TravX Reviews 

2,115
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

My partner brought me the 6 in 1 airwrap from Travx site. We live in the united kingdom it came with a 2pin plug so orderd an adapter and it didnt work so we orderd another thinking the plug maybe fau... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Terrible !! Arrived after 3 weeks. Intermittent power on! Defect light on. Unbranded box & device - it is not the same items as advertised so therefore I am entitled to a full refund (consumer t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Give this website a huge swerve,they are not telling people it doesn’t work in the uk without a specific adapter which is not really safe ,Then making it virtually impossible to send back ,they delet... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

The package arrived 10 days after ordering it and did not realize I ordered 2. So I contacted them i wanted to return 1 I initially wanted to return both as not happy and satisfied with the product... See more

Company replied

Company details

  1. Hair product shop

Written by the company

We are TravX, the beauty expert company that creates the opportunity for every woman to experience the benefits of an Airstyler. With our beauty experts full of passion for beauty and technology, we have created the accessible solution for every hair type to money and time wasted on loose hair tools. Our affordable all-in-one Airstyler offers the same quality and effect of the expensive Airstyler for every woman.


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(2,115)

6 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I would rate zero stars if I could

I would rate zero stars if I could! I received my airstyler a week ago, zero power (yes I am using the correct plug). I have been constantly emailing, Facebook messaging since and I get sporadic replies with no explanation as to what they are actually doing! Terrible customer service, a product that has never worked and a very upset daughter who’s present it was a week ago!

10 February 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Hi Karen,

How annoying to hear that you are not satisfied with customer service. I have flagged it up internally and a colleague is going to email you and try to resolve the issue. My sincere apologies.

Kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Avoid

Arrived today after 11 days. Tried it in a shaver socket ( voltage allowed) number one blows harder than number 3. Even still only matches the strength of a person blowing on your head.
Tried it with two separate travel adapters and it wouldn't start at all.
Email has been sent asking for a refund. Will update with response. Also it said Id be getting a free brush, this never arrived.
Pile of rubbish. Avoid.

Update - had a response offering me a new one once I send them a video of it not working. Video sent and no response so far after two chases.

Update - offered me 75% back, I declined. They no longer reply and have blocked me on Facebook. I have began a chargeback with my bank.

In regards to your response below. The inbox is definitely monitored considering I received a message first from yourself asking me to email you. This was done after I was spamming your posts advising everyone not to buy. Then when I continued you blocked me. Please stop lying! I see no fightback on my bank claim currently. Is this because you know the product is rubbish? Look forward to your response eon here as you don't reply anywhere else!

10 February 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Hi Tegan,

How sorry to hear that you are not satisfied with the product.
All messages via FaceBook or Instagram do not reach us and therefore we will never read them.
The best thing to do is to email your problem. uk@travxstore.com
There is always someone here ready to help you.

Waiting for your response.

Kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Horrendous company, absolutely useless

I received my airstyler and it doesn’t work. It’s came with an EU cable which I wasn’t aware of. I have tried to get in contact but their customer service is the worst I’ve ever experienced they are absolutely useless.

7 February 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Caitlyn,

We apologize that you are not getting a response to your email. On support@travxstore.com we always respond. Could you send us an email so we can help you further?

With kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Product took 4 weeks to arrive and is poor quality

Product took 4 weeks to arrive. Packaging was damaged. The barrel of the hair styler feels cheep and nasty and the bottom part is loose. Have not been able to try it as the cord is EUR not Australian even though when I purchased the product it referenced aus and nzd express shipping so not sure why you would sell products to aus with the wrong adapter. Do not buy from this company it is a drop scam.

1 February 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear,
We apologize for the inconvenience you are experiencing. We do not have UK or Australian plugs. You will need to require an Eu plug, these you can find at most electronic stores.

If you need more help, you can send us an mail.

With kind regards,
Team TravX
Customer support.

Rated 1 out of 5 stars

Horrendous customer service

This was ordered in error and I cancelled within an hour and sent an email to explain my error
They acknowledged my email but said it had already been sent!!?
Absolute bulls#it
The return department never got back to me and so I’ve ended up sell it on at a loss
They delete any negative feedback on their social media pages and I so wished I had come here before hitting that buy now button
Awful experience

31 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Helen,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com with the information from your order and your problem, there we can help you better.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 2 out of 5 stars

Don’t waste your money

I saw the advert pop up for Trav X UK on Facebook and ordered one. UK, so assumed it would be no problem. It took ten days to arrive with no communication and did not have a uk plug on it. At NO point was I informed of this. It’s also a 250v. Uk is 220-240v so I don’t even know if it would be safe to use. I feel this has been missold.
Trav X REMOVED MY COMMENTS on their adverts and BLOCKED ME. Emails just got a generic response saying they have EU plugs…. Yeah I know that.
I can’t say how it is as I’ve not used it. And no idea if I even can.
Don’t recommend AT ALL

30 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear,

Our apologies for the inconvenience you are experiencing. We do not have UK plugs, its an european plug, you will need to require an EU adapter. You can find these in at most electronic stores.

With kind regards,
Team TravX
Customer support

Rated 1 out of 5 stars

Not Fit For Purpose

Received my Air styler, It lasted all of 2 minutes, then stopped, & hasn't worked since.
I have contacted TravX, well over a week ago , still no response.
The product is not fit for purpose, I can see there are numerous reviews with the same experience, & all the good reviews seem to appear at the top which makes me very suspicious. £70 is a lot of money for a product that clearly does not work !!!

29 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Wendy,

We apologize for the inconvenience that you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com, there we can help you better with your problem.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Stay well away!!

Re: [#728680603] Your order #2418

I ordered on 11th December as they said guaranteed delivery before Xmas so I ordered for my daughter. It said would be delivered between 16th & 18 December. Was sent a dodgy looking tracking link which did not update for days. After not receiving by 19th December I contacted them. They keep saying would be delivered soon. I waited and still nothing. A couple of days before Xmas I contacted them again and then they said it wouldnt be on time for Xmas. As it was a present I had no choice but to start looking for something else. I asked them to cancel but they said they couldn’t. It eventually turned up after Xmas to which I then wanted to return. They said I would have to pay for the return myself to which I disputed as this was their error. We have been back and forwards every couple of days with emails to which they seem not to actually read as they keep saying the same thing “Delivery costs are my responsibility” They kept saying they would give me some money back and I could keep but I do not need it anymore. I don’t think it unreasonable that they pick up the cost. If it hadnt said would be delivered by Xmas I wouldn’t have ordered. Shocking to deal with and seems I’m not the only one. They also deleted my comments when I wrote on their fb page. Stay away!!!

27 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Robert,

How sorry to hear that the order and our communication was very awkward. We will make every effort to ensure that this does not happen in the future.

Our apologies for the course of events.

Please let me know via e-mail that all issues have now been properly resolved.

Kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Terrible ! Avoid

Terrible !! Arrived after 3 weeks. Intermittent power on! Defect light on.
Unbranded box & device - it is not the same items as advertised so therefore I am entitled to a full refund (consumer t
act 2015)
Trav x want me to pay return shipping to China! Seriously!!!
Have taken up with my credit card company as not getting anywhere with TravX
I have repeatedly tried to get a resolution and have recently sent a deal breaker request before going escalating to ombudsman
Order number 736075233

26 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Andrew,

We apologize for the inconvenience you are experiencing. On support@travxstore.com we always respond. Could you send us an email so we can help you further?

With kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

This company is not what it seems

This company is not what it seems, order came late and wasnt ocming from the country they said it was, be careful

14 December 2023
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear S Gersh,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com, If you need any help.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Don’t order from Travx

I wouldn’t put any stars if I was able to.
I ordered their hairdryer at the beginning of January and it’s not arrived.
I have emailed three times and I keep getting the same email to say it’s been delayed in transit.
after speaking with someone from the comment section, they’ve experienced the exact same thing - exchanging screenshots of your responses - guess what? It’s the same email response.
This is not acceptable.

5 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Sasha,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com, there we can help you better with your problem.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on the 3rd January

I placed an order on the 3rd January. This has still not arrived, contacted Travx via email 3 times and still no response, I want to cancel my order but am unable to do this as no one responds. Very poor customer service.

23 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Vic,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com with information from your order. There we can help you better with your problem.

Thank you!

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Ordered it over two weeks ago and still…

Ordered it over two weeks ago and still not arrived - emailed and keep getting same email replies that they have a delay and now reading on here is making me really worried about what I’m Going to receive …. Good luck if you order and sorry if you've ordered and in same situation as me - how can people do this to people who are working hard to pay for things then get let down in this current financial crisis

4 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Nina ,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
I just took a look at your order and I see that there has been email contact and they are already working to solve your problem.

We are happy to help you in the mail.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Do not recommend …

Writing another review as first one got taken down.
Got given this for Christmas but blew up
They have said they are sending a new one how we tracking does not work and still no sign.
Do not recommend.

25 December 2023
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Rebecca,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
I just took a look at your order and I see that there has been email contact and also that there is indeed some problems with your new order. We are looking what went wrong.

We will contact you in mail.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Load of rubbish

Took ages to arrive. Website says 3-5 working days for uk delivery and took almost 2 weeks and then it’s a European wire which I had to purchase and adapter and to top it all off it lasted under 5 seconds before it smelt of smoke. So angry and annoyed

18 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Jack,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com, we are happy to help you.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Still No Item Received

I have ordered the Airstyler back on 11th December. I have been in constant contact with them as it took ages for them to update the tracking. I have been asking them to update the tracking as it has not been updated since 1 January and we are now at 18th January. They keep saying they will send my request off to get a response. Still nothing. I am beginning to wonder if this is all a scam. If they can't give me a decent response as to where my Airstyler is I shall be looking further into this and getting some legal action underway. I am in New Zealand and I have not seen anywhere in regards to the power outlet so I am really hoping that if I receive this that it will plug straight in. Am getting very worried now. Update - as of 27 Jan still have had no update on my tracking since 1 Jan.

1 Feb - Response to TravX - As per review i have been in constant contact with your customer service team and they keep telling me the same thing each time that they are monitoring it - but nothing is actually being done about it. Why don't you send me out another one rather than waiting to see what happens to this one. It has gone on for waaaay to long now. As of today - still no update from 1 Jan.

18 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Debbie,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com with the information from your order, so i can take a look what went wrong with your order.

I'm happy to help you in the mail.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery

I read a lot of bad reviews (also good) and I want to report that my experience is positive. I received product within a week time (I live in the netherlands). I haven t tried it yet.

17 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Joana,

How nice to hear that you received the TravX airstyler quickly. We strive to provide our customers with high-quality products and excellent service, and it's great to know that we met your expectations.

If you have any questions in the future or if there is anything we can help you with, please feel free to let us know. We're here to make sure you have the best possible experience with our products.

Have fun with your TravX airstyler!

Kind regards,

Team TravX
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Avoid!

After waiting a few weeks for delivery I finally got my Airwrap to find it wouldn’t even turn on.. absolutely dead no matter what I tried. Trying to contact TravX has been a nightmare, they have just ignored my emails and I can’t find a contact number. I have had to go through my bank to file a dispute to get my money back. I’d avoid! Shame as after reading the good reviews I was expecting a lot more!

13 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Yazmin,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
I just took a look at your order and I see that there has been email contact and that they are waiting for an answer from your side. Sometimes the mails can come in spam.

We are happy to help you in the mail

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on the 18th December…

I placed an order on the 18th December and still not received it
,I have been very patient and waited but nothing, I am really disappointed that I have emailed customer service twice and had no response, I feel like I have been scammed. I would like to give a true review of the product if and when it arrives! But for now I can only give 1 star. I think I may after contact the Ombudsman service or trading standards.

15 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Heather,

We apologize for the inconvenience you are experiencing! That is not the intention.
You can send us an email to support@travxstore.com with the information of your order, there we can help you better with your problem.

Have a nice day.

Kind regards,

Team TravX

Rated 1 out of 5 stars

Just shockingly bad on all counts!!

Order#2632
Please stop deleting my posts. They are genuine. I have sent so much evidence to trustpilot. I have included the he order number above also. So the airstyler finally arrived only one month late. After demanding a refund, it suddenly appeared. I bought an adapter for it. It blew cold air for all of 20 seconds and then died. I have requested refunds many times from travx.uk, only to be fobbed off. They told me to refuse delivery. I asked them how this would work if I was out and, how would I have any proof that it had been returned to them. They did not reply. I have asked them to email me a returns label. They have not replied!! I have been reading trustpilot reviews from many different companies and they all relay the same sad story as myself. TravX try anything to get negative reviews taken down (and I note my previous post has also been taken down despite sending reams if evidence to trustpilot???). I have no doubt that they will attempt to take this one down also!!

15 January 2024
Unprompted review
TravX logo

Reply from TravX

Dear Alyson,

We apologize for the inconvenience you are experiencing. On support@travxstore.com we always respond. Could you send us an email so we can help you further?

With kind regards,

Team TravX
Customer service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look