Geen aanrader dit
Geen aanrader dit. Red flag, ik zeg doe het niet. Loungestoel besteld op 28 april. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen ondanks meerdere pogingen tot contact via zowel de mail als over de telefoon. Echt bereik, afspraken en beloftes die niet worden nagekomen. Echt hopeloos. De stoel zou bij de vervoerder liggen zonder track 'n trace. Dit duurt nu al weken. Vandaar mijn advies: DOE HET NIET. Zoek een ander betrouwbaar bedrijf dat de klant wel met respect behandeld. Ik dien ook nog een klacht in bij het webwinkelkeurmerk.








