Doktorbil Reviews 59

TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter for sent - dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår I dansk ret (aftaleloven § 36) kan et aftalevil... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Din Bil Doktor Fagligt dygtige, Rigtig god kunde service. Jeg har nu været kunde hos mange mekaniker. Men denne service jeg har oplevet her er ud over alt hvad jeg har oplevet andre stæder. Sto... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Din Bildoktor i Nykøbing F., fik min bil ind da den kørte i stykker. Efter de havde set på den, mente de at det var turbo'en der var noget galt med. Vi aftalte at de skulle undersøge den yderlig... See more

Rated 5 out of 5 stars

Doktorbil Fagligt dygtige, Rigtig god kunde service. Jeg har nu været kunde hos mange mekaniker. Men denne service jeg har oplevet her er ud over alt hvad jeg har oplevet andre stæder. Stor tak ti... See more

Company replied

Company details

  1. Vehicle repair shop

Written by the company

Din Bildoktor er et autoværksted i Horbelev. Vi reparerer alle biler uanset mærke og alder.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

59 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter…

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter for sent - dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår
I dansk ret (aftaleloven § 36) kan et aftalevilkår tilsidesættes, hvis det anses for urimeligt. At opkræve 1.000 kr. for 1 times forsinkelse, når dagslejen er 300 kr., er ude af proportioner og dermedurimeligt.
En dagsleje er ok i givet fald, ikke 1000,-
Depositum må kun bruges til at dække reelt skyldige krav. 1.000 kr. er urimeligt, de kan da ikke bare trække det, der er forbrugerbeskyttelse jf. forbrugeraftaleloven og markedsføringsloven.
Så denne her kommer videre til Forbrugerombudsmanden/ Forbrugerklagenævnet.

Så er der noget galt med jeres "korttids" hukommelse.

Depositum er modtaget for hele beløæbet, tak for i fik rettet denne misforståpelse

26 September 2025
Unprompted review
Doktorbil logo

Reply from Doktorbil

Hej Henk

Jeg har d.d. talt med kunden som rent faktisk har lejet bilen. Det er altså ikke dig, der er vores kunde, men alligevel dig der har valgt at gå på Trustpilot, og det mindre end 24 timer efter, at bilen blev afleveret.

Det har hele tiden været helt klart, at depositummet først ville blive tilbagebetalt mandag, når vi var tilbage på værkstedet. Vi har altid lukket om fredagen, og det blev kunden også informeret om. Derfor er det ganske enkelt forkert, når du antyder, at vi har tilbageholdt penge “fordi vi kan”.

Du skriver: “Vi kom til at aflevere bilen 60 minutter for sent – dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår.”
Dette er en grov fejlfremstilling. For det første er der aldrig blevet opkrævet et gebyr på 1.000 kr. for en times forsinkelse. Vi var slet ikke til stede på afleveringstidspunktet, da vi holder lukket fredag. At fremstille det, som om vi kræver penge for noget, vi hverken har meddelt eller gjort, er direkte urigtigt og efter min opfattelse injurierende.

Du skriver også: “Depositum må kun bruges til at dække reelt skyldige krav. 1.000 kr. er urimeligt, de kan da ikke bare trække det.”
Til din orientering er depositummet 1.500 kr., ikke 1.000 kr., som du påstår. Beløbet tilbageholdes aldrig vilkårligt, men udelukkende til sikkerhed for reelle krav. At du insinuerer, at vi “bare trækker” penge, er både forkert og dybt krænkende for vores virksomhed.

Endelig bemærker jeg, at du henviser til aftaleloven og forbrugerbeskyttelsesregler. Disse henvisninger er fuldstændig uden relevans her, da ingen af de forhold, du antyder, er foregået i virkeligheden.
Jeg finder det yderst kritisabelt, at du, uden at være kunde, uden at kende sagens faktiske forløb og velvidende hvor meget troværdighed betyder, da du selv driver en virksomhed, vælger at skrive en anmeldelse fyldt med fejlagtige oplysninger og grove påstande. Du har med denne anmeldelse trådt langt over en grænse.

Det har hele tiden været aftalt med kunden, da vedkommende lejede bilen d. 23/9, at depositummet ville blive tilbagebetalt den førstkommende hverdag, når vi igen var på værkstedet.
Pengene er i dag overført via MobilePay, til kunden præcis som aftalt fra starten.
Du er nødt til at stoppe med at komme med grundløse beskyldninger. Der er intet belæg for det, du har skrevet, hverken i din anmeldelse eller i din seneste besked.

Rated 5 out of 5 stars

Er meget tilfreds med Din Bil Doktor i Horbelev…

Er meget tilfreds med Din Bil Doktor i Horbelev. Har brugt dem igennem en årrække og føler mig altid tryg og sikker som fast kunde hos dem. Er glad for ordningen med en lånebil og ved at jeg altid kan få løst mine problemer hvis der bliver noget med bilen. Syntes også deres hjemmesiden fungerer fint ved at jeg nogle gange har bestilt det hele elektronisk.

19 October 2022
Rated 5 out of 5 stars

Fantastisk services

Hurtige smilende og imødekommende personaler.
Som kvinde er det ikke alt man forstår i bilverdenen. Men her bliver man guidet grundigt hele vejen igennem.

16 September 2022
Rated 1 out of 5 stars

Dårligt udført "arbejde".

Din Bildoktor i Nykøbing F., fik min bil ind da den kørte i stykker. Efter de havde set på den, mente de at det var turbo'en der var noget galt med. Vi aftalte at de skulle undersøge den yderligere, for at finde fejlen. Efter at have haft bilen i ca. 3 uger, fik jeg at vide det var turbo'en som var i stykker. En reparation til ca. kr. 10.000,00. Jeg vil ikke bruge så mange penge på en reparation, så siger den ikke skal laves.

Sælger efterfølgende min bil MEGET billigt, da der efter jeg har fået at vide, skal en ny turbo på.

Det viser sig så efterfølgende, at det er en låseskive/møtrik til westgaten som er med til at lave tryk i turbo'en, der er i stykker. Den koster kr. 30,00 !!!!!! En fejl som burde havde været opdaget, eftersom de har haft bilen i 3 uger !!

Jeg vil ikke anbefale dette værksted til andre !!

12 August 2022
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look