Slechte kwaliteit planten, nog slechtere klantenservice
Slechte kwaliteit planten. Klantenservice dagenlang onbereikbaar. Als er een reactie komt dan is het sorry sorry. Afspraak gemaakt over terugbetaling, dat klopte ook weer niet. Al met al geen aanbeveling als je waar voor je geld verwacht. Mooie website maar echt misleidend!!








