Preloved Reviews 

1,698
•
TrustScore 2 out of 5

1.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 129 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. People frequently reported that customer service was completely non-existent, stating that multiple support requests and emails were consistently ignored by the team. Customers found it impossible to reach anyone for assistance since telephone numbers were either missing, disconnected, or entirely unavailable on the platform. Some reviewers were not happy with the website functionality, noting that paid subscriptions and new listings remained stuck in editorial review for weeks. Consumers also mentioned wasting money on membership renewals while experiencing ongoing technical glitches, login difficulties, and blank screens when trying to manage their accounts.

What people talk about most

Website

Consumers find website to be deeply frustrating due to significant delays in advert approvals and poor... See more

Response time

Reviewers highlight deep frustration regarding response time, noting that emails to customer support are... See more

Customer service

Customers expressed deep frustration and disappointment with the customer service, frequently reporting that... See more

Subscription

Customers consistently note negative experiences with subscription, reporting that fees are taken instantly... See more

Customer communications

Clients share negative opinions on customer communications, frequently reporting a complete lack of support... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

It takes over a week for pending adverts to get approved, by which time you no longer have the thing you advertised lol website is way too slow. I have messaged 3 times via my account with them, no re... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

IS PRELOVED UK STILL FUNCTIONING? I PREVIOUSLY GAVE A SIMILAR REVIEW, A RESPONSE WAS SENT TO ME , I REPLIED STILL NO ACTION? PRELOVED HAS NOT RESPONDED TO ALL THE EMAILS I HAVE SENT? ADVERTS HELD IN E... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Having been a member of preloved for over eleven years, with no problem, all this changed this year! I renewed in June since then all my adverts are held in editorial review? .All emails ignored! I th... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Terrible. Terrible lack of service. Adverts stuck in review nearly a week. No response to 3 emails querying why! Used to be such a good site. Also another moan about searching. When I put a radius of... See more

Company replied


Company details

  1. Online marketplace

Information provided by various external sources

Buying or selling second hand? Preloved is packed with nearly new and really old bargains in over 500 categories. It's free to advertise so why not start turning your clutter into cash today. We're always eager to make your Preloved experience a positive one, so you can buy and sell easily.

Written by the company


Contact info

1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

2k reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.8

All reviews

(1,698)

129 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This is how to pull the perfect scam…

This is how to pull the perfect scam and get away with it. The worst platform in the uk. They will take your money for membership instantly but you can't actually advertise because ad approval takes months. No communication no explanation you cannot even contact them to ask what's going on. So if you have animals to sell and they have to go in a certain timeline, you and your pets are most definitely doomed. Rubbish app with scammers don't fall for it!

4 September 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Zsolt,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Appalling customer service

Appalling customer service. In fact no customer service. Taking payment for full membership but only allowing access to ‘free’ membership. No response to three requests.
Sites states they’ll get back to you ‘as soon as they can’.
Their response which is surprisingly swift after leaving a review on this site is another generic ‘copy and paste’ effort. Have contacted the Ombudsman.

4 September 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Tracy,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

I've tried to advertise on this site

I've tried to advertise on this site, my advert has been in editorial review for way over a week yet other platforms have made it live within mins very poor service i've messaged them twice through the site and had no reply

22 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

I have been a member for years

I have been a member for years, never had any issues previously but lately adverts do not get approved, the screen sometimes goes blank and you can’t log in and no one replies to customer service emails. I have paid to be a member but not getting the service.

29 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,

Sam

Rated 1 out of 5 stars

Don't use this site

Don't use this site! I have tried to upload an advert with no luck and them sitting in the "editorial review" stage for weeks.
Tried to contact customer service numerous times with no reply, disgusting service.

20 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Laura,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear your experience hasn't been positive and do want to look further into this. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Waste of time

I've been trying to get an advert approved on Preloved for several weeks now and the lack of customer service is incredibly frustrating.

My advert is for Ragdoll kittens who are currently 20 weeks old. It has repeatedly been held for review with a message telling me that GCCF recommends kittens should not leave until they are at least 13 weeks old. The advert already clearly states their date of birth and that they are 20 weeks old, so they are obviously well over the minimum age.

I have even amended the advert to explicitly state that the kittens are 20 weeks old and that all kittens will only leave at 13 weeks of age or older, exactly as requested. It is STILL not being approved.

The most frustrating part is that I have contacted Preloved more than 10 times trying to find out what the problem is and have received absolutely no response. I would happily change something if there was actually an issue with my advert, but I can't fix a problem when nobody will tell me what is wrong.

Weeks of trying to get a perfectly legitimate advert live and more than 10 attempts to contact customer service without a response is simply not acceptable.

I'm posting this review in the hope that somebody from Preloved will finally look into my account and manually review the advert.

24 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Chloe,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to look further into this. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Awful slow site

Ive never known a site to take so long to review adverts, on average usually 1-2 weeks which is awful. Dont know why im wasting my time and money on this site

21 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AVOID

EDIT Sending a stupid reply just about sums you up. I am reporting you to the Office of the Information Commission for breaching the GDPR Regulations by failing to act on my NUMEROUS requests to remove ALL my details from your database…my RIGHT TO ERASURE and for trying to take a membership fee on more than one occasion from my bank account despite me saying I do not want a membership you are being reported to the FCA send to the media who help people who cannot get responses from awful companies such as PRELOVED. END OF EDIT

EVERYONE, REPORT YOUR EXPERIENCE
They persist in trying take a membership fee without my consent even though I do not use PRELOVED. This year my card had changed so my bank blocked them and my bank told me they could continue to try to take my money. I have several times requested that they remove my details from their database. They have failed to do that and have breached the GDPR Regs and I am reporting them also to the Financial Conduct authority. The CEO does not reply and numerous links on their website do not work. AVOID

20 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

Unimpressed

Unimpressed. As a seller you want people to be able to respond to ads but it seems that free members, which I would expect most to be, can't interact with listings that are less than 12 days old.
Pretty poor way to run things, definitely not worth bothering with

19 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review, we value and appreciate your comments.

We are always striving to improve and better your shopping experience and we wouldn't be able to do this without your valuable feedback.

Please don't hesitate to contact us should you have any further questions or queries, as we would be more than happy to assist.

Kind regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

No point in paying membership

No point in paying membership. They are not publishing adverts - I have asked for a membership refund but no reply. As a point of principle, I will request a refund from my bank.
Also reporting to Trading Standards as preloved are taking money for a non existent service.

18 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Waste of time

Pointless website,they dont bother approving posts or replying to messages

*edited in response to reply,why are you asking for non existent reference numbers? There are no reference numbers for adverts sitting pending approval!!!!!
Interesting how you have time to respond here but no time to respond to customer messages on preloved website?? Countless other people complaining about same issues
Incidentally my adverts posted several weeks ago still are sitting awaiting approval and no messages to customer service (cough cough) have been responded too....

15 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

What has happened to Preloved?

What has happened to Preloved?
I’ve been a regular advertiser with Preloved for many years and, until recently, have always found them professional, reliable and prompt when responding to queries.
Unfortunately, this is no longer my experience. I’ve placed two adverts which have now been waiting weeks to be reviewed, and neither has been published. I’ve also sent emails regarding the issue, but have received no response whatsoever.
What is particularly disappointing is that my subscription payment has been taken without any problem, despite the service I’m paying for not being provided.
I’m extremely frustrated and disappointed with the lack of communication and the apparent decline in customer service. I hope Preloved will address this and explain what has happened to the service that used to be so professional.

10 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,
Liam

Rated 1 out of 5 stars

Adverts pending approval for weeks,no response to messages sent

Ive had adverts pending approval nearly 2 weeks,no response to any messages sent to customer services.
Would reccomend people use pets4homes and freeads instead.

*edit in response to reply,there is no reference or order numbers on my STILL pending adverts or account! You should be able to see all pending posts and messages!!

14 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hello
Thank you for leaving your review.
I am sorry to hear that there has been an issue with your order. We cannot currently locate your account, however if you could please update your review with your order number, we can certainly assist with this.
Kind Regards,
Preloved Team

Rated 1 out of 5 stars

Poor service

I have been a preloved member for several years and it worked really well. This time I placed 2 adverts on 4.8.2026. Both are not listed. I paid for membership, as it pro.ised immediate listing, that seemed to make them go live for about 24 hours and now they are back in 'needing approval'. I have contacted preloved no reply. I have just sent another message. In my opinion if there is a problem with the advert at least have the decency to contact customers, not just take their money.

4 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Sabine,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear your experience hasn't ben positive and do want to look further into this. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Preloved, Shocking website now

This site used to be so good until the past couple of years. It's August now and I still have adverts waiting editorial review since June, I must of sent 20 emails to customer service via the site and literally not one response. I've been a member since 2003 and just cancelled my auto renewal with them and deleting the account. There are so many other ways to sell items now such as FB, freeads, gumtree..................
Absolutely shocking site
EDIT
So I got a reply from preloved the day after this, just asking for more details and so they looked interested to others reading this.
Even now no personal reply and adverts still awaiting editorial review since June.
THEY ARE A TOTAL WASTE OF TIME

11 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to look further into this. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

scammers

scammers, liars, going out of business and desperately illegally taking money from previous subscribers that no longer want anything to do with you,
pretending to answer reviews as if they care and you do not hear another thing from them
Your business is finished

10 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Madi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear your recent experience hasn't been positive. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We do want to assist and look further into this.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Scam Website - Do Not Pay

I would give no stars if possible. This company have zero customer service, they don't reply to messages, there is no log of messages sent to them and no other way of contacting them. I paid a £6 membership fee as had several items to sell. The 1st item I listed never went live, I asked several times for help with this and got none. I then asked for a refund of my membership fee and to close my account, no response. £6 might not be a lot of money but how many other people are being ripped off like this? Shocking!

UPDATE: Following the request from Stephen on 11th August to respond to the request sent to me via my TrustPilot account, which I did immediately, I have still had no communication from them and my advert from 28th July is still waiting review. They are scammers.

UPDATED 30/09/2026
I still received no response at all from Preloved and my advert hasn't gone live in 2 months. DO NOT PAY FOR MEMBERSHIP -IT'S A SCAM!!!!

26 July 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Janker,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear your experience hasn't been positive. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We do want to look further into this matter.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Preloved used to be a great website

Preloved used to be a great website. However, as many others have reported, some of my adverts have been in 'review' for months now, and I've sent 6 separate emails requesting assistance without receiving a single reply.

I will remove this review if I receive some assistance, but at the moment this is the only means I can think to try and prompt a response from someone at the website.

4 August 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi Don,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

What shockingly bad service from this…

What shockingly bad service from this site. Placed an advert and after 8 days it's still 'under review'. Does anyone actually work there?! Ads used to be approved within a few hours, which now appears to have gone to a few weeks. Waste of time and effort trying to sell anything on this site. No replies to multiple emails either. Sent further information they requested on trust pilot still no reply from them, as a silver member i will be cancelling my account very shortly and advertising elsewhere this company is an absolute joke. Still no reply from preloved, can not recommend them, don't even reply satisfactory to Trust Pilot.

24 July 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi John,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

Rated 1 out of 5 stars

Agree with the majority, its rubbish now.

Agree with the majority, Preloved used to be great but something changed a few years ago and the search feature doesn't seem to work, ads and videos appear in the middle of an advert and whereas it used to take a few hours to get an ad approved, I have been waiting 10 days, emailed after a week and no reply to this either. I'm guessing it's all just left to AI and chatbots to run it now.

24 July 2026
Unprompted review
Preloved logo

Reply from Preloved

Hi S,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to look further into this. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

Kind Regards,

Stephen

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look