Fascinating Nights Reviews 77

TrustScore 2.5 out of 5

2.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

poor, waited for over one month for the items to arrive didn’t realise they were coming from China! Poor quality and fit I wouldn’t waste your time and money.

Rated 5 out of 5 stars

I have ordered several pieces from Fascinating Nights. This is excellent quality, unique, sexy, yet somehow comfortable lingerie. My bf put this in the washer/dryer and while I wouldn’t recommend doin... See more

Rated 2 out of 5 stars

Placed an order for a few lingerie items from this vendor. Items felt low quality immediately. We have purchased similar items from Shein and found the quality to be about the same, but for a much hig... See more

Rated 5 out of 5 stars

I never normally leave reviews, but wow! I bought the black, Ember Lace Bodysuit- the one with the satin-waist band. I put it on and admired the softness of the lace next to my skin. Importantly for... See more

Company details

  1. Lingerie shop

Written by the company

Fascinating Nights is an online-based lingerie boutique, selling high-quality designs. Dedicated to extra divine looks with the perfect fit, Fascinating Nights carries a wide range of styles to suit woman. With bodysuits and shapewear from XS-6XL, our sexy styles are changing the lingerie industry and we're taking over by storm. Questions, comments? We want to hear from you! Contact us at contact@fascinatingnights.com


Contact info

2.7

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

77 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I bought the Reyna body suit wore out…

I bought the Reyna body suit wore out once for a special night with my husband then hand washed it did not even dry it as I never do with my lingerie and it totally fell apart. I sent info to them with pictures and they said sorry but since you wore it we can't do anything for you! How rude! Wish I could upload pics on this!

23 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Temu rubbish at high end prices

This store claims to be a high end lingerie brand when in fact they're just selling TEMU type rubbish with a very high price tag. Wish I read reviews first. I did get my refund after they tried to push store credit. Absolutely do not recommend!

18 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Appalling quality

Appalling quality. Wrong size even though I followed size instructions. Unable to return. Told to cut it in half and only able to order from a select few items . Not sure if that will be terrible too. Feels like a scam as then received an email saying you don’t need to send the item and hope I’ve donated it to someone : makes no sense whatsoever . Avoid at all costs!!!!

17 October 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Long shipping time

10/19 update- after reaching back out to their customer service noting how the item still hadn't moved (according to the tracking link), they did respond and apologized for the delay. They also said they would escalate my order, and true to their word, it arrived 5 days later. The items were in great shape and was as advertised. I appreciate the company making it right in the end, but 22 days from initial ordering to receiving delivery is a bit excessive considering it was shipping in the US.
10/9 - So far, not impressed. I placed my order almost two weeks ago, never received an email stating it had shipped but realized I could find “tracking info” by clicking my original order confirmation email. The tracking info kept saying it was at a partner shipping facility and USPS was still awaiting the item. It has been “updating” almost daily with the same info, and says pending. After 10 days, I emailed their customer service email requesting an update on if the order had shipped and when I could expect the tracking to update. They responded with a generic copy paste response saying the order had shipped and included a tracking link. They didn’t not answer my inquiry as to why it keeps saying it’s pending and stuck in the same location (Jamaica, New York). I have sent a follow up email asking for clarification but at this time, I cannot in good faith recommend ordering from this website. We’ll see if my order actually arrives before the end of the month.

28 September 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I will admit to being sceptical

I will admit to being sceptical, because my fb feed was FLOODED with ads for this, but in the end, I caved. SO glad I did. EXACTLY as the picture described, with fast shipping and signed for receiipt.

My only minus would be that I wish a few more of the straps were adjustable, but that's a me thing.

24 September 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I bought a bidysuit

I bought a bidysuit, and it is besutiful. BUT.. one strap was broken. I tried to write to them to find out how to report a complaint, but I didn't get a reply. when I tried the bodysuit on for the second time, the second strap broke. I have written to them 3 times, but have not received a reply.

6 September 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This company is a scam

This company is a scam, these products are all available much cheaper on Amazon or Shein, they just up the price, I realised after I ordered and tried to cancel to which they said it was £15 cancellation fee, which I'm pretty sure is against trading standards, anyway my order was placed 31st July and still has not been recieved! I'm over £100 down and not contemplating taking action on this company. Avoid at all costs!!!

31 July 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

I'm sorry to hear about your experience, and I want to address your concerns directly.

While some competitors may offer lower prices, they often sell knock-offs or lower-quality versions of original products, which can compromise the quality and authenticity of what you receive. We pride ourselves on providing unique, high-quality items that support original brands and craftsmanship.

Regarding the cancellation fee, we aim to be transparent about our policies, and I understand that this can be frustrating. I’d like to look into your order and see how we can assist you further as we currently do not have a cancellation fee no giving your information can we find your order in our system.

Please reach out to our customer service team with your order details so we can resolve this matter quickly. Your satisfaction is important to us, and we want to make things right. Thank you for your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Damaged, Bad Quality, No Refund Processed

I triple checked the measurements of their items on the website, but when they arrive none of them fit. Multiple arrives with small rips and the hygiene sticker label missing or only partly attached. When I asked if I could receive a refund, they instructed me to send the items back. I did so, at my own cost, and waited. I sent multiple emails asking when I would receive my refund, was told it had already been processed and the issue must be on my end, as well as never receiving proof that they had processed my refund, and now I'm out nearly 300AUD.
I spent the extra money as I believed I would be receiving quality items but it was cheaply made, and I have seen nearly identical items on other websites I have identified as dropshippers.

1 September 2023
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your feedback. I’d like to address your concerns directly.

First, I’m sorry to hear that you were disappointed with your order. We aim to provide accurate measurements, but I understand that sizing issues can be frustrating.

However, regarding your claims about the return process, we do not require customers in Australia to send items back, as stated in our return policy. This raises some concerns about the validity of your review.

As for the refund, we typically provide confirmation once a refund is processed. Unfortunately, without your order information, we’re unable to verify your claims or assist you further.

We take quality seriously, and while we appreciate your support for original products, it’s disheartening to hear that you believe our items are cheaply made. We invest significant effort in combating lower-quality copies of our designs.

If you’d like to discuss this further, please reach out with your order details so we can assist you. Thank you again for your feedback.

Rated 2 out of 5 stars

Customer service nil

I brought two items . They were amazing quality however the straps on one of them had been sewn in with a twist so didn’t lay flat . I have contacted the company on many occasions and via many routes. No customer service email etc is visible to customers . No one has got back to me. It’s a shame that to actually have a lovely product but then have bloody awful service wrecks their ability to hold customers

10 July 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your review. I’m glad to hear you were pleased with the quality of the items. However, I’m sorry to learn about the issue with the straps.

We’ve been trying to assist you, but we need your order number to look into this matter directly. Unfortunately, we have not received that information from you, which makes it difficult to verify and address your concerns.

Regarding customer service, our email is clearly listed in the footer of our website, and we have a dedicated contact page along with visible contact options on our social media. If you’ve had trouble reaching us, I apologize for the confusion.

We value your feedback and want to ensure you’re satisfied with your purchase. If you could provide your order details, we’d be more than happy to assist you further. Thank you for your understanding.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality love it

I have ordered several pieces from Fascinating Nights. This is excellent quality, unique, sexy, yet somehow comfortable lingerie. My bf put this in the washer/dryer and while I wouldn’t recommend doing that, I was so impressed that it is still in tact! So I came here to write this review.

1 July 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Perfect Fit for Every Occasion

I've purchased several lingerie sets from Fascinating Nights, and each one fits like a dream. Whether it's for everyday wear or a special night out, their pieces never disappoint. Highly recommend!

21 June 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Took a while to get here but when…

Took a while to get here but when arrived the fit is very poor. On their site it states in the reviews that sizes are good but they are so bad if your big chested.

26 June 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your feedback. I’m glad your order arrived, but I’m sorry to hear that the fit didn’t meet your expectations, especially for larger chests.

We appreciate your insight, as it helps us understand our customers' needs better. Sizing can vary significantly, and we’re continually working to improve our fit guides based on customer experiences.

If you’d like, please reach out to our customer service team with any specific sizing concerns, and we’d be happy to help you find a better fit. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Ordered on the 9th, still no arrival

Ordered on the 9th, it's now the 22nd and still no arrival. Terrible service.

22 June 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that you’re experiencing delays with your order, and I understand how frustrating this can be.

We’ve attempted to reach out via Trustpilot for your order information so we can check the status and tracking details, but it seems you’ve chosen not to share that information. Without it, we’re unable to verify your claims or provide specific assistance.

If you do decide to share your order details, we’d be more than happy to help resolve any issues. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

It's just another Drop Shipping website

They just re-sell stuff from Shein for triple the price. Just reverse search the images, as they didn't even bother to take new pictures.

19 June 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your feedback. I understand your concerns about pricing and sourcing.

We strive to offer unique, high-quality products that support original designs, and we invest significant effort in combating lower-quality copies. While some brands may replicate our items, we focus on providing quality and authenticity that we believe justifies our pricing.

We appreciate your input and hope you’ll give us another chance to demonstrate the value we offer. Your support for original products means a lot to us!

Rated 5 out of 5 stars

Very happy customer!!

I was a bit dubious at first as some of the reviews were not great, UNTIL I recieved my shipment. I brought 5 pieces. All were amazing. It arrived in 8 days from the moment I clicked and paid. It was so good and I was so impressed I ordered another 3 items right away. Super happy. Good quality. All round happy customer!!

4 June 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Total sham

Total sham - never arrived.

25 May 2024
Unprompted review
Fascinating Nights logo

Reply from Fascinating Nights

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that your order hasn’t arrived, and I understand how disappointing this must be.

To assist you effectively, we need your order information to confirm the status of your shipment. Unfortunately, without that information, we can’t investigate or provide specific updates.

If you’re willing to share your order details, we’d be happy to look into this for you. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your understanding as we try to resolve this issue.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look