FALKE Reviews 

635
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

The product I ordered - a merino wool pullover - is excellent, a perfect fit and great quality. I intend to order another in a different colour. I also had to contact Falke customer service becaus... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Purchased falke stockings for years even though they are very expensive. Now noticed the tops of sun Shelina has changed I have now been getting an allergic reaction to them the silicone that hold the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Love the company, they do amazing cloth and underwear! My favorites are armless coat with Lavalan padding from outlet section, cotton bra, training sport t-shirt annd low support bra and cotton socks... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Falke used to he a premium good quality brand, such a shame that some of the products have lost focus:) Bought bra/pants set - support on bra dismal, pants got a hole on lace panel after first wash,... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Shop
  2. also in
  3. Children's clothes shop
  4. Ladies' clothes shop
  5. Men's clothes shop
  6. Shoe shop
  7. Underwear shop

Written by the company

Entdecken Sie im FALKE-Online-Shop Qualitätsstrumpfhosen, Socken & Mode für die Familie. Jetzt die FALKE-Markenwelt entdecken & das Besondere genießen.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

635 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 68% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(635)

309 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great socks

Have shopped several times here so far. All of my experiences have been very positive so far. Product-wise, and delivery-wise.

30 June 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Mirko,

Thank you very much for your positive review.

We are delighted to hear that you have already shopped with us several times and that your experiences with our FALKE products and delivery have been consistently positive.

Thank you for your trust in FALKE.


Kind regards,
your FALKE Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Order in France went to wrong delivery…

Order in France went to wrong delivery point. Thus I never received my order. Still trying to get a reimbursement months later. Customer service unresponsive to their legal responsibilities to customers under French law.

1 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Frenchie,

we are very sorry to read that you have not yet received a satisfactory solution regarding your order and reimbursement.

Unfortunately, as your review was not submitted under your full name, we are not able to clearly assign it to an existing case and therefore cannot proactively contact you or comment on the reason for the delay.

Please reply to your existing customer service case and ask for it to be forwarded to the responsible FALKE Trustpilot contact person. We will then review the matter again immediately and get back to you as soon as possible.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

DISSAPPOINTED

I have purchased a women’s body from Falke and a big hole under my arm appeared even if top not worn much. The seam is glued rather than sawn which might have caused it to happen, but did not expect this soon as I hand washed it or if it went in the washing machine I did a gentle cycle and put it in a washing bag .

9 June 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Roxana Rados,

thank you for your feedback. We are very sorry to hear that a hole appeared in your FALKE body after only limited wear. We fully understand your disappointment, especially as you handled the item with care.

This is not the quality experience we want you to have with our products. We would therefore like to take a closer look at your case and check what happened here.

Please contact us at online@falke.com and refer to your Trustpilot review. If possible, please also include your order details and a photo of the damaged area, so we can review the issue individually and find a suitable solution for you.

Best regards,
Your FALKE Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

That's quality!

Quick holes in 2 socks. Send a picture to customer service. Quick diagnosis: production error. New socks and apologies in 2 days. That's what I call taking your quality ambitions seriously, great!

5 June 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear jm,

thank you very much for your great feedback.

We are sorry that there was an issue with your socks, but we are very pleased to hear that our customer service team was able to help you quickly and uncomplicatedly. Quality is very important to us, and if something does not meet our standards, we want to find a fair solution as quickly as possible.

We hope you enjoy your replacement socks and thank you again for sharing your experience.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

S115466290

Read the entire review to avoid surprises.

Order S115466290
Purchase made on May 9th, and has been in the Neuenstein warehouse since May 12th according to the GLS website. I have already complained more than once about what happened. The last online response from the team was on May 26th:

"In the event of a possible lost parcel, a formal investigation by our courier is necessary.

Please bear in mind that it may take some time before we receive a final response."

In short, I don't know how long it might take; there is no service level/deadline. In conclusion, we don't know when it will be resolved.

After receiving a response to my review/complaint (FALKE Customer Service Team 05/26), I haven't received any further information. Congratulations on the poor service provided.

Closure of the process on June 26th, a month and a half later, obviously with the refund of the amount paid/order on May 9th.
In conclusion, if this happens to any customer who paid and just wanted their order delivered, be prepared to have to accept the lack of professionalism of those involved.

(excerpt from the email June 26th 08.01)

´´Thank you very much for your patience.
The investigation has now been completed.
You will be refunded the value of your order within the next few days via your previously selected payment method.
It is very rare for goods to go missing from our premises.
We trust that such an incident will not occur again with your next order and look forward to welcoming you back to FALKE soon.
Greetings
......
Your FALKE Online Team

9 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear MC,

thank you for your feedback.

We are very sorry that your order has not yet been delivered and that this has caused understandable frustration.

You contacted us for the first time on 22 May. Due to the public holiday in Germany on 25 May 2026, our reply unfortunately only reached you today, 26 May. We understand that this waiting time is frustrating, especially when the parcel status has not changed.

We immediately opened a parcel investigation with GLS and have also informed GLS again that this case is urgent. Unfortunately, such investigations can take some time, as we are dependent on the feedback from the carrier. In most cases, this is resolved sooner, but the process can take up to 14 days.

Due to the order value, we are unfortunately not able to issue a refund in advance while the investigation is still ongoing, as the parcel may still be delivered as part of the clarification process.

However, please be assured that we will find a clear solution for you. Depending on the result of the investigation, you will either still receive your parcel, or we will issue an immediate refund if GLS confirms that the parcel cannot be found or is returned to us.

We will continue to monitor the case closely and keep you updated as soon as we receive further information from GLS.

Kind regards
Your FALKE Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

About Falke t shirts

I have purchased from Falke several times, and the quality of their products is incredible. Every euro spent on this brand’s clothing is worth it, and I will definitely buy from them many more times in the future.

In addition, the customer service is fast and effective, always answering my questions and offering solutions.

Thank you very much to Falke for everything.

25 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Felix del Toro Zarza,

thank you very much for your wonderful feedback.

We are very pleased to hear that you are happy with both the quality of our products and our customer service. It means a lot to us that you have chosen FALKE several times already and that you feel your purchases have been worthwhile.

We truly appreciate your trust in our brand and look forward to welcoming you again in the future.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would, honestly don't waste your money on these, naively I spent €16 on them and I might as well have burnt the €16, I took them out of the packaging popped them on before I even got them whole way up my leg the whole backside laddered and split. So they literally went straight into the bin, Tights from penneys are much better quality and less than half the price. A €16 lesson learned!!!

25 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Emily Margaret Reid,

thank you for your honest feedback.

We are very sorry to read that the tights were damaged immediately when you first put them on. This should of course not happen, especially not before the item has even been properly worn.

We understand your frustration, and we would like to take a closer look at this. Please contact our customer service team again and refer to your Trustpilot review. If possible, please also include your order details and a photo of the damaged tights, even if the item has already been disposed of.

We will gladly review the case and find a suitable solution for you.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Possibly the shittiest online shopping…

Possibly the shittiest online shopping experience ever. Wait actually no, there were 2 worse ones. But this one rounds up the top 3. Horrible customer support too.
Ordered 3 items to be shipped to DHL parcel shop I chose from Falke's web site. DHL then didn't deliver cause the address of the parcel shop I chose from a drop down menu on Falke's site is wrong. How the hell is that possible.
Falke is like, oh well, you made a mistake with the address, be more careful next time. How could I make the mistake when it's your web site that offered me the parcel shop and I never typed in the address personally??
And the whole order process was horrible because Falke kept asking for 6 digit post code when in Germany there are only 5 digits in a post code...

19 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Vedrana,

thank you for your feedback.

We are very sorry that your order experience was so frustrating and that our previous response did not properly address the issue. This is not the level of service we want to provide.

From what you describe, the parcel shop address was selected via our checkout and not entered manually by you. We absolutely understand your frustration if this then led to DHL not being able to deliver the parcel. We will review this internally, especially the parcel shop selection and the postcode issue you mentioned during checkout.

Please contact our customer service team again and refer to your Trustpilot review, so we can check your case in detail and find a proper solution for you.

We sincerely apologise for the inconvenience and for the impression our support has left so far.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. My order went missing, then eventually turned up in a battered state, clearly having been opened and resealed. The white running socks I'd ordered were filthy, as though they'd been dropped in a muddy puddle and then repackaged. Customer service team suggested I wash the socks and when I returned them now claim they will only refund if the delivery company admit they caused the damage. Thus denying my rights under consumer law - my contract is with FALKE, not the delivery company they chose to use (never heard of DLS before).

Lesson learned, I will never purchase from this website again

18 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Customer,

thank you for your feedback.

We are very sorry to read about your experience. Receiving a parcel in this condition and finding the socks dirty is absolutely not acceptable and clearly not the standard we expect.

We fully understand your frustration and have already contacted you again directly so that we can review your case once more and find a proper solution.

Please be assured that we take this matter seriously and will check the process carefully.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Who says you get what you pay for?

Intrigued by constantly seeing them in high-end stores, and on designer websites, I bought 6 pairs of Falke Airport Socks from SocksFox in a bid to upgrade my hosiery.

Quite the worst purchase I've made in over 2 years of a major wardrobe overhaul. From first wearing, they pilled appallingly on the outside. On the inside, loose threads proliferated around the seams.

When I attempted to remedy this with a fabric shaver and scissors, a hole appeared immediately on one pair, and the seams gave way in a couple of places on another. Other pairs spontaneously sprouted holes with no help from me after a few washes.

Only two pairs have lasted more than 8 months, and some even fewer wearings!

I have humbler brands of sock I've owned for YEARS, with the fabric intact, that cost a quarter the price of these.

A salutary lesson that you most definitely do NOT always get what you pay for.

UPDATE 13/9/26: Another pair just gave out. After maybe the 10th or 11th wearing of a pair in autumnal brown, both developed holes in the toes. Just one pair remains from my original half-dozen... Meanwhile, socks from Pantherella, M&S, Muji, Uniqlo and even Aldi have soldiered on through hard summer use, and/or for years. Only some pairs from H&M in bamboo - an easily abraded material quite unsuitable for socks - have performed worse. But then again, they cost around 15% the price of those from Falke. Never again!

REPLY TO COMPANY'S RESPONSE: I would happily comply with your request for more detailed info on my purchase IF I believed there were just an issue with this one batch sold via SocksFox.

But looking through the reviews on this site, it is immediately apparent that there there are issues going back years with poor fabric quality and/or construction across a wide of range of your under- and other garments. Reviewers complain of holes in trousers, tights, bras, and socks made of wool, cotton, and lace, often appearing after one or more wears or washes, and always within a short space of time and after relatively light use.

I was a first- (and now only-!) time customer, but it is concerning to read that several longer-term, formerly loyal customers of yours report steep deterioriation in the quality of both fabric and construction over the period of their purchases.

It seems you have many more issues to investigate and remedy than one bad batch of socks.

17 October 2025
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Michael,

Thank you for taking the time to share your experience.

We are very sorry to read that the Airport socks did not meet your expectations, especially as this is clearly not the quality experience we want customers to associate with FALKE.

Pilling, loose threads and holes after only a few wears or washes are not what we would expect from this product. As the socks were purchased through SocksFox, we unfortunately cannot directly access the order details from our side. However, we would still like to take a closer look at this case.

Please contact our customer service team at online@falke.com and refer to your Trustpilot review. If possible, please include photos of the affected socks and any available purchase details, so we can review the matter properly.

We apologise for the disappointment and inconvenience caused.

Best regards
Your FALKE Customerservice

Rated 1 out of 5 stars

Ordering from FALKE has been an…

They have responded and they have refunded me ....the wrong amount! No amount of explanation to them of what happened seems to be understood. I kept a total of one item. I have returned a total of 3 items. They have refunded me only for 2 items. They refunded to account for the difference was wrong - you applied the difference refund on the discount. You owe me £55.40 less the amount you refunded me in error today.

LATEST! They have now admitted that an item is missing - first time that they have told me this. I can assure them that if it's missing it's their fault as I RETURNED 3, PAID FOR 4, REFUNDED 2! WHY DID THEY NOT TELL ME THAT THE ITEM WAS MISSING BEFORE? AND WHY ARE THEY PENALISING ME FOR IT WHEN I HAVE RETURNED IT AS I HAVE STATED? I HAVE NO DESIRE TO OWN ANYMORE THAN ONE!

14/05/2026 - no update from Falke and no refund still.

Ordering from FALKE has been an absolute nightmare.

I signed up for the 10% discount and waited for the code to arrive, but it never came through in time. As I wanted the items, I placed the order anyway at full price. The discount code was then emailed to me some time later after I had already ordered, but by that point it was too late to cancel.

To use the code, I ended up placing a second order, which obviously resulted in duplicate items arriving. I kept one item, returned the duplicate from that order, and then returned two items from the original order.

After waiting weeks for refunds, I’ve now discovered that only part of the discounted order has been refunded, despite me going to considerable effort to ensure that the full-price order — the one I returned in full — was the order refunded in full.

I’ve spoken to customer services, who were as helpful as they could be, and I’ve been told I’ll receive an email response. However, I’m getting tired of repeatedly chasing this company. The ordering and returns system simply does not seem fit for purpose.

At this stage, I’m hoping this review prompts a quicker resolution than I’ve received so far.

1 May 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Nickee,

thank you for taking the time to share your experience.

We are very sorry that your order and return process has been so frustrating. This is clearly not the experience we want you to have with FALKE.

We understand how inconvenient it must have been that the discount code arrived too late and that the following orders and returns then became unnecessarily complicated. We also regret that the refund does not yet appear to have been processed as expected.

Our customer service team is already reviewing your case in detail and will get back to you by email as soon as possible with a clear update. We will make sure that the returned items and the corresponding refunds are checked carefully, so that this can be resolved properly.

Thank you for your patience so far. We sincerely apologise for the additional effort this has caused.

Best regards
Your FALKE Customer Service

Rated 3 out of 5 stars

Falke used to be a premium good quality…

Falke used to he a premium good quality brand, such a shame that some of the products have lost focus:)
Bought bra/pants set - support on bra dismal, pants got a hole on lace panel after first wash, very disappointing. Been a long time customer and quality has just dropped so badly from previous purchases.

9 April 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Bernadette,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are very sorry to hear that you are disappointed with the quality of your recent FALKE purchase. We place the highest demands on our products and sincerely regret that issues have occurred with your FALKE item, especially as you have been a long-standing customer.

So that we can review your complaint properly and find a suitable solution for you, we kindly ask you to contact our FALKE Customer Service Team directly at online@falke.com.
Please include your order number, photos of the defective item, and a short note mentioning your Trustpilot review, so that we can assign your case correctly and look into it as quickly as possible.

We would like to apologise for the inconvenience caused and assure you that we take feedback like yours very seriously.


Kind regards,
Your FALKE Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER.

DO NOT ORDER.
ORDER NEVER COMES
UNBELIEVABLE. JOKERS

JUST RECEIVED A REPLY TO THIS POST. PRETENDING A SPEEDY RESOLUTION. ITS BEEN 6 WEEKS. 4 WEEKS WITH THEIR JOKE OF CUSTOMER SERVICE

DO NOT ORDER

12 February 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Kerry,

Thank you for updating your feedback.

We are very sorry to read that your issue is still unresolved and we fully understand your frustration.

Please note that in cases involving parcel investigations, we are required to follow certain procedures and guidelines set by the shipping provider. That said, we have already offered to review your case again and do our best to resolve the matter for you as quickly and satisfactorily as possible.

Our offer still stands. Please reply again to your existing complaint and include a reference to your Trustpilot review. Unfortunately, we are unable to match your review here directly to a specific customer service ticket.

As soon as we can clearly assign your case, we will be happy to look into it again and support you further.

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality and consistency

I bought a mix of styles last year and have lived with them for a bit to see what they are like: they are really just poor.

Their "Airport" socks were the most consistent in quality and size, but just don't feel like a premium product in any way - the material is very thin, not soft, and looks no better than a cheap M&S sock. Absolutely not worth the money.

Then their "Lhasa Rib" merino and cashmere sock is a thicker material, which feels soft. But there is just no sizing consistency - one pair were an OK fit (but still huge compared to the same size in the "Airport" sock) whilst the other pair absolutely were enormous. Both pairs tend to constantly fall down (partly due to the size but I suspect also because the material has such little elastic qualities in it) so look a mess.

Suck a huge disappointment for what is marketed as a premium brand, and absolutely not worth it.

27 February 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Jonathan Taylor,

Thank you for your detailed feedback.

We are very sorry to hear that the products did not meet your expectations, especially regarding material feel, fit, and sizing consistency. We understand your disappointment, particularly when purchasing from a premium brand.

Your comments on both the Airport and Lhasa Rib styles are very valuable to us. Differences in fit, feel, and wear performance between styles can occur due to their specific material compositions and constructions, but of course the sizing within the same stated size should still be reliable and the product should meet the quality expectations associated with our brand.

We take this feedback seriously and will pass it on internally to the relevant teams for review. If you would like, please contact our customer service team at online@falke.com with your order details and a reference to your Trustpilot review. We would appreciate the opportunity to look into your case more closely and find a satisfactory solution with you.

Best regards
FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

They do not give refunds and do not respond to emails for weeks and then give you a runaround

If you buy from this company but need to return the product you will not get a refund. The company does not confirm that they’ve received the product, makes tracking the package you sent back really difficult. Then it gives you the runaround for weeks of emailing, with you persistently asking for your refund. When you email you will get a strange formula message that says they will get back to you within two weeks (?!). You finally get an email, with a PDF “credit note” attached saying that the refund will appear in your account in "a few days." 14 days later there is still no sign of the refund in your account. I have been dealing with this situation for one month and two weeks. I gave this company $118.00 for socks, returned the socks, and evidently they are keeping the socks and the money.

5 January 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Maurya Wickstrom,

Thank you for your detailed feedback.

We are very sorry for the frustration and uncertainty this situation has caused. We fully understand how upsetting it is when a refund is delayed and communication takes too long.

We would like to share an update: your case is currently with our accounting department to review why the credit note/refund was not processed correctly. We also want to clearly state that we are not withholding any funds.

We sincerely apologize for the delay and for the inconvenience caused by the long response times. We will come back to you with an update on Monday, 23.02.2026.

Best regards
FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from the online store

Do not buy from the online store. Products listed are unavailable, card charged nevertheless, refund refused when requested. Dismal customer service. Repeat, do not buy from this store.

13 February 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Customer,

thank you for your feedback. We take such comments very seriously.

We would like to clarify that we do not charge customers for items that are not available. If a product is unexpectedly out of stock due to a system overlap, the amount is either not captured at all or automatically refunded to the original payment method. We certainly do not refuse legitimate refunds.

If you experienced a charge without receiving the goods, this may be related to a payment authorisation that has not yet been released by your bank, or a case that requires individual review. In either situation, we are fully committed to resolving it transparently and promptly.

We regret that you were left with the impression of poor service. This is not the experience we want our customers to have. Please contact us directly with your order details so we can investigate the matter immediately and provide a clear resolution.

Kind regards,
FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

worse quality socks

worse quality socks, warn out in a month

10 February 2025
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Maria Kazantzi,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that the socks wore out after such a short time. This is not the durability we expect from our products.

Please contact our customer service team with your order details and, if possible, a photo of the affected pair. We will review the case carefully and offer you an appropriate solution.

We take comments regarding quality very seriously and appreciate the opportunity to look into this for you.

Best regards
FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Zero Customer Service

Zero Customer Service
Ordered in October 25 - still waiting Feb 26 - they took the £120 - impossible to contact - nobody responds.

Ref - CAS-205969-L2H1V9

2 February 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Dear Customer,

thank you for taking the time to share your experience. We fully understand how frustrating this situation must have been for you – especially after such a long waiting time.

Unfortunately, your order ended up in a parcel investigation with the carrier. As soon as it became clear that the shipment could not be delivered successfully, we initiated a refund. The full amount of £120 was refunded on 05 February 2026 to the original payment method used at the time of purchase.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and for the impression that you were unable to reach us. This is certainly not the level of service we aim to provide.

If you have any further questions or if the refund is not yet visible on your statement, please feel free to contact us directly referencing CAS-205969-L2H1V9 and we will review it immediately.

Kind regards,

FALKE Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Bought 3 pairs of lacy socks hopeing to…

Bought 3 pairs of lacy socks hopeing to wear them several times. Unfortunalely they are a really poor quality and fell apart during second attempt to wear them. Not worth the money at all.

29 January 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that the lace socks did not meet your expectations and that they showed damage after such a short time. This is not the quality standard we aim to deliver.

Please contact our customer service team with your order details and, if possible, one or two photos of the affected items. We will review the case carefully and offer you an appropriate solution.

We appreciate your honest feedback and would welcome the opportunity to resolve this matter for you.

Best regards
FALKE Customer Service

Rated 2 out of 5 stars

Dreadful customer service. Basically non-existent.

Dreadful - more or less non-existent - customer service.

My order took almost a month to arrive, which would have been manageable if they had let me know progress. There was absolutely no communication from them. When you email them, you only get an automatic email saying they will get back to you within TEN days (!). Then, when that time is up, you get another automatic email, again, putting off an actual reply:

"Due to a currently very high volume of inquiries, processing your request may take longer than usual.
Your request with the reference number CAS-211088-P8N3L3 is still being processed and will be answered as soon as possible.
We apologize for the delay and thank you for your patience.
For urgent matters, you can still reach us by phone at:"

Well, I am not going to phone internationally and, judging by their general lack of care for customers, hang on the phone for ages while paying international charges. If, within two or three weeks, they still can't reply to an email asking about an order, then they obviously have no concern for customers.

My order did finally show up. But I won't order again with this sort of disastrous "service". Just too much hassle when there are far better options.

I have no idea how this company can continue in business if they can't look after their customers.

16 January 2026
Unprompted review
FALKE logo

Reply from FALKE

Thank you for your detailed feedback.

We sincerely apologize for the long delivery time and, even more importantly, for the lack of communication you experienced. We fully understand how frustrating this must have been.

Over the past weeks, we have unfortunately faced a significant increase in response times due to an exceptionally high volume of inquiries. This led to delays that clearly exceeded our usual standards. We are currently working continuously on structural improvements to ensure that extended waiting times, especially during peak seasons, can be avoided in the future.

We have reviewed your case number CAS-211088-P8N3L3 and can confirm that the goods have been successfully delivered. Nevertheless, we regret that the overall experience left you dissatisfied.

We genuinely hope that we will have the opportunity to turn this negative experience into a positive one in the future and would be pleased to welcome you again at FALKE.

Best regards
FALKE Customer Service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look