PetLabCo.  Reviews 

14,867
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 2,738 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the quality products that effectively improve their dogs' overall health, skin conditions, and dental hygiene. Many consumers mention that placing orders is very simple and packages usually arrive on schedule. Some reviewers were not happy with the subscription system, mentioning ongoing difficulties in stopping recurring deliveries or managing unwanted extra orders that kept arriving unexpectedly. A few other people also felt that certain items did not provide the expected results for their pets' dental care or breath. Additionally, some customers noted occasional issues with delivery services or receiving incorrect shipments.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product performance, with many reviewers praising noticeable improvements... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery service, as many reviewers praised the precise arrival... See more

Quality

People report positive experiences with quality, expressing satisfaction as consumers note remarkable... See more

Order

Reviewers mention ambiguous feedback about order, noting that while ordering is simple and packages are... See more

Subscription

Reviewers highlight negative aspects of subscription management, expressing widespread frustration with... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The Probiotic formula is a great product and certainly did the trick. German Shepherds are known to have sensitive tummies. Our youngest was always itching, stomach easily upset but this product cea... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Good customer service. The probiotic for my mini poodle has helped her gut and the itchiness she experienced is gone. Her breed is prone to dental issues and the daily dental powder plus brushing... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I like the product and it's probably helping my dog but I don't know for sure. Always delivered on a timely basis. I didn't realize that I was locked into buying the product on an ongoing basis and... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The service was easy and online user friendly and human representative, Chuck was quick to process my refund cancellation. They delivered it on my previous address and even if I registered on line wit... See more

Company replied


Company details

  1. Pet shop

Written by the company

We are a professional community of animal lovers. Utilising scientific research to guide our development, we provide everything from vitamin supplements and grooming products, to general expert advice – all aimed at maximising the health and well-being of every pet.

How to Manage Your Subscription

Written by the company

You can manage your subscription via our account portal
Available 24/7, the online portal allows you to update or cancel subscriptions, update your account, create a pet profile, and shop our VIP store. To access, visit the "account" section on our website menu, and choose the "register" option with the email address you provided when you purchased to create an account. We'll send you a verification email. Once you click on included link, you'll be able to login with your email address and the password and manage your subscription plan.

Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

15k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(14,867)

2,718 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
joint

Rated 5 out of 5 stars

Got my Frenchay the probiotic gut chews…

Got my Frenchay the probiotic gut chews as he was an aggressive paw licker/scratcher he has been taking them over 2 weeks now and the difference in him is amazing he now licks them clean and that's all plus he is a lot happier and content so long may it continue 🤞🤗 next order I'll try the joint care chews as he thinks he's human and walks on his 2 back legs so don't want it affecting him in his golden years as he's 3 just now. 💯 satisfied customer 🫶👌. Delivery was easy and quick!!

24 July 2026
Unprompted review
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Lorraine,

We are so happy to hear about the wonderful transformation in your Frenchie since starting our probiotic chews! It's fantastic to know that the excessive paw licking and scratching have subsided, and that your furry friend is now much happier and more content. We truly appreciate you sharing such positive feedback. We're also excited for you to try our joint care chews for his golden years!

Warm regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

I believe I have found a reputable…

I believe I have found a reputable company with much knowledge and Veterinarian involvement in providing my pups with the best resolution for their dental and joint problems. Their website is easy to navigate and they have info on ingredients, dosages, expected outcome. The prices and free shipping make ordering even better. It would be wonderful if Petlab would donate to the needs of animals.

12 August 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Maryann,

We are so happy to hear that you found our company reputable and our website helpful in finding the best supplements for your pups' dental and joint issues. We truly appreciate your kind words about our prices and free shipping. Our team works diligently behind the scenes to collaborate with rescues and shelters. Thank you for your wonderful feedback!

Best regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

Happy Doggo!

We started giving PetLab to our Shepherd/Lab mix after she began having hip issues much earlier than we ever expected. We were hoping for some improvement, but the difference has been incredible. She’s back to running, playing, and chasing around with her sister like there’s no tomorrow. Seeing her happy, active, and enjoying life again has been such a relief. We’re so grateful for the positive change and would definitely recommend PetLab to anyone looking to support their dog’s joint health.

9 August 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Shelley,

We are incredibly happy to hear about your Shepherd/Lab mix's progress after using our Joint Care Chews. It's truly wonderful to know that she's back to her playful self, enjoying life with her sister. Seeing pets active and happy is precisely what we aim for, and your feedback is incredibly rewarding. We appreciate you sharing your positive experience and recommending our products to others. Thank you for allowing us to be a part of her wellness journey.

Warm regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

The joint pills gave my dog more years…

The joint pills gave my dog more years without pain. He started taking them and was able to jump up and set with me. I have also started giving my other senior dog these pills because he was favoring his back legs.

29 June 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi there,

We are so happy to hear that our Joint Care Chews have made your dog live more comfortably and enjoy time with you again. It's wonderful that you're seeing positive results with your other senior dog as well. Thank you for sharing your experience!

Kind regards,
PetLabCo.®

Rated 4 out of 5 stars

I fell like the products I've been…

I fell like the products I've been using (Probiotic and Joint Care) have significantly effected my dogs. My oldest is 16, I've been giving her both for 3 years or so. She is still able to get up and down the stairs, outside, and run around as if she was 10 years younger. Their gut health is great. No eating grass, no throwing up and normal bowel movements. I feel like both products have been working great for my pups.

18 June 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Anthony, we are so happy to hear about such a positive experience, especially for your 16-year-old! Thank you for sharing your experience, please feel free to share more updates, we'd love to hear about them!
We're always here to help, should any questions or concerns arise.

Best regards,
PetLabCo.®

Rated 4 out of 5 stars

The teeth whitening powder works great

The teeth whitening powder works great! I wish I could order more of the joint supplements. The system prevents me from ordering more than 3 of these at a time.

20 June 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi there, thank you for the positive feedback, we're glad to hear your pup is doing well with the product. We're sorry to hear about the difficulties with ordering more product, we have sent an email to you to further look into this. We're also available via phone or chat if you prefer. We look forward to hearing back from you.

Best regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

We are extremely happy with the Pet Lab…

We are extremely happy with the Pet Lab products. We purchased the joint pills for our 16 1/2 yr old Shih Tzu. She is not thrilled with the taste, but we cut them in half and she takes them right away.

15 June 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Penny,

Thank you so much for sharing your experience! We are sorry to hear your Shih Tzu isn't a big fan of the Joint Care Chews, but are glad she eats them if cut in half. We appreciate you being a part of our community.

Regards,
PetLabCo.®

Rated 3 out of 5 stars

3.54

1. Website User Experience (UX) & Design
The Good: The website is incredibly polished, modern, and easy to navigate. It uses high-quality imagery, clear text, and simple category breakdowns (Gut Health, Dental, Skin & Coat, Joint Mobility). The mobile shopping experience is seamless, and checking out is very straightforward.

The Catch: The site is heavily optimized for conversion and upselling. It uses classic e-commerce pressure tactics, such as prominent "Subscribe & Save" defaults (which auto-enroll you into recurring shipments) and bundling recommendations. If you aren't paying close attention at checkout, you might inadvertently sign up for a monthly auto-ship program.

2. Product Transparency & Ingredients
The Good: They clearly list their primary active ingredients (like specific probiotic strains, glucosamine, or salmon oil) and market them in highly palatable, easy-to-administer soft chews.

The Catch: Many of their products are sold as "convenience bundles" or broad-spectrum multivitamins rather than targeted clinical treatments. This means the actual dosage of certain high-value active ingredients can sometimes be lower than what you would get from a strict, vet-prescribed therapeutic supplement. Furthermore, because they are flavored soft chews, they include a significant amount of "excipients"—the non-active binders, flavorings, and texturizers required to form the chew—which add extra calories and might occasionally trigger reactions in dogs with hyper-sensitive stomachs.

3. Pricing and Value for Money
The Good: They frequently offer discounts, first-time buyer promos, and free shipping on bundles.

The Catch: On a standalone basis, PetLab Co. is expensive. You are paying a heavy premium for their branding, convenience, and flavoring. Many pet parents find that they can purchase identical clinical-grade active ingredients (like standard veterinary probiotics or joint supplements) from older, more established veterinary brands for a fraction of the per-serving cost.

4. Real Customer Feedback & Common Pitfalls
Efficacy: Reviews across the web are highly mixed, which is normal for supplements. Many owners report genuine improvements in their dogs' itching, breath, or digestion. Others report that their dogs refused to eat the chews or experienced mild upset stomachs.

The Subscription Trap: The most frequent and loudest complaints against the company aren't about the products themselves, but about their billing and customer service. Many consumers complain about the difficulty of canceling the automated subscription service once it starts, experiencing unexpected charges or delayed customer support responses when trying to halt shipments.

9 June 2026
Unprompted review
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi there,

We appreciate you taking the time to share such a detailed and thoughtful review of your experience. We value your comprehensive feedback regarding our website, product transparency, pricing, and common customer concerns.

We've found it usually takes 90 days of the recommended daily dose to see potential benefits. That's normal for any supplement. We offer our subscription plans to save customers money while allowing their pets time to try the product.

Please know that we never enroll customers into a subscription without their consent — customers are only placed on a subscription if the subscription option is selected and not toggled off during checkout.

Thank you again for taking the time to share and for being a part of our community!

Regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

The carrier messed up but PetLabCo made it right!

Carrier "Better Trucks" failed to deliver my package but PetLabCo re-shipped it for me free of charge. My dog's joint chews are really important for his mobility so I very much appreciated May's assistance (from Support)!

28 May 2026
Unprompted review
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Brandon,

We're glad we could help ensure your dog received his Joint Care Chews. We know just how important these are!

We're glad our team could turn a negative experience into a positive one. Thank you for being a part of our community!

Regards,
PetLabCo.®

Rated 4 out of 5 stars

Your probiotic is great

Your probiotic is great, but you sent me the probiotic and I already have two jars of it and you were supposed to send me the joint relief if that’s a soft chew also? Please xcle anymore of the probiotic. Thank you🙂

20 May 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Rejoyce,

We appreciate you sharing your experience. We are sorry to hear you received the wrong product. Someone from our Customer Experience team will follow up with you shortly to provide support. Thanks for bringing this to our attention.

Warm regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

I have been using the PetLabCo

I have been using the PetLabCo. joint care chew for over five years for my ageing pug. At 15 years old, she is doing great. She does have some degenerative issues not related to joints that are giving her walking problems, but I am sure it would be so much worse for her if she hadn’t been on this daily supplement. It costs just under $42 a month for her supplement as she takes 1 a day for a dog under 20 pounds (1 container per month). My vet was even very impressed with the ingredients, especially the green lipped mussels, which he says a lot of supplements don’t have in them as it’s a very expensive item to include, but it’s very important for their joint health. Thank you PetLabCo, you’re helping to keep my pug with us longer than I think she otherwise would’ve been able to be
on her own.

4 April 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi there!

Thank you so much for sharing this! Hearing about your pug and how well she’s doing at 15 is incredibly special.

We’re so glad to know the Joint Care Chews have been part of her daily routine for so many years. Thank you for trusting us to be part of her care. We’re wishing you and your sweet girl many more happy moments together.

Regards,
PetLabCo.®

Rated 5 out of 5 stars

I have seen positive results with my…

I have seen positive results with my dog on the probiotics! Feel the advanced joint care product could be better formulated for dog weight. I was not asked my dogs weight which is 110 lbs. The product is for extra small dogs, mine is not. I also do not appreciate auto refill. I want to order as needed. How do I amend this?

7 April 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Kathleen,

We're happy to hear the probiotics are working well for your dog!

Before adding products to your cart, customers have the option of selecting the size that fits their pup's weight. Also, customers have the option of selecting one-time purchases or subscriptions before check out.

In the meantime, our team will be reaching out to ensure this is resolved for you. We truly appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
PetLabCo.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service. Joint care chews work so well for our 6 year old Boston Terrier:)

24 February 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Beverley!

We're so happy the chews are working well for your Boston Terrier! Thank you for sharing your positive experience and for recognizing our customer service.

Best regards,
PetLabCo.

Rated 2 out of 5 stars

Missing product plus delete American account

I spoke to someone to add just a single one time dental care powder to try to my regular monthly order for Gracie. I had sent them my dog's weight as asked and heard nothing so thought it would be in my monthly package but it was not.
I had also just changed my monthly order from 2 to 1 probiotic a month-that was correct as was 1 joint. Also they were supposed to delete my American account so I only have a Canadian one. Please check

23 February 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi Linda,

We’re sorry for the confusion and frustration this has caused. After reviewing your account, we can see that a member of our team has already addressed these concerns and updated your subscriptions yesterday. This includes the adjustments to your monthly quantities.

We’ve also sent a confirmation email with the details. If you haven’t seen it yet, could you please check your inbox, including your spam or junk folder, just in case it was filtered there?

If anything still doesn’t look right, please let us know at help@thepetlabco.com we’re more than happy to double-check everything to make sure it’s exactly how you’d like it for Gracie moving forward.

Warm regards,
PetLabCo.

Rated 1 out of 5 stars

They claim on their website that any…

They claim on their website that any products including green lipped mussels must also mention where it was sourced from. Well on their own products they don't do that, and, they still claim it is sourced from New Zealand, and, they tell you where you can find this info, which is totally not there, so they lie to customers. And when you ask again for a link to confirm their claim and where a customer can read this info, all of a sudden they can't provide any proof of that and it is written nowhere on their product page, details, ingredients, etc. They don't even follow their own advice. That's shady.

Update: I did contact your business multiple times and communicated with a couple of agents, and none could direct me to the information about the green lipped mussels origins. One said it was written on the ingredients list, which wasn't true and he couldn't send me a link to confirm his claim, and all the other ones couldn't send me a link to confirm their claim, they said they could only tell me where the green lipped mussels were sourced, but not send me a link to confirm their claim. The product is the joint care chew. Nowhere on the product page is it written the green lipped mussels are sourced from New Zealand, and no customer service agent could confirm it, else than with their word on it.

18 February 2026
Unprompted review
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hi there,

We’re sorry to hear about your frustration and appreciate you bringing this to our attention.

We do provide sourcing information for our Green Lipped Mussel, including confirmation that it is sourced from New Zealand, and we’re happy to point you directly to where this is listed. It’s possible there may have been a misunderstanding or difficulty locating the information.

We’d love to look into your specific correspondence so we can address this properly. Please feel free to get back to us with your order details or the email address used to contact us, and we’ll follow up with you directly.

Best regards,
PetLabCo.

Rated 1 out of 5 stars

Sent 1 jar of joint supplement instead…

Sent 1 jar of joint supplement instead of probiotic. Customer service would not reply via chat or phone.

17 January 2026
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hello Paul,

We’re sorry to hear that you received the wrong product, and we completely understand how frustrating that can be. We’re happy to help get this sorted for you as quickly as possible!

In the meantime, our team will be reaching out to make sure you’re fully taken care of. We really appreciate you bringing this to our attention!

Kind regards,
PetLabCo.

Rated 4 out of 5 stars

I always receive my joint chews on time…

I always receive my joint chews on time and before I am finished with the first ones.

27 December 2025
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hello Heather,

We're happy to hear that you consistently receive your Joint Care Chews promptly! We appreciate you taking the time to share your positive experience with us.

All the best,
PetLabCo.

Rated 5 out of 5 stars

It was quick shipping and arrival

It was quick shipping and arrival. I changed my Mia’s joint meds to PetLab as it seemed like her old ones just were not working anymore. They were twice the cost and took forever to get here. My Kilo has been taking PetLab probiotics for a year now and oh my lord how they have changed his life!! And they still work on him! So I chose to change Mia to PetLab’s joint medicine. I am very hopeful with thePetLab brand.

19 December 2025
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hello Elizabeth,

We're happy to hear about your quick shipping experience! It's wonderful that our probiotics have made such a difference for Kilo. Thanks for your positive feedback!

Best Regards,
PetLabCo.

Rated 5 out of 5 stars

Great joint chews

Great joint chews; seem to help pretty quickly

20 November 2025
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hello Andrew,

We're so glad our Joint Care chews seem to be providing quick comfort for your dog. We're thrilled to have been able to help your pup's discomforts. We truly appreciate your feedback!

Kind regards,
PetLabCo.

Rated 5 out of 5 stars

Appears to be helping my dog

Appears to be helping my dog. She’s a Shih Tzu at 16 years old and beginning to slow down the pet lab joint helpers done a great job.

12 May 2025
PetLabCo.  logo

Reply from PetLabCo.

Hello Penny,

We're happy to hear that our product seems to be helping your 16-year-old Shih Tzu! We appreciate you sharing your positive experience with us.

Best Regards,
PetLabCo.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look