went to the supplier to find out if it was in stock. It wasn't so they refunded me the amount. It took a month for the refund to come through. The problem is that they ignore emails but if you phone them they will speak to you. I ordered some other stuff and they reassured me that it was on the way. That was over a week ago. Holland isn't that far away, is it? This company needs to communicate more with customers in order to ensure their loyalty. I think that they probably have one person running the entire enterprise and he probably doesn't have enough time to deal with all the stuff that's coming through. Please communicate with your customers properly or more of these negative reviews will inevitably appear with obvious outcomes. After almost 8 weeks the 2nd part of my order still hasn't appeared. I disputed the payment with my bank and they have now made a repayment of the 2nd amount, smaller than the first. If you are considering using this company, please remember to get that barge pole out!

10 April 2025
Unprompted review
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Dear Paul,

Thank you for sharing your feedback, and I want to sincerely apologize for the difficulties you encountered with your orders. I understand how disappointing it must have been to face long delays, unclear updates, and challenges in reaching us by email.

The email issues that previously caused communication problems have now been fully resolved. From now on, our customer service team replies to all inquiries within 24 hours on business days via email.

I also regret the delays with your refund and shipment. While I’m glad to hear the refund was ultimately processed, the time it took was far from acceptable, and I truly apologize for the stress it caused. Your concerns about communication are valid, and we are working to improve both our responsiveness and the speed of our processes so that situations like this don’t happen again.

We greatly value your patience and understanding, and I hope we can rebuild your trust. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything further we can do to assist you.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible customer support

Got initial order item, but needed different size. Returned original but item got delayed from supplier. Tried to write them emails about my order and even at their website messaging, there is no answer, they just ignore you!! 1,5 months later there is no item and moneys gone. Horrible customer support.

7 April 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

No issues

Ordered a blade and rubber on 19th October, neither was in stock so needed to be ordered from suppliers. I knew this before I ordered and was fully prepared to wait.
I emailed after about a month to check on the progress and received a reply in under an hour to say they should be sent the following week. The following week I received another email to say the wrong rubber had been sent by the supplier and did I want that one or did I want them to order the correct one, I asked them to re-order. After another week I received an email to say the parcel was sent and it arrived a few days later.

It took just over 6 weeks from ordering to delivery but I knew it wouldn’t be quick and I had no problems with contacting them

4 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Appears to be a scam company

Appears to be a scam company. Placed order and payment taken but no response to follow ups due to non delivery. Requested refund through Paypal.
I can see you have responded after 10 months. I only received the order after I requested a refund through Paypal. This appeared to jolt you into action.

20 November 2024
Unprompted review
SE-Tabletennisstore logo

Reply from SE-Tabletennisstore

Dear Bryan,

I’m very sorry to hear about your experience and the concern this has caused. I want to clarify the situation based on our records.

According to our system, your order was successfully received and is being processed. We have carefully checked, and we have not received any notification or payment reversal from PayPal regarding a refund request. If you have already initiated a dispute with PayPal, it may still be under their review, and we recommend checking directly with them for the current status.

Please rest assured that we are committed to resolving this matter for you. If you could provide your PayPal case reference or any confirmation details, we can escalate the issue with our payment provider to speed things up.

Again, I apologize for the frustration this has caused. We take these matters seriously and will do our best to ensure a proper resolution.

Rated 1 out of 5 stars

No response from shop

No response from shop. Placed an order, paid, get first (probably automatic) email confirmation. After one week I tried to contact shop on the current status of my order by email. No response. Filled in contact form on site, no response as well.

9 August 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order placed on april 20

Order placed on april 20. An item was not in stock, but they told me by email, before placing order, that they would get within 3 days. They also confirmed that they would stick rubbers on the bought wood.
I received order 5 weeks after, no rubbers stuck...
Very bad company, mails sent to know were order was, no answer. I called around 4 times with confirmation that parcel was going to be shipped next day and left 8 days after.
If you look for serious store, then don't order here.

28 May 2024
Unprompted review
Show reviews in all languages. (184 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look