XM 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Hey! My name is rehana Shafique I'm user of XM. My experience is not good but moderate. I'm facing withdrawal request issue. I don't understand why this is occur. XM ask about Bank statement. I provid... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Everything was good until I was allegedly blacklisted because of arbitrage trading without providing evidence now am banned There rules are complicated and you can’t appeal Even withdrawals tak... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Bad Bad Bad!!!!!!!!! I have been a user for many years, then suddenly they announce a break which already passed and my account is still not usable, im losing money because i cant lose my positions... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I think the spread of this broker is quite high and they also hunt trader stoploss . I had a student whom I am training place a stop on their account which was a bit away from where price went to cl... See more

Company replied

Company details

  1. Finance broker
  2. also in
  3. Currency exchange service
  4. Investment service
  5. Non-bank financial service
  6. Stock broker

About XM

Written by the company

Our values

Having clients from over 190 countries all over the world, we proudly consider ourselves to be amongst the best globally known brokers in the trading industry. Since our motto is BIG, FAIR, HUMAN, we believe that focusing on our clients is what differentiates us from the other competitors. Our clients always come first regardless of net capital worth, account type or size of investment. All our clients receive the same quality services, the same execution, and the same level of support. We were founded on these values, and that will not change.

Customer Experience team

Our awarded Customer Experience team, established by well-trained, human-focused officers is available to assist our clients 24 hours a day.

Easy and Convenient

Our systems are built and updated in such a way that we offer our clients the best available trading experience. Between the several platforms offered and the new all-in-one XM App, our customers can easily trade on the go whilst having the ability to manage their accounts at the same time.

About us

XM Group is a trusted global broker with clients in almost every country of the world. The four entities of the Group are each regulated by established and well-known regulators and they all adhere to enhanced regulatory standards.

Our wide range of CFD trading instruments offers to our clients the power to choose easily and efficiently between stocks, forex, precious metals and several other asset classes. Our clients also enjoy trading from a single multi asset platform with some of the most competitive spreads and with our no rejection of orders and no re-quotes execution policy.

Please visit our official website to check the percentage of retail investor accounts losing money when trading CFDs with us. You should consider whether you understand how CFDs work and whether you can afford to take the high risk of losing your money.

Contact info

  • 12, Richard and Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3rd Floor, 3042, Limassol, Cyprus

  • support@xm.com
  • xm.com

Breach of guidelines

All reviews

(3,079)

953 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

When we got profit the broker take all…

When we got profit the broker take all profits and block account some unknown policies which we dont know ever..
My account was blocked and the reason is claiming bonus from multiple accounts.. how a person can collect bonus from multiple accounts... this was a good broker but now the xm is going down day by day and other brokers take the place of xm

27 March 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Rizwan Anjum,

We're sorry to hear about your experience and understand your concerns.

Please note that account restrictions and profit adjustments are not applied arbitrarily and are carried out only after a review in accordance with our Terms and Conditions and compliance procedures. We understand that you may disagree with the outcome and would like the opportunity to review your case further.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate the matter thoroughly.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Rizwan Anjum,

We reached out through the Find Reviewer process on Trustpilot to obtain more details, but we haven't received a response. Without this information, we can't address your concerns effectively.

Please consider providing your account details or any additional information so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

On June 22

On June 22, I deposited ₹9,999.66 INR via PhonePe Wallet to their Yes Bank gateway. The funds were successfully debited but never credited to my trading account. Local Indian support is completely broken—they keep auto-replying with a standard template asking for a bank UTR, completely ignoring that digital wallets do not generate UTRs. I have sent full unedited PDF statements. I need a global finance manager to manually audit the Yes Bank ledger for June 22 at 02:58 AM. Trading account:362104395

22 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear archi Kathuria,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear archi Kathuria,

We can confirm that your payment is currently under investigation with the relevant payment provider. We understand that the requested payment reference may not apply to wallet transactions, and the case has been escalated accordingly so that the payment can be checked through the appropriate channels. We are currently waiting for the payment provider's response.

A member of our team will reach out to you soon with any available update and provide further assistance once we receive a response. We appreciate your patience while the investigation is ongoing.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

LEGIT SCAMMERS

scammers ! the real scammers ! they will hold your withdrawals and then demand unnecessary documents ! NOT ONLY THAT ! they will freeze your account and then start deducting dormant fees and yesterday they deducted about 30% from the account !! THEY ARE WORKING WITH THE INFLUENCERS AND LOOTING PEOPLE !

25 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Sam Singh,

We're sorry to hear about your experience and strongly disagree with the claims made in your review.

Please note that verification requests, account restrictions, and any applicable fees are handled in accordance with our Terms and Conditions and regulatory requirements. We would like the opportunity to review your concerns in detail.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate your case further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Worst service provider in India

Worst service provider in India. Withdrawal they sent successful but local payment provider delaying with customer support team maybe with tie-up for commission. Then why online bank withdrawal take 5 days .I'm suffering loss not able receive funds toy bank. Dont so online transaction

26 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear weblike C,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delay in receiving your withdrawal.

Please note that once a withdrawal has been processed by XM, the time it takes for the funds to reach your account may depend on the payment provider and receiving institution. We'd like the opportunity to review your case and clarify the status of your transaction.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate the matter further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Worst platform now .. Their system fail to secure funds against scammers .. I lost my 500 dollars

Worst platform now ...
- Last week mere account mei scam hua aur scammers ne mere 500 dollars xm account se nikal liye
- yeh xm ka system failure hai bcz jis account mei paise nikle woh third party tha
- even facial verification v by pass kr gye scammers
- it's totally failure of XM as their platform is unsecure aur inhone AML ka bhi breech kia jo kisi ke paise kisi aur account mei nikal diye

Kisi ko doubt hai to mere pass saare proofs hai and moreover koi solution v nhi provide kr rye.. Worst app ever

Even aur bhi lacks hai jo mei btane lgu ek long list bn jayegi...

Worst broker ever...

Looking forward to take legal steps through their regulators against this broker on breech of AML kyc and transferring funds to third party account

16 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Ravinder Singla,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Ravinder Singla,

We attempted to gather more information through Trustpilot's Find Reviewer process, but unfortunately, we haven't heard back from you. Without this information, it's difficult to address your concerns properly.

Please share your account details or any other information so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Based on my personal experience

Based on my personal experience, I cannot recommend XM.

I have faced repeated deposit-related issues and long investigation delays, which caused me to miss trading opportunities and suffer financial losses. In my experience, resolving these issues required repeated follow-ups and a significant amount of time.

This experience has seriously affected my trust in the platform. For that reason, I have decided not to use XM again, and I encourage other traders to research carefully and consider their own risk tolerance before choosing any broker.

This post reflects my personal experience and opinion.

25 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Ankit Kumar,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We take deposit-related concerns seriously, as some cases may require additional investigation before they can be resolved. We'd like the opportunity to review your case and better understand what occurred.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate the matter further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Still unable to withdraw my own funds

It has been over one week, and I am still unable to withdraw my own funds. Every time I try to withdraw, the system shows the same error: “Try again later or contact XM support.”

I deposited via crypto using two wallets. XM asked me to provide proof of my crypto wallets, which I did multiple times—videos, screenshots, and full transaction details. After 3 days, support emailed me saying I could withdraw.

However, when I tried again, the exact same error remained.

What is even more frustrating is that XM keeps asking for the same information again and again, even though I have already provided everything requested. Despite this, they still haven’t resolved the crypto withdrawal error.

Since then, every reply from support just says “we are checking” or “your case is under investigation”, with no clear explanation, no timeline, and no resolution. It has now been over a full week with zero progress.

This is my own money, deposited via crypto. I have used crypto deposits and withdrawals with other brokers before and never faced such an issue.

Very disappointing experience. Poor communication, repeated requests for the same documents, no transparency, and an unacceptable delay in releasing client funds.

26 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Muhammad Asad,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Funds Still Not Returned After Support Review

My Account number is 420331889.
Update to my previous review:

After receiving a reply from the company on my previous review, I provided all the information they requested, including the trade IDs, dates, exact times, and all relevant trading details. Despite fully cooperating and submitting everything required for their investigation, my issue still remains unresolved.

My positions were closed at an extremely unfavorable time due to a stop out, which caused me to lose not only my original funds but also a substantial profit opportunity. What makes this even more frustrating is that shortly after my positions were closed, the market moved significantly in my favor. Had my trades remained open, I would have recovered my losses and earned a handsome profit.

The company stated that my case was being handled by the support team, but so far I have not seen any practical outcome. Even after providing all requested information, I have neither received my original funds back nor been offered any compensation for the losses I suffered.

I am once again requesting a fair resolution. I ask the company to properly review my case, take responsibility for the losses caused, and return my funds along with appropriate compensation for the financial damage and missed profit opportunity.

I will update this review again if a satisfactory solution is provided..

27 April 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Shakeela Bibi,

Thank you for sharing your feedback. We understand your concerns regarding the closure of your positions and the impact this had on your trading experience.

Please note that stop-out is an automatic risk-management mechanism that is triggered when an account's Margin Level falls to the applicable stop-out threshold. Once this level is reached, open positions may be closed automatically by the system in accordance with your account's trading conditions.

As each case is unique and depends on factors such as account equity, margin requirements, and market conditions at the time, we would be happy to review your situation in more detail. We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate the matter thoroughly.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Shakeela Bibi,

Following a detailed review of your case, we can confirm that the positions in question were closed automatically by the system after the account's margin level fell to the stop-out threshold during a period of heightened market volatility following an economic news release. The stop-out mechanism is an automated risk management feature designed to protect accounts when the margin level reaches the applicable threshold, and the positions were closed in accordance with our trading conditions.

We understand that the subsequent market movement was disappointing; however, future price movements cannot affect the execution of positions that have already been closed under the stop-out process. A member of our Customer Experience team will reach out to you soon to follow up on your concerns and provide any further assistance.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

A reply from XM see friends Dear Valued Client,


Dear Valued Client,

We thank you for choosing XM as your trusted broker.

Following our review of the bank statement you provided and your withdrawal request of 1.000USD, 28.04, we noted that the account number entered in your withdrawal instructions differed from the account number shown on the submitted bank statement by one digit.

As the withdrawal request contained the account number provided by you, the transaction was successfully processed to that account.

Unfortunately, once a transaction has been completed, we are unable to recall or recover the funds through the bank if incorrect banking details were supplied by the account holder.

We kindly remind you of the importance of carefully reviewing and confirming all bank account details before submitting a withdrawal request. Even a minor discrepancy may result in funds being sent to an unintended account and could lead to a loss of funds.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Wishing you a great day and successful trading!

Kind Regards,
Customer Experience Team

24 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Priya Ssapp,

In order for us to help you and also to be transparent with our responses, we do ask reviewers to verify their experience with us by providing their details. We have messaged you privately requesting your personal insights so we can look into what may have happened to your account. Please get back to us.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Priya Ssapp,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delayed withdrawal.

Following a thorough review, we can confirm that the withdrawal was processed from our side shortly after it was requested. The updated bank details provided later could only be applied to future withdrawals, as the transaction had already been processed. Our subsequent investigation confirmed that the withdrawal was successfully completed using the bank details entered with the original request.

We understand your concerns and appreciate that this situation has been frustrating. A member of our team will reach out to you soon to provide any further clarification and assistance available.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

300610425

Account no. 300610425

Trading with XM for about 5 years and recently having problme with them. Last week, I have a withdraw 220usd to my crypto wallet address. The withdrawal show "Processed" but I did not received it. I asking for help to their live agent and the reply is like below:

17/6/26 : please wait 48 hours and the usd will be show in your wallet
18/6/26: please be informed that the day I submitted withdraw is not counted in the 48 hours they mentioned earlier. So it means 72 hours process time. If I do not receive within this period then contact them again.
19/6/26: 18th June is a holiday, so it is not count in the 72 hours.

And later on their KYC team send me an email saying the "relevant" department are checking with their service provider regarding my transaction.
20/6/26: one of their CS told me that they are trying to LOCATE my money and will get back to me as soon as they have a result.

I had write to their support, their KYC team and both of them igrnore my mail and even the live agent shut down my conversation (WhatsApp) so that I need to re-type my email address and question again to connect to another CS

Please be aware when you trading with XM especially deposit and withdraw with cryptocurrency. Someone told me when your withdrawal having issue especially USDT, XM won't be responsible on your USDT. They will drag and delay everything until you give up and it is exactly same situation I am getting right now.

16 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dear XM Support Team,

Dear XM Support Team,

My name is Gaurav Kumar, and I am an XM user.

I made a deposit of USD 102 (approximately INR 10,000) through the UPI payment method yesterday at 7:20 PM. However, as of today at 7:00 AM, the funds have not been credited to my XM wallet.

I kindly request your support team to investigate this issue and either credit the amount to my XM trading wallet or return the funds to my bank account if the transaction was unsuccessful.

I have all the relevant screenshots and payment proof available and can provide them upon request.

Thank you for your assistance. I look forward to your prompt response.

Kind regards,

Gaurav Kumar

23 June 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I have made more than i expected and…

I have made more than i expected and the broker is user friendly.

25 September 2025
XM logo

Reply from XM

Hello Donald Molobela,

We really appreciate you sharing your XM experience with us!😎 Thanks for being such a valued customer. 😊

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I made withdraw of 900+ dollars.

I made withdraw of 900+ dollars.. it’s been 38 hour’s nd still haven’t received my money..

18 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Comrade Vijay,

In order for us to help you and also to be transparent with our responses, we do ask reviewers to verify their experience with us by providing their details. We have messaged you privately requesting your personal insights so we can look into what may have happened to your account. Please get back to us.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Comrade Vijay,

We are sorry to hear about your concern regarding the withdrawal and understand that waiting for your funds can be frustrating.

Following a review, we can confirm that your withdrawal was approved on the same day it was requested. Depending on the online banking method used, withdrawals can take up to 5 working days to reflect in the receiving account, so 38 hours is still within the expected processing timeframe.

We understand that you would like to receive your funds as soon as possible. A member of our team will reach out to you soon to provide any further assistance and address any concerns you may have.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Poor Service

Extremely Poor Service - My money is stuck for 2 months!
"I am extremely disappointed with XM's support and handling of my deposit. I made a deposit of ₹10,000 on 07-05-2026 (UTR: 931527929689). The amount has been successfully debited from my PNB bank account, and my bank has confirmed the transaction status as successful.
However, it has been over two months, and my XM trading account is still not credited. Every time I contact support via chat or email, I get the same automated response: 'The relevant department is investigating your case.'
Two months is an unacceptable amount of time to 'investigate' a simple deposit issue. I feel like my funds have been misplaced or ignored. XM seems to have no accountability for client funds. If you are a trader, think twice before depositing money with them. I am still waiting for my funds or a concrete resolution."

7 May 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Mohit Thakre,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the missing deposit.

After reviewing your case, we can confirm that the matter was investigated with the relevant team and the Payment Service Provider. According to the information received, the payment has not been received by the Payment Service Provider to date.

As a result, we have advised that you contact your bank for further clarification regarding the status of the transaction, as it is possible that the funds are being returned to the source account in accordance with the bank’s internal procedures. Unfortunately, the exact timeframe for any refund process depends on the bank and is outside of XM’s control.

Please rest assured that if the funds are eventually received by the Payment Service Provider, they will be automatically credited to your trading account and you will be informed accordingly.

We understand that this situation has been frustrating and we sincerely apologise for the inconvenience caused. A member of our team will reach out to you soon to assist further and provide any available updates regarding your case.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

The gave me a crypto address and when i…

The gave me a crypto address and when i transferred to the address they gave me my funds was sent but nothing came to my account i tried contacting them they said we never received your funds even though i showed them the evidence that i sent the my funds.

They’re literally stealing your money!

I sent them the hash number of the transaction and i sent them a screenshot of the transaction with address they gave and a screenshot of the address they sent me on the page with the barcode in it !

I contacted them at first everyone leaves and give the chat to another person they they say email. Then they say wait 24h to email.!

Wtf is this is robbery!!

Im out of my mind may god put you in hell and never get out. that all i can say

18 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Ali Albasha,

We're sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding your crypto deposit.

We take such matters seriously and would like the opportunity to investigate your case. We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can review the transaction and assist further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Ali Albasha,

We would like to reassure you that all reported payment issues are investigated thoroughly. At present, we have been unable to proceed with a full investigation because the proof of payment provided does not include all the required transaction details needed to verify the transfer with the payment provider. Once the complete proof of payment is received, our team will be able to investigate your case further.

A member of our team will reach out to you soon to explain the required documentation and assist you throughout the process. We remain committed to helping you resolve this matter as quickly as possible.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

useless broker they close accounts…

useless broker they close accounts while trades are running leading to unnecessary losses, nullify profits without evidence , trading account 352334428 your system confusing my legitimate trades to deny me my profits, I will let my community of 2000 students come here and review about the experience if my profits are not returned, I will ruin your reputation all socials!!!!

14 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Shjsjdj,

We're sorry to hear about your experience and strongly disagree with the claims made in your review.

Please note that account restrictions, closures, or profit adjustments are not applied arbitrarily and are only carried out following a review in accordance with our Terms and Conditions and compliance procedures.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can investigate your concerns further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Shjsjdj,

Following a thorough investigation by our specialized departments, your trading patterns were identified as engaging in arbitrage activities. This involves executing opposite trades - either between your own trading accounts or in coordination with other clients - specifically to exploit favorable trading conditions such as bonus incentives, leverage, and negative balance protection. These practices are a direct violation of our Terms and Conditions.

As a result of these findings, we were required to nullify the profits associated with the irregular activities, specifically regarding trade orders 281560399, 281560401, and 281560400, and permanently close the account. Please be assured that your initial deposited funds were not affected by this adjustment and were successfully withdrawn on June 18, 2026.

These regulatory measures are strictly enforced to maintain a fair and secure trading environment for all our clients, and the decision to terminate the business relationship is final.

For more detailed information regarding the specific findings of our review, please refer to the Important Notice email sent to your inbox on June 18, 2026. If you still require clarifications or have further questions, you may contact our Customer Experience team at support@xm.com.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

First they termined my account which…

First they termined my account which says email blacklisted i thought there is some issue with the email id i opened another account with other mail then same thing happened and when i asked for help they said the solution is to seek another broker for account.

16 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Tanmay Sharma,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration.

Please note that account restrictions or closures are not applied without reason and may be related to security, compliance, or eligibility reviews. We understand your concerns regarding the information you received and the outcome of your inquiry.

We've sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can review your case further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Tanmay Sharma,

After reviewing your case, we can confirm that your account was reviewed in accordance with our internal procedures, and the outcome was communicated to you by our Customer Experience team. We also acknowledge your comments regarding your live chat interaction and appreciate you bringing this to our attention.

For more information regarding your account status, we kindly ask you to refer to the Important Notice email sent to your registered email address. If you require any further clarification, please contact our Customer Experience team at support@xm.com or reply directly to the team that sent you the email.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

My bank rejected my withdrawal on June…

My bank rejected my withdrawal on June 6th. More than 10 days over , my money not yet showing in my trading account. Customer support is very bad only AI, no human support. Don't open any account in XM

16 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear Kamalakanta Sahoo,

We apologize for the inconvenience you've experienced. Please respond to our message on Trustpilot with your account details so we can investigate this matter urgently. Your feedback is important to us, and we're committed to addressing your concerns promptly. Thank you for bringing this to our attention.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Kamalakanta Sahoo,

After reviewing your case, we can confirm that your withdrawal request was processed on the same day it was submitted. Once you informed us of the issue, our Customer Experience team requested the necessary documentation and escalated the matter to the relevant department for investigation.

Following the review, the withdrawal confirmation was obtained and shared with you to assist you in tracing the transaction with your bank. As bank wire transfers involve intermediary banking channels, the final processing time may vary depending on the receiving bank and its internal procedures.

We understand your frustration and apologize for any inconvenience caused. A member of our team will reach out to you soon should any further assistance be required.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed with XM

Extremely disappointed with XM. I made a wrong network crypto deposit (USDT to BNB on BSC/BEP20) which is fully recoverable in minutes. It has been 10 days and support is telling me to wait 60 days! They refuse to expedite the process. This is unacceptable for a big broker. My Account ID is 335329116 and Transaction Hash is 0x0d6610975a9e27881df70831aff835847b912552b3b6bd997e88a56231bd772c Please resolve this immediately!"

5 June 2026
Unprompted review
XM logo

Reply from XM

Dear aezaz ishaq,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear aezaz ishaq,

After reviewing your case, we can confirm that your deposit was promptly escalated for investigation after you provided the required information. The investigation found that the payment was made using an incorrect network, which requires a recovery process to be carried out by the Payment Service Provider.

Unfortunately, this recovery procedure is not immediate and may take up to 60 days to be completed. The timeframe depends on the Payment Service Provider's internal processes and is outside of XM's direct control. As soon as the recovery process is completed, you will be informed of the outcome and any next steps.

We appreciate your patience and understanding. A member of our team will reach out to you soon if any further information becomes available.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look