While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

7 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Een hele slechte koerier service

Een hele slechte service
Eerst zeggen ze maandag komt je fatbike en daarna dinsdag en nu word het weer woensdag
Geen vertrouwen in
Vandaag 9 juni zou me fatbike worden geleverd en is er nog niet
Het liefste geef ik geen ster

9 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Hele slechte transporteur

Wat een slecht bedrijf.
Bij de eerste levering van een door mij aangekocht product op verkeerd adres geleverd.
Kan natuurlijk gebeuren maar geen telefoon niks, sterker nog de track & trace gaf de route tot aan mijn adres, waar ik voor thuis ben gebleven..dus zelf gebeld waar na enkele malen bellen ik iemand aan de telefoon kreeg die dus de fout aangaf.
Tweede levering zelfde verhaal met track & trace met moment van levering bericht " niet aangetroffen " dus ook niet aangebeld waardoor ik dacht dat we elkaar waren misgelopen.
Weer gebeld ( na enkele pogingen ) en kreeg het verhaal dat ze het object niet hadden meegenomen in de veronderstelling dat het te kostbaar was met risico dat het zou beschadigen....bel dan even want dat wist je natuurlijk al eerder.
3e keer geleverd, object beschadigd en voorzien van losse zaken die er niet bij hoorde.
Wat me het meest verbaasd is een werkende track & trace dus met een symbolisch autootje die de route volgt tot aan mijn adres maar er helemaal niet is.
Excuses genoeg gehad maar dus zeker niet aan te raden.
Bel gewoon de klant als er wat is en overleg, lekker niks doen en een klant er 3x voor vrij laten nemen is toch geen manier van zakendoen???

4 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Slechte dienstverlening en komen afsprake niet na!

Ik heb een bestelling geplaatst bij een webshop. Vorige week woensdag kreeg ik bevestiging dat GE-SU de bestelling bij hen had opgehaald. Ik kreeg op donderdagochtend een track and trace dat de bestelling die donderdag bezorgd zou worden. De hele dag thuis gebleven en om 5 uur de track and trace controleren om te zien dat ze zonder fatsoenlijk bericht die dag besloten hebben om niet te komen. Contact met GE-SU en de belofte gekregen dat vrijdag geleverd zou worden. Echter vrijdag zelfde situatie. Ik wil klacht indienen en ze bereiken, maar ze reageren niet op whatsapp en nemen telefoon gewoon niet op. Deze bestelling was een verjaardagscadeau voor afgelopen weekend en door hun slechte dienstverlening is die verjaardag verpest. Dit cadeau was het belangrijkste cadeau, puur omdat ze hun werk niet doen! Vooral het totaal niet reageren of de weigeren de telefoon op te nemen is ronduit belachelijk en slecht. Als je niet met deze partij hoeft te werken, dan vooral niet doen. Ik lees op deze site inmiddels dat het geen toeval of incident is. Zo doe je geen zaken. Zelfs als er redenen zijn dat er niet geleverd kan worden, dan neem je gewoon fatsoenlijk contact op. maar dit verstoppertje spelen is ronduit onprofessioneel en zo ga je niet met klanten om!

1 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Wachten op niks.

Vandaag zou mijn nieuwe Nobü bakfiets geleverd worden.
Zo blij dat ik was, hield ik de track en trace elke ongeveer 20 minuten in de gaten zodat ik klaar stond met mijn inruil fiets en de chauffeur niet te veel vertraging op zou lopen door mij.
Toen ik om +-10.40u keek stond er nog 2 klanten voor u, levertijd tussen 11.55u en 13.30u, beetje laat voor een chauffeur die zich zo dichtbij op de kaart bevond maar ik was toch thuis dus zou hem niet missen.
Toen ik om om 10.58u keek stond er dat de chauffeur om 10.47u geweest was en er niemand thuis was.
Ik heb meteen actie ondernomen door het nummer van Ge-Su te bellen, en bij 4 pogingen werd de verbinding telkens na 10 minuten en enkele seconden verbroken.
Via Nobü contact gezocht en na 1,5 uur krijg ik eindelijk contact met de planner en krijg ik te horen dat mijn bestelling helemaal niet mee is genomen en ik voor niks zat te wachten.
Zou fijn zijn dat ik in de ochtend meteen ingelicht word dat ik niet hoef te wachten.
Mijn bestelling zou morgen voor 99,99% zeker bezorgd worden, ik ben erg benieuwd of ze zich aan hun afspraken gaan houden.

*update*
Ik zou in de avond een track en trace krijgen wanneer ik mijn fiets kon verwachten.
In de ochtend om 6.50u nog niks ontvangen dus ik bel de planner die uiteraard de telefoon niet op nam.
Ik besloot dus maar een mail te sturen in de hoop daar een antwoord op te krijgen.
Toen ik mijn mail verstuurd had kreeg ik meteen een track en trace in mijn mailbox, en redelijk snel werd mijn mail ook beantwoord.
De track en trace was niet te volgen, deze bleef regelmatig op de standplaats staan. (Niet zo'n ramp, dan kijk ik wat vaker naar buiten.)
De chauffeur reed helemaal in zijn eentje in een ik denk transporter busje zoiets als ze bij post nl rijden zonder laadklep of dergelijke.
Als ik niet mee had geholpen stond hij alleen met een lomp grote fiets van 56kg te klungelen.
Godzijdank was mijn fiets niet beschadigd.
Ook kreeg ik te horen dat mijn inruil fiets niet mee kon want de bus stond vol, de dag vooraf werd mij door de planner nog gezegd dat mijn inruil fiets direct meegenomen zou worden omdat hij dat zo zou plannen dat daar ruimte voor was.
Ik kon dus nog een 3e dag thuis blijven, mijn dagen kosten blijkbaar niks...
De dag erop werd van deze chauffeur ook verwacht dat hij alleen een lomp grote en zware bakfiets in een transporter bus zou tillen.. (merk heb ik niet precies gezien, maar het was een soortgelijke en om een beeld te geven dat dit bedrijf niet aan het personeel hun rug denkt.)
Dit bedrijf is echt respectloos naar hun klanten, en ook zeker naar hun hard werkend personeel toe.

5 May 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Stelde een vraag via whatsapp

Stelde een vraag via whatsapp, of de bestelling (fiets) tot aan de voordeur (flat, 1 hoog, lift) werd gebracht of beneden in de portiek. Kreeg alleen terug "uw postcode". Gaf aan dat ik nog niets besteld had, dat ik dit gewoon wilde weten. Ik krijg de fiets in doos namelijk niet alleen naar boven.

Maar geen antwoord meer.
Ik had al wel besteld maar ik wilde een eerlijk antwoord. Helaas krijg je dus geen antwoord van dit bedrijf en dat laat ook meteen zien hoe de klantvriendelijkheid in elkaar zit. Ook bij de bezorger. Fiets werd beneden neergezet. Ik kwam met mijn scootmobiel aan omdat ik dacht dat ik hem even moest helpen(ja, ik kan fietsen alleen heb ik ook slechte dagen), de bezorger draaide meteen om. Hem gevraagd of hij misschien wilde helpen om hem via de lift naar boven te krijgen "nee" was het korte antwoord. Nogmaals gevraagd of hij alsjeblieft wilde helpen omdat die grote doos niet alleen naar boven kreeg. "Nee, ik bezorgd tot hier" draait om en loopt weg.

Geweldige service, heel vriendelijk ook. Prima als dat je taak niet is, maar je kan iets vriendelijker reageren lijkt me.

27 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

WAARSCHUWING VOOR ONDERNEMERS

WAARSCHUWING VOOR ONDERNEMERS

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht.

Facturen met een betalingstermijn van 4 weken zijn na meer dan 3 maanden nog steeds niet betaald. Op telefoontjes, e-mails en WhatsApp-berichten wordt niet gereageerd. Wanneer er om betaling wordt gevraagd, volgt er geen oplossing maar intimiderende communicatie.

Werkzaamheden zijn volledig en correct uitgevoerd, maar betaling blijft uit. Het bedrijf lijkt onbereikbaar en de eigenaar reageert nergens op.

Andere ondernemers raad ik aan om uiterst voorzichtig te zijn en geen werkzaamheden te verrichten zonder volledige vooruitbetaling of harde garanties.

5 December 2025
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look