Juliana Reviews 

1,123
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Great product, and efficient delivery, but although I consider myself to be fairly practical and proficient at assembling from instruction booklets, I wasn’t prepared for these nightmare assembly i... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Halls Popular 106 Toughened Glass: At the risk of repeating others' comments, the assembly instructions were very poor, leading to difficulty particularly on sliding door and around opening windows. A... See more

Rated 5 out of 5 stars

This is a very well designed product. I spent a couple of weeks assembling it and am very happy with the result. The Julianna Premium greenhouse is very solid and looks great. I would advise that only... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Their 'delivery times' are complete fiction. We ordered the greenhouse on 13.06.26 with a 6 week wait and today 10.08.26 we have no greenhouse. Upon contacting the company we've been told it might b... See more

Company replied

Company details

  1. Greenhouse
  2. also in
  3. Garden centre

About Juliana

Written by the company

Juliana is a well-established Danish company specializing in premium greenhouses, manufactured at its own factory in Odense, Denmark. With more than 60 years of experience, Juliana has built a strong position in the industry through a consistent focus on quality, craftsmanship, and innovation. Every greenhouse is carefully designed, produced, and continuously refined, helping make Juliana one of Europe’s leading greenhouse manufacturers for private customers.

As a family-owned business spanning three generations, Juliana is built on strong values, proud traditions, and a long-term commitment to its customers. Juliana offers a wide range of greenhouse models to suit different needs, styles, and garden sizes, along with functional accessories designed to help customers get even more from their greenhouse. In addition to high-quality products and strong Danish design, Juliana places great importance on excellent customer service, with the ambition of creating a positive and reliable experience for every customer.

Over the years, the company has expanded its portfolio, and both Halls Greenhouses and Allux, a well-known mailbox brand, are also part of the Juliana Group.

Juliana is more than a greenhouse manufacturer — it is a company dedicated to creating spaces for growth, quality, and enjoyment for gardening enthusiasts.

We help people grow 🌱


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

1k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 87% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(1,123)

48 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Tak for fin service.

Tak for fin service til Charlotte Jensen. Hurtig ekspeditionstid.
Kan varmt anbefale at handle hos Juliana.

10 October 2023
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Grethe

Tak for din flotte anmeldelse!

Vi er glade for at du har været tilfreds med vores kundeservice og endda så meget, at du vil anbefale andre at handle hos os!

Vi håber du får en skøn dag!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 5 out of 5 stars

Super service

3 July 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Candido

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er glade for at alt er gået som det skulle.

Vi håber at du får en dejlig dag!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 5 out of 5 stars

God kundebehandling

God, hurtig og nem ekspedition

11 June 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Preben

Tak for din flotte anmeldelse!

Vi er glade for at du er blevet hjulet let og hurtigt.

Vi håber du får en dejlig dag!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 5 out of 5 stars

Super god behandling og lækker kvalitet…

Super god behandling og lækker kvalitet på drivhuset. Kan kun anbefale at handle med Juliana Drivhuse.

19 June 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Lars

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er glade for at du synes, at vi har behandlet dig godt - Det forsøger vi bestemt også på at gøre ved alle!
Kvaliteten er vi også stolte af, god dansk kvalitet går man ikke galt i byen med.

Må du få en skøn dag!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 1 out of 5 stars

Awful people!!!

Greenhouse is ok, but the people assembled the greenhouse was awful!
They forgot to put on many weather stripes on our greenhouse!!!!

Reply to the response: I have never writen anything on the recipt, the installer has only asked my husband to sign!!!
This company is a liar!!!
You guys has never thought of asking me to send any photos to you to investigate, instead you only blame on me!!
Everyone pls avoid this company, you will all regret!!!

26 May 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Dear Amy

I am very sorry for your review, as it is not the experience we are left with. It is also not the experience you described back in 2021 when we assembled your greenhouse. On the receipt for the installation of the greenhouse you wrote: "Nice and wise installation team. Very satisfied"

Me and/or my colleague from the UK team would very much like to hear from you about what you think has gone wrong since then.

You are therefore very welcome to contact us at mail@juliana.com

Best regards
Sofie Henriksen
Juliana Greenhouses A/S

Rated 5 out of 5 stars

Customer service

responsive aftersales department with a real customer service mindset.

21 May 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Dear Thomas

Thak you very much for your review!

We are always happy to help and we are gratefull for that your experience with our customerservice have been great.

Have a great day!

Best regards
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 1 out of 5 stars

I purchased the Juliana Gartner…Julian Gartner greenhouse

I purchased the Juliana Gartner greenhouse and also their installation service, paying over £6k. According to their web site, ' A greenhouse can be used as an all weather, all year round, outside room. A greenhouse allows you to control the growing environment to ensure gardening success.' Following the erection of the greenhouse on Friday 31st March I found the greenhouse was leaking like a sieve. There was water ingress at all four corners of the building and also at three separate points in the roof. I initially phoned Juliana Group on Monday 3rd April to explain the issues I had with the greenhouse. I was told Mark Butcher, their technical services manager would phone me. Needless to say I heard nothing on that Monday so I wrote to Juilana Group pointing out the various issues. I received two emails thereafter from Annie Pickwell the office manager and finally Mark Butcher. They both told me the greenhouses are not leak free and leaks can be expected at the ridge, corners, windows and doors. Butcher advised me to try and seal the building myself with silicone and Pickwell stated I should let the building settle and over time algae and debris might help seal the building. When we purchased the building no one told us about leaks in the property in fact the website states the building is an all weather, all year round outside room. In addition the web site states,' Juliana greenhouses are produced in our factory in Denmark and offer Scandinavian design at its best. A Juliana greenhouse is strong on quality ..... and are designed to shrug off Scandinavian weather conditions.' However, even whilst making these claims Juliana know their greenhouses leak and in my case leak in numerous places. I was a Chartered Surveyor for many years and I would be ashamed to put my name to such a woeful building. My advice to anyone buying a greenhouse is avoid the Juliana group unless you want to risk water ingress.

31 March 2023
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Hi Phillip

Thanks for your review.

As I have no further information on you, I have requested these from you.

I will therefore give you a short clarification that I hope makes sense.
No greenhouse will be completely air or watertight. Greenhouses are a single-layer construction, which means that it will not be possible to make this 100% tight. A greenhouse is made to grow vegetables and plants in - how else you want to use the greenhouse is completly up to you.
But if you have bought a greenhouse because you wants it to be a conservatory, then you have unfortunately bought the wrong product as that is not what a greenhouse is produced for.
I am sorry if we have described our greenhouses so that you thought the greenhouse would be both wind and waterproof. What we mean by our descriptions is that the greenhouse is made for the Scandinavian weather, so the greenhouse is able to stand strong for many years.

If you feel we can help you further, I will make sure that one of my colleagues contacts you, just let me know.

Have a nice day.

Best regards
Sofie Henriksen
Juliana Greenhouses A/S

Rated 2 out of 5 stars

Very bad customer service

The quality of the greenhouse is good - for sure, but the whole experience as a customer was really bad. To start, the website misleads you of what is needed in the greenhouse, and I had to buy the base/fundament in addition to the greenhouse - even though you cannot build it without a fundament - so why not put all together? The problems started with the packaged being badly damaged by the delivery service, and we realised about it only when our constructor was here to do the job. The customer service was agile in sending new ones of the damaged packaged, but they were wrong ones and again our constructor couldn't do his job. We had to have new packaged delivered and other delays in our projects. Communication overall got in a bad shape, and now we are laying with several damaged packages in our garage with the only suggestion of "throw them out" (even though we dont have ways to transport such big packaged to the dump). In addition, the greenhouse is completely difficult to build, and must be done by a professional for sure. Again, quality of the greenhouse is good, but the whole experience was really bad.

2 January 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Hi Victor

Thanks for your review.

We have been trying to get in touch with you on your phone for the past 6 days, but unfortunately without success.

We are sorry that you have misunderstood our product in relation to the fact that you need a base. There is always the option of making your own base or purchasing ours - Therefore, there is not an assembly solution but only an additional purchase of the base.

I am of course sorry - as my colleague also said when you contacted us - about the damaged packages on delivery. However, I understood that after you reached out to us, you also received the missing and damaged parts.

If you do not want to dispose of what has been delivered incorrectly, you are welcome to send information about this directly to me, so I can order a return of this.

We have never claimed that it is easy to assemble a greenhouse, but we always recommend a minimum of 2 people with just a little kind of technical skill, and always to follow the assembly instructions. You are also always welcome to contact us during the process if you need any kind of help.

If I can be any assistance in any other way, you are welcome to contact me direct on my email; sohh@juliana.com

Have a great day!

Best regards
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 4 out of 5 stars

Value for money on popular model tricky…

Value for money on popular model tricky assembly in places despite loosening bolts unable to square glazing true on roof adjoining rear apex , one piece of toughened glass shattered when picking up, replaced promptly by halls thanks very much glazing complete I would recommend Halls , please read instructions carefully before attempting construction.

18 January 2023
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Dear Gary

Thanks for your review!

We are happy that you succeeded in assembling your greenhouse, despite a bit of challenges.

We always recommend reading the assembly instructions thoroughly before you start assembling the greenhouse, the same during the process so you make sure that you are doing it right.

We hope that you will have many great greenhouse-moments in your greenhouse in the future.

Best regards
Sofie Henriksen
Juliana Greenhouses A/S

Rated 5 out of 5 stars

God hus at drive i

14 January 2023
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Leif

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at du er tilfreds med dit drivhus.

Vi håber du får en skøn dag!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 1 out of 5 stars

Horrible service made me wait over a month

Horrible service made me wait over a month for my greenhouse and then they cancelled it

16 December 2022
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Hi Thomas

As you know payment for the greenhouse is required on dispatch. You refused to pay for the greenhouse so we were unable to send it to you. I hope you understand and that you will edit your review to reflect the facts.

Best regards The Juliana Group greenhouse team.

Rated 1 out of 5 stars

I bought a 10x6 Burford just over £1100

I bought a 10x6 Burford just over £1100
It came in boxed and started to build. After reading instructions and having built a greenhouse years ago, I started building going okay then run out of bolts should of had 200 so I phoned up with a missing number 8 bar and more bolts where they sent 50 bolts and nuts. Putting up the roof bars takes 5 bolts per bar. Before long 50 were gone. Phoned up again and sending out another 50 nuts and bolts. But it takes 2 days for each extra lot to turn up, so greenhouse is on hold again. It's terrible just looking at a un completed greenhouse when your waiting for DHL to deliver. So with this in mind I would not recommend juliana greenhouses, And I WILL NOT EVER BUY FROM YOU AGAIN, very disappointed.
Mr Mills, Hardwicke Glos

Added details
Items, V01612, E05108
total £1,102.20
Order NUMBER 499427
Date: 01-08-2022
Customer code : P8555

I have to reply on here as can't find how to reply to your reply.

I bought the greenhouse from you. I then had a wrong support and ran out of bolts and nuts.
I was only half way building the greenhouse and I dont know how many I needed the person on the phone said 50
So that was it.
The roof bars alone were taking 5 bolts x 8 bars then the door and other bits
YOU should of supplied the correct amount of bolts and nuts. So please don't try and blame me for saying 50
How was I supposed to know.
Your answer is what I expected from juliana greenhouse's.
Its Monday 1st August and I ordered Thursday so all weekend I could of been assembling the greenhouse, but no bolts are still not here. Another day lost yet again.
Thank you very much

2nd August 2022 spare parts still not arrived...... Another day I can not finish off my Greenhouse!!!!

30 July 2022
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Dear Mr. Mills

Update:
I have spoken to my colleagues in the UK and they have sent this:

You reported items missing and incorrect on 25th July, staging 50 nuts/bolts short. You received your replacements on 26th July.
28th July you called again to say you must have actually been missing way more than 50 nuts bolts and requested more. So, you will get those by tomorrow.
If you had checked the amount before calling, you would have had them all on 26th. :)
Not sure what else we can do? Are you missing anything else we are able to help you with, then please contact ukmail@juliana.com for further help.

I am incredibly sorry for your experience, but I cannot recognize you anywhere in our system, so I have asked for more information about you so that I can investigate the matter further.

I will wait for your reply and hope we can find a solution together.

Have a really good day anyway.

Kind regards
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 5 out of 5 stars

Super service

18 July 2022
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Flemming

Tak for din anmeldelse på vores service, det er noget vi gør alt hvad vi kan for at yde på bedste vis!

Rigtig god dag til dig!

Med venlig hilsen
Sofie Henriksen
Juliana Drivhuse A/S

Rated 1 out of 5 stars

Utter rubbish

Utter rubbish. The design of the capping, to secure the glazing, is fundamentally flawed. It doesn’t work and can’t be fixed.

7 April 2022
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Dear Hywel

I'm not quite sure about your problem, have you been in touch with our staff in the UK?
If not, I would recommend you to contact them instead, as I can not see what you bough here from Denmark, I'm sorry!
I hope you will get help and answers, and not least have a great day!

Best regards
Sofie Hasle Henriksen
Market Manager, Juliana Drivhuse, Denmark

Rated 1 out of 5 stars

Good old English engineering at its…

Eden Burford Greenhouse.
Good old English engineering at its best, manufacturers drill the bottom window support holes 10mm in the wrong place. Now had to take all the top glazing out and wait for replacement bottom frames correctly drilled to arrive. The instructions are also dreadful, I am quite technically capable and it appears they provide the poor minimum of instructions. Was able to contact support without any problems, but that's not helped with me wasting two days on installation.
Update 18th November.
Replace parts arrived within 2 days. Not a happy customer, first sent a greenhouse with the side window bottom support holes drilled in the wrong place. Then today sent out the replacement parts with windows supports drilled correctly, but one side no holes drilled either end for joining the corners. Drilled the holes myself, its amazing now the holes are in the correct place how easy it goes up. I've spent days putting this greenhouse together and then having to pull it apart again.

16 November 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

UK operations of Juliana .....beyond a joke.

We have purchased a greenhouse through a subsidiary of Juliana, Eden Greenhouses in the UK. I would warn anyone against doing the same. The company does clearly not care what it is selling to its customers and certainly in the UK at least .....

We ordered the greenhouse in February, we were advised of a 15-week wait....the greenhouse turned up in August with only one, very badly spelled, email blaming everything on supplier delays.

It quickly became apparent when trying to construct the greenhouse that one box of parts was made in November 2020 and had been stamped up properly with part numbers and was generally in good condition. Another box which had been manufactured a few weeks before delivery had no part numbers, poorly sellotaped bundles were thrown in the box and on several of the pieces the powder coating has been poorly done so the white undercoat is showing through inside....my only guess is they were behind on delivering orders so decided to cut corners and it shows.

We decided a good start was to check the parts listing.
Easier said than done as the instructions are dreadful, and I mean dreadful, I am quite technically capable and it appears very much like they provide the bare minimum of instructions to scare off anyone trying to construct it themselves...Eden also seems to change part numbers fairly regularly but then don't update the main instructions (only a printed out page thrown in the box) ...it took me 2 hours of checking the "change" list and the actual list ... this is made even harder by a lack of part numbers on any of the "new" box... Surprise surprise, we were missing one of the cross braces for the greenhouse...

This starts the job of trying to get parts out of Eden...you phone a number only to hear a recorded message that the member of staff only works 3 days a week....after leaving two messages and waiting well over a week we then sent an email to their complaints address....a further week a response came saying it was being posted out..... (ie now had a greenhouse for nearly a month, we cant construct yet have paid for in full).

We have now started to try and put it together this weekend (taking an extra day to finally get it finished) only to find that the key base panels are missing the correct holes to put it together...therefore fully expecting another 2/3 wait for parts...

These are not cheap greenhouses (I admit they are not Rhino priced either) but I am seriously starting to wonder why we bothered and why we didn't just buy a cheap Palram one...

Save your money and never buy anything from this company. it's clear they don't care what they are selling.

Update 11 September

The hilarity continues....so to be fair we were contacted by Juliana staff who were very helpful.. They offered us spare parts and talked about compensation in the form of free staging. We explained that we didn't need staging as we already had some from our previous greenhouse and would prefer a % refund. Understandably, they said that this needed to be discussed at a higher level but they would get back to us.... All seemed to be going well ..

The parts turned up in a box, fine we though, we're all ready to put it up this weekend.

We opened the box to find the part isn't correct... It's for a 4x6 greenhouse ..... And we've heard nothing about any money back.

If you actually want to have a greenhouse, and not spend now nearly a month trying to actually start putting it up then buy anything but this companies products.... It really can't be any worse.

30 August 2021
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Thank you for your feedback – I understand you have spoken to our customer service team who have resolved the situation with you direct.

Kind Regards
Juliana Drivhuse

Rated 5 out of 5 stars

Super service

Super service! Kan kun anbefale at handle hos Juliana Drivhuse.

23 June 2021
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Hej Morten,
Tak for den gode anmeldelse.

Med venlig hilsen
Kim
Juliana Drivhuscenter

Rated 5 out of 5 stars

Amazing service.

Storm Bella caused a neighbours large trampoline to collide with our greenhouse, damaging three toughened glass roof panes and a metal roof bar......spoke to you on Monday afternoon and amazingly a package arrived via DHL this lunchtime...less than 48 hours since I spoke to you! Amazing service......thank you.

6 January 2021
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Hi Anne,
I'm glad to hear that you are satisfied with our quick service and that we were able to help you.
Let's hope your greenhouse doesn't suffer any more damage.

Kind regards
Juliana.com

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

Long story short: Amazing customer service!

Company went above and beyond what you can expect,with great communication all the way through. Response were fast and shipping was fast.

Overall, I will definitely shop there again.

Kind regards

10 February 2020
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

God kvalitet og super service

God kvalitet og super service - ikke noget at klage over.

11 September 2019
Unprompted review
Juliana logo

Reply from Juliana

Kære Lærke

Hvor er det godt at høre. Tak for at du tager dig tid til at skrive.

Uanset om du er ny i drivhusland eller en garvet gartner skal du være opmærksom på, at du i Drivhusklubben (på både Facebook og www.Drivhusklubben.dk) kan finde inspiration, råd og vejledning til drivhuslivet.
Og på Instagram, følger vi gerne dit #drivhusliv og #drivhusglæder med #mitjuliana.

Held og lykke med drivhuslivet.
Venligste hilsner Juliana Drivhuse

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look