Vossington Reviews 

652
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I ordered several hundred dollars of frames and received this email several days later, but still haven't received a refund. Do not order from here - despite the site being up and running, it... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I ordered $400.00+ worth of frames from them almost 2 months ago. I got confirmation of the order, but have never received the order itself. I have not been able to track it, and customer service does... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered 4 gold 8x12 frames from Vossington. They looked great when they came in, but the deep frame made it difficult to hang them. I used Ook 30 lb professional picture hangers and ended up having... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

A classy and nicely made frame, beautifully packed and shipped. Easy to install art. After hours of searching, by car and web, yours is an elegant, relatively economical solution for a 16 x 24” poster... See more

Company replied

Company details

  1. Picture framing shop
  2. also in
  3. Art supply shop
  4. Decoration and Interior Design Store
  5. Homewares Shop
  6. Shop

Written by the company

Exclusive picture frames online.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

652 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(652)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

What I loved

Packaging - check+
Clarity of plexiglass - check+
Fasteners - check+

21 April 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 5 out of 5 stars

Lovely frame

The frame I ordered arrived safely and was a breeze to install my poster and hang up. Thanks!

11 April 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 3 out of 5 stars

Product came with large scratches on…

Product came with large scratches on the plexiglass of this frame. I emailed the company about the issue and never heard back.

Update: Vossington reached out and helped me resolve the issue.

1 April 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience you experienced. We will of course make it right for you and we have sent an email to you with a resolution for your case. Please check your inbox, and do not hesitate to reach out if you have any further questions or need additional assistance.

Rated 5 out of 5 stars

All praise and zero complaints.

I had been looking for a narrow profile wooden frame in a non-standard size. The Vossington frame itself is exactly the thing I was looking for. It was packaged well and arrived without breakage. The price point reflected a good value for the money.

3 April 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

Poor customer service. I ordered frames that I need to return and have not received a response. The refund options should be clearly stated on the site but clearly this place is scamming people. Also, I ordered a second set of frames (I made this order before I decided to return the first set) and I ordered 3 frames and only 2 were delivered. I filed a case with FedEx and even though the delivery picture clearly only shows 2 frames, they closed the case and told me to reach out to the company. I sent message to Vossington and no response. Basically, I’m stuck with 3 frames that I need to return and my second order is missing a frame. Now I’m planning to return everything. What’s sad is that I was planning to exchange the second set for wooden frames but now I don’t want anything from this company. Send me the refund policy! I’m returning all of these frames!

24 March 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience you experienced. We will of course make it right for you and we have sent an email to you with a resolution for your case. Please check your inbox, and do not hesitate to reach out if you have any further questions or need additional assistance.

Rated 2 out of 5 stars

Frames & Glass Damaged Twice

The glass in the first frame sent was damaged. They did send a replacement, but the frame was damaged. We decided not to try a third time. They have not responded yet about a refund.

24 March 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience you experienced. We will of course make it right for you and we have sent an email to you with a resolution for your case. Please check your inbox, and do not hesitate to reach out if you have any further questions or need additional assistance.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality frame

Great quality frame. And the shipping was fast too. Very satisfied!

17 March 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 2 out of 5 stars

Glass was broken on one of three…

Glass was broken on one of three frames. Haven’t heard back from customer service - would love to resolve this

17 March 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience you experienced. We’ve sent an email to you with the details and a resolution for your case. Please check your inbox, and don’t hesitate to reach out if you have any further questions or need additional assistance.

Rated 5 out of 5 stars

Easy and quick resolution

Easy and quick resolution. Just emailed a photo of the damaged frame and got a response the next day saying a new one was on it’s way. I already liked your frames but now I’ll definitely buy more

10 January 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 5 out of 5 stars

Quality frames

Quality frames, best prices plus early delivery.

10 January 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 5 out of 5 stars

I ordered 4 gold 8x12 frames from…

I ordered 4 gold 8x12 frames from Vossington. They looked great when they came in, but the deep frame made it difficult to hang them. I used Ook 30 lb professional picture hangers and ended up having to bend the hooks to make them work. I reached out to Vossington for help/advice, and they were supremely helpful and accommodating. Highly recommend.

8 January 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 3 out of 5 stars

The color of the frame is great

The color of the frame is great, better than expected. I waiting longer than expected on shipping but I was notified it was due to weather. The plexi or plastic that is supposed to protect the art was scratched, a 2 inch scratch. It is impossible to replace at another shop because it was cut lopsided, you would spend more having one cut. For the money, the frame was worth it but it was discouraging I would have to replace the plexi glass.

10 January 2025
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the scratched plexiglass and the shipping delay. We have sent you an email to help resolve this issue as quickly as possible. We appreciate your business and hope to make this right for you soon.

Rated 5 out of 5 stars

Continue to be repeat customer

Continue to be repeat customer. Every frame I’ve ordered is nice quality one time I needed customer service was quick and effortless.

31 December 2024
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product, great price! My picture looks fantastic and I will be coming back here again next time I have a similar need.

31 December 2024
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful frame

Beautiful frame, very easy to put in the picture and hang! Would order again

16 December 2024
Vossington logo

Reply from Vossington

♥Thank you so much for your review!♥

Rated 3 out of 5 stars

Thin black frame

The frame itself is nice, but the plastic used instead of glass is very thin and flimsy. I worry it may scratch easily. But the price was reasonable and the free shipping is appreciated.

11 December 2024
Vossington logo

Reply from Vossington

Thank you for taking the time to share your honest feedback. We're glad you're happy with the frame's overall look and price, but we're sorry that the plexiglass didn't meet your expectations. We use plexiglass to help keep our frames lighter, making them safer for hanging but also resistant to shattering. Please contact our customer service team on our website for further assistance.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look