WireCare.com Reviews 

3,559
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 272 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality of the specialized products and mention how helpful and supportive the customer service team is when looking for specific parts. People also appreciate the fast shipping methods, straightforward ordering process, and the wide selection of items available for completing various automotive or electrical projects. Some reviewers were not happy with the shipping times, mentioning that packages sometimes took longer than expected to start moving and arrive at their destination. Consumers also noted occasional issues with communication, missing tracking updates, and experiencing unexpected delays on specific orders.

What people talk about most

Product

Reviewers mention positive feedback about product quality, noting they found specialized wire coverings and... See more

Delivery service

Users describe positive interactions with delivery service, frequently highlighting fast shipping times and... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, highlighting top-notch materials, excellent connectors, and... See more

Service

People report positive experiences with service, highlighting fast shipping, prompt responses, and helpful... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I've seen Wire Care demonstrated in Finnigan's Garage multiple times but just hadn't had the need for anything special until this week. I was searching for some Starter cable covering and came upon th... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had a problem with the post office losing my delivery and I notified the people at WireCare and they went above and beyond their responsibility as they shipped me out a replacement order and shipp... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great variety and stock of many different wire and cable needs. I personally chose the Rodent Resistant sleeving and heat-shrink tubing, The shipping was quick, the order was correct and Gia is Amazin... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered on Sunday, the store shipped my parts on Monday without delay. One of a small number of online suppliers in USA who offer high quality Harnessflex wire conduits and fittings. These products... See more

Company replied



Company details

  1. Industrial equipment supplier
  2. also in
  3. Cable provider
  4. Car accessories shop
  5. Electronic parts supplier
  6. Racing Car Parts Shop
  7. Vehicle Repair

About WireCare.com

Written by the company

Are you searching for the best of the best in cable management products in one place from top manufacturers? Look no further than WireCare® for all your wire cares. We make it easy to shop for braided sleeving, heatshrink tubing, connectors, cable ties, wire loom, automotive wiring products, and other helpful wire organization gear, to keep your harnesses protected and organized. Explore our generous selection of quality items at WireCare.com, ready to buy in just a few simple clicks. Choose from reputable brand names and equipment including Techflex® cable sleeving, Shrinkflex® heatshrink, Deutsch connectors, ClampTite tools, Pressmaster crimpers and wire strippers, Epson® label printers and tapes, and RIP-TIE® reusable straps and zip ties. We additionally have a range of WireRun® wire management products, including cable raceway, desk cable trays, wire duct, surge protectors, cable protectors, wireless chargers, charging stations, and more. Wire Care offers product categories tailored for numerous industries and interests, like automotive, racing, motorsports, powersports, marine, industrial, audio/visual (A/V), car audio, welding, home and office, networking, DIY projects, and van life essentials. Shop on our website WireCare.com 24/7/365 to place an order, with live customer support available (excluding holidays) Mon-Fri 9 a.m. to 5 p.m. EST. There’s same day shipping too Mon-Fri (excluding holidays) before 2 p.m. EST. And you’ll discover other great things in store at WireCare.com. Choose products from the WireCare® Family Faves — the preferred product picks of your favorite WireCare® crew members. There’s also the WireCare® Collection, where you can find first-class WireCare® swag and apparel, including our former T-Shirts of the Month and Special Edition T-Shirts. Our famous WireCare® Rewards Loyalty Program is another great offering, with reward points earned for every dollar spent on the WireCare® website. Redeem loyalty points for amazing giveaways like coupons, autographed collector cards, tools, and other exclusive gifts. The WireCare® Learning and Information Center is a go-to resource that rounds out the entire experience, with how-to guides, featured videos, manufacturer catalogs, and our handy glossary with common cable management terms and phrases. Don’t delay…it’s time to shop at WireCare® today! Place your order at WireCare.com, call 1-844-2WIRECARE (1-844-294-7322), or email info@wirecare.com.

Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

4k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(3,559)

267 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Found just what I was looking for and…

Found just what I was looking for and the shipping was really prompt.

10 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We stock a wide range of products and we are happy to hear that you were able to find something that worked for your project. We are also pleased to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Heatshrink tubing that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you had a great experience when you worked with us. We are especially pleased to hear that you were happy with the pricing on the website. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Heatshrink Tubing that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

Website had all the info there that I…

Website had all the info there that I needed to make the correct choice of parts. Order was shipped in a timely fashion as well.

9 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are always making improvements to our website and we are happy to hear that you were able to find all the information that you needed. We are also happy to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the FireFlex Silicone Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

Great support

Even though it was a small order it was processed quickly and shipped out promptly. Great support.

7 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you had a great experience when you worked with us. We know how important each order is, whether its big or small, we give every order the care that it deserves. We are happy to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the PVC Heatshrink and Clean Cut Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 4 out of 5 stars

Too expensive compared to the…

Too expensive compared to the competition (Have.com)...

6 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We understand that pricing is always an important consideration when comparing options. Our products are priced to reflect the quality of materials, reliability, and performance standards we stand behind, as well as the knowledgeable support we provide. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Mylar Metallic Silver Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery and availability

Quick delivery and availability of required materials

27 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you had a great experience when you worked with us. We are especially pleased to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the PET Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

They have been quick fulfilling my…

They have been quick fulfilling my orders. I had an issue with one and they did not hesitate to help me figure it out and help me correct it.

5 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are proud of our customer service and are pleased to hear that you were communicated with and helped regarding your order. We will be sure to pass your comments along to the right people. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Tool Aid Deutsch Terminals Service Kit that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

On time and quality

WireCare has quality products and delivers on time. That’s all I ask for. Thank you WireCare.

4 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Lonnie, thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We stock a wide range of products and we are happy to hear that you were able to find something that worked for you when you shopped with us. We are especially pleased to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Gates Hose Clamp Removal Tool that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 3 out of 5 stars

Website doesn’t include Availability and Shipping is slow to leave

No mention on web of availability, I was emailed immediately to work through change request so that was good. Shipping was a few days delayed before being received by a national carrier, could have been faster there. Otherwise I’m reviewing before receiving product so not sure how it arrives.

4 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we maintain a massive catalog of items and we are not always able to update the stock on the website. We understand that this is frustrating and we are happy to hear that you were communicated with effectively regarding the status of your order. We also work with external partners to provide shipping and issues such as delays are beyond our control. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Delphi Weather and Metri Packs, PET Sleeving, F6 Sleeving, amd HD10 Series Plugs that you purchased. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 1 out of 5 stars

Absolute joke of a business

Absolute joke of a business. I’ve been waiting since September 2025 (it’s now March 2026) for an order. They do not communicate first and I’ve had to send the “checking on this order” first every time. I will never order anything from them again. I’m getting a refund.

11 March 2026
Unprompted review
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Jessica, thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience, and we appreciate you taking the time to share your concerns. In most situations like this, one of our customer service team members reaches out directly to resolve the issue. We can see that a replacement order has been created which would indicated that, that has happened. We understand how frustrating delays and follow‑ups can be, and we’re sorry this situation left you feeling overlooked. Clear communication is something we take seriously and do our best to provide. We apologize once again for this problem and we hope that you will be satisfied with the quality and performance of your order once it arrives to you.

Rated 5 out of 5 stars

Employee was curteous and…

Employee was curteous and knowledgeable. I will do business with them again.

27 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Michael, thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are especially proud of our customer service and we are happy to hear that you had a great experience when you worked with them. We will be sure to pass your comments along to the right people. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Carbon Fiber Sleeving, and FR RED Tracer Spyder Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 4 out of 5 stars

Updated review

So shipping was late but out of the companys control. As far as the products everything is great and high quality. The wire loom coverings are awesome and look great.

2 March 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we work with external partners to provide shipping and issues such as delays are beyond our control. We understand how frustrating a delay can be and we apologize for this issue. From the tracking that we are able to see it appears that you package has been delivered to you. If this is not the case please reach out to our customer service as soon as possible. If you package has been delivered to you we are certain that you will be pleased with the performance and quality of the F6 Woven Wrap, Battery Cables and Terminals, and the GripWrap Sleeving that you purchased. We apologize for the delay and we hope to earn your trust back in the future.

Rated 5 out of 5 stars

It was great service great product.

It was great service great product.

21 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you had a great experience when you worked with us. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Dura-Wrap that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 4 out of 5 stars

I ordered the hot rod v8 loom kit and…

I ordered the hot rod v8 loom kit and was package nice and had everything i needed for the job. And was made really good.a+

28 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you were able to find what you needed when you worked with us. We are certain that you will continue to be pleased with the performance and quality of the V/8 Truck Muscle Kit that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 4 out of 5 stars

Overall Fine but Custom Printing was Glitchy

I'm not sure how to be fair about this. The site is generally fine and I would have liked to give this review 5 stars, but the custom heat shrink printing was extremely glitchy. It took me an hour to be comfortable with my graphics uploads.

Problems I had were twofold:

1. The resizing handles weren't active.
2. When I tried to upload new art work, no preview showed up. A blank object showed up in the left-side repository. If I clicked on it, the preview area remained blank.

I tried numerous things including clearing cookies and cache several times, as well as using both Chrome and Firefox browsers.

I finally decided to use the art work on file from a previous job, and after a one or two minute wait, the resizing handles appeared and I completed my order (fingers crossed).

Quite a few websites have been hit with attacks lately, and I don't want to be too harsh about these issues.

If it wasn't late at night when I was trying to complete this order, I would have gotten on the phone with the company.

26 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we always strive to give our customers the best experience possible. We are always making improvements to our website and we are sorry to hear that you found our process to be difficult to navigate. If you are willing we would like to know more about your experience so we can continue to improve our services. Please reach out when you are able to. We are certain that you will be so pleased with the Heatshrink that you receive, that it will make up for your unsatisfying experience. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

Great choice of products

Great choice of products

19 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Victor, thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We stock a wide range of products for all kinds of projects and we are happy to hear that you were able to find what you needed when you worked with us. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Dura-Wrap Sleeving that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 1 out of 5 stars

Shipping times are insane for the price…

Shipping times are insane for the price paid. UPS is 2days from NJ. I know they can’t be much more than the $9 I paid for USPS to ship it to me in 6 days

26 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are not pleased with the shipping times. Here at Wirecare.com we work with external shipping providers and issues with shipping such as rates and shipping times are beyond our control. Our customer service team is always here to help, and we’re often able to recommend alternative shipping methods or options when customers reach out before or during their order. If we’d had the chance, we may have been able to find something that better suited your needs. We apologize once again for this problem and we hope that you will be satisfied with the quality and performance of your order once it arrives to you.

Rated 4 out of 5 stars

Fast and precise

Fast and precise delivery. But parcel box size was too big, 80% filled with filler paper.

26 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you got your order in a timely fashion. We know how dicey international shipping can be so we take pains to make sure that orders arrive to our customers intact and undamaged, hence the packing paper. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the LowProfile UV Ties that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

Glossy Heat Shrink

Expeditious delivery! Item as advertised.

18 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We are happy to hear that you had a great experience when you worked with us. We are especially pleased to hear that you received your order in a timely fashion. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the Heatshrink tubing that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

Rated 5 out of 5 stars

14 gauge 2-to-1 heat shrink wire splitter

The product that I needed was fairly specialized and unavailable from all the big box stores and the specialty commercial electrical supply houses. WireCare carried exactly what I needed and shipped it to my door. Thumbs up and 5 stars.

18 February 2026
WireCare.com logo

Reply from WireCare.com

Paul, thank you for your feedback. Here at Wirecare.com we do our best to provide the best experience for our customers. We stock a wide range of products for all kinds of projects and we are happy to hear that you were able to find something that worked for you. We are certain that you will be pleased with the performance and quality of the 3 Way Sealed Butt Connector that you purchased. We hope that when it comes time for your next project you will choose to work with us again. Please reach out if you have any questions or concerns. We look forward to working with you again soon. Thanks again!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look